Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08101 Агрономия в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Жоғары математика 1*

    Пән математиканың барлық қажетті бөлімдерін қарастырады: логика элементтерін, жиындар теориясын, математикалық талдауды, сандар теориясын, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, комплекс сандар мен көпмүшелерді. Логика заңдарын, дифференциалдау ережелерін, комплекс сандар мен көпмүшелерге есептерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылыққа кіріспе

    Пән "сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шарттары ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіруді, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруды, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктерін, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілікті зерделейді. Пән тәртіп сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік туралы білуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдылықтарын, химиялық процестердің жүру заңдылықтарын, ерітінділерді, ерітінділерде жүретін реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін, комплексті қосылыстардың қасиеттерін, биогендік элементтерді; қаныққан, қанықпаған және ароматты көмірсутектер, галогенді көмірсутектер, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар – спирттер, эфирлер, альдегидтер және кетондар, карбон қышқылдары, полифункционалды қышқылдар, көмірсулар; құрамында азот бар органикалық қосылыстар – аминдер мен аминқышқылдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды осы негізде дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: заңнамада бағдарлауды; нақты жағдайларда құқықтық актілерді талдау және қолдану, моральдық-құқықтық нормаларды сақтау; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика 2*

    Пән математиканың барлық қажет тарауларын қарастырады: комбинаторика элементтері, кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері, сандық қатарлар, экспоненталық қатарлар. Білім алушылар комбинаторика ережелерін, дифференциалдау ережелері мен интегралдау әдістерін, оқиғаның пайда болу ықтималдығы мен кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, сандық қатардың жинақталуы мен қосындысын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау және еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика, онтогенез, филогенез

    Пән генетикалық ақпарат мәселелерін, генетикалық ақпараттың молекулалық табиғаты мен көрінісін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін қарастырады. Жасуша деңгейінің маңыздылығын және оның тұқым қуалаудағы орталық рөлін, ұрықтанудан ересек өмірге дейінгі ағзаның өсуі мен дамуын, генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер онтогенезінің биологиясы 1

    Бұл пән студенттерді көбею заңдылықтары мен ағзалардың жеке дамуын өмірлік процестердің іргелі негізі ретінде таныстыруға бағытталған. Курс дамушы ағзаларда пайда болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық негіздері

    Экономикалық теория пәні мен зерттеу әдістерін, қоғамдық өндіріс негіздері мен қоғамдық шаруашылық нысандарын, нарықтық жүйенің жұмыс істеу механизмін, өндірісті, компанияның шығындары мен кірістерін, ұлттық экономиканы білуге ықпал етеді. Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық, әкімшілік, азаматтық, еңбек, отбасылық, қылмыстық құқық негіздері туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика негіздері

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Организмдердің жалпы биологиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python тілі және деректерді талдау

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Организмдердің жалпы биологиясы 2

    Курс жүйелі ұйымдастыру принциптерімен танысуға бағытталған. сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін дене функцияларын саралау, интеграциялау. Жануарлар мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу; жануарлардағы физиологиялық процестердің ерекшеліктерін зерттеу; организмнің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның, агроэкожүйелердің экологиялық негіздері мен даму заңдылықтарын зерттеуге, жаһандық экологиялық проблемаларды, атап айтқанда, стационарлық шаруашылық жүйелерін талдауға және оларды тұрақты даму мақсаттары негізінде шешуге бағытталған. Алынған білім қазіргі және болашақ ұрпақтың игілігі үшін қолайлы қоршаған ортаны, табиғи ресурстарды және биологиялық әртүрлілікті сақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрометеорология

    Пән метеорологиялық жағдайлардың ауылшаруашылық өндірісінің объектілерімен және процестерімен өзара әрекеттесуіндегі, агрометеорологиялық көрсеткіштерді өлшеуге арналған бақылаулар мен аспаптарды, дақылдардың вегетациялық кезеңіндегі агрометеорологиялық бағалау әдістерін және өсімдік шаруашылығы мақсаттары үшін аумақтарды агроклиматтық бағалауды, болжамдарды, сондай-ақ олардың ауылшаруашылығы өсімдіктеріне зиянды әсерін әлсірету тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық және жасушалық биология 1

