Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Орыс тілі мен әдебиеті в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Әдебиеттануға кіріспе

    Әдебиеттанудың ерекше қасиеттерінің мәселелерін әдеби қызметтің бір түрі ретінде және ғылыми пән, әдеби бағыттар мен сын негіздері ретінде жариялайды. Кейінгі уақытқа байланысты өткеннің әдеби құбылыстарын қазіргі заманғы сынға және бағалауда әдебиеттану негіздерін бағалау мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Лингвистиканың негізгі ұғымдарын теориялық тұрғыдан баяндау негіздерін қалыптастырады, олардың негізінде кез келген тілтану пәнін зерделеу құрылады. Курс студенттерді тіл туралы ғылымның негізгі ұғымдарымен және терминдерімен таныстырады, олардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтеді, тілдің дыбыстық, лексикалық және грамматикалық жақтарын лингвистикалық талдаудың бастапқы дағдыларын, тілдік құбылыстар мен фактілерді бағалаудың мағыналы тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Отандық және әлемдік әдебиет дамуының жалпы үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойды көрсететін дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы тұтас түсінік мәселелерін жариялайды. Оқырман-балаға арналған көркем мәтінге талдамалық көзқарас дағдыларын әзірлейді. Балалар әдеби басылымының аннотациясы, рецензиясы, шолуы сияқты негізгі әдеби-сыни жазба жанрларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән жинақтау, инвестициялар, жылжымайтын мүлік, сақтандыру, салықтық және зейнетақылық жоспарлау сияқты жеке қаржыны басқарудың әртүрлі салаларында саналы және тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін дағдыларды, білімнің жеткілікті деңгейін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы

    Орыс тілі морфемаларының бөлімдерін зерделеуді, функционалдық морфемиканы, морфемалық талдауды, жүйелік-құрылымдық сөз жасауды қалыптастырады. Морфемикадағы және сөз жасаудағы теориялық-диахроникалық процестердің мәселелерін жариялайды. Пән қазіргі орыс тілі жүйесіндегі морфемика туралы түсінік береді. Морфемиканың және сөз жасаудың пән саласы, олардың лингвистикалық пәндер шеңберіндегі орны туралы түсінікті ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Тілдік материалды сөйлеу қызметінің ауызша және жазбаша түрлерінде қарастырады. Шетелдік көздерден ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін кәсіби қызметте шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Ауыстыру кезінде шығындарды өтеу дағдыларын көрсетеді. Сөздердің көп мағынасын, сөздік және контекстуалдық мағынасын, интернационалдық сөздердің ана және шет тілдеріндегі мағынасын ажырата білуді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Пән қазіргі орыс тілінің бірнеше бөлімін ашады: фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфография, сондай-ақ тіл жүйесінің фонетикалық деңгейіне жататын, оларға тән қасиеттер мен заңдылықтарда ұсынылған нормаланған қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің негізгі құбылыстары; осы құбылыстардың өнімділігі және олардың даму үрдістері; қазіргі орыс әдеби тілі құбылыстарының функционалдық жағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс фольклоры

    Орыс фольклорын дамытудың жалпы процестері, оның мазмұны мен көркемдік ерекшелігі, тұжырымдаманың, маңызды фольклорлық туындылардың теориялық және практикалық мәселелері қаралады. Халық шығармашылығының түрлі түрлері мен түрлері әдет-ғұрыптық поэзиядан бастап балалар фольклорына дейін зерттеледі. Халық шығармашылығы шығармаларын талдау дағдылары, фольклорды зерттеу және жинау тарихы мен принциптері туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл теориясы

