Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика-Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Элементар математика

    Пән жиындар теориясының элементтерін, нақты және күрделі сандарды, бір және бірнеше айнымалылардың көпмүшелерін, алгебралық өрнектерді, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді оқытуға бағытталған. Тригонометриялық, көрсеткіштік және логарифмдік формулалар, теңдеулер мен теңсіздіктер қарастырылады. Планиметриялық және стереометриялық тақырыптарға назар аударылады. Мектептегі математика курсының есептерін шешудің әртүрлі әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау негіздері

    Пәнді оқу барысында бағдарламалау тілдері туралы жалпы түсінік, алгоритмдеу негіздері, алгоритмнің базалық құрылымдары қарастырылады. Сонымен қатар студенттер Python тілінің синтаксисін, мәліметтер типтерін меңгере отырып, сызықтық, тармақталу, циклдық операторлармен, тізімдермен функциялармен жұмыс жасауды меңгереді. Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі есептерді шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Объектіге бағытталған программалау

    “Объектіге-бағытталған бағдарламалау” курсын оқып-үйренуде студенттерге объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін меңгеру, Java-да объектілі-бағытталған бағдарламалауды жүзеге асырудың негізгі ұғымдары мен негіздерімен танысу, бағдарламалау бойынша одан әрі күрделі курстардан өтуге дайындалу мүмкіндігі берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Алгебра мен сандар теориясына кіріспе элементтері қарастырылады. Жиын теориясының элементтерінің бөлімдері, комплекс сандар, векторлық кеңістіктер және анықтауыштар зерттеледі. Матрицалардың түрлері және оларға жасалатын негізгі амалдар, сызықтық біртекті емес теңдеулер жүйесінің негізгі түсініктері қарастырылады. Аксиоматикалық әдіс негізінде алгебралық құрылымдарды зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау1

    Бұл курста тізбектер теориясының негізгі ұғымдары, шектер, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы, дұрыс емес интегралдар, параметрлерге тәуелді интегралдар, векторлық талдау негіздері, өріс теориясының элементтері қарастырылады. Математикалық талдаудың жалпы теориясының аспектілерін, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Бұл курс қазіргі заманғы информатиканың бір бөлімін оқытумен байланысты және дербес компьютер архитектурасының негізгі түсініктері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Информатика мұғалімі үшін компьютердің аппараттық бөлігінің негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамаларын және функционалдық мүмкіндіктерін білу қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Компьютердің программалық жабдығы

    Пән студенттердің бағдарламалық құралдарды пайдалану құзыреттілігін дамытуға және практикалық есептерді шешу үшін қолданбалы және жүйелік компьютерлік бағдарламалар пакеттерін пайдалану дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау 2

    Бұл курста тізбектер теориясының негізгі ұғымдары, шектер, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы, дұрыс емес интегралдар, параметрлерге тәуелді интегралдар, векторлық талдау негіздері, өріс теориясының элементтері қарастырылады. Математикалық талдаудың жалпы теориясының аспектілерін, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқару жүйелері және Big-Data

    Деректер қорын басқару жүйелері және Big-Data курсы құрылымдалған деректерді өңдеу жүйесінің құрылу тарихымен, ақпаратты өңдеуге амалдармен, деректер модельдерінің және деректерді басқару жүйелерінің дамуымен таныстырады. Курстың негізін SQL-ДҚБЖ мәліметтерді өңдеу үшін SQL құралдарын типтік жағдайларда оқу және қолдану құрайды. Курс аясында практикалық тапсырмаларды орындау MySQL ДҚБЖ қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Web-программалау

    Пәнді оқу кезінде студенттер: web-сайтты статикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістерін; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістерін; web-беттерді құру үшін қолданылатын клиент тарапының бағдарламалық құралдарын; web-беттерді, деректер базасын, виртуалды серверді құру үшін қолданылатын сервер тарапының бағдарламалық құралдарын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Орта білім мазмұны аясында математиканы оқыту әдістемесі пәні, мақсаты, оқыту принциптері, математиканы оқыту мазмұны қарастырылады. Математиканы оқыту әдістері, математиканы оқытудың инновациялық әдістері, математиканы оқытудың құралдары мен формалары оқытылады. Математикалық ұғымдарды нақты –индуктивті әдіспен енгізуге, есептер арқылы математиканы оқыту әдістемесіне көңіл бөлінеді. Сабақтың құрылымы, сабаққа қойылатын негізгі талаптар, өзіндік жұмыстардың классификациясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жалпы физика курсы

    Механиканың, молекулалық физика және термодинамиканың, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдері қарастырады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде физика бойынша есептерді шешу тәсілдері талқыланады. Сандық және эксперименталды зерттеулерді орындау тәсілдері, нәтижелерді өңдеу және талдау жүргізу қабілеті сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Алгебралық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән алгебралық есептерді шешуге байланысты әдістемелік мәселелерді зерттеуге бағытталған. Бұл пән бастауыш математика, педагогика, логика, психология, математика тарихы сияқты ғылымдармен байланысты. Пәнаралық интеграция және пәнаралық байланыстар бойынша материалдар қарастырылып, оларды мектепте математиканы оқыту процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән орта мектепте геометрияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Планиметрияның негізгі ұғымдары мен аксиомаларын, дөңес фигуралар, төртбұрыштар, көпбұрыштар және көпбұрыштар туралы түсініктерін қарастырады. Үш өлшемді денелердің аудандары мен көлемдерін есептеу әдісі зерттеледі: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар және т.б. Геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістемелік тәсілдері мен әдістері талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Замануи физика

    Әлемнің заманауи физикалық бейнесі мен оны зерттеудің бірыңғай әдістері туралы біртұтас көзқарастың ролі қарастырады. Физикалық құбылыстарды түсіндірудегі практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімдерді пайдалану, кәсіби іс-әрекетте алынған білімдерді қолдана алу толқынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пән аналитикалық геометрия ұғымдары мен әдістерін және векторлық алгебраның элементтерін оқуға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны 2-ші ретті түзулер мен беттерді оқу, олардың теңдеулерін, жазықтықтың сызықтық және аффиндік түрлендірулерін оқу болып табылады. Мектеп геометриясының есептерін шешуде аналитикалық геометрия әдістерін қолдануға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды құру

    Пәнді оқу барысында студенттер мыналарды меңгереді: қолданбалы дизайнды жобалау және әзірлеу, Android үшін мобильді қосымшаны әзірлеу. Студенттер мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі қадамдарын үйренеді, сондай-ақ MIT app inventor қолданбасының өнертапқышы көрнекі әзірлеу ортасы арқылы мобильді қосымшаларды жасау және сынауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Орта білім мазмұны аясында мұғалімді кәсіби даярлау үшін оқытудың негізгі әдістемелерін; информатиканы оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен өзара байланысын; информатика бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша негізгі нормативтік құжаттаманы қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Роботтар және олардың конструкциялары

    Курс роботтарды модельдеуге және басқару алгоритмдерін жасауға арналған. Бұл курстың мақсаты басқарудың практикалық есептерін шешу үшін физика және математика саласындағы теориялық білімді қолдану болып табылады. Курс кең таралған робототехникалық жиынтықты және ашық бағдарламалық құралдарды қолдануға негізделген. Математиканы қолдану күрделі мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пән студенттерді эссе, реферат, аннотация, баяндама және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді құрудың негізгі принциптерінің қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстырады. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қалыптастырады. Халықаралық академиялық қоғамдастықтың ғылыми мақала, дипломдық жұмыс сияқты әртүрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің дизайны мен құрылымына қойылатын талаптары қарастырылады. Пән студенттердің ғылыми ойлауын дамытуға және зерттеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектті құру және қолдану негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Бұл курстың бөлігі ретінде студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілерді, табиғи тілді өңдеу алгоритмдерін және компьютерлік көруді үйренеді. Сондай-ақ олар жасанды интеллектті өмірдің әртүрлі салаларында қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер

    Орта білім беру мазмұны бойынша Математиканы оқыту мен оқытудағы инновациялық тәсілдерді құрайтын негізгі ұғымдар мен іс-әрекет әдістерінің мазмұны қарастырылады. Мектеп жасындағы балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, мазмұнның нақты мәселелерін зерделеу кезінде оқушылардың қызметін басқаруға мүмкіндік беретін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологиялары түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектептегі робототехника

    Курс мынадай дағдыларды меңгеруге арналған: роботты кеңістіктік құрастыру, модельдеу, бағдарламалау және автоматты басқару; роботтарды жобалау процесінде туындайтын күрделі мәселелерді инженерлік шешу және шешу үшін жүйелік ойлау, талдау; қызықты жобаларды іске асыру үшін балалармен өзара іс-қимылдың жеткілікті конструктивті форматын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пән дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын оқуға бағытталған. Дифференциалдық теңдеулердің түрлері мен түрлері, шешу әдістері және олардың қолданылуы зерттеледі. Бірінші және екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері, сонымен қатар дифференциалдық теңдеулер жүйелері талқыланады. Әртүрлі салаларда дифференциалдық теңдеулерді қолданудың практикалық мысалдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы

    Математика бойынша білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлін; критериалды бағалау технологиясының моделін, оның принциптерін, кезеңдері мен бағалау құралдарын; математикадан білім беру нәтижелерін бағалаудың жасерекшелікке сай өлшемдері; педагогикалық міндеттердің портфолиясы, портфолионың функциялары мен құрамын қарастырады; Блум таксономиясына негізделген критериалды бағалауды қолдану оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты математикалық білім берудегі (мектеп және ЖОО) инновациялық үдерістердің негізгі бағыттарымен танысу, олардың мәнін, тарихын және қазіргі жағдайын түсіну, математикалық білім берудегі инновациялық үдерістердің мәдени әлеуетін ұғыну, математиканы оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру біліктерін, әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде оларды пайдалану үдерісінің нәтижелерін талдау біліктерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Алгебралық есептерді шешу практикумы

    Пән мектеп математика курсындағы алгебралық есептерді шешу әдістерін және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануды үйренуге бағытталған. Математикалық есептердің шешімдері стандартты және стандартты емес тәсілдермен зерттеледі. Оқушылар күрделілігі жоғары математиканың мектеп курсының әртүрлі алгебралық есептерін шығару дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • С++-та программалау

    Курс С++ тілінде бағдарламалауды үйренуге бағытталған, оқушы алгоритмдерді құрастырып, нақты өмірден есептерді тиімді шешуге бағытталған. Курс студенттері қарапайым консольдік ойындардан бастап нақты автоматтандырылған шешімдерге дейін түрлі күрделіктегі жобалардың мысалында компьютерлерді қалай сақтау және пайдалану туралы іргелі білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Информатикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі

    Пән студенттерде күрделі есептер мен тиісті бағдарламаларды шешу алгоритмдерін жасау дағдысы мен машықтарын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар информатиканы оқытудың жаңа, дәстүрлі емес әдістері туралы; бағдарламаны тестілеу туралы, атап айтқанда АСМ – технологиясын қолдану арқылы автоматтандырылған тестілеу туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пән комбинаторика, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін оқуға бағытталған. Курстың негізгі мазмұны кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамаларды зерттеуге арналған. Математикалық статистиканың элементтеріне маңызды орын беріледі. Ықтималдық және статистикалық есептерді шешуде теориялық білімді қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепте компьютерлік графиканы оқыту әдістемесі

    Курста басып шығаруға дейінгі дайындықпен байланысты барлық өндірістік процедуралар қарастырылады: Photoshop-жүйесін қалыптастыру, Photoshop-та сауатты жұмыс істеу негіздері, түстер параметрлері, тондарды түзету және түстер түзету, сандық фотозертхана, резкілікті баптау, плашкалы түстер мен дуплекстер, штрихтік графика, сканерлеу, суреттерді енгізу, суреттерді редакциялау техникасы, шығару әдістері, мультимедиа және веб.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • C#-та программалау

    С# тілінің ерекшеліктері (басқа тілдермен салыстырғанда) мен синтаксисі, программа құрылымы қарастырылады: қолдану үлгілері және оларды пайдалану кезінде жіберілген типтік қателер. Асинхронды енгізу-шығару және оны async/await конструкциясы арқылы тілге интеграциялау қарастырылады. Әр түрлі синтаксистік қателермен пайда болатын код ерекшеліктері зерттеледі (foreach, using және т.б.). C# тілінде бағдарламалау технологиясымен қатар Visual Studio.NET ортасында бағдарламалау технологиясы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі

    Бұл пән ғылыми зерттеу әдіснамасын қарастырады. Ғылыми-зерттеу қызметінің әдістері. Зерттеу процесінің кезеңдері. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы және олардың жіктелуі Жалпы ғылыми зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Теориялық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шешуге арналған практикум

    Пән геометриялық фигуралардың жазықтықтағы және кеңістіктегі қасиеттерін, планиметрия мен стереометрия аксиомалары туралы түсініктерді, кеңістік фигураларды оқуға бағытталған. Мектептегі математика курсында геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері және олардың болашақ кәсіби іс-әрекетінде қолданылуы зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орта мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

    Пән студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Орта білім берудің мазмұны аясында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі Ұлттық іс-шаралар жоспарының негізгі бағыттарын қарастырады. Математика сабағында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың педагогикалық технологиялары зерттелуде. Математикалық және жаратылыстану сауаттылығын дамытуға бағытталған математика сабақтарын жоспарлау және жобалау процесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пән тұжырымның математикалық логикасының негізгі ұғымдарын, формулаларды, олардың ақиқат мәндерін, бірдей ақиқат, жалған және қанағаттандырылатын формулаларды, эквивалентті формулаларды, формулаларды эквивалентті түрлендірулер көмегімен қалыпты формаларға келтіруді зерттейді. Практикалық есептерді шешу үшін қазіргі дискретті математика мен математикалық логиканың идеялары мен әдістерін қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі

    Пән математикадан олимпиада есептерін шешудің әртүрлі әдістерін, тәсілдерін және әдістерін жобалау аспектілерін қамтиды. Математикадан олимпиада есептерін шешудің әртүрлі технологиялары мен әдістерін қолдану бойынша жаттығулар жүйесі ұсынылған. Математика пәні бойынша халықаралық және республикалық олимпиадаларды ұйымдастыру мәселелері қарастырылған..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі контексінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас кезінде белсенді азаматтық ұстанымды білдіреді;
  • Оқытуда инновациялық және ақпараттық технологиялар мен әдістерді қолданады, инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін бағалайды, оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын пайдаланады.
  • Байқалатын фактілер мен құбылыстарды математикалық әдістермен талдайды және синтездейді, іргелі математикалық ұғымдарды білу мен түсінуді көрсетеді, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теориялық негіздерін тәжірибеде қолдана алады.
  • Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара алады;
  • Бағдарламалаудың негізгі технологиялары мен STEAM технологияларын қолданады, алгоритмдерді әзірлеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып есептерді шеше білу және мәселенің қойылуына байланысты ең қолайлы алгоритмдер мен оларды орындау құралдарын таңдай білу, бағдарламаларды құрудың әдістері мен құралдарын меңгеру, мәліметтер қорының деректерін құру және пайдалануды басқару үшін ДҚБЖ пайдалана білу.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету мен аппараттық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесу принциптерін талдайды және синтездейді, компьютердің аппараттық құралдарының негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамалары мен функционалдығын біледі, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді дамытудағы заманауи тенденцияларды бағдарлау біледі.
  • Математикалық білім беруді құру моделін әзірлейді, математика мен информатиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен технологияларын бағалайды. Әр түрлі есептерді шешу әдістемесін біледі, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асырады, логикалық пайымдаулар жүргізуге қабілетті, көптілді ортада ауызша және жазбаша түрде математикалық білімдерді дәйекті негіздеуге және дұрыс ұсынуға қабілетті.
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық, мәдиниеттік ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • Математиканың классикалық бөлімдерінің білімі мен түсінігін көрсетеді, математикалық ойлау әдістерін, математикалық терминологияны, кәсіби деңгейде типтік есептерді шешу тәсілдерін біледі;
Top