6B01502 Математика-Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Алгебра және сандар теориясы
Курстың мақсаты-сызықтық алгебра мен қазіргі сандар теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін игеру, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйелерінің көмегімен қолданбалы есептерді шешу дағдыларын игеру, сонымен қатар матрицалық және векторлық талдау, нақты әлем процестерінің теориялық және сандық заңдылықтарын зерттеу әдістерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Элементарлық математика
Курс мектеп математикасының теориялық негіздерін және есептерін шешудің негізгі әдістерін білу және түсіну мақсатында оқытылады. Мазмұны: Математиканы оқытудағы есеп шығарудың орны мен ролі. Мектеп математикасы курсындағы мазмұнды есептер. Мектеп курсындағы есептерді шығару үрдісінің құрылымы. Есептерді шығарудан алдын ала жүргізілетін жұмыстар. Есептерді шығару жоспарын құру әдістері. Есептің семантикалық талдауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгебра
Пән алгебралық комплекс сандар өрісі, матрицалар, анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бір айнымалылы көпмүшеліктер сақинасы, сызықтық кеңістіктер; алгебралық жүйелер негізгі ұғымдарының теориясын қамтиды. Студенттер алгебраның негізгі есептерін шешіп, оларды жан-жақты талдауға, нәтежелерін өзіндік бағалау мен өзіндік бақылауға, дұрыс та әділ қортынды жасай алуға, математиканың практикалық есептерін шығаруда алгебралық аппараттарды қолдана білуге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық геометрия
Пәнді игерудің мақсаты векторлық алгебра мен координаттар әдісінің негізгі ұғымдарын зерттеу, жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық объектілер мен фигураларды зерттеу, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісіне негізделген алгебра құралдарымен геометриялық есептерді шешу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеуі
Заттық сандар және Жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Шектердің шегі, қасиеттері. Белгісіздікті ашу. Үздіксіз және үзілу функциялары. Дифференциалдық есептеу. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану. Функцияны туынды көмегімен зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометрия
Пәнді игерудің мақсаты векторлық алгебра мен координаттар әдісінің негізгі ұғымдарын зерттеу, жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық объектілер мен фигураларды зерттеу, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісіне негізделген алгебра құралдарымен геометриялық есептерді шешу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеу
Қазіргі математикалық ойлауды, оның ішінде шектер теориясы мен нақты айнымалылар функцияларының дифференциалды есептеулері сияқты математикалық құралдарды пайдалана отырып, әртүрлі құбылыстарды модельдеу қабілетін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешу әдісі
«Геометриялық есептерді шешу әдістемесі» пәні студенттерде математиканың концептуалды ғылыми негіздері және жалпы білім мен құндылықтар жүйесіндегі орны туралы, геометрия бойынша кеңейтілген және терең білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мектептегі геометрия курсындағы есептерді шығарудың әдістемелік негіздерін оқытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Бұл пәнді оқу барысында білім алушылар мектеп математикасы курсындағы қиындатылған есептерді қарастырады. Мектеп математика курсындағы параметрі және модуль таңбасы бар есептер шешіміне байланысты сұрақтар, сонымен рационалдық, иррационалдық теңдеулер мен теңсіздіктер бейнелеу әдістемесі және теориялық сұрақтары қарастырылады, текстік есептер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементарлық математиканың қосымша тараулары
«Элементар математиканың қосымша тараулары» пәні студенттерде математиканың концептуалды ғылыми негіздері және жалпы білім мен құндылықтар жүйесіндегі орны туралы, элементар математика бойынша кеңейтілген және терең білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мектептегі геометрия және тригонометрия курсындағы есептерді шығарудың әдістемелік негіздерін оқытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Бұл пәннің негізгі мақсаты математикалық білімнің басқа салаларында әрі қарай пайдалану үшін бір және бірнеше нақты айнымалы функциялардың интегралдық есептеу теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: теориялық материалды жүйелеу және жалпылау, оқушылардың білімін қолданбалы материалдармен толықтыру, аналитикалық есептерді шешуді кезінде жоғары сынып оқушыларының логикалық ойлауын қалыптастыру, оқушылардың стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешудің әдістері туралы түсініктерін кеңейту жәнет ереңдету, математиканы оқуға деген қызығушылық пен оң мотивацияны дамыту, оқушыларға есептерд іөз бетінше шешу арқылы өз қабілеттерін талдауға және ашуға мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер жүйелерінің архитектурасы
