Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01110 Педагогика және психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Оқыту нәтижелері

  • психологиялық-педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасын терең және жүйелі білуін көрсету, ғылыми деректер базасын пайдалана отырып, әдістемелік тәсілмен зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру кәсіби дағдылары мен икемділіктері.
  • кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлай және болжай отырып, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты бағалау;
  • психология және педагогика саласында жаңа және күрделі ғылыми идеяларды жинақтай білу, олардың негізінде зерттеулер жоспарлау және ұйымдастыру, эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру, дәйекті ғылыми нәтижелер алу және ғылыми этиканы сақтау.
  • күрделі зерттеу мәселелерін шешу, қолданыстағы әдістер мен әдістерді өзгерту және жетілдіру үшін жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.
  • қазіргі заманғы педагогикалық және психологиялық теориялар мен ғылыми-зерттеу құралдарының негізінде академиялық тұтастығымен сипатталатын психология және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді дербес жобалау;
  • педагогикалық жүйелерді болжау, білім беру, жеке тұлғаны тәрбиелеу және дамыту процестерін жаңғырту бойынша талдау-сараптама жұмысын жүргізу;
  • заманауи педагогикалық-психологиялық теориялар мен зерттеу құралдары негізінде академиялық тұтастығымен сипатталатын психология және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жобалау;
  • ақпараттық ағындардың тез жаңаруы және өсуі жағдайында өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау.
  • проблемаларды кәсіби талдау, жаңа идеяларды ілгерілету, педагогика және психология саласындағы ғылыми әзірлемелерді қорғау және сараптау кезінде өз көзқарасын қорғай білу;
  • тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде стратегиялар әзірлеу қабілетін көрсету;
  • ЖОО-да психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту процесінде инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты іздеу мен берудің тиімді жолдарын анықтау және іске асыру қабілетін көрсету.
  • инновациялық ғылыми-педагогикалық қызметтің нақты жағдайларында оның ықтимал тәуекелдері мен нәтижелерін болжайтын шешімдер қабылдау.
Top