Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: психологиялық- педагогикалық ғылымдар әдіснамасының негіздерін, сол сияқты сабақтас ғылымдар саласының әдіснамасын, жүйелі білімдер мен құзыреттіліктерді және цифрлық технологияларды меңгерген, ғылымды дамытуға қажетті тұжырымдамалық білімдерді жасауға қабілетті, халықаралық деңгейдегі ғылыми пікрталастарда жұмыс тілін қолдана отырып оларды презентациялай алатын және зерттеушілік пен инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметке қабілетті жоғары кәсіби ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі

    Пәнді оқытуда мынадай блоктар қарастырылады: - шетелдік жоғары мектепте салыстырмалы білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары; - Қазақстан компаративистерінің салыстырмалы – педагогикалық зерттеулері; - халықаралық және шетелдік зерттеулердегі тәжірибелерге сәйкес білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың қазіргі технологиялары; - шет елдердегі жоғары білім берудің теориясы мен практикасының даму мәселелері мен үдерістері; - білім беру саясатының теориялары негізінде білімдендіруді дамытудың стратегиялары мен ұстанымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді, зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын бағалаудың әлемдік жүйелері

    Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - сапаны басқарудың қалыптасуы мен дамуының кезеңдері, ұстанымдары, функциялары және білім беру сапасын басқаруды ң мәселелері мен деңгейлері ; - білім беру сапасын басқаруды ң әлемдік модельдері; - әлемдік стандарттарға сәйкес білім беру жүйесін реформалау; - білім беру үдерісін халықаралық және шетелдік зерттеу тәжірибесін есепке ала отырып бағалаудың диагностикасы мен қазіргі технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы білімдендіру саясатының және білім беру тарихының өзекті мәселелері

    Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - посткеңестік кезеңдегі қазақстандық орта және жоғары мектепті модернизациялау сұрақтары; -Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру саясатының өзекті мәселелері ; - мектепке дейінгі, орта, орта кәсіби жоғары білім берудің тәуелсіздік алғаннан кейінгі дамуының негізгі бағыттары; - қазақстандық әлеуметтік-саяси үрдістегі және білім берудегі демократиялық және авторитарлық үдерістер; - қазақстанда орта және жоғары білім берудің ХХ ғасырдың 50- 60жж дамуы; - орта және жоғары білім берудің ХХ ғасырдың 70-90 жж дамуы; - білім беруді реформалаудың үкіметтік стратегиялары; ; -ғасырлар тоғысындағы білім беру реформаларының, заңнамалық құжаттар жобаларының, тұжырымдамалардың, бағдарламалардың және т.б. жаңа үкіметтік жобалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық квалиметрия және білім беру сапасын басқару

    Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - педагогикалық квалиметрияның теоретикалық негіздері,сонымен қатар білім беру сапасын талдаудың заманауи және дәстүрлі әдістерінің теориялық негіздері; - білім беру сапасы туралы нормативтік құжаттар ; - білім беру сапасын бағалаудың халықаралық тәжірибесі ; - білім беру сапасын бағалауды басқаруға тиімді мүмкіндік беретін халықаралық стандарттарға сай тексерудің ұлттық жүйесін қалыптастырудағы білім беру саясатының теориялық негіздері; -квалиметриялық тұрғыларды жүзеге асыру ұстанымдары ; -кешенді квалиметриялық бағалауды қолданудың салалары және негізгі бағыттары; - педагогикалық нысандардың сапасын бағалау әдістері, құралдары және технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи психологиялық теориялар және педагогикалық мониторинг

    Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: - заманауи психологиялық теориялар мен интервенцияның негізгі мәселелері; - қазіргі психологиялық теориялардың дамуының негізгі бағыттары және олардың түрлері; - дағдарыстық интервенцияның ұстанымдары және олардың типологиясы; дағдарыстық интервенцияның теориялық аспектілері; - қазіргі психологиялық теориялардың ерекшеліктері. - заманауи психологиялық теориялар мен интервенцияның мазмұны мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми жұмысты жазудың барлық кезеңдерінде жазу дағдыларын дамыту, дереккөздерді пайдалануды түсінуді жақсарту және плагиаттың алдын алу. Курсты оқу барысында эссе түрлерін жоспарлау және жазу: салыстыру/қарсы қою, себеп/салдар, дәлел, синтез, шет тілінде зерттеу жұмысының жоспарлары және т.б. ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындары білім беру бағдарламаларын жобалаудың тенденциялары

    Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: -білім беру бағдарламаларын жобалаудың негіздері , мектептің және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалаудың жаңа технологиялары және спецификалық ерекшеліктері; - білім беру бағдарламаларын жобалау мәселесінің философиялық-психологиялық аспектілері; -білім беруді дамытудың және білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізгі үдерістері; - пәндік білім беру бағдарламаларын жобалаудың педагогикалық аспектілері; - білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізгі педагогикалық тұжырымдамалары; - білім беру бағдарламаларын жобалаудың ұстанымдары; - білім беру бағдарламаларын құрастырудың дидактикалық тұжырымдамалары; - қазіргі мектептегі пәндік білім беру бағдарламаларын жобалау мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Квалиметриялық бағалауды қолдануды жоспарлап және квалиметриялық құзыреттіліктерді меңгеріп, өзінің қызметтік жұмысы аясында басқару функцияларын кәсіби деңгейде жүзеге асыру арқылы кәсіби мәселелерді білім беру ұйымдарының мүддесіне сәйкес шешіп, басқарушылық - аналитикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
  • Өзінің психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметін жобалап, білім берудегі психологиялық ұйымдардың қызметін сараптамалық бағалап; жоспар құру арқылы оның нәтижелерін көріп, орындалатын кәсіби педагогикалық әрекеттерді түсініп және негіздеп, ғылыми педагогикалық білімдерді жаңа жағдайларға көшіру;
  • Қоғамның әлеуметтік маңызды мәселелерін білім беру үдерісімен өзара байланыста ғылыми тұрғыда талдап, маңызды тұжырымдар мен жинақтауларды жасап, ғылыми зерттеу әдістерін талдап, салыстырмалы- педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеру;
  • Психологиялық-педагогикалық ақпараттарды сыни талдап, жинақтап, жүйелеп, зерттеу мақсаттарын қоя біліп және оларға жетудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау.
  • Әлем елдерінде білім беруді тарихи және салыстырмалы талдау негізінде салыстырмалы білім беріп, соның ішінде білім беру саясатының өзекті мәселелерін құрастырып және олардың шешімін табуда ғылыми ұсыныстар беру;
  • Білім беруге басып кіру үшін заманауи психологиялық теорияларды пайдаланып, тұлғаның жеке өміріндегі мәселелерді оның рухани, әлеуметтік контексінде байқап, тұлғаның өмірлік мәселелерін және әлеуметтік білім беруді шешуде басып кірудің мүмкіндіктерін бағалау;
  • Мектепке және ЖОО арналған білім беру бағдарламаларын, оқулықтар мен білім беру құжаттарын, білім беру мазмұнын тұтастықта жобалап және сараптамалық бағалау жасап, Қазақстандағы орта және жоғары білім беруді реформалаудың кейбір мәселелерін бағалап, орта және жоғары білім беруді тереңдетіп реформалау бойынша өзінің ұсыныстарын беру;
  • Білім беру жүйесінің қызметін тиімді қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді жобалап, білім беру сапасын арттырып, білім беру аймағында тестілеу технологиясын және білім беру аймағында тестілеу картасын жобалау;
  • Кәсіби қызметтің кең аумағында шығармашылықпен өзін жүзеге асырып, өзінің мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсініп, кәсіби міндеттерді орындауда жоғары мотивацияларды иеленіп, өз ісіне және азаматтық кәсіби борышына деген жоғары сезімін, жауапкершілігін дамыту;
  • Тұжырымдамалық түрде ойлап, педагогика мен психологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа ғылыми жобалардың мазмұны мен құрылымын дайындап, зерттеудің әдіснамалық аппаратын жобалап, зерттеу міндеттерін жүзеге асыру үшін талданатын ғылымның әдістерін таңдап, әдіснамалық эксперименттің әдіснамасын меңгеру арқылы терең және жүйелі талдау негізінде әртүрлі құбылыстарды болжамдай алу мен сипаттаудың моделін жобалап, оларға сапалық және сандық талдау жасау;
Top