«Компьютерлік жүйелердің архитектурасы» пәні студенттердің компьютерлік жүйелерді жобалау, өңдеу және талдау үшін қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; компьютерлік жүйелердің жұмыс істеу принциптерін түсіну; негізгі ұғымдарды, технологиялар мен құралдарды меңгеру, қолайлы технологияларды таңдау және қолдана білу; сонымен қатар компьютерлік жүйелерді жобалаумен, әзірлеумен байланысты салаларда қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Бұл пәннің мақсаты – математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану мазмұнының пәндерінде пайдалану үшін талдаудың математикалық аппаратының негіздерінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; шектер теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, нақты айнымалылар функцияларының дифференциалдық және интегралдық есептеулерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қоры теориясы
«Деректер қоры теориясы» пәні студенттердің мәліметтер қорымен жұмыс істеуге қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; мәліметтер қорының теориялық негіздерін түсіну; мәліметтер қорын жобалау және олардың құрылымын оңтайландыру мүмкіндігі; сондай-ақ алынған білім мен дағдыларды мәліметтер қорымен жұмыс істеу қажет болатын әртүрлі салаларда қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары (геометрия)
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: планиметрия; планиметрияның күрделілігі жоғары есептері; стереометрия; денелердің бүйір бетінің ауданын және толық бетінің ауданын табуға арналған есептер; призманың, пирамиданың, цилиндрдің, конустың, шардың көлемдерін табу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: кері тригонометриялық функциялар, тригонометриялық функциялар мен аркфункциялардың арасындағы қатынастар, геометрияның планиметрия және стереометрия курсындағы есептер, сонымен қатар мектеп бағдарламасындағы тереңдетіп оқытылатын тақырыптар, негізгі ұғымдары, салу есептері, теоремалар мен аксиомалар және олардың қолданылуы, дәлелдеуге берілген есептер, күрделігі жоғарлатылған есептерді жүйелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқықтық тәрбие, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, құқықтық сананы арттыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салалары, Қазақстан Республикасының заңнамасын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бизнес
Идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Курс болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектептің тәрбие процесі туралы сұрақтар тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі ретінде қарастырылады, мұғалімдердің сыныпта және мектепте білім алушылармен тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
"Математиканы оқыту әдістемесі" пәні білім алушыларда математиканы оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістері, тиімділігі мен сапасын арттыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру, математикалық білім беру, математиканы оқыту және әртүрлі жас топтарын оқытудың мақсаттарына сәйкес оны дамытудың белгілі бір деңгейінде математикалық тәрбиелеу мәселелерін зерттеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Программалау технологиясы
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: бағдарламалау тілдерінің жалпы сипаттамасы; деректер типтері мен құрылымы; алгоритмдер; қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің базалық конструкциялары; программалау әдістері, технологиялары және аспаптық құралдары; деректерді тиімді сақтау және өңдеу тәсілдері; объектілі-бағытталған бағдарламалау әдіснамасы; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау; пайдаланушы интерфейсі; бағдарламалардың сенімділігі; верификация; компиляция; бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу; бағдарламалау тілдерінің жалпы сипаттамасы; объектілі-бағытталған бағдарламалау әдіснамасы; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика
Курстың мақсаты Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін игеру, білім алушыларда жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық заңдылықтары туралы, сондай-ақ статистикалық заңдылықтарды анықтау мақсатында бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және өңдеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; теориялық-ықтималдық және статистикалық тәсіл шеңберінде практикалық есептерді шешу дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған программалау
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: программалық жүйелерді; объектілі-бағытталған құрудың негізгі принциптерін және С++ тілінің объектілі-бағытталған және жалпыланған программалау құралдарын; стандартты сынып кітапханасының STL стандартты кітапханасының құралдарын; көп нүктелі және таратылған программалау негіздерін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
«Мектептің оқу үрдісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары» пәні мектептің оқу үрдісін ұйымдастырудағы инновациялық технологияларды әзірлеу және қолданудың негіздерін меңгерту, инновациялық технологиялардың мүмкіндіктерін сабақта қолдана білу дағдыларын жетілдіру, проблемалық педагогикалық жағдайларда жаңа шешімдерді ұсыну, кәсіби қызметтегі инновациялық технологияларды күнделікті игеру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курстың мазмұнында сын тұрғысынан ойлай алатын тұлғаны тәрбиелеу қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістері
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: графтар арқылы мәтіндік есептерді шешу әдістері; Эйлер шеңберінің көмегімен мәтіндік есептерді шешу; күрделі есептерді шешу әдістері; диаграммаларға есептер, ребустар; планиметрия, стереометрия; күрделілігі жоғары планиметрия және стереометрия есептерін шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вариациялық есептеу
Дифференциалдық теңдеулердің негізгі анықтамалары мен ұғымдары, геометриялық және физикалық мағынасы және олардың шешімдері. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы.. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Сызықтық жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Жиектік есептер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Пән білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, кәсіби қазақ тілінде сөйлеу, жазу, қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Python тілінде программалау
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: Python тілінің әртүрлі түрдегі ақпаратты өңдеу мүмкіндіктері; басқару құрылымдары; циклдар; тізімдер, кортеждер, жиындар, сөздіктер; Python негізгі стандарты модульдері; функционалдық программалау; объектілі-бағытталған программалау; Web-қосымшаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру жағдайында математиканы және информатиканы оқытудың негіздері
Оқу бағдарламасында бұл пәннің оқытылу мақсаты орта мектепте математика мен информатиканы оқытуда қолданылатын инновациялық технологияларды игерту, қолдану дағдысын жетілдіру. Пәнді оқыту барысында әдістемелік тұрғыдан назар аудара отыра болашақ мұғалімдерге жан-жақты қолдау көрсету, оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы сабақ өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
«Информатиканы оқыту әдістемесі» пәні қазіргі бағдарламалау технологияларында қолданылатын қолданбалы есептерді шешуді оқыту әдістерін қарастырады; білім берудегі жаңа педагогикалық технологиялар және информатиканы оқыту әдістемесі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәнін меңгерудің міндеттері: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, оның математика ғылымдары жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білім қалыптастыру; абстрактілі ойлауды, кеңістікті бейнелеуді, есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Курстың мақсаты - студенттердің ағылшын тіліндегі жалпы және ғылыми-техникалық мазмұндағы мәтіндердің мазмұнын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Пән ең маңызды ұғымдарды, категорияларды, терминдерді қамтиды, мысалы, жиындар теориясы, математика, геометрия, математикалық логика, информатика және бағдарламалау негіздері компьютерде кәсіби және тілдік оқыту үшін қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стандартты емес есептерді шешу практикумы
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: модуль түсінігі; модуль таңбасы бар теңдеулер, теңсіздіктер; параметрлі теңдеулер және теңсіздіктер; жоғары дәрежелі теңдеулер; стандартты емес мәтінді есептерді, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Роботтық кешендерді программалау
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: механикалық жүйелерді құрастырудың физикалық негіздерін. Басқарушы программаның жұмыс істеу алгоритмін әзірлейді, сонымен бірге роботтарды программалау ортасымен танысу. Робототехникалық кешендерді программалау жүйесінің негізгі басқару конструкцияларымен танусы. Жұмыс істеп тұрған робототехникалық жүйелерді құру тәсілдерін қарастыру және модельдерін құру және программалау рәсімдерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық сауаттылық негіздері
"Математикалық сауаттылық негіздері" пәні математикалық сауаттылықтың компоненттері, оның қалыптасуын бағалау тәсілдері, диагностикалық тапсырмалардың түрлері және оларды бағалау критерийлері, математикалық ұғымдарды қолдану, жүзеге асыру қабілеті, қоршаған ортадағы құбылыстарды сипаттау, түсіндіру үшін фактілер туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикадан сыныптан тыс жұмыс» (факультативтік сабақтар)
«Математикадан сыныптан тыс жұмыс» (факультативтік сабақтар) жалпы білім беретін мектепте математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптерін зерттейді.Сыныптан тыс жұмыстың формалары, әдістері және түрлері қарастырылады. Курс сыныптан тыс жұмыстардың пәндерін оқуға арналған. Курстарда студенттер сыныптан тыс жұмыстардың құрылымын, олимпиадаларды өткізуді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы физика
Қолданбалы физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді, тиісті физика-математикалық аппаратты, талдау және модельдеу әдістерін, есептерді шешуде теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана білу; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электростатика, электродинамика және магнетизм, геометриялық және кванттық оптика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және анимация
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: компьютерлік графика; графикалық редакторларда объектілерді құру және өңдеу; импортталған растрлық, дыбыстық және бейне нысандармен жұмыс; графикалық редакторлардың құралдары мен арнайы эффектілері; Adobe Flash бағдарламасының анимация жасау мүмкіндіктері; Веб-беттерге арналған интерактивті анимация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математика тарихы мен методологиясы