    Тіл білімі түсініктерін филология құрамындағы тіл туралы ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптастырады, тіл білімі әдіснамасын гуманитарлық ғылым ретінде қарастырады. Тіл туралы, тіл білімінің тарихы туралы білімді лингвистикалық идеялардың тарихы және парадигмалардың ауысуы ретінде көрсетеді. Лингвистикадағы міндеттерді, әдістерді, нәтижелерді және жаңа бағыттармен танысуды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пән қоғамдық тарихи құбылыстар (тарихшылық, халықтық, партиялылық, олардың тарихи дамуындағы сыныптылық принциптері) ұғымдарын егжей-тегжейлі ашып көрсетеді, студенттерді қайта құрастыру және қайта салу уақытының ұстанымымен қазіргі заманғы әдеби процеспен таныстырады, көркем шығарма туралы түсінікті мазмұн мен нысанның тұтас жүйесі, әдеби процесс, әдеби рулар, түрлері, стильдері мен көркемдік әдіспен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы

    Пән орыс фразеологиясының негізгі ұғымдарының жалпы проблематикасын баяндайды. Орнықты үйлесімдердің құрылу және жұмыс істеу заңдылықтары туралы түсініктер қалыптастырылады. Фразеологизмдер тілдің сөзбен арақатынасындағы жанама-номинативті бірліктері ретінде қаралады. Фразеологизмдердің дифферианциалдық белгілері, мәннің құрылымы келтіріледі. Компоненттердің семантикалық қосарлануы тұрғысынан фразеологиялық бірліктердің жіктелуі, ФБ құрылымдық түрлері, фразеологияның өзекті мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы

    Пән оның тарихи дамуының өнімі болып табылатын қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының жай-күйі туралы толық мәліметтер береді. Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесі және оның лексикология теориясында қолданылуы туралы ғылыми білімнің түсініктері қалыптастырылады. Филолог студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті жетілдірілуде. Лексикалық семантиканың негізгі ұғымдарын ашады. Сөздің әртүрлі белгілері, пішіні мен мағынасы зерделенеді және ол тілдің негізгі номинативтік және конгнитивтік бірлігі ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVIIІ ғасырдағы орыс әдебиеті

    18 ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың жұмыс істеу ерекшелігі, тарихы туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Студенттерде отандық әдебиет пен өнердің қалыптасуында, олардың ұлттық өзіндік ерекшелігін қалыптастыруда, отандық тарихи процестің эволюциясы тұрғысында зерттелетін кезеңнің орыс әдебиетін білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Білім беру процесінде бағалаудың орны мен рөлін анықтайды. Тұлғаға бағдарланған оқытуды бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мәнін, мақсаты мен принциптерін зерделейді, кәсіби практикада білімді қолдану тәсілдерін сипаттайды. Оқушылардың үлгерімін бағалау түрлерінің айырмашылығын көрсетеді (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтықтаушы баға). Пәндерді оқытуды жинақтайтын және қалыптастыратын бағалау әдістерін көрсетеді, критериалды бағалаумен байланысты портфолио және презентациялар дайындай білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVIIІ ғасырдағы шетел әдебиеті

    Батыс Еуропа әдебиетінің кезеңділігі, оның ерекшелігі, жанрлық ерекшелігі және ерекшелік ерекшеліктері қарастырылады. ХVIII ғасырдағы шетел әдебиетінің, жазушылар мен ақындардың өмірбаяндары мен шығармашылық жолының, жанрлық-рулық эволюция проблемаларының және поэзияның, әдіс пен стильдің негізгі мәселелерінің, сондай-ақ шетелдік авторлар туындыларының бейнелік және көркемдік жүйелерінің мәселелерін баяндайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі орыс әдебиеті

