Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01531 Математика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру

    Мақсаты: Қазіргі заманғы ОЖ-ның жұмыс істеуін ұйымдастыру саласында базалық түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру, пайдаланушы ОЖ-да Есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және пайдалану іскерлігін қалыптастыру; Мазмұны: Қазіргі ОЖ-ның жұмыс істеуі саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу/шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру принциптері, сондай-ақ ОЖ-ны әкімшілендірудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: желілік құрылғылар мен желілік бағдарламалық жасақтамаларға қызмет көрсетуді, монтаждауды және қателерді жоюды, яғни ақпараттық-коммуникациялық жүйенің операциялық жүйелері мен желілік құрылғыларын орнатуды, конфигурациялауды және қолдауды, ұйымның желілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуді үйрету; Мазмұны: мәліметтер базасының логикалық және физикалық құрылымын анықтау, модельдеу, орнатуды, орнатуды, орналастыруды, сүйемелдеуді, оңтайландыруды жүзеге асыру деректер базасы мен ДҚБЖ жұмыс істеуі, мониторинг жүргізу, қоймалардағы үлкен деректерді басқару және талдау, ДБ ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи операциялық жүйелер

    Мақсаты: Операциялық жүйелердің концепцияларын, операциялық жүйелерді құру мен жобалаудың негізгі принциптерін меңгеру; Мазмұны: ОЖ жобалаудың іргелі принциптері; компьютерлік ресурстарды басқару принциптері; заманауи операциялық жүйелердің виртуализациясы мен ұтқырлығының принциптері қарастырылады; Процестер мен ағындарды жоспарлаудың және синхрондаудың базалық алгоритмдерін іске асыру біліктілігі; ОЖ орнату, пайдаланушының жұмыс ортасының параметрлерін баптау, аппараттық құрылғыларды қосу және баптау, дискілерді және файлдық жүйелерді басқару, желілік параметрлерді баптау дағдылары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Студенттерді ақпараттық қоғамның түсінігі мен құрылымымен, ақпаратты ұсыну тәсілдерімен, жұмыс принциптерімен және дербес компьютер құрылғыларын ұйымдастырумен таныстыру. Мазмұны: информатиканың дамуындағы заңдылықтар , информатиканың өндіріспен байланысы, информатиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен өзара байланысы қарастырылады, танымның эмпирикалық және теориялық деңгейде негізгі әдістері сипатталады, информатиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі, Информатика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысының бағыттарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық және геометриялық есептерді шығару практикумы

    Мақсаты: Білім алушылардың күрделілігі жоғары математикалық есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған пән. Мазмұны: Олимпиадалық есептер. Күрделілігі жоғары есептер. Мәтінді есептер. Практикалық маңызы бар қолданбалы есептер. Бұл процесте мәселелерді шешу әдістері зерттеледі, сонымен қатар білім алушылардың осы саладағы өз міндеттерін орындайтын практикалық сабақтар өткізіледі, есептер шығаруға машықтанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері

    Мақсаты: Студентке бағдарламаларды Алгоритмдеу, әзірлеу, жөндеу және тестілеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды беру. Мазмұны: Бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қолдану; - заманауи ақпараттық технологиялар мен даму тенденцияларының мүмкіндіктері. Жоғары деңгейлі бағдарламалау жобасын жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері

    Мақсаты: Белгілі бір күрделіліктегі математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін үйрену. Мазмұны: Рационал, тригонометриялық, иррационал, логарифмдік, көрсеткіштік теңдеулер және теңдеулер жүйесі, олардың теңсіздіктері. Есептерді шешуге қажетті логикалық талдау, алгоритмдеу, имитация және басқа әдістерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • C++ бағдарламалау тілі

