Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01903 Арнайы педагогика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді және ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті, шығармашылық, сыни ