Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Математика-Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгебра және сандар теориясы
Элементарлық математика
Сызықтық алгебра
Аналитикалық геометрия
Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеуі
Геометрия
Математикалық модельдеу
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Геометриялық есептерді шешу әдісі
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Элементарлық математиканың қосымша тараулары
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Компьютер жүйелерінің архитектурасы
Математикалық талдау
Деректер қоры теориясы
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (геометрия)
Инклюзивті білім беру
Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
Ғылыми зерттеу негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Тәрбие жұмысының әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Математиканы оқыту әдістемесі
Программалау технологиясы
Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика
Объектілі-бағытталған программалау
Білім берудегі менеджмент
Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
Күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістері
Вариациялық есептеу
Кәсіби қазақ тілі
Python тілінде программалау
Қазіргі білім беру жағдайында математиканы және информатиканы оқытудың негіздері
Информатиканы оқыту әдістемесі
Дифференциалдық теңдеулер
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Стандартты емес есептерді шешу практикумы
Роботтық кешендерді программалау
-
4 Оқу жылы
Математикалық сауаттылық негіздері
Математикадан сыныптан тыс жұмыс» (факультативтік сабақтар)
Қолданбалы физика
Компьютерлік графика және анимация
Математика тарихы мен методологиясы
Физика
Комплекстік талдау
Мультимедиялық технологиялар
Web-программалау
Электрондық білім беру ресурстарын құру
Аналитикалық функциялар теориясы
Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары математика курсының терминдерін, ұғымдарын, формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, практикалық-бағытталған есептерді шешеді.
- Математикалық моделін құрастырады, есептерді кезеңдерге жіктейді, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын талдайды.
- Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктерін меңгереді, заманауи педагогикалық менеджмент негіздерін қолданады, инклюзивті, жалпы білім беретін мектепте, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша жұмысты ұйымдастырады.
- Есептің математикалық моделін талдап, ықтимал нәтижені болжайды, стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары тапсырмаларды шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады.
- Физиканың негізгі заңдары және ықтималдықтар теориясы туралы түсініктерін меңгереді, эксперимент\ өткізіп, нәтижелерін талдайды.
- Қолданбалы есептерді шешу үшін оңтайлы алгоритмді таңдайды, Python бағдарламалау тілінде практикалық-бағытталған есептер үшін бағдарламалар жасайды.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу, білім берудің өзекті мәселелерін шешуде зерттеудің теориялық, эмпирикалық әдістерін және әдіснамалық негіздерін қолданады.
- CLIL технологиясын қолданады, математика мен информатиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады, білімді критериалды бағалау жүйесін іске асырады.
- Деректер қоры, компьютерлік графика, дербес компъютер архитектурасы туралы түсініктерді меңгереді, электрондық ресурстарды құру үшін мультимедиялық технологияларды, өзінің кәсіби қызметінде Web, IT, инновациялық технологияларды қолданады.
- Ұлттық білім беру жүйесінің мазмұнын заманауи талаптарға сәйкес құрастырады, сыныптан тыс жұмыстар жүргізеді, математикалық сауаттылық бойынша есептерді шешу әдістерін көрсетеді.
- Кәсіби терминологияны меңгереді, математикалық мәтіндерді сауатты аударады. Таңдаған салада академиялық жазу әдістерін қолдана алады.
- Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптары туралы түсініктері қалыптасады.