    Мақсаты: Бағдарламалау тілдерінің жіктелуін, деректер түрлерін, операцияларды, Си бағдарламалау тілінің операторларын зерттеу, С ++ тілінде бағдарламалай білу; Мазмұны: - студенттерде бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. - бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері туралы түсінік; - алгоритмдердің құрылымын түсіну; - деректердің негізгі түрлері мен бағдарламалау тілінің дизайны туралы білімдер; Е++ -мен бағдарламалау жобасын жасаңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Mазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХ ғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай – «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ. Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы;жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика және киберпедагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу; Python тілінде базалық бағдарламалау тәсілдерін, стандартты алгоритмдерді және тұрақты өрнектерді құруды үйрету; Python бағдарламалау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Курстың негізгі мазмұны Python тілінде базалық бағдарламалау тәсілдерін, стандартты алгоритмдерді және тұрақты өрнектерді құрайды. Мәтіндік деректерді сақтау үшін қолданылатын форматтар туралы түсінік, алгоритмдерді жүзеге асыру үшін Python тілінің құралдары, практикалық есептерді шешу үшін Python тілінде бағдарламалаудың жеткілікті дағдыларын меңгеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Arduina тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: Білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды пайдалану білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Роботтарға арналған жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері, сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық көмек көрсету дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын игерген маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Мақсаты: Дискретті математика есептерін шешу әдістерін үйрету, дискретті құрылымдарды зерттеу-ақырлы графиктер, жиынтықтар теориясы, қатынастар, функциялар және логикадағы мәлімдемелер. Мазмұны: Дискретті объектілер мен процестерді талдаудың математикалық құрылымдары мен әдістері. Мәлімдемелерді, логикалық операцияларды, импликация, логикалық салдар және эквиваленттілік ұғымдарын зерттеу. Графикалық теорияны, комбинаториканы, кодтау теориясын, автоматтар мен ақпарат теориясын қамтиды. Студенттер логикалық ойлауды және әдістерді практикалық тапсырмаларда қолдану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Амалдарды зерттеу

    Мақсаты: Студенттерге математикалық құрылымдардағы әрекеттерді зерттеудің әртүрлі әдістерін үйрету. Мазмұны: Топтар, сақиналар, өрістер және басқа алгебралық құрылымдар сияқты әрекеттерге қатысты ұғымдарды зерттейді және олардың қасиеттері мен қолданылуын зерттеу әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, олар математикада және оның қосымшаларында әртүрлі есептерді шешуде қолданылатын топтық бейнелеу теориясы мен алгебралық топологияны зерттейді. Пәннің негізгі мазмұны математикадағы іс-әрекеттерді зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, сондай-ақ оларды ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгебра және сандар теориясы

    Мақсаты: Алгебра және сандар теориясының негізгі ұғымдары мен Жорданның қалыпты формасы туралы теориялық білім қарастыру. Мазмұны: Топ теориясы, топ үстіндегі іс-әрекеттермен практикалық дағдыларды меңгеру. Математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясы әдістерін қолдану; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі және интегралдық есептер

    Мақсаты: көп өлшемді есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Мазмұны: Көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістері, Фурье сандық және функционалды қатарлар теориясы қарастырылады. Дифференциалдау, бірнеше айнымалылардың функцияларын экстремумға зерттеу, функциялардың шекті мәндерін есептеу, функциялардың жуықталған мәндерін есептеу, сандық және функционалдық қатарларды зерттеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі/

    Мақсаты: Функциялардың шектерінің теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері, негізгі элементар функциялардың туындысы қарастыру. Мазмұны: Функцияның туындысын табу кезінде дифференциалдау ережесін және дифференциалдау формулаларын қолдану. Функциялардың шектерін, күрделі функциялардың туындысын (айқын емес, параметрлік түрде) табуға есептерді шығару білу, туынды көмегімен функцияны зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Cызықтық алгебра

    Мақсаты: Сызықты алгебраның негізгі ұғымдары мен теоремалары қарастыру. Мазмұны: Сызықты теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен, Гребнер базисі көмегімен есептеу; матрицаның кері матрицасы мен рангасын табу, Көпмүшелерді қалдықпен бөле білу; Евклид алгоритмін, Горнердің сызбасын, сызықтық алгебра есептерін шешу кезінде Штурм әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін білу. Мазмұны: информатика курсының ағылшын тіліндегі мазмұнын; мамандық бойынша әдебиеттерді шолу, жинақтау және аудару әдістерін қамтиды; информатика сабағында арнайы кәсіби-бағытталған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі мәтіндер талданады; кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтіріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау/