«Математика тарихы мен методологиясы» пәні Ежелгі Египет, Вавилон, Орталық Азия, Қытай, Еуропа математикасы туралы негізгі түсініктер, басты ұғымдар туралы мәліметтерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектептегі математика курсында тарихи материалдарды қолдану әдіснамасын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика
Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді; есептерді шешуде оларды қолдану дағдыларын; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекстік талдау
Бұл пән физикада, техникада және математикада кең ауқымды қолданбалы комплексті жазықтықта функцияларды, интегралдар мен дифференциалдық теңдеулерді зерттеудің қуатты құралдарын үйрену мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мультимедиялық технологиялар
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: негізгі түсініктер; мультимедиа технологияларын; мультимедиялық технология құралдарымен, мультимедиа жүйелерінің кластары және мультимедиа өнімдерінің типтерін; мультимедиа құрамдастары мен сценарий түсінігін; сценарий санатын; сценарийдің интерактивті дамуын; мультимедиа өнімдерін құру кезеңдері мен технологияларымен танысу; мультимедиа өнімдеріне қойылатын талаптарын.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Web-программалау
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: интернет технологиясы; Веб-ресурстар мен қосымшалардың жіктелуі мен түрлері; Веб-қосымшаларды әзірлеу құралдары: HTML5, CSS3; JavaScript және jQuery кітапханалары; негізгі құралдар- WebMatrix әзірлеу орталары; клиент - сервердің өзара әрекеттесуі; клиент-сервер қосымшаларын әзірлеу; Веб-дизайн.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электрондық білім беру ресурстарын құру
Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: білім беруді цифрландыруды; ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері қолдануды; оқытудың интерактивті құралдарын, сандық (электрондық) білім беру ресурстарын; сандық (электрондық) білім беру ресурстарын әзірлеу технологияларын мен білім берудегі мультимедиа технологиясын қолдануды; білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың сервистерін пайдалануын.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық функциялар теориясы
Пәннің мақсаты – аналитикалық функциялар теориясының негізгі курсын: комплекс сандарды, функциялар теориясын, функцияларды интегралдауды және дифференциалдауды, эллиптикалық функциялар теориясының қысқаша мазмұнын және аналитикалық функциялар теориясының қосымша тарауларын оқу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
ҚР Білім беру жүйесінің ерекшеліктері мен құрылымдарын, нормативтік құжаттарды білу; Негізгі педагогикалық ұғымдарды меңгеру; қазіргі мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жүзеге асыру; мектеп білімінің жаңартылған мазмұнының аспектілері, оқушылардың білімін бағалау технологиялары туралы пайымдаулар қалыптастыру; педагогикалық шеберлікті жетілдіруге дайын болу, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары математика курсының терминдерін, ұғымдарын, формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, практикалық-бағытталған есептерді шешеді.
- Математикалық моделін құрастырады, есептерді кезеңдерге жіктейді, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын талдайды.
- Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктерін меңгереді, заманауи педагогикалық менеджмент негіздерін қолданады, инклюзивті, жалпы білім беретін мектепте, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша жұмысты ұйымдастырады.
- Есептің математикалық моделін талдап, ықтимал нәтижені болжайды, стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары тапсырмаларды шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады.
- Физиканың негізгі заңдары және ықтималдықтар теориясы туралы түсініктерін меңгереді, эксперимент\ өткізіп, нәтижелерін талдайды.
- Қолданбалы есептерді шешу үшін оңтайлы алгоритмді таңдайды, Python бағдарламалау тілінде практикалық-бағытталған есептер үшін бағдарламалар жасайды.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу, білім берудің өзекті мәселелерін шешуде зерттеудің теориялық, эмпирикалық әдістерін және әдіснамалық негіздерін қолданады.
- CLIL технологиясын қолданады, математика мен информатиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады, білімді критериалды бағалау жүйесін іске асырады.
- Деректер қоры, компьютерлік графика, дербес компъютер архитектурасы туралы түсініктерді меңгереді, электрондық ресурстарды құру үшін мультимедиялық технологияларды, өзінің кәсіби қызметінде Web, IT, инновациялық технологияларды қолданады.
- Ұлттық білім беру жүйесінің мазмұнын заманауи талаптарға сәйкес құрастырады, сыныптан тыс жұмыстар жүргізеді, математикалық сауаттылық бойынша есептерді шешу әдістерін көрсетеді.
- Кәсіби терминологияны меңгереді, математикалық мәтіндерді сауатты аударады. Таңдаған салада академиялық жазу әдістерін қолдана алады.
- Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптары туралы түсініктері қалыптасады.