    Ежелгі орыс әдебиетін кезеңдеу мәселелерін, оның жанрлық жүйесі мен ерекшеліктерін көрсетеді. ХІІ ғасырдың ескерткіші ретінде «Уақытша жылдар повесі», «Игорев полкі туралы сөз» атты жылнамалық жанрларды қарастырады; моңғол - татар шапқыншылығы туралы повестер циклі; XVI ғасырдың публицистикасы; XVII ғасырдың тұрмыстық адамгершілік және сатиралық повестері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Орыс тілін оқыту және балаларды пән құралдарымен тәрбиелеу процесі туралы қажетті ғылыми-әдістемелік мәліметтер жарияланады. Жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқытудың мазмұны мен мектеп курсының құрылымын және лингвистикалық білім берудегі жобалық және инновациялық қызмет тәсілін ашады. Лингвистикалық ұғымдарды қалыптастырудағы бірізділік бойынша білім, ғылыми әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдері, оларды заманауи сабақтың міндеттеріне сәйкес таңдай білу қабілеттері бекітіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Мәтін түзу негіздерінің көркем мәтін санатымен арақатынасы мәселелерін ашады; көркем мәтіннің құрылымын тиімді талдау құралы ретінде мәтінді ұйымдастырудың аса фазалық деңгейі ұғымын негіздейді, көркем мәтіннің саптық бірліктерінің жүйесін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XІХ ғасырдағы шетел әдебиеті

    Аталған кезеңнің мәселелерін, жазушылар мен ақындардың өмірбаяны мен шығармашылық жолын, жанрлық-рулық эволюция проблемаларын және поэзияның негізгі мәселелерін, әдіс пен стильді, сондай-ақ авторлар туындыларының бейнелік және көркемдік жүйелерін жария етеді. Білім алушыларды ХІХ ғасырдағы шетел әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады, тарихи-әдебиет процесінің неғұрлым маңызды жақтарын ашады. Пәнді зерделеу білім алушылардың жалпы мәдени деңгейін арттыруға ықпал етеді және олардың бағытын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орфоэпия

    Орфоэпияны тіл білімінің нормативтік әдеби айтылуын және тілде қабылданған айтылым нормаларына сәйкес келетін ережелер жиынтығын зерттейтін бөлімі ретінде қарастырады. Соққысыз дауыстылардың айтылуы, дауыссыздардың айтылуы, басқа тілден шыққан сөздердің кейбір грамматикалық формаларының айтылуы туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын білуін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне эмоциялық-ерік саласын енгізудің практикалық іскерліктерін дамытады. ҰҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын игереді. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманауи орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы

    Қазіргі орыс тілінің сөз түзілімі мен морфологиясының жүйелік-құрылымдық және функционалдық бөлімдерін ашады. «Сөз жасау» және оны екі бөлікке бөлу мәселелерін - «Сөз жасау» және «Сөз жасау» мәселелерін жариялайды. Морфеманың негізі, номенклатурасы, мағынасы және сөздегі орны бойынша жіктелуі, морфемикадағы парадигматикалық қатынастар (синонимия, антономия), олардың омономиясы біріктірілген типология сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте қашықтықтан оқыту технологиясы мен әдістемесі

    Қашықтықтан білім беру қызметінің біліктілігі мен дағдыларын, электронды тасымалдағыштарда мектеп құжаттамасын жүргізуді меңгеру; дербес және ғылыми жұмыстарды дайындау процесінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру сайттарын пайдалануға; Білім беру саласындағы инновациялық технологияларды, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, оқыту және тәрбиелеу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі

    Жалпы білім беретін мектепте орыс әдебиетінің оқыту мазмұны мен мектеп курсының құрылымын және әдеби білім берудегі жобалық және инновациялық қызмет тәсілін ашады. Әдеби ұғымдарды, ғылыми әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруда бірізділік бойынша білім қалыптасады. Болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін, белсенді өмірлік ұстанымын, өзінің болашақ мамандығын құрметтеуді, балаларға деген саналы сүйіспеншілігін қалыптастырады. Әдебиетті оқытудың және әдебиеттің тәрбие функцияларын оқу пәні ретінде практикада іске асырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XІХ ғасырдағы орыс әдебиеті

    Курс 19 ғасырдағы орыс әдебиетін зерттеудегі тарихи тәсілді білдіреді, онда тарихи-әдеби процестің белгілі кезеңдері мен кезеңдері, осы кезеңдегі Ресейдің қоғамдық өмірі арасында байланыс орнататын социологиялық тәсіл дағдылары анықталады. Әдебиетті дамыту, сын, әдебиет туралы ғылым, цензуралық аппараттың ықпалы және мәдениеттің саясилану деңгейі, әртүрлі мәдени байланыстарды, қарыз алуларды, түрлі ұлттық мәдениеттердің өзара байланыстарын анықтау мәселелері баяндалады. Осы кезеңнің көркем әдебиеттерін талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте сабақты қашықтықтан оқыту жүргізу әдістемесі

    Білім беру саласындағы инновациялық технологияларды, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, оқыту және тәрбиелеу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану; Қашықтықтан білім беру қызметінің біліктілігі мен дағдыларын, электронды тасымалдағыштарда мектеп құжаттамасын жүргізуді меңгеру; дербес және ғылыми жұмыстарды дайындау процесінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру сайттарын пайдалануға;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XХ ғасырдағы шетел әдебиеті

    Пән шетел әдебиетінің теориясы мен тарихының, ХХ ғасырдың тарихи-әдеби процесі кезеңдерінің негізгі ережелерін қамтиды, неғұрлым маңызды шығармалар, оларды жазу дәуірінің өзіндік ерекшелігі, жанрлық ерекшелігі және тарихи-әдеби процестегі орны қарастырылады. Жетекші жазушылар шығармашылығының негізгі әдеби бағыттары мен мектептері, идеялық-көркемдік ерекшеліктері сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Пән тілдік құбылыстардың динамикасы, орыс тілінің тарихи даму кезеңдері туралы түсінік береді. Орыс тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылысын дамытудың негізгі заңдылықтарын ашады. Студенттерде үнемі дамып келе жатқан феномен ретінде тілге диалектикалық қатынас қалыптастырады. Тілдің, тілдің, мәтіннің бірліктерін және мәтінді тарихи-лингвистикалық талдау бірліктерін салыстыруды, зерттелетін тілдік құбылыстар шеңберінде себеп-салдарлық байланысты белгілеуді қарастырады. Тілде болып жатқан тарихи оқиғалар контексіндегі өзгерістердің жүйелік-типологиялық сипатын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пән синтакисті тіл жүйесінің жоғары грамматикалық деңгейін зерттейтін тіл білімінің бөлімі ретінде ашады - байланыс сөзі, сөйлеу бірліктері және олардың пайда болу ережесі, тіл бірліктері және оның синтаксистік жүйесін құрайтын, олардың құрылысы, білім беру құралдары мен тәсілдері, олардың арасындағы байланыс және қарым-қатынас. Оқу курсы тілден сөйлеуге көшуді қамтамасыз ететін тілдің тетіктерін, тілдік элементтерді сөйлеу білімдеріне біріктіру тәсілдерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • XХ ғасырдағы орыс әдебиеті

    Аталған кезеңнің әдеби процесінің мәселелерін, жазушылар мен ақындардың өмірбаяны мен шығармашылық жолын, жанрлық-рулық эволюция проблемаларын және поэзияның, әдіс пен стильдің негізгі мәселелерін, сондай-ақ авторлар туындыларының бейнелік және көркем жүйелерін жария етеді. Студенттерді орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады, Ахматова А., Цветаева М. Маяковский және т.б. жазушыларды таныстырады, тарихи-литеративтік үдерістің ең маңызды жақтарын ашады. Пәнді зерделеу білім алушылардың жалпы мәдени деңгейін арттыруға ықпал етеді және олардың бағытын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы

    «Minor» қосымша білім беру бағдарламасы - бұл қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқыту үшін айқындаған пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының өзге де түрлерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Студенттердің орыс тілімен, орыс әдеби тілінің нормаларымен танысуын көздейтін орыс тілінің практикалық курсы тілдік ресурстарды пайдалана білуін бекітеді. Пәнді зерделеу процесінде сөйлеу қызметінің төрт түрін: оқу, әңгімелеу, тыңдау және жазуды жетілдіру бойынша кешенді жұмыс жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шетелдік әдеби процесс

    Қазіргі заманғы шетелдік әдеби процестің даму заңдылықтары туралы жүйелі түсінікті қалыптастырады. Осы кезең әдебиетінің өзіндік ерекшелігін анықтайтын негізгі жанрлар мен көркемдік стратегияларды түсінуді жариялайды. Қазіргі заманғы әдеби процестің жіктелуі мен саралануын бекітеді. Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толеранттық қабылдауды, шет елдердің тарихи мұрасы мен мәдени дәстүрлеріне құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл мәдениеті

    Сөйлеу ережелерін сақтауға қойылатын талаптарды қалыптастырады; әдеби тілдің нормаларын оның ауызша және жазбаша нысандарында меңгеру; қарым-қатынастың нақты жағдайында белгілі бір коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ететін тілдік құралдарды таңдай және ұйымдастыра білу. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық үш қырын ашады. Коммуникативтік міндеттерге сәйкес тілдік құралдарды іріктеу және қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Қазіргі заманғы лингвистикалық теорияның қазіргі жай-күйін көрсетеді, студенттерді қазіргі заманғы ғылымның ажырамас бөлігі ретінде және тіл туралы ғылымды дамытудың алдыңғы кезеңдерімен, сондай-ақ тілді зерттеудің зерттеу әдістерімен және оны талдау тәсілдерімен сабақтас болып табылатын тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім жүйесімен қаруландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Cтилистика

    Пән студенттерді қазіргі заманғы стилистика теориясының негіздерімен таныстыруды, тілдің стилистикалық ресурстарын, стилистикалық нормаларды меңгеруді, стилистикалық нормалардың тарихи өзгергіштігі туралы, тілдің қолданылу аясына байланысты олардың вариативтілігі туралы түсініктер алуды қамтиды. Орыс тілінің функционалдық ғылыми, публицистикалық, ресми-іскерлік, көркемдік, сөйлеу стильдерін қолдану білігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу

    Педагогикалық мәдениеттің маңызды компоненті ретінде мәнерлі оқуды қарауға, педагогтың кәсіби дамуы мен жетілдірілу шарты жіберілді. Бастауыш филологты көркем әдебиет шығармаларын үлгілі ауызша оқуға дайындайды. Дұрыс ауызша оқуды қалыптастырады, мәтінде бейнеленгенге жанды, эмоционалды қатынаспен, көркемдік бейнеге барабар, айқын қойылған дикциямен дауыстап оқуды білдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеті

    Батыс Еуропа әдебиетінің кезеңділігі, оның ерекшелігі, жанрлық ерекшелігі және ерекшелік ерекшеліктері қарастырылады. Жазушылар мен ақындардың әдеби процесі, өмірбаяны мен шығармашылық жолы, жанрлық-рулық эволюция проблемалары және поэтиканың негізгі мәселелері, әдіс пен стиль, сондай-ақ шетелдік авторлар шығармаларының бейнелік және көркемдік жүйелері мәселелерін қамтиды. Студенттерді шетел әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады, тарихи-литературалық процестің неғұрлым маңызды жақтарын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдебиетін оқытудың интерактивтік әдістері

    Педагогикалық технология ұғымына теориялық тәсілдерді қызметтік тәсіл тұрғысынан ашады. Оқытудың негізгі технологияларының өзіне тән белгілерін көрсетеді. Оқу қызметінің нормаларын барлық технологияның психологиялық негізі ретінде жүйелейді. Диагностикалық мақсатты болжауды, оқыту технологияларының бағыттылығын сипаттайды, дамушы оқытудың дидактикалық қағидаттарына сүйене отырып, қолайлы жағдайларды қамтамасыз ете отырып, оқу процесін ұйымдастыруды және өткізуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс әдебиеті

    ХХ ғасырдың аяғы - ХХІ ғасырдың басындағы Ресейдегі әдеби процестің сипатты ерекшеліктерін, посткеңестік дәуір әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, маңызды әдеби бағыттардың эстетикалық бағдарламаларын, осы дәуірдің негізгі көркем туындыларын, сондай-ақ отандық әдебиеттанудағы осы проблемалар бойынша ғылыми еңбектерді білу. Дәуірдің аса маңызды туындыларын олардың проблематикасы мен поэзиясының ерекшеліктері тұрғысынан талдай білу; ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттегі қандай да бір бағытты оның негізгі өкілдері арқылы сипаттау, көркем мәтінді талдауға қатысты әдебиет теориясының негізгі ұғымдары мен санаттарын пайдалану; сыни әдебиетпен жұмыс істеу, неғұрлым маңызды туындылардың сыни және әдебиеттанушылық интерпретациялар спектріне бағдарлану. Сыни талдау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ оқылған шығармаға аннотация жасай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері

    20 ғасырдың үздік әдіскер-ғалымдары мен практик-мұғалімдерін орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі жетістіктер мен идеяларды және оның даму жолдарын жалпылама түрде қарастырады. Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері ұғымына теориялық тәсілдерді қызметтік тәсіл тұрғысынан ашады. Оқытудың негізгі инновациялық әдістемелерінің өзіне тән белгілерін бөліп көрсетеді. Пән қазіргі заманғы орта мектепте орыс тілі курсының мақсаттары, міндеттері және мазмұны туралы студенттердің түсініктерін тереңдетеді. Орыс тілін оқыту саласындағы қазіргі қолданыстағы нормативтік құжаттар туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі шетел әдебиеті

    Дәуірдің аса маңызды туындыларын олардың проблематикасы мен поэзиясының ерекшеліктері тұрғысынан талдай білу; ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттегі қандай да бір бағытты оның негізгі өкілдері арқылы сипаттау, көркем мәтінді талдауға қатысты әдебиет теориясының негізгі ұғымдары мен санаттарын пайдалану; сыни әдебиетпен жұмыс істеу, неғұрлым маңызды туындылардың сыни және әдебиеттанушылық интерпретациялар спектріне бағдарлану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру саласындағы инновациялық технологияларды, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, оқыту және тәрбиелеу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана білу;
  • Табиғатты қорғау және табиғатты ұтымды пайдаланудың теориялық базасы ретінде қазақстандық құқықтың түрлі салаларында, экономикалық даму, экология заңдарында бағдарлана білу;
  • Коммуникативтік қабілеттерді меңгеру, көп тілді білімді және рухани дамыған, толерантты және коммуникабельді болу;
  • Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, педагогикалық диагностика технологияларын (сауалнамалар, жеке және топтық сұхбаттар) пайдалана отырып, педагогикалық жағдайларды, міндеттерді шешу үшін оқушылармен, олардың ата-аналарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай білу. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының түсінігі болуы;
  • Жүйе және жұмыс істейтін механизм ретінде тіл туралы, орыс тілінің негізгі нормалары туралы білімді меңгеру, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылыққа ие болу, орыс тілінің тілдік бірліктерін нормативтілік, қарым-қатынас жағдайының сәйкестігі тұрғысынан талдау және бағалай білу;
  • Негізгі әдебиеттану санаттарын білу; көркем шығармашылықтың жетекші заңдылықтарын түсіну; әдебиеттің эстетикалық ерекшелігін сөз өнерінің жазба нысаны ретінде талдай білу; бұл білімді білім алушыларды ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарына баулу үшін пайдалана білу;
  • Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, оқытудың жаңартылған жүйесі жағдайында кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеру;
  • Қашықтықтан білім беру қызметінің дағдылары мен дағдыларын, электронды тасымалдағыштарда мектеп құжаттамасын жүргізуді меңгеру; дербес және ғылыми жұмыстарды дайындау процесінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру сайттарын пайдалана білу;
  • Ойлау мәдениетін меңгеру, магистратурада білімін жалғастыру және біліктілігін арттыру үшін өздігінен білім алу, өз бетінше іздену және жаңа білім алу дағдыларына ие болу;
  • Әлеуметтік және оқу жағдайларында бағдарлай білу және оңтайлы шешім таба білу, кәсіби қарым-қатынас процесінде әртүрлі жас және әлеуметтік топтарда педагогикалық сауатты қарым-қатынас орнату.
Top