Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01531 Математика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық әрекеттің заманауи әдістерін меңгерген математика мен информатикадан сұранысқа ие мұғалімді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
Академиялық жазу негіздері
Заманауи операциялық жүйелер
Мамандыққа кіріспе
Математикалық және геометриялық есептерді шығару практикумы
Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
C++ бағдарламалау тілі
-
2 Оқу жылы
Мұхтартану
Абайтану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Оқушылардың даму физиологияcы
Педагогика және киберпедагогика
Python тілінде бағдарламалау
Arduina тілінде бағдарламалау
Қоғамға қызмет ету
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Математикалық логика және дискретті математика
Амалдарды зерттеу
Алгебра және сандар теориясы
Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі және интегралдық есептер
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі/
Экожүйе және құқық
Cызықтық алгебра
Кәсіби бағытталған шетел тілі
-
3 Оқу жылы
Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау/
Математиканы оқыту әдістемесі мен бағалау
Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
Бір өлшемді интегралдардың қолданылуы
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Инклюзивті білім беру
Мәліметтер қорын құру және басқару
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
ОББ Objective-C бағдарламалау тілі
Дифференциалдық теңдеулер
Графтар теориясы
Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
Операторлық түрлендірулер
-
4 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия
Арнайы пәндер практикумы
Комплексті анализ
Робототехника және IT технология негіздері
Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу
Топология
Дифференциялдық геометрия
Автоматты басқару теориясы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Электрондық білім беру
Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері
Анықтауыштар теориясы
MatCad ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу
Есептеу математикасына кіріспе
Өрістер теориясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелері мен құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жоспарлар жасау және сабақтар өткізу.
- Жаңа педагогикалық технологияларды ескере отырып, оқыту мазмұнына өзгерістер енгізу және жоспарлау;
- Математикалық аппараттарды қолдану және математикалық ойлауды көрсету арқылы қолданбалы математикалық есептерді шешу.
- Жүргізілген математикалық және қолданбалы зерттеулердің нәтижесін зерттелген құбылыстың пәндік саласы тұрғысынан көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жеткізе білу.
- Математиканы оқытудың инновациялық технологияларын, пәндік дағдыларды қалыптастыру әдістерін, оқушылардың математикаға деген қызығушылығын қалыптастыру әдістерін қолдану
- Кәсіби қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы міндеттерді тұжырымдай және іс жүзінде шеше білу, зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру.
- Желілік ресурстарды, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, компьютерлік жүйелерді жобалау және енгізу.
- Тәрбие жұмысының әдістемесін, білім берудің заманауи тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару
- Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау.