7M04106 Менеджмент (ЕМВА) в Қарағанды индустриялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Персоналды басқару, маркетинг, қаржы, операциялық қызмет және стратегиялық жоспарлауды қоса алғанда, бизнесті жүргізудің әртүрлі аспектілерін тиімді басқаруға қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды индустриялық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты тиімді басқарудың негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады, мысалы: еңбекті ынталандыру әдістері; басқарудың әртүрлі стильдерін тиімді пайдалану шарттары мен формалары; жанжалды жағдайларды шешудің психологиялық әдістері; басқару шешімдерін қабылдау психологиясы және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарушылық талдау
Пәнді оқытудың мақсаты басқарушылық талдаудың заманауи әдістерін қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Басқарушылық талдаудың заманауи әдістері мен әдістерін меңгеру және магистранттарда статистикалық зерттеулер жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және болжауға байланысты Талдамалық дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты ситуациялық талдау, ұйымның стратегиялық әлеуеті, кәсіпорынның стратегиясы мен техникалық саясаты, сондай-ақ стратегияны іске асыруды басқару туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән стратегиялық басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; стратегиялық басқару процесі мен стратегиялық пайымдауды; сыртқы және ішкі ортаны стратегиялық талдауды; стратегиялық басқару жүйесіндегі стратегиялық жоспарлаудың рөлін және оның негізгі сипаттамаларын; стратегиялық жоспарлаудың базалық модельдерін; стратегиялық басқару әдістерін; ұйымдық-шаруашылық құрылымдардың дамуын стратегиялық басқаруды зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік
Пәнді оқытудың мақсаты жоспарлау, басқару жүйесі, кәсіпкерлікті қаржыландыру ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлікті, оның түрлерін, мотивтерін, қалыптасу жағдайларын, ұйымдастыру нысандарын, кәсіпкерлердің бәсекелестігін, кәсіпкерлік құпияны және оны қорғау тәсілдерін, кәсіпкерлік тәуекелді, жоспарлауды, басқару жүйесін, кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, Кәсіпорынның орналасқан жері мен орналасуын, ұйымдастыруды, еңбекақы төлеуді және персоналды басқаруды, өнімді жоспарлау мен өткізу процесін, іскерлік хат-хабарларды зерделеуге бағытталған кәсіпкерлік қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық экономикадағы бизнесті басқару
Пәнді оқытудың мақсаты цифрлық экономикада бизнесті басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін цифрлық технологияларды пайдалану, өндірістік және кәсіпкерлік қызметте цифрлық трансформация процестері шеңберінде қолдану үшін тиісті технологияларды таңдау, стартаптар үшін бизнес-идеялар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық жобаларды Бизнес-жоспарлау
Пәнді оқытудың мақсаты инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән жоспарлаудың мәні мен мазмұнын, функциялары мен түрлерін зерделеуге, іскерлік бизнес-ортаны болжау әдістерін және оны фирма қызметінде қолдануды зерделеуге, бизнес-жоспарлаудың инновациялық құралдарын талдау дағдыларын; инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау дағдыларын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық
Пәнді оқытудың мақсаты-команданы басқару дағдыларын қалыптастыру, ынталандыру, шешім қабылдау және стратегиялық ойлауды дамыту. Пән көшбасшылық негіздерін, трансформациялық көшбасшылықты, автократиялық көшбасшылықты, ситуациялық көшбасшылықты, командадағы тиімді жұмысты, көшбасшыларды дамытудың практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг және тұтынушылардың адалдығын басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-маркетинг негіздері мен тұтынушылардың адалдығын басқару стратегияларын үйрету. Пән нарықты талдау дағдыларын қалыптастыруға, тұтынушыларды түсінуге, өнімді әзірлеуге және баға саясаты, тұтынушыларды ұстап тұру және ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнату стратегияларын әзірлеу, тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау үшін нарық, бәсекелестер мен тұтынушылар туралы деректерді жинау және талдау әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнесті зерттеу