    Бұл пән молекулалық, жасушалық өзін-өзі ұйымдастыру, тірі жүйелердің көбеюі, дамуы, су молекулаларының, көмірсулардың, липидтердің, аминқышқылдарының, белоктардың, нуклеин қышқылдарының қасиеттері мен құрылысының негіздері оқытылады. Молекулалық биологияның орталық догмасы, оны құрайтын процестер – репликация, транскрипция, трансляция, жасуша теориясы, жасушалық цикл қарастырылады. Мембрананың қасиеттері, тасымалдануы, мембрана потенциалы, мембраналық рецепторлар, зат алмасу алғашқы мәліметтері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімін бағдарламалау

    Бұл курс дақылдардың өнімділігін бағдарламалау мәселелерін, агрономиядағы шешімдерді қолдаудың компьютерлік жүйелерін жобалаудың әртүрлі әдіснамаларын, сондай-ақ баланстық модельге негізделген дақылдардың болжамды шығымдылығын талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер онтогенезінің биологиясы 2

    Пән өсімдік ағзаларының онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін бақылайтын факторлар мен механизмдер туралы түсінік береді. Сондай – ақ генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасуша дақылы және өсімдік ұлпасы

    Пән студенттерге дәстүрлі емес ауыл шаруашылық және өсімдік шаруашылығының заманауи әдістерін - жасушаларды, тіндерді және жоғары өсімдіктер ағзаларын өсіру арқылы экономикалық жағынан пайдалы өнім өндірісін ұсынады. Бұл пән студенттерді биотехнологияның молекулалық және биологиялық негіздеріне, экспериментальды морфогенезге және биотехнологиялық әдістерді тәжірибелік қолдануда таныстырады. Пән студенттердің заманауи өндірістің практикалық жұмысында қажет болатын дағдыларды игеруіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері

    Термодинамикалық жүйелердің негізгі түсініктерін, зерттеу әдістерін және параметрлерін біледі; тепе-теңдік және тепе-теңдік емес, қайтымды және қайтымсыз, политропты үрдістерді, энтропияны, термодинамиканың екінші заңын, тасымалдау құбылысын, электростатиканың негізгі міндетін, электромагнетизмді түсінеді; Гаусс теоремасын, конденсаторлар, электрлік және магниттік өрістерді, Ом заңдарын қолданады; геометриялық және толқындық оптика, кванттық оптика, атомдық және ядролық физика элементтерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық және жасушалық биология 2

    Бұл пәннің шеңберінде молекулалық және жасушалық өзіндік ұйымдасу негіздері, автотрофияның, фотосинтездің, фототыныс алудың, хемосинтездің молекулалық негіздері зерттеледі. Дене жасушаларының әртүрлілігі, жасушалардың дифференциациясы және детерминациясы зерттеледі. Эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелеті, эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелетінің белоктары қарастырылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ұлпалары, жасушадан тыс матрица және оның компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер систематикасы

    Пән барлық өсімдіктердің алуан түрлілігін және олардың өсімдіктер әлемі жүйесінде орналасуын, жіктеудің теориялық негіздерін, жүйеде қандай таксондардың орналасу ережелерін, ағзалардың туыстық байланыстары және олардың арасындағы қатынастар, таксономиялық бірліктердің салыстырмалы сипаттамасы (түрлердің, туыстардың, тұқымдастардың) бір дәрежедегі жақын туыстарынан таксондарды ажырататын белгілерін атап көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Курс өсімдіктерді қорғау негіздерін тарихты ,ғылымның дамуын, топырақтың құнарлылығы мен өнімділігін, Өсімдіктердің өмір сүру жағдайларын, оларды қорғаудың әдістері мен әдістерін зерттейді . Зиянды организмдермен күресу шаралары туралы білімді жинақтайды. Топырақты өңдеу әдістері мен жүйелерін, дақылдардың өнімділігі мен сапасын арттыру үшін тыңайтқыштарды қолдану ерекшеліктерін, дақылдарды қорғау технологиясын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері

    Пән талдаудың физика-химиялық әдістерін оқытуға бағытталған, әдістердің жалпы сипаттамасын қарастырады, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тракторлар және автомобильдер

    Машиналардың конструктивтік ерекшеліктері мен жұмыс жағдайларын салыстыру, трактордың және автомобильдің өзінің функционалдық мақсатына сәйкестік қасиеттерін анықтау, техниканы пайдаланудың түрлі жағдайларында жанар-жағар май материалдарының маркаларын салыстыру қабілетіне ие болу. Агроөнеркәсіптік өндірісте машиналарды тиімді пайдалану және олардың пайдалану жұмыс режимдері, технологиялық қасиеттері үшін қажетті қозғалтқыштар, тракторлар мен автомобильдерді сынау, теория және есептеу негіздерін үйрену дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау

    Пәннің курсы ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен ауруларының дамуы мен таралуының биологиялық ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Студенттер зиянкестерді анықтау, алдын алу және жою шараларының қажеттілігі туралы шешім қабылдау, пестицидтерді қолдануды жоспарлау, оларды қолданудағы қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, өсімдіктерді қорғау шараларын ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығында машиналарды пайдалану

    Пән ауылшаруашылық өндірісіндегі технологиялық үдерістерді механикаландыру, тракторлар, автомобильдер мен ауылшаруашылық техникаларын салу, технологиялық түзетулер және ауылшаруашылық техникасын дайындау үшін қажетті білім қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі

    Пән ағылшын тілінде сәйкес мамандық тіліне арналған жалпы ғылыми терминология мен терминологияны меңгеруге бағытталған, коммуникативті әрекет түрлеріне сәйкес дағдыларды дамытады: мамандық бойынша түпнұсқа мәтіндерді толық түсініп оқу, дайындық бағытының мәселесі бойынша эссе жаза білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілінде сөйлеуін қалыптастырады. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу тәртібі ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Егіншілік 1

    Пән ауыл шаруашылығы дақылдарының тіршілік ету факторлары мен жағдайларын және олардың өзара байланысын, егіншілік заңдылықтарын, топырақтың су, ауа, жылу және қоректік режимдерін, оларды оңтайландыру шараларын; топырақтың агрофизикалық қасиеттері, топырақ эрозиясы және одан топырақты қорғау шаралары, сонымен қатар топырақ құнарлығын арттыру жолдарын зерттейді. Пән арамшөптердің биологиялық сипаттамасы және олардың зияндылығы, арамшөптердің агробиологиялық классификациясы, ауыл шаруашылығы дақылдарының арамшөптік картасын жасау әдістемесі, арамшөптермен күресудің профилактикалық, агротехникалық, биологиялық, химиялық және кешенді шараларын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы негіздері

    Елдің әртүрлі өңірлерінің шаруашылықтарында өсірілетін жануарлардың негізгі түрлері мен тұқымдарының биологиялық ерекшеліктерін, табынның өсімін молайту және ауыл шаруашылығы жануарлары мен құстарын азықтандыруға, күтіп-бағуға, өсіруге, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларына бағытталған төлдерді өсіру туралы білімді қалыптастыру.Ауыл шаруашылығы, агротехникалық қызмет көрсету, мал шаруашылығы салаларында қазіргі заманғы менеджменттің нысандары мен әдістерін және нормативтік құқықтық құжаттарды сыни бағалау, шағын және орта бизнесті құру рәсімдері негізінде өндірістік ресурстарға экономикалық бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақтың құрылымы, құрамы, қасиеттері, жіктелуі және топырақтың географиялық таралуы туралы түсінік қалыптастыру. Топырақтың негізгі экологиялық функцияларын, қорғау және ұтымды пайдалану мәселелерін зерттеу. Топырақты практикалық зерттеу әдістері. Топырақ түзуші факторлар және олардың топырақ құнарлылығын сақтау және молайту үшін маңызды ауа, су, физика-химиялық, жылу, механикалық қасиеттері және топырақ режимдерімен байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы

    Пән студенттерге өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестері, олардың реттелу механизмдері және өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларымен әрекеттесу заңдылықтары туралы заманауи түсініктер береді. Тірі организмдердің тіршілік етуінің жаңа заңдылықтарын ашу үшін де, өсімдік шаруашылығының, селекцияның, өсімдіктерді қорғаудың, жер бетіндегі биоалуантүрлілікті сақтаудың және биосфераның тұрақты жағдайын сақтаудың өзекті мәселелерін шешу үшін де өсімдік тіршілігі туралы іргелі физиологиялық білімдерді теориялық және практикалық қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктердің генетикасы

    Пән тұқым қуалаушылықтың цитологиялық, молекулалық цитоплазмалық негіздерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясын, генетикалық материалдың өзгергіштігін, популяциялық генетика негіздерін, клеткалық және гендік инженерияны, гибридологиялық талдау түрлерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау

    Pandas деректерді талдау кітапханасын және статистикалық есептеулерге арналған R бағдарламалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеуге арналған пакетті және сандық талдау үшін Scilab қолданбасын пайдаланып дерекқорларды зерттейді; ауыл шаруашылығы және биоресурстар саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін осы құралдарды қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдік шаруашылығы 1

    Пән дәнді дақылдардың ботаникалық сипаттамаларын, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін, олардың өнім қалыптастыруларының негізгі заңдылықтарын, олардың биологиялық талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы өсімдік өсіру технологияларын әзірлеу әдістемесін қарастырады. Курс өсірудің топырақ-климаттық жағдайларына байланысты дәнді дақылдардың агротехнологияларын биологизациялау және бейімді интенсификациялау міндеттерін негіздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АӨК-гі маркетинг

    Маркетинг теориясының негізгі ережелері. Агробизнестің құрылымы және АӨК маркетингінің ерекшеліктері. АӨК маркетингін басқару. Агромаркетинг технологиясы. Ақпараттық агромаркетинг. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясы. Агробизнестегі баға маркетингі. Агробизнестегі маркетингтік маркетинг. Агробизнестегі маркетингтік қызметтің тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу әдістері

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрохимия

    Курс мәдени дақылдарды өсірудегі өсімдіктердің, топырақтың және тыңайтқыштардың өзара байланысын зерттейді. Биоклиматтық потенциалды ескере отырып, ауыл шаруашылығындағы химиялық заттарды және тыңайтқыштарды шығымдылықты арттыру, оның сапасын жақсарту және топырақ құнарлығын арттыру үшін қолдануды зерттейді. Курс өсімдіктердің, топырақтың, климаттың және агрохимиялық заттардың күрделі байланысын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық үрдістерді (молекулалық, жасушалық, ағзалық, тұтас ағза), тірі материяға сыртқы ортаның физикалық факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін біледі; жасушаны және ағзаның тіршілікке қажетті жүйелерді биофизикалық зерттеудің негізгі әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жерге орналастыру негіздері

    Пән ауыл шаруашылығындағы жерге орналастырудың жалпы заңдылықтары, мазмұны, түрлері, принциптері, міндеттері бойынша білімді қалыптастырады. Жер қорын, жер иеленуді және жерді пайдалануды жерге орналастырудың мәні, оның табиғи, экономикалық және әлеуметтік факторлары, жерге орналастырудың тарихи есебі, аграрлық саясат және жерге орналастыру, жерге орналастыру ғылымының даму ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Егіншілік 2

    Пән ауыспалы егістерді жіктеуді, енгізуді және игеруді, топырақты өңдеудің ғылыми негіздерін, топырақты өңдеудің аймақтық ерекшеліктерін, топырақты өңдеу сапасын агротехникалық бағалауды қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ботаника азық өндіру негіздерімен

    Пән өсімдіктердің алуан түрлілігін, және олардың құрылысының ерекшеліктерін және тіршілігін, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді жүйелеуді, негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиясын, олардың жемдік қасиеттері және өсіру технологияларын, мал азығын ұтымды пайдалану мәселелерін, оларды жақсарту әдістері мен тәсілдерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егіншіліктің аймақтық жүйесі