    Мақсаты: негізгі мектептегі базалық курстарда және жоғары сыныптардағы кәсіби курстарда қазіргі информатиканы оқытудың саласында студенттерді теориялық және практикалық даярлау және де жалпы білім беретін және кәсіптік мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; мектепті саралау жағдайында информатиканы оқыту үшін қажетті шығармашылық потенциалын дамыту. Мазмұны: Информатика білім беру саласы ретінде.Информатиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым саласы ретінде. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектепте білім берудің мазмұны мен құрылымы. Дидактикалық принциптер және информатиканы оқыту әдістері. Қазіргі мектептерде информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика бөлмесінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсын программалық қамтамасыз ету. Информатиканың негізгі ұғымдары және оны оқыту әдістері. Есептер жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Информатиканың пропедевтикалық курсын оқыту әдістемесі. Мектеп информатикасының базалық курсын оқыту әдістемесі. Мектептің жоғарғы сатысында информатиканы саралап оқыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: студенттердің математиканы оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана білуін, мектепте математиканы оқытудың мазмұнын қалыптастыру. Мазмұны: математиканы оқытудың ғылыми әдістері, принциптері және талдауы. Қазіргі заманғы талаптарға сәйкес математика сабағын жоспарлау; математика бойынша оқу процесін ұйымдастыру. Математикалық материалды түсіндіру әдістемесі және бағалау әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудың дербес әдістемесі

    Мақсаты: озық әдістемелерді пайдалана отырып, студенттердің математиканы тиімді және сапалы оқыту дағдылары мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: математиканы оқытудың әдістері мен стратегияларын зерттейді, сонымен қатар әртүрлі білім беру мекемелерінде математиканы оқытудың заманауи әдістерімен танысады. Компьютерлік бағдарламалар, интерактивті тақталар және т. б. сияқты математиканы оқытуда қолдануға болатын әртүрлі технологиялар мен құралдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бір өлшемді интегралдардың қолданылуы

    Мақсаты: Көптеген айнымалылардың функцияларын интегралды есептеу әдістерін зерттеу; интегралдардың еселіктерін, қисық сызықты интегралдарды, дұрыс емес интегралдарды есептеу ережелері. Мазмұны: Қос және үштік интегралдың физикалық және геометриялық мағынасы, олардың қасиеттері қарастырылады; көптеген айнымалылардың функциясының интегралын қолдану. Қос және үштік интегралдарды есептей білу. Қос және үштік интегралдағы айнымалыны ауыстыру дағдыларын меңгеру. Механикада бірнеше интегралдарды қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері

    Мақсаты: бір айнымалысы бар интегралды есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Мазмұны: Интеграция операциялары, антидеривативті функция ұғымдары, Анықталмаған интеграл және оның қасиеттері қарастырылады. Есептерді шешуде қолайлы интегралдау әдісін (бөліктер бойынша интегралдау, айнымалыны ауыстыру, ұтымды функцияларды, иррационалдылықтарды, дифференциалдық биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау) таңдай білу; Негізгі анықталмаған интегралдар кестесін пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: қазіргі заманғы мәліметтер базасының теориялық негіздерін, мәліметтер базасын әзірлеу принциптерін және олармен жұмыс істеу құралдарын зерделеу, студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасымен жұмыс істеудің қажетті білімдері мен дағдыларымен таныстыру. Мазмұны: жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылау. Сонымен қатар, біз озық және жаңа тақырыптарды (сақталған процедуралар, деректер қоймалары және т.б.) талқылаймыз. Интернетке бағытталған дерекқор жүйелерін құру; қолданба мәселелерін және дерекқор технологияларындағы ағымдағы тенденцияларды түсіну. Таңдалған ДҚБЖ бойынша жоба жасаңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептердегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер қорын құру және басқару

    Мақсаты: Деректер базасын жобалау принциптерін, деректер базасын басқару жүйелерін жіктеуді, деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін білу және түсіну. Мазмұны: нақты жүйедегі деректермен жұмыс істеу технологиясын меңгеру, қазіргі заманғы ДББЖ пайдалана отырып нақты пәндік облыстардың деректер базасын жобалай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: Кездейсоқ оқиғалардың заңдылықтарын және кездейсоқ шамаларды, қасиеттерді және олардың негізгі операцияларын зерттеу; статистика элементтері. Мазмұны: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: аксиоматика, кездейсоқ оқиғалар. Күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі әдістері мен әдістерін, кездейсоқ шамаларды, ықтималдық теориясының шекті теоремаларын сипаттау және анықтау әдістерін қолдана білу. Кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын табу, математикалық статистиканың есептерін шешу мүмкіндігі. Ғылыми зерттеулерде ықтималдық әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау

    Мақсаты: Бағдарламаларды әзірлеу әдістемесі, бағдарламалық қамтамасыз етуде қолданылатын технологиялар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау. Деректерді енгізу және шығару. Бағдарлама құрылымы. Жоба файлдары. Модуль сипаттамасы. Бағдарламаны құрастыру. Көрнекі бағдарламалау негіздері. Жасау қолданба. Объектіге бағытталған бағдарламалау әдістері мен принциптері. Инкапсуляция. Полиморфизм. Массивтер. Көпөлшемді массивтерді бағдарламалау. Символдық ақпаратты өңдеу. Жолдар. C++ бағдарламалау ортасының графикалық ерекшеліктері.C++ - да анимациялық және мультимедиялық мүмкіндіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ОББ Objective-C бағдарламалау тілі

    Мақсаты: Заманауи қосымшаларды құру үшін қолданбалы бағдарламалық интерфейстерді зерттеу; студенттердің заманауи ОБ тілдері саласында базалық білім алуы; Мазмұны: Өздерінің бағдарламалық интерфейстерін құру саласында білім алу; қосымшаларды құруда практикалық дағдыларды игеру; студенттердің бірлескен жобалық жұмыстарға арналған құралдарды игеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: Дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін зерттеу. Мазмұны: Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары; бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістері; Дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің бар болу теоремалары қарастырылады. Екінші және жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулерді тұрақты коэффициенттермен және олардың жүйелерімен біріктіру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графтар теориясы

    Мақсаты: Әртүрлі объектілердің құрылымын математикалық сипаттаудың негізгі әдістерін үйрету. Мазмұны: Графиктер теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады. Бағдарланған және бағдарланбаған бағандардың ерекшеліктері; баған элементтерін, бағандарды белгілеу тәсілдерін анықтау. Ол ұғымдармен еркін жұмыс істейді: оқиғалар матрицасы, шыңдардың көршілес матрицасы, шың дәрежесі, тізбек пен жол, цикл мен контур, ағаштар, Эйлер графиктері. Графиктер теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері

    Мақсаты: Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Минор)-білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында анықталған пәндер мен модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Операторлық түрлендірулер

    Мақсаты: Бессель дифференциалдық теңдеуінің канондық шешімдері ретінде әрекет ететін функциялар кешенін және олардың қасиеттерін зерттеу; Мазмұны: Толқындардың таралуы туралы есептерді, статистикалық потенциалдар туралы есептерді, сигналдарды өңдеу туралы есептерді, цилиндрлік объектілердегі жылу өткізгіштік мәселелерін және т. б. шешуде Бессель функциясын қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия

    Мақсаты: екінші ретті сызықтар мен беттер қарастыру, оларды қолданбалы математикада қолдана білу. Мазмұны: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия элементтері, екінші ретті сызықтар мен беттер қарастырылады. Векторлардың скаляр, векторлық, аралас көбейтіндісін таба білу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: қиындығы жоғары есептерді шығару іскерліктері мен дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Бөлім бойынша «Программалау» тарауы бойынша қиындығы жоғары есептер, «Алгоритмдер теориясы» тарауы бойынша қиындығы жоғары есептер, «Информацияны кодтау» тарауы бойынша қиындығы жоғары есептер, Задачи повышенной сложности раздела «Логикалық алгебра» тарауы бойынша қиындығы жоғары есептер, «Санау жүйесі»тарауы бойынша қиындығы жоғары есептер. Программалау дағдыларын қолдану; - қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері және даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Комплексті анализ

    Мақсаты: Көптеген күрделі сандарды, олардың қасиеттерін және олардың әрекет ету ережелерін зерттеу. Күрделі сандарды тригонометриялық және индикативті түрде көрсете білу. Мазмұны: Күрделі айнымалы функциялар теориясының негізгі ұғымдары, формулалары, теоремалары мен анықтамалары қарастырылады; күрделі санды жазудың әртүрлі формалары; күрделі жазықтықтағы қатарлар; функцияны шегеру. Күрделі айнымалы функцияларды саралау және интегралдау; Коши теоремасы; Коши интегралы және Коши интегралды формуласы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехника және IT технология негіздері

