Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05315 Аналитикалық химия

Пәндер

  • Жалпы және бейорганикалық химия 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім мен құзыреттілікті игеру, химияның теориялық негіздері саласында заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән аясында атомның құрылымы, периодтық заң және периодтық жүйе, тотығу-тотықсыздану процестері, молекулалардың химиялық байланысы мен құрылымы, химиялық термодинамика туралы түсінік, күйдің термодинамикалық функциялары, Химиялық кинетика туралы түсінік, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, ерітінділердегі тепе-теңдік зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер химиялық реакциялардың механизмдері туралы білімдерін көрсете алады, заттардың құрылымы, химиялық байланыстың табиғаты туралы білімге сүйене отырып, кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шеше алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары математика 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, жаратылыстану білімінің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде одан әрі пайдалану үшін заманауи математика аппаратын игеру, кәсіби қызметте математикалық әдістерді зерттеуге және қолдануға дайындық. Пән аясында сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер математика негіздері туралы білімдерін көрсете алады, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде математикалық аппаратты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық сауаттылық

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде деректермен жұмыс істеу саласында бастапқы, базалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, цифрлық технологиялар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды дамыту. Пән шеңберінде цифрлық қоғам және компьютерлік сауаттылық, цифрлық тұтыну, цифрлық құзыреттілік, цифрлық қауіпсіздік, жасанды интеллект және оның қолданылуы зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдап, қолдана алады; зияткерлік ақпараттық технологияларды әзірлеу және практикада қолданады, нейрондық желілер саласында бастапқы даярлау саласында жүйеленген білім мен дағдыларды көрсете алады, сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу кезінде базалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия 2

    Пәнді оқытудың мақсаты- элементтер химиясы саласында білім мен құзыреттілікті игеру, заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән аясында S-, R-, d - және f-элементтерінің химиясы зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, химиялық заттармен жұмыс істей алады, қолда бар әдістерді қолдана отырып, әртүрлі сипаттағы заттар мен материалдарды синтездей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика 1

    Пәнді оқыту мақсаты-негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу, классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістерін игеру. Пән аясында механиканың физикалық негіздері, табиғатты қорғау заңдары, электр энергиясы, электромагнетизм, тербелістер мен толқындар физикасы, толқындық оптика зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер физиканың негізгі физикалық ұғымдары мен принциптерін, заңдары мен әдістерін химиялық бағыттағы жұмыстарды жоспарлау кезінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары математика 2

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, жаратылыстану білімінің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде одан әрі пайдалану үшін заманауи математика аппаратын игеру, кәсіби қызметте математикалық әдістерді зерттеуге және қолдануға дайындық. Пән шеңберінде Математикалық талдау элементтері, дифференциалдық есептеу, интегралдық есептеу зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер математика негіздері туралы білімдерін көрсете алады, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде математикалық аппаратты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика 2

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыру және физикалық ойлауды дамыту, физиканың әртүрлі салаларындағы нақты мәселелерді шешудің әдістері мен әдістерін меңгеру. Пән аясында кванттық физика, статистикалық физика және термодинамика, ядро физикасы, элементар бөлшектер зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер физикалық құбылыстардың негіздерін, физиканың негізгі заңдары мен әдістерін кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары математика 3

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, жаратылыстану білімінің басқа салаларында және жаратылыстану пәндерінде одан әрі пайдалану үшін заманауи математика аппаратын игеру, кәсіби қызметте математикалық әдістерді зерттеуге және қолдануға дайындық. Пән аясында бірнеше айнымалылардың функциялары, дифференциалдық және айырмашылық теңдеулері, қатарлар зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер математика негіздері туралы білімдерін көрсете алады, кәсіби қызмет мәселелерін шешуде математикалық аппаратты қолдана алады, практикалық және зерттеу жұмыстарында қосымша қажет болуы мүмкін математиканың бөлімдерін дербес зерттей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия 1