    Пән өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің егіншілік жүйелерінің жіктелуін, аймақтық егіншілік жүйелерінің ғылыми негіздерін, егіншілік заңдарын, дақылдардың арамшөптерімен, аурулары мен зиянкестерімен күресу әдістерін, қазіргі аймақтық егіншілік жүйелеріндегі ауыспалы егіс жүйесін зерттейді. Нақты аймақ үшін нақты, биологиялық, ресурстарды үнемдейтін және ақпараттық технологияларды қолдану негізінде технологиялық карталарды жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агробизнес және кәсіпкерлік негіздері

    Курста агробизнестің түсінігі, мәні және экономикалық мазмұны, аграрлық өндірістің ерекшеліктері, Қазақстан Республикасындағы агробизнестің мазмұны, агробизнестің ерекшеліктері, АӨК және агробизнес құрылымы, агробизнес пен аграрлық өндірісті қалыптастырудың табиғи- биологиялық және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері, АӨК-те шағын және орта бизнесті ұйымдастыру перспективалары оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығы 2

    Пән дәнді-бұршақ, майлы, түйнек және басқа да дақылдардың ботаникалық әртүрлілігін, морфологиялық құрылымын және биологиялық ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасының әртүрлі топырақ-климаттық аймақтарында олардың биологиялық ерекшеліктеріне сәйкестендірілген өсіру технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіптік кешен экономикасы және өндірісті ұйымдастыру

    Студенттердің экономика мазмұны мен өндірісті ұйымдастыру туралы жан-жақты түсінігін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Кеңістіктегі және уақыттағы өндірістік процесті ұтымды ұйымдастырудың әдістерін, ережелері мен тәсілдерін оқып үйрену

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы

    Пән жеміс дақылдарының жіктелуін, морфологиясы мен биологиясын, өсу ерекшеліктерін және жеміс-жидек өсімдіктерінің жеміс-жидек өсіру ерекшеліктерін, олардың көбеюінің биологиялық негіздерін, жеміс питомниктерін ұйымдастыруды, жеміс-бақша отырғызу технологиясын, көкөніс шаруашылығының ерекшеліктері мен міндеттерін, көкөніс дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, көкөніс ауыспалы егістері мен дақылдар айналымын, қорғалған және ашық топырақта көкөніс өсімдіктерін өсіру агротехникасын, көкөніс биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып дақылдардың аудандастырылған сорттарын оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәл егіншілік негіздері

    Пән студенттерде дәл егіншілік технологияларын пайдалана отырып, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің күрделі техникалық жүйелерін сенімді жұмыс істеу және ұйымдастыру әдістері бойынша кәсіптік білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастырады. Параллельді және автоматтандырылған жүргізуді қолдана отырып, дәлме-дәл егіншіліктің технологиялық процестерін, соңғы зертханалық жабдықты және дәл егіншілік технологияларын енгізуді қамтамасыз ететін GPS жүйелерін зерттеуді және ГАЖ технологияларымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдік шаруашылығындағы ақпараттық технологиялар

    Пән жаңа құралдарды қолдану арқылы өсімдік шаруашылығында ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолдануға үйретуге, ауыл шаруашылығын ақпараттандырудың негізгі бағыттарын іске асыруға, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру үшін деректер базасын құруға, статистикалық және қолданбалы бағдарламаларды зерттеуге, егістік өнімділігін бағалауға, топырақты агрохимиялық зерттеуге, материалдарды сараланған түрде енгізуге, вегетациялық кезеңнің спутниктік мониторингіне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жабық алаңда көкөніс өндіру технологиясы

    Курс жылыжайда көкөніс өсіру тарихымен, құрылымымен және әдістерімен таныстырады. Пән көкөніс өсімдіктерінің биологиясын, олардың тіршілік факторларымен байланысын және жылыжай құрылыстарындағы су, ауа, жарық, жылу, қоректену режимдерін реттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән студенттердің қазіргі ғылым туралы білімдерін қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дұрыс ұйымдастыруға, тәжірибелерді жоспарлау және жүргізуге, статистикалық өңдеу және тәжірибе нәтижелерін бағалауға, сонымен қатар әдістер мен әдістерді меңгеру туралы түсініктерін қалыптастыруға, кәсіби қызметте ғылыми ақпаратты ұсынуды дайындауға және қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан топырақтары және топырақ қорғау