    Мақсаты: Робототехниканың даму тарихы және студенттердің білім негіздері туралы білімді қалыптастыру; қабылдау, жоспарлау, жауаптарға қатысты роботтардың негізгі әдістері мен дизайнын игеру. Мазмұны: * LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 және LEGO® Digital Designer бағдарламаларында жұмыс істей білу; * робототехника жүйелерінде математика, физика, геометрия және информатика пәндерінде алынған теориялық білімді қолдану; * топтық және жобалық тапсырмаларда алған білімдерін қолдану; * бірнеше көздерден алынған ақпаратты синтездеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу

    Мақсаты: Қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері, қате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті студенттерге жүйелендірілген түрде қалыптастыру. Мазмұны: Жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдары. Жүйелерді модельдеудің аспаптық құралдары. Классикалық (индуктивті) тәсіл. Жүйелерді модельдеудің математикалық сұлбалары.Объектінің математикалық моделі. Жүйелердің жұмыс істеу процестерін формализациялау және Алгоритмдеу. Эксперименттерді жоспарлау әдістері. Жүйелерді нейрожелілік модельдеу. Оқыту және қорыту режимдерінде нейрондық желілердің жұмыс істеуі. Типтік машина сұлбаларын пайдаланып жүйелерді модельдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топология

    Мақсаты: Топологияның негізгі терминдерімен, бөлімдерімен, міндеттерімен және әдістерімен, оның қосымшаларымен танысу. Мазмұны: Үздіксіздік құбылысы, үздіксіз деформация кезінде өзгеріссіз қалатын кеңістіктің қасиеттері зерттеледі. Топология негіздері басқа математикалық пәндерді оқу үшін қолданылады. Топология мәселелерін шешудің берік практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциялдық геометрия

    Мақсаты: Қосымша құрылымы бар тегіс әртүрлілікті зерттеу. Мазмұны: Қисықтар мен беттер сияқты геометриялық кескіндер Математикалық талдау әдістерімен зерттеледі. Қисықтар мен беттердің дифференциалды геометриясы, Риман геометриясы сияқты бөлімдер талқыланады. Пән әр түрлі математикалық пәндерді әрі қарай оқуға тірек болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Автоматты басқару теориясы

    Мақсаты : Cтуденттерді басқару жүйелерін сипаттау, талдау, синтездеу және моделдеудің қазіргі заманғы әдістеріне үйрету және олардың автоматты басқару жүйелерін жобалау және сапасын зерттеудің нақты міндеттерін шешу бойынша практикалық дағдыларды алуы. Мазмұны: АБЖ элементтерінің негізгі сипаттамалары. АБЖ сапасы мен синтезі. Сызықты емес басқару жүйелері. Дискретті жүйелер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты : Пайдаланушы білім берудегі заманауи цифрлық технологияларды білу; Мазмұны: Білім беруді жобалау. Сандық компоненттер білім беру ортасын. Білім берудің сандық трансформациясының құралдары, құралдары және технологиялары. Электронды оқытуды оқу-бұл ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдары: компакт-дискілер; корпоративтік желілер; Internet қолданылатын оқу үдерісі. Жаһандық жоспарда бұл Интернет желісінің дамуы мүмкін болды, ол басқа желі пайдаланушыларымен online режимінде еркін сөйлесуге және ақпаратты Интернет-сайттарда орналастыруға мүмкіндік берді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электрондық білім беру

    Мақсаты: Бүгінгі күні eLearning - бұл ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдарын қолданатын оқу процесі : дискілер; Мазмұны: Корпоративтік желілер; Интернет. Ғаламдық тұрғыдан бұл Интернет желісінің дамуымен мүмкін болды, бұл әлемнің бір шетінен екінші шетіне қажетті деректер санын жіберуге, online режимінде басқа желі пайдаланушыларымен еркін сөйлесуге және Интернет-сайттарда ақпаратты орналастыруға мүмкіндік берді, бұл оларды барлығына қол жетімді етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері

    Мақсаты: Студенттерде қолданбалы есептерді шешудің жуықталған әдістері, Математикалық модельдеу әдістері, қателіктер көздері және нәтижелердің дәлдігі әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлерді қолдана отырып, практикалық мәселелерді шешу үшін сандық әдістерді қолдану дағдыларын көрсету. - математикалық және жаратылыстану циклінің пәндерін білу; - Математикалық талдау әдістерін, дифференциалдық теңдеулер теориясын, Ықтималдықтар теориясын және математикалық статистиканы тәжірибеде қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анықтауыштар теориясы