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің органикалық қосылыстардың құрылымы және органикалық реакциялардың механизмдері туралы білім алуы. Пән аясында органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының құрылымы мен қасиеттерінің теориялық негіздері, органикалық реакциялардың негізгі механизмдері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер органикалық заттардың құрылымы мен химиялық реакциялардың механизмдері туралы білімді көрсете алады, заттардың құрылымы, химиялық байланыстың табиғаты туралы білімге сүйене отырып, кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шешеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресей тарихы және ресей мемлекеттілігінің негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің Ресейдің тарихи дамуы, Ресейдің мәдени-тарихи ерекшелігі, оның әлемдік және еуропалық өркениеттегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән аясында Ресей тарихының негізгі кезеңдері, оқиғалары, құбылыстары - процестері, тарихтың негізгі мәселелері, әртүрлі әлеуметтік топтардың тарихи мұралары мен әлеуметтік-мәдени дәстүрлері, Ресей өркениетінің дамуына байланысты іргелі жетістіктер, өнертабыстар, жаңалықтар мен жетістіктер, Ресей қоғамының қазіргі саяси ұйымының ерекшеліктері, Ресей өркениетінің іргелі құндылық принциптері (мысалы, әртүрлілік, егемендік, келісім, сенім және жасампаздық), сондай-ақ ресейлік өркениеттік дамудың перспективалық құндылықтары (тұрақтылық, миссия, жауапкершілік және әділеттілік сияқты). Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Ресей тарихында жалпыға ортақ және ерекше болып табылатын қоғамның саяси, әлеуметтік және экономикалық дамуының тарихи заңдылықтарын қабылдай алады, қоғам мен мәдениетті күрделі жүйелер ретінде, олардың құрылымын, көріну формаларын, жұмыс істеу және даму заңдылықтарын түсіну, қоғамның әлеуметтік, діни және мәдени айырмашылықтары мен мәдениетаралық әртүрлілігін толерантты қабылдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың химиялық талдау әдістерінің негізгі топтары бойынша білімдерін, сондай-ақ химиялық талдаудың нақты міндеттерін шешу үшін барлық мамандықтағы химиктерге қажетті құзыреттерді игеруі. Пән шеңберінде сапалы және сандық химиялық талдаудың негізгі ұғымдары, терминдері, әдістері мен әдістері зерделенетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін пайдалана отырып, химиялық эксперименттердің, бақылаулардың, өлшемдердің нәтижелерін, сондай-ақ заттар мен материалдардың қасиеттерін есептеу нәтижелерін жүйелеуге және талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Уақытты басқару және өзгерістерді басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде уақытты басқарудың мәні мен түрлері, кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін уақытша ресурстарды басқару принциптері мен тәсілдері, өзгерістерді басқару әдістері жүйесі және тұрақты өзгерістер жүйесіндегі мінез-құлық дағдылары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде тайм-менеджмент, оның жұмысты жоспарлаудағы маңызы, мақсат қою, жоспарлау түрлері, уақытты жоспарлау мен бөлудің құралдары мен әдістері, уақытты сіңіргіштер, уақыт ресурстары, тайм-менеджменттегі уәждеме, қызметтің процестік тәсілі, Кайдзен әдістемелері, демалыс табысты тайм-менеджменттің шарты ретінде, жеке тиімділікті басқару ерекшелігі, өзгерістерді басқару тәсілдері, модельдері, стратегиялары зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жеке ресурстарды бағалауға, өзін-өзі дамытуды жоспарлауға және жаңа білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынылған мүмкіндіктерді пайдалануға, пайдаланылған білім мен дағдылардың тиімділігін сыни бағалауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобалау қызметінің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде жобалау қызметінің теориясы мен практикасының негіздері саласындағы білім мен практикалық дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде теориялық-әдістемелік негіздер, субъектілер мен объектілер, ұйымдық-экономикалық негіздер, жобалау қызметінің құқықтық негіздері, жобаны іске асырудың тиімділігі, жобалық тәуекелдерді басқару негіздері, жоба командасын басқару зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қойылған міндетті талдауға, ақпаратты табуға және сыни тұрғыдан талдауға, салыстыруға, жүйелеуге және қорытындылауға, тұжырымдар мен пайымдауларды тұжырымдауға, қойылған міндетті шешудің әртүрлі нұсқаларын ұсынуға, жобаны әзірлеуге қатысады, өзара байланысты міндеттер жиынтығын, оларды шешудің күтілетін нәтижелерін, ресурстық қамтамасыз етуді, қойылған мақсатқа жетудің шарттары мен оңтайлы тәсілдерін айқындау, ықтимал тәуекелдер мен шектеулерді бағалау, қойылған мақсат шеңберінде айқындалған міндеттерді шешуге, өзара іс-қимылдың мақсаттары мен шарттарына, қойылған міндеттерге, команданың басқа мүшелерінің ерекшеліктеріне қарай командада әртүрлі рөлдерді орындауға, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдауға және командадағы рөлдерді бөлу мен ажыратудың негізгі принциптерін ескеруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде ықтималдық процестерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, олардың ықтималдықтарын, кездейсоқ шамаларын, бөлу функциялары мен статистикалық әдістерін сипаттау, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу мен бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық білім мен математикалық және физикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын қолдана отырып, алынған нәтижелерді өңдей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия 2

    Цель изучения дисциплины – приобретение студентами знаний о способах получения и химические свойства основных классов органических соединений. В рамках дисциплины будут изучены способы получения и химические свойства основных классов органических соединений. В результате освоения дисциплины студенты будут способны демонстрировать знания свойств различных классов химических элементов, соединений, веществ и материалов при решении задач профессиональной деятельности.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия 2

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың химиялық талдау әдістерінің негізгі топтары бойынша білімдерін, сондай-ақ химиялық талдаудың нақты міндеттерін шешу үшін барлық мамандықтағы химиктерге қажетті құзыреттерді игеру. Пән шеңберінде талдаудың физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері, сапалық және сандық талдау жүргізу үшін пайдаланылатын негізгі аспаптардың жұмыс принциптері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер сериялық ғылыми жабдықты пайдалана отырып, олардың негізінде заттар мен материалдардың химиялық және фазалық құрамын анықтау үшін стандартты операцияларды жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Физиканың қосымша тараулары

    Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби қызметтің міндеттерін орындау үшін қажетті физиканың кейбір салаларын терең зерттеу. Пән шеңберінде кванттық статистика элементтері, металдар, диэлектриктер және жартылай өткізгіштер зоналық теория тұрғысынан, қатты дене физикасы элементтері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер математика мен физиканың заңдары мен әдістерін қолдана отырып, химиялық бақылаулардың нәтижелерін түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заттың құрылымы

    Пәнді оқытудың мақсаты-молекуланың химиялық байланыс теориясы мен электронды құрылымы мәселелерін зерттеу. Пән аясында молекулааралық өзара әрекеттесудің негізгі компоненттері, конденсацияланған фазалардың (сұйықтықтар, аморфты заттар, кристалдар мен мезофазалар) және олардың беттерінің құрылымы; Слейтер скринингінің тұрақты әдісі; Атом терминдерінің символикасы; Гюккель нұсқасындағы МО әдісінің теориялық негіздері зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын білетін болады, кәсіптік қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіптік қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің педагогикалық қызмет саласында білім алуы. Пән аясында білім берудің дидактикасы мен теориясы мен әдістемесі зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың педагогикалық негізделген нысандарын, әдістері мен тәсілдерін білетін болады, білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра біледі, әр түрлі этномәдени, діни қауымдастықтар мен әлеуметтік топтарға жататындығын, сондай-ақ денсаулықтың әр түрлі (соның ішінде шектеулі) мүмкіндіктерін ескере отырып, білім алушылар арасындағы достық қарым-қатынастар үшін топта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кванттық химия

    Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі заманғы кванттық химияның негізгі ұғымдарын және химиялық жүйелердің құрылымы мен қасиеттерін есептеудің кванттық-химиялық әдістерін зерттеу, студенттерді химиялық байланыс және молекулааралық өзара әрекеттесу туралы негізгі идеялар шеңберіне баулу және осы негізде химиялық заттардағы химиялық байланыстың ерекшеліктерімен және осы қасиеттерге байланысты материалдармен, негізгі кванттық -тәжірибеде қолданылатын химиялық компьютерлік бағдарламаларды үйрету. Пән шеңберінде кванттық химияның негізгі ережелері, химиялық байланыстың және молекулааралық өзара әрекеттесудің қазіргі заманғы теориясы және оны нақты химиялық жүйелерге қолдану мысалдары, молекулалық жүйелердің атомдық және электрондық құрылымын сандық сипаттау принциптері, қасиеттерді басқарудың негізінде жатқан заттардың электрондық құрылымы мен физика-химиялық қасиеттері арасындағы негізгі өзара байланыстар, негізгі қазіргі заманғы кванттық-химиялық есептеу әдістері және олардың қолданылу аясы зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын білетін болады, кәсіби қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дербес туындылы теңдеулер