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың бизнес контекстінде зерттеу саласындағы негізгі дағдылары мен құзыреттерін дамыту болып табылады. Пән бизнес-ортада қолданылатын деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін, нарықты талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін анықтау, зерттеулерге инновациялық тәсілдер, деректерді талдау әдістері, соның ішінде мамандандырылған бағдарламалық құралдар мен статистикалық әдістерді қолдану сияқты маркетингтік зерттеулердің принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және бизнес экономикасы
Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлік және бизнес экономикасы саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Нарық жағдайында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, кәсіпкерліктің негізгі қағидаттарын, функциялары мен тетіктерін зерделеу, бизнес-операцияларды жүзеге асыру процесінде кәсіпкерлік шешімдерді дұрыс қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері
Пәннің мақсаты жеке-жеке және топтық ерекшеліктердің кәсіби қызметтің сипатына әсер ету ерекшелігін зерттеу; персонал тиімділігінің көшбасшы мен оның командасының жеке ерекшеліктеріне тәуелділігін анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Басқарудың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін зерттеу персоналдың жұмыс уақытын басқаруға, еңбек тәртібін реттеуге және еңбек ұжымын біріктіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шығармашылық менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымдағы шығармашылық процестерді тиімді басқару үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы бизнес пен қоғамдағы креативтіліктің рөлін, инновациялық ойлауды ынталандыру технологиясын, креативті ұжымдарды басқаруды, креативті тәсіл контекстіндегі тәуекелдерді талдауды, креативті шешімдердің қоғамға және қоршаған ортаға әсерін, креативті маркетингті зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара әрекеттестік
Пәнді оқытудың мақсаты-мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдау және ескеру, коммуникативті технологияларды қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде қазіргі әлемдегі мәдениетаралық қарым-қатынастың негізгі бағыттары игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәуекелдерді басқару
Пәнді оқытудың мақсаты тәуекелдерді басқару теориясы мен практикасы саласында іргелі және практикалық кәсіби дайындықты қамтамасыз ету, сондай-ақ тәуекелдерді басқару жүйесінің нәтижелілігін бағалау әдістерін игеру болып табылады. Пән тәуекел дәрежесі мен баламалардың сандық көрсеткіштерін ескере отырып, компанияны дамытуға бағытталған тәуекел жағдайында компаниялар мен бюджеттік ұйымдарды басқару теориясы мен практикасының негізгі мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушыларда қазіргі экономикалық жағдайда тәуекелді төмендету әдісі мен әдісін, дағдарысқа қарсы бағдарламаларды талдау, әзірлеу және іске асыру әдістемелерін қалыптастыру туралы идеялар қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте білімнің ғылыми әдістерін қолдану
- Маркетингке бағытталған компания мен маркетингтік қызметті қалыптастыру
- Компания қызметінің саясаты мен стратегиясын анықтау
- Микро және макро деңгейлердегі нарықтық және қаржылық-экономикалық көрсеткіштерге талдау жүргізу, тәуекелдерді басқару бойынша олардың динамикасының болжамын бағалау және негіздеу
- Заманауи құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, талдамалық және зерттеу, кәсіпкерлік және бизнес-міндеттерді шешу
- Ұйым қызметінің тиімділігін қамтамасыз ету
- Кәсіпкерлік ұйымдарды интеграциялау мәселелерін шешуде дағдыларды қолдану
- Іскерлік ортаның белгісіздік факторын ескеретін заманауи талдау аппаратын пайдалана отырып, жобалық талдауды қоса алғанда, инвестициялық саясаттың тиімділігін негіздеу
- Тиімді кадр саясатын жүзеге асыру
- Кепілдендірілген ұйымдастырушылық мінез-құлқы бар тиімді ұйым құру
- Өмірдің барлық салаларында дивидендтер төлейтін көшбасшылық әлеуетті көшбасшылық капиталға айналдыру
- Кәсіби қызмет саласында тиімді іскерлік коммуникация әдістерін қолдану