    Бұл пән Қазақстан Республикасының табиғи-климаттық белдеулерінің ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасындағы топырақ түзілу факторларын, орманды дала және дала зоналарының қара топырақты аумақтарын, сортаңдар, шөлді дала зонасының топырақтарын зерттейді. (қоңыр зоналар), шөлейт зонасының топырақтары (сұр-қоңыр аудандар мен тақырлар), тау етегі-шөлейтті-дала зонасының топырақтары (боз топырақтар), жайылмалардың және өзен атырауларының топырақтары, ауылшаруашылығында пайдалану және топырақты қорғау, қолданудың экологиялық мәселелерін ,Қазақстан Республикасының егістік, сортаң, суармалы топырақтар жағдайыныңэ кологиясын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Танаптық дақылдардың тұқымтану негіздері

    Пән тұқымтану мәселелерін оқытады; тұқымдардың морфологиясы, физиологиясы және биохимиясы; олардың әртүрлі сапалылығын қалыптастыру ерекшеліктері, себу - өскіндер пайда болу кезеңдері, себу- өскіндер пайда болу кезеңінде бейімделу қасиеттері, тұқымдарды жинау тәсілдері және кептіру әдістері, тұқымдар мен себу материалдарының сапасын бағалаудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы

    Курста сорт туралы түсінік, бастапқы материал және оны құру әдістері, өсімдік селекциясының түрлері, селекцияда биотехнологияны пайдалану, селекциялық материалды іріктеу және бағалау әдістері, селекциялық процесті ұйымдастыру, сорттар мен будандарды мемлекеттік сорттық сынау және аудандастыру, тұқым шаруашылығы процестері, қазіргі жағдайда жекелеген дақылдардың тұқым шаруашылығын ұйымдастыру, далалық дақылдардың тұқым шаруашылығында сорттық және тұқымдық бақылау, сорт алмастыру және сорт жаңарту оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Танаптық дақылдарының агротехнологиясы

    «Танаптық дақылдардың агротехнологиясы» пәні агрономия мамандарын дайындау жүйесінде негізгі пәндердің бірі. Бұл пәнді оқытудың мақсаты әр алуан танаптық дақылдарды аймақтық топырақ-климат және экономикалық жағдайын ескеріп, зерделеу болып табылады. Пәнді оқыту міндеттері: Агрономия мамандарының кәсіби біліктілігіне қойылатын талаптарды ескеріп, студенттерге танаптық дақылдардың морфологиялық, ботаникалық, биологиялық ерекшеліктерінен және өсіру технологиясынан орнықты білім беру, нақты жағдайларда жоғары және сапалы, тұрақты өнім алу үшін ғылыми негізделген озық агротехниканың өсіру тәсілдерін шығармашылықпен пайдалана білуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы мен селекциядағы жасушалық технологиялар

    Курста селекцияда мақсатты пайдалану үшін эксперименттік міндеттерге байланысты өсімдік жасушалары мен тіндерін культивациялау әдістерін, өсімдік шаруашылығындағы гендік-инженерлік және жасушалық технологияларды, эксперименттік деректерді тіркеу жөніндегі құжаттарды, ncbi, GenBank генетикалық ресурстарының халықаралық базалары, жасушалық селекция; өсімдік тектес биоматериалдағы трансгенді ендірмені сәйкестендіруді, ауылшаруашылығы дақылдарының эксперименталдық гаплоидиясын, өсімдік шаруашылығының практикалық міндеттерін шешу үшін жасушалық инженерия және жасушалық селекция технологияларының жетістіктерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аграрлық экономика және статистика

    Пән аграрлық сектордағы экономикалық қатынастарды зерттеуді көздейді және студенттердің экономикалық процестерді статистикалық талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында ауыл шаруашылығы өнімдерін, оның ішінде өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін тиімді өндіруді ұйымдастыру, қызмет нәтижелерін экономикалық тұрғыдан ұтымды бөлу, шаруашылық жүргізуші субъектілердің ресурстарды, оның ішінде су, жер және биоресурстарын пайдалану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығындағы бейім технологиялар

    Өсімдік шаруашылығындағы адаптивті технологиялар топырақ-климаттық жағдайларды, далалық дақылдардың даму ерекшеліктерін, экологиялық факторларға қойылатын талаптарды және Жоғары сапалы дақылдардың өсуін, дамуын және қалыптасуын басқару үшін технологиялық процестерді құру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мал азығын дайындау

    Пән табиғи мал азықтық жерлерін бағалау (шабындық немесе жайылым), табиғи және себілген шөптерді жақсарту үшін арналған шараларды әзірлеу және жасыл массаның жоғары өнімділігін қамтамасыз етуге ықпал ететін, белгілі бір жем-шөпті жерлерді экономикалық пайдалану сипатын анықтайтын және түрқұрамын сақтайтын/жақсартатын, барлық танымал технологияларға сәйкес, жемшөп дайындауды ұйымдастыруда бағалаудың теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған жұмыстарды жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы

    Пән білім алушыларда өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу, сақтау және қайта өңдеу кезінде өнімнің шығынын азайту, сақтау және қайта өңдеу тиімділігін арттыру, шығарылатын өнім ассортиментін кеңейту бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Топырақтың негізгі түрлері мен түршелерін, олардың режимдері мен қасиеттерін, тыңайтқыштардың түрлерін, нысандары мен қасиеттерін, оларды дақылдарға қолдану әдістері мен технологияларын анықтау және ажырату. Топырақ құнарлылығының деңгейі мен оның компоненттерін ажырату және талдау, оларды пайдалану бағыттары мен топырақ құнарлылығын қалпына келтіру әдістерін негіздеу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының жоспарланған өніміне органикалық және минералды тыңайтқыштардың дозаларын әзірлеу.
  • Тракторлардың, автомобильдердің және ауылшаруашылық машиналарының құрылғыларын атау және сипаттау, технологиялық процестерге арналған топырақ өңдеу, себу және жинау қондырғыларын таңдау және ұсыну, олардың өріс бойымен қозғалу схемалары, оларды реттеу нұсқаларын ұсыну. Әртүрлі ауыл шаруашылығы өндірістік субъектілерінде өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің қазіргі заманғы ақпараттық технологияларын қолдану.
  • АӨК саласында, ауыл шаруашылығы экономикасы және статистикасында, нормативтік-құқықтық құжаттамаларда құқықтық және экономикалық білімді көрсету. Салалардың жай-күйін талдау үшін математикалық талдау негіздерін қолдану, агробизнестің ерекшеліктерін ажырату, нарық жағдайында шаруашылық субъектілерінің даму болашағын жоспарлау.
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды және оны бағалау әдістері туралы білімдерін көрсету, өсімдік шаруашылығы өнімдерін бастапқы өңдеу, сақтауға қою, сақтау және қайта өңдеу кезінде қазіргі заманғы әдістер мен режимдерді пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
  • Өсімдіктердің және жануарлар құрылымы және әртүрлілігі, өсімдіктер тіршілік ету процестері туралы морфологиялық сипаттамаларына сәйкес, жабайы өсімдіктер және өсімдіктер аймақтарға кең таралған организмдермен және организмдердің қоршаған ортамен байланысын анықтау туралы білімін көрсету; тірі организмдердің онтогенез факторларын және филогенезін бағалау, тіршілікті ұйымдастырудың молекулалық-генетикалық және жасушалық деңгейлерін түсіндіру; тұқым қуалайтын материалдың гендік, хромосомалық және геномдық деңгейдегі құрылымдық-функционалдық құрылымын анықтау.
  • Топырақтың құнарлылығын арттыруда және оны эрозиядан қорғауда агротехникалық арнайы іс-шаралар жүйесін қолдану, арамшөптермен күресу, ауыспалы егістерді енгізу және дамыту, ауылшаруашылық дақылдардың жоғары және тұрақты өнімділігін алу үшін топырақты дұрыс өсіру, жүйесі,ауыспалы егіс жүйелерін және оларды игеру жоспарларын пайдалану, топырақ-климаттық жағдайды ескере отырып ауыспалы егістегі дақылдардың топырақты өңдеу жүйесін бейімдеу және қолдану қабілетінің болуы; жер және топырақ - климаттық жағдайларды ескере отырып, дақылдарды оңтайлы орналастыру.
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру үшін агрометеорологиялық ақпаратты алу, жинақтау, бағалау, ұсыну. Өнімді өндіру мәселелерін шешу үшін экологиялық білімді суреттеу, өндіріс кезінде еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәсілдерін әзірлеу.
  • Шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын меңгеру, түсіну, анықтау, түсінікті, ойды, сезімді, фактілер мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде (тыңдау, айту, оқу, хат) көптеген тиісті мәдени және әлеуметтік контексте айқындау, шетелдік дереккөздерден кәсіптік мазмұны бар ақпаратты алу. Стратегиялық және жедел басқарушылық міндеттерді шешу үшін мотивацияның, көшбасшылық пен биліктің негізгі теорияларын бағалау және біріктіру, Академиялық адалдық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Химияның теориялық заңдарын, талдаудың физика-химиялық әдістерін тұжырымдау және сипаттау. Химиялық және биологиялық белсенді заттардың құрамын, құрылымын және қасиеттерін ажырату, химиялық реакциялар теңдеулерін шешу, химиялық заттардың эквивалентін анықтау, әртүрлі концентрациялы ерітінділерді дайындау. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде химияның негізгі заңдары мен теорияларын, қолданылатын химиялық заттардың қасиеттерін қолдану.
  • Ақпаратты алуды, сақтауды, өңдеу әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды табу, ажырату және қолдану. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде қолданбалы бағдарламалар пакеттерін және заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Жоғары өнімді алудың теориялық негіздерін және дақылдардың өнімділігін арттыру жолдары туралы білімді көрсету, топырақ-климаттық жағдайларын және шаруашылықтардың материалдық-техникалық жабдықталуын ескере отырып танаптық дақылдарды өсірудің қазіргі заманғы технологияларын әзірлеу және іске асыру қабілетінің болуы; өнімділікті басқаруды жүзеге асыру, танаптық дақылдарды өндіру технологиясын бақылау және бағалауды қамтамасыз ету; далалық эксперименттер жүргізу.
  • Селекция және тұқым шаруашылығы саласындағы білімді көрсету, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдары мен отырғызу материалдарын өндіруді ұйымдастыру тәсілдері мен әдістерін таңдау және әзірлеу. Танаптарды байқаудан өткізуді, тұқым мен тұқым материалының сапасын бағалауды ұсыну және жоспарлау, селекция және тұқым шаруашылығы бойынша құжаттарды толтыру дағдыларын көрсету.
  • Зиянды организмдердің морфо-биологиялық ерекшеліктерін ажырату, сипаттау, дақылдардың фитосанитарлық жағдайын талдау, ауылшаруашылық дақылдары үшін вегетациялық кезеңдер үшін агроэкожүйелерді фитосанитарлық оңтайландыру технологияларын әзірлеу
  • Жеміс-жидек, көкөніс және жемшөп дақылдарының морфология мен биологиясын, сорттық құрамын сипаттау және атау. Оларды өсірудің заманауи технологиялық процестерін жүзеге асыру үшін қолдану, талдау және ұсыну. Табиғи жемшөп алқаптарын жақсарту және ұтымды пайдалану технологияларын таңдау және ұсыну, қатты және шырынды азық дайындау мен дайындауды ұйымдастырудың әдістері мен ұйымдастыру шараларын ұсыну.
  • Физика заңдары мен принциптерін, математикалық есептерді шешудің теориясы мен әдістерін ажырата білу, тізіп шығу. Ауыл шаруашылығындағы қолданбалы есептерді шешуде шешім қабылдау, талдау, қорытындылау, типтік кәсіби есептердің математикалық модельдерін ұсыну.
Top