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді әртүрлі химиялық процестерді сипаттау үшін маңызды математикалық модельдерді құру үшін қолданылатын конволюциялардағы теңдеулер теориясына негізделген ішінара дифференциалдық теңдеулердің шешімдерін зерттеуге мүмкіндік беретін жалпыланған функциялардың заманауи аппаратымен таныстыру. Пән дифференциалдық теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, сондай-ақ ішінара дифференциалдық теңдеулер теориясының кейбір жалпы әдістерін зерттейді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жеке туындылардағы теңдеулер теориясының негізгі әдістерін практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кристаллохимия

    Пәнді оқытудың мақсаты-кристаллохимияның негізгі категориялары және осы дайындық бағытына қажетті әр түрлі кластағы тау жыныстарын құрайтын минералдардың кристаллохимиялық ерекшеліктері туралы білім алу және минералдардың химиялық формулаларын есептеу бойынша практикалық дағдыларды игеру. Пән шеңберінде кристаллохимияның негізгі ұғымдары мен категориялары, тау жыныстарын құрайтын минералдардың кристаллохимиялық ерекшеліктері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын білетін болады, кәсіби қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық химия 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-химиялық процестің барысын басқаратын негізгі заңдардың мағынасын ашу, осы заңдардың қолданылу салаларын көрсету және студентті нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешуде оларды сауатты қолдануға үйрету. Пән аясында физикалық химияның негізгі заңдары, процестің физикалық және химиялық сипаттамаларының өзара байланысы, химиялық тепе-теңдіктің маңызды сипаттамаларын анықтау жолдары (тепе-теңдік константалары, өнімнің тепе-теңдік шығымы, бастапқы заттардың өзгеру дәрежесі) және әртүрлі факторлардың химиялық тепе-теңдіктің орын ауыстыруына әсері, идеалды және идеалды емес ерітінділердің қасиеттерінің термодинамикалық сипаттамасы, компоненттердің ішінара молярлық шамаларын табу тәсілдері зерттеледі гальваникалық құбылыстар теориясы. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер физикалық құбылыстар мен химиялық процестердің негіздерін, физика мен химияның негізгі заңдары мен әдістерін кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология

    Пәнді оқытудың мақсаты-тиімді химиялық өндірістерді құру үшін химиялық процестердің заңдылықтарын, химиялық-технологиялық жүйелерді талдау және синтездеу әдістері мен теорияларын игеру. Пән шеңберінде химиялық-технологиялық процестердің теориялық негіздері, химиялық өндірісті ұйымдастырудың негізгі принциптері, химиялық өндіріс процестерінің иерархиялық құрылымы, өндіріс тиімділігін бағалау әдістері, өндірістің типтік химиялық-технологиялық процестері, химиялық өндіріс пен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білетін болады, кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады, химияның іргелі заңдары мен принциптеріне негізделген ғылыми объектілерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді оқушылардың танымдық және тұлғалық салаларының үдемелі дамуын, сондай-ақ студенттердің психологиялық-педагогикалық ойлауын және кәсіби оқытушының басқа да құзыреттіліктерін дамытуды қамтамасыз ететін тиімді оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін қажетті білімдермен және дағдылар баулу. Пән шеңберінде педагогикалық психологияның жалпы негіздері, оқыту психологиясы, тәрбие психологиясы, педагогикалық қызмет психологиясы зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың педагогикалық негізделген нысандарын, әдістері мен тәсілдерін білетін болады, білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады, әр түрлі этномәдени, діни қауымдастықтар мен әлеуметтік топтарға жататындығын, сондай-ақ денсаулықтың әр түрлі (соның ішінде шектеулі) мүмкіндіктерін ескере отырып, білім алушылар арасындағы достық қарым-қатынастар үшін топта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химиядағы электрохимиялық әдістер

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың өнеркәсіпте және зерттеу жұмысында кеңінен қолданылатын химиялық талдаудың электрохимиялық әдістерінің негізгі топтары бойынша білімдерін, сондай-ақ химиялық талдаудың нақты міндеттерін шешу үшін барлық мамандықтардың химик-технологтарына қажетті құзыреттерді игеруі. Пән шеңберінде электрохимиялық талдау әдістерінің физикалық негіздері, эксперименттік деректерді өңдеудің негізгі әдістері, математикалық (статистикалық) талдау әдістерін пайдалана отырып, электрохимия бойынша үлгілік есептерді шешу, сапалық және сандық талдау жүргізу үшін пайдаланылатын негізгі аспаптардың жұмыс принциптері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын және кәсіби міндеттерді шешу үшін талап етілетін стандартты операциялардың жиынтығын білетін болады, кәсіби қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады және нақты кәсіби міндеттерді шешуде ұсынылған әдістемелер бойынша стандартты операцияларды орындайды, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын және нақты кәсіби міндеттерді шешу үшін нақты стандартты әдістерді таңдау негіздерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық реакциялардың механизмдері

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің органикалық реакциялардың маңызды түрлері, олардың механизмі және оны зерттеу әдістері туралы білім алу. Пән шеңберінде органикалық реакцияның механизмі мен энергетикалық бейіні, механизмдерді зерттеу әдістері, сондай-ақ химиялық реакцияны басқару әдістері, негізгі органикалық реакциялардың механизмдері, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының реактивтілігі, органикалық молекулалардың стереохимиясының негіздері, негізгі органикалық реакциялардың стереоселективтілігі ұғымдары зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын білетін болады, кәсіби қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электролит ерітінділерінің термодинамикасы

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің электролит ерітінділерінің термодинамикалық сипаттамалары, электролит ерітінділерінің теориясы, ерітінділердегі иондық ассоциация туралы түсініктері туралы білім алу. Пән аясында ерітінділердегі иондық тепе-теңдікті сипаттайтын термодинамикалық аппарат (ішінара молярлық және айқын шамалар, салыстырмалы ішінара молярлық шамалар, ерітінділердің энтальпиялық сипаттамалары, электролит ерітінділеріндегі иондық ассоциацияның сипаттамалары) зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын білетін болады, кәсіби қызметте нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдай және таба алады, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдары тұрғысынан кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық процестердің химиялық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-тірі материяның құрамына кіретін макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерін, олардың химиялық өзгерістерін және тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін, тұқым қуалаушылықтың молекулалық механизмдерін, организмдердегі биохимиялық процестердің қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделуін зерттеу, организмдегі метаболикалық процестердің бірлігін және олардың молекулалық, жасушалық және организмдік деңгейлерде реттелуін түсіндіру. Пән шеңберінде биологиялық химияның теориялық негіздері, жасушаның құрамы мен құрылымы, аминқышқылдарының, нуклеин қышқылдарының, липидтердің, көмірсулардың құрылымы мен химиялық қасиеттері, ақуыздардың құрылымы мен қызметі, ферментативті Катализдің механизмі мен кинетикалық заңдылықтары, көмірсулардың, май қышқылдарының, аминқышқылдарының метаболизмі, генетикалық ақпаратты сақтау және енгізу механизмдері, гормондардың әсер ету механизмдері, жүйке импульсін беру механизмі және нейротрансмиттерлердің рөлі, дәрі-дәрмектер мен ксенобиотиктердің әсер ету механизмдері және олардың метаболизмі зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білетін болады; кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады; химияның іргелі заңдары мен принциптеріне негізделген ғылыми объектілерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия 2

    Пәнді оқытудың мақсаты-химиялық процестің барысын басқаратын негізгі заңдардың мағынасын ашу, химиялық процестердің жүруінің негізгі кинетикалық заңдылықтарын және химиялық технология үшін катализдің рөлін түсіну. Пән аясында кинетика теориялары, химиялық реакциялардың жылдамдығын теориялық есептеу жолдары және есептеу әдістерінің қолданылуындағы шектеулер, біртекті және гетерогенді катализдің негізгі белгілері, катализатордың қатысуымен химиялық процестің үдеуінің себептері зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер сериялық ғылыми жабдықты пайдалана отырып, олардың негізінде заттар мен материалдардың химиялық және фазалық құрамын анықтау үшін стандартты операцияларды жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коллоидтық химия 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің беттік құбылыстардың термодинамикасы және дисперсті жүйелердің қасиеттері туралы базалық білім алуы және көп жағдайда дисперсті болып табылатын нақты жүйелерді зерттеу, жобалау және құру кезінде осы білімді пайдалану тұрғысынан дағдыларды алу. Пән аясында беттік құбылыстардың термодинамикасы, адсорбциялық тепе-теңдік, беттердегі электрлік құбылыстар зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер коллоидтық химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана отырып, жүргізілген химиялық эксперименттер мен есептеу-теориялық жұмыстардың нәтижелерін түсіндіруді ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Есептеу математикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге есептеу математикасының көптеген мәселелерін шешу үшін MATLAB математикалық бағдарламалар пакетін қолдана отырып, есептеудің, есептеуді зерттеудің, талдаудың, инженерлік процестерді оңтайландырудың заманауи математикалық әдістерін қолданудың теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен дағдыларын үйрету. Пән шеңберінде компьютерлік математика жүйесі, есептеу математикасы есептерін шешуге арналған MATLAB ортасы, сызықтық алгебралық теңдеулер теңдеулері мен жүйелерін шешу алгоритмдері, өлшеу нәтижелерін өңдеу, функцияны жуықтау, сандық интеграция, дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін оңтайландыру әдістері зерттеледі.оларды MATLAB ортасында жүзеге асыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметтің міндеттерін шешуде заманауи ақпараттық технологияларды, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы таңдап, қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары молекулалық қосылыстар

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді полимерлер туралы ғылымның негіздерімен және оның маңызды теориялық ережелерімен таныстыру. Пән аясында полимерлер мен олардың маңызды өкілдерінің жіктелуі, полимерлердің қатысуымен химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, макромолекулалардың пайда болуына әкелетін реакциялардың физика-химиялық заңдылықтары зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білетін, кәсіби есептерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алатын, химияның іргелі заңдары мен принциптеріне негізделген ғылыми объектілерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда және өткізуде әдіснамалық сауаттылығын қалыптастыру. Пән шеңберінде ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейлерінің негізгі ұғымдары, кәсіби саладағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларының ерекшелігі, ғылыми зерттеудің құрылымы мен логикасы, оның негізгі кезеңдерінің мазмұны, зерттеу әдістерінің жіктелуі, әдістердің жалпы сипаттамасы және оларды кәсіби саладағы әртүрлі зерттеу міндеттеріне қол жеткізу үшін қолдану мүмкіндіктері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ғылыми зерттеулер мен эксперименттер жүргізуге, химиялық бағыттағы есептерді шешуде теориялық және жартылай эмпирикалық модельдерді қолдануға, жұмыс нәтижелерін кәсіби қоғамдастықта қабылданған стандартты нысан бойынша есеп түрінде ұсынуға, библиографиялық мәдениеттің талаптарын ескере отырып, химиялық мазмұндағы ақпаратты химия әдіснамасын қолдана отырып ұсынуға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-ойлана алатын, іздей алатын және өз шешімдерін таба алатын мамандарды даярлау үшін химияны оқытудың мақсаттарын, мазмұны мен әдістерін зерделеу негізінде білім алушыларда химияны оқыту саласында берік теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде түлектерді даярлаудың негізгі заманауи деңгейлері, пәнаралық байланыстарды ұйымдастыру тәртібі және оларды қалыптастыру ерекшеліктері, оқу процесін басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарының негізгі түрлері және оларды реформалау әдістері, танымдық белсенділікті дамытудың негізгі әдістері мен сабақтарды өткізу нысандары және олардың ерекшеліктері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу пәндерінің заманауи бағдарламаларын білетін болады, білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқу пәндерінің бағдарламаларын игерудің жеке білім беру маршруттарын жобалай алатын, негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде педагогикалық және басқа технологияларды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды іріктеу әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хроматографиялық және электрофоретикалық талдау әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың өнеркәсіпте және зерттеу жұмысында кеңінен қолданылатын химиялық талдаудың хроматографиялық және электрофоретикалық әдістерінің негізгі топтары бойынша білімдерін, сондай-ақ химиялық талдаудың нақты міндеттерін шешу үшін барлық мамандықтардың химик-технологтарына қажетті құзыреттерді игеруі. Пән шеңберінде хроматографиялық және электрофоретикалық талдау әдістерінің физикалық негіздері, эксперименттік деректерді өңдеудің негізгі әдістері, математикалық (статистикалық) талдау әдістерін, сапалық және сандық талдау жүргізу үшін пайдаланылатын негізгі аспаптардың жұмыс принциптерін пайдалана отырып, хроматография бойынша типтік есептерді шешу зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби міндеттерді шешу үшін талап етілетін стандартты операциялардың жиынтығын біледі, нақты кәсіби міндеттерді шешуде ұсынылған әдістемелер бойынша стандартты операцияларды орындай алады, нақты кәсіби міндеттерді шешу үшін нақты стандартты әдістерді таңдау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коллоидтық химия 2

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің беттік құбылыстардың термодинамикасы және дисперсті жүйелердің қасиеттері туралы базалық білім алуы және көп жағдайда дисперсті болып табылатын нақты жүйелерді зерттеу, жобалау және құру кезінде осы білімді пайдалану тұрғысынан дағдыларды алу. Пән аясында дисперсті жүйелердің кинетикалық қасиеттері, дисперсті жүйелердің агрегативті тұрақтылығы мен коагуляциясы, дисперсті жүйелердің құрылымдық қалыптасуы мен құрылымдық-механикалық қасиеттері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әдеби деректерді, химиялық бағыттағы өзіндік эксперименттік және есептеу-теориялық жұмыстарды талдау нәтижелері бойынша қорытынды жасауға және қорытынды жасауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің қазіргі физика-химиялық әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің маңызды физика-химиялық әдістер туралы білімдерін қалыптастыру, физикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химиялық құрылым теориясының негізгі мәселелерін зерттеу және химиялық зерттеулерде жаңа заттарды зерттеудің заманауи спектроскопиялық, резонанстық физикалық әдістерін қолдана білу. Пән аясында зерттеудің физика-химиялық әдістеріне қатысты негізгі терминология, әртүрлі әдістердің негізінде жатқан негізгі заңдар мен ұғымдар, әдістердің жіктелуі зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жалпы ҒЗЖ жоспары бойынша зерттеудің жекелеген кезеңдерін жоспарлау тәсілдерін білетін болады, ҒЗЖ жекелеген кезеңдерінің құжаттама элементтерін, жоспарлары мен бағдарламаларының жобаларын дайындай алатын, ҒЗЖ міндеттерін шешу үшін объектілерді зерттеу және сынау объектілерін алудың заманауи әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Беттік белсенді заттардың қасиеттері мен қолданылуы

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің беттік белсенді заттарды (ББЗ) алу мен талдаудың қасиеттері, әдістері туралы негізгі идеяларды, сондай-ақ адамның ғылыми және практикалық іс-әрекетінің әртүрлі салаларында ББЗ қолданумен байланысты мәселелерді шешуге бағытталған әдіснамалық тәсілдерді алуын және қолдана білуге үйрету. Пән шеңберінде ББЗ құрылымының ерекшеліктері туралы заманауи идеялар, беттік қабаттың термодинамикасы туралы заманауи идеялар, нанотехнологиялардың қазіргі даму тенденциялары, құрамында ББЗ бар дисперсті жүйелерді алудың және тұрақтандырудың негізгі тәсілдері, осындай композицияларды қолдану салалары, ББЗ талдаудың негізгі әдістері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер беттік-белсенді заттардың негізгі қасиеттері мен қолданылуын білетін болады, ҒЗЖ міндеттерін шешу үшін объектілерді зерттеу және сынау объектілерін алудың заманауи әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның саяси, әлеуметтік және экономикалық дамуының тарихи заңдылықтарын қабылдау, ел тарихында жалпыға ортақ және ерекше тарихты бөліп көрсету, философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін пайдалану, құндылық пен этикалық нормаларды қолдану, қоғам мен мәдениетті күрделі жүйелер ретінде қабылдау, олардың құрылымын, көріну формаларын, жұмыс істеу және даму заңдылықтарын түсіну, қоғамның әлеуметтік, діни және мәдени айырмашылықтары мен мәдениетаралық әртүрлілігі туралы толерантты қабылдауды көрсету.
  • Адамдар мен әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерін, тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимыл мен қарым-қатынасты ескере отырып, қарым-қатынас жасау және әлеуметтік диалог құру, әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде жанжалдардың алдын алу және шешу, жеке ресурстарды бағалау, өзін-өзі дамытуды жоспарлау және жаңа білім мен дағдыларды игеру үшін ұсынылған мүмкіндіктерді пайдалану, қойылған міндеттерді шешуде уақыт пен басқа ресурстарды пайдалану тиімділігін сыни бағалау.
  • Тапсырманы талдау, ақпаратты табу және сыни тұрғыдан талдау, салыстыру, жүйелеу және жалпылау, қорытындылар мен пайымдауларды тұжырымдау, тапсырманы шешудің әртүрлі нұсқаларын ұсыну, жобаны әзірлеуге қатысу, өзара әрекеттесудің мақсаттары мен шарттарына, қойылған міндеттерге, команданың басқа мүшелерінің ерекшеліктеріне байланысты командада әртүрлі рөлдерді орындау, әлеуметтік,этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтар және командадағы рөлдерді бөлу мен бөлудің негізгі принциптерін ескеру.
  • Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, талдау және ұсыну үшін заманауи ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану, химиялық бағыттағы есептерді шешуде стандартты бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, библиографиялық мәдениеттің талаптарын ескере отырып, химиялық мазмұндағы ақпаратты ұсыну, жұмыс нәтижелерін нормалар мен ережелерге сәйкес және кәсіби қоғамдастықта қабылданған терминологияны қолдана отырып, орыс және ағылшын тілдерінде баяндама тезистері түрінде ұсыну.
  • Химиялық бағыттағы жұмыстарды жоспарлау кезінде математика мен физиканың негізгі математикалық және физикалық тұжырымдамалары мен принциптерін, заңдары мен әдістерін қолдану, математикалық және физикалық есептерді шешудің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қолдана отырып, алынған нәтижелерді өңдеу, математика мен физиканың заңдары мен әдістерін қолдана отырып, химиялық бақылаулардың нәтижелерін түсіндіру.
  • Химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін пайдалана отырып, химиялық эксперименттердің, бақылаулардың, өлшемдердің нәтижелерін, сондай-ақ заттар мен материалдардың қасиеттерін есептеу нәтижелерін жүйелеу және талдау, химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін пайдалана отырып, жүргізілген химиялық эксперименттер мен есептеу-теориялық жұмыстардың нәтижелерін түсіндіруді ұсыну, қорытындылар жасау және әдеби деректерді талдау нәтижелері бойынша қорытындылар тұжырымдау, химиялық бағыттағы өзіндік эксперименттік және есептеу-теориялық жұмыстар, қауіпсіздік нормаларын сақтай отырып, химиялық заттармен жұмыс істеу, қолда бар әдістерді қолдана отырып, әртүрлі сипаттағы заттар мен материалдардың синтезін жүргізу, сериялық ғылыми жабдықты пайдалана отырып, олардың негізінде заттар мен материалдардың химиялық және фазалық құрамын анықтау үшін стандартты операцияларды жүргізу.
  • Жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдану, кәсіби қызметтегі нақты жағдайларда қолданылатын жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын талдау және табу, кәсіби қызметтегі нақты жағдайларды талдау және түсіндіру.
  • Кәсіби мәселелерді шешуде химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдану, химияның іргелі заңдары мен принциптеріне негізделген ғылыми объектілерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін талап етілетін стандартты операциялар жиынтығын қолдану, нақты кәсіби міндеттерді шешуде ұсынылған әдістер бойынша стандартты операцияларды орындау, нақты кәсіби міндеттерді шешу үшін нақты стандартты әдістерді таңдай алу.
  • Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу пәндерінің заманауи бағдарламаларын, білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың педагогикалық негізделген нысандарын, әдістері мен тәсілдерін әзірлеу, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар, білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқу пәндерінің бағдарламаларын игерудің жеке білім беру маршруттарын жобалау, педагогикалық пәндерді іріктеу әдістерін қолдану және басқа технологиялар, оның ішінде негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде топта жағымды психологиялық ахуал және білім алушылар арасында олардың әртүрлі этномәдени, діни қауымдастықтар мен әлеуметтік топтарға, сондай-ақ денсаулықтың әртүрлі (оның ішінде шектеулі) мүмкіндіктеріне жататындығын ескере отырып, олардың арасындағы достық қарым-қатынастар үшін жағдайлар жасау.
  • Химия әдіснамасын қолдана отырып ғылыми зерттеулер мен эксперименттер жүргізу, химиялық бағыттағы есептерді шешуде теориялық және жартылай эмпирикалық модельдерді қолдану, жұмыстың нәтижелерін кәсіби қоғамдастықта қабылданған стандартты нысан бойынша есеп түрінде ұсыну, ғылыми-зерттеу жұмыстарының жалпы жоспары болған кезде зерттеудің жекелеген кезеңдерін жоспарлау, құжаттама элементтерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының жекелеген кезеңдерінің жоспарлары мен бағдарламаларының жобаларын дайындау, ҒЗЖ міндеттерін шешу үшін объектілерді зерттеу және сынау объектілерін алудың заманауи әдістерінің нұсқаларын ұсыну.
Top