    Мақсаты: Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттері қарастыру. Мазмұны: Матрица, анықтауыштар, олардың қасиеттері. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формуласы. Анықтауыштардың арнайы түрлерін еркін меңгеру: Вронский, Вандермонд, грамм, Якоби анықтаушысы. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • MatCad ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу

    Мақсаты: Қолданбалы берілген графикалық және баспалық пакеттердің қасиеті туралы түсінігі болуы. Қолданбалы программалаудың дағдысын MathCad ортасын қолдана отырып, математикалық есептеулер мен жобалаудың қолдану, алгоритм құрудың, үш өлшемді графикалық анимациялар және жобалау негіздерін үйрену. Компьютерлік есептеулермен жұмыс істеу ерекшеліктері, қазіргі заманғы компьютерлік есептеулер жүргізу. Пайдаланушылар арасында компьютерлік есептеулер енгізу. Мазмұны: MathCad ортасының пайда болу және дамуы. MathCad жұмыс ортасы. MathCad ортасының калькуляторы. MathCad ортасында матрицалармен жұмыс. MathCad ортасында екі өлшемді массивтер. MathCad ортасында кроссворд құру. MathCad ортасында үш өлшемді графиктерді тұрғызу. MathCad ортасында сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. MathCad ортасында дифференциалдық теңдеулерді шешу. MathCad ортасында анықталған және анықталмаған интегралдарды шешу. MathCad ортасында математикалық талдау есептерін шешу. MathCad ортасында қолданылатын арнайы функциялар. MathCad ортасында бағдарламалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Есептеу математикасына кіріспе

    Мақсаты: Математикалық сипаттауға, есептеу экспериментіне, яғни жаратылыстану - ғылыми мәселелерді есептеу математикасы арқылы зерттеуге мүмкіндік беретін күрделі процестерді теориялық зерттеудің жаңа әдістерінің пайда болуына байланысты «Есептеу математикасына кіріспе» пәнінің рөлі айтарлықтай өсті. Мазмұны: Есептеу математикасы осы терминнің кең мағынасында математиканың бір саласы, оның ішінде ЭЕМ-ді қолдануға байланысты мәселелер шеңберін, ал тар мағынада - математикалық есептерді шешудің сандық әдістері мен алгоритмдері теориясы ретінде анықталады. Есептеу эксперименті, ереже бойынша, стандартты формулалар бойынша бір реттік есептеу емес, ең алдымен, әр түрлі математикалық модельдер үшін варианттар қатарын есептеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өрістер теориясы

    Мақсаты: Негізгі математикалық әрекеттерді (қосу, азайту, көбейту, бөлу) және олардың қолданылуын жалпылайтын өрістердің қасиеттерін зерттеу. Мазмұны: Өріс теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: скалярлық өріс, беттер және деңгей сызықтары, бағыт бойынша туынды, градиент, векторлық өріс, ағын, дивергенция, Остроград-Гаусс формуласы, айналым, ротор, Стокс формуласы, Гамильтон операторы, бірінші және екінші ретті векторлық дифференциалдық операциялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелері мен құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жоспарлар жасау және сабақтар өткізу.
  • Жаңа педагогикалық технологияларды ескере отырып, оқыту мазмұнына өзгерістер енгізу және жоспарлау;
  • Математикалық аппараттарды қолдану және математикалық ойлауды көрсету арқылы қолданбалы математикалық есептерді шешу.
  • Жүргізілген математикалық және қолданбалы зерттеулердің нәтижесін зерттелген құбылыстың пәндік саласы тұрғысынан көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жеткізе білу.
  • Математиканы оқытудың инновациялық технологияларын, пәндік дағдыларды қалыптастыру әдістерін, оқушылардың математикаға деген қызығушылығын қалыптастыру әдістерін қолдану
  • Кәсіби қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы міндеттерді тұжырымдай және іс жүзінде шеше білу, зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру.
  • Желілік ресурстарды, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, компьютерлік жүйелерді жобалау және енгізу.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесін, білім берудің заманауи тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару
  • Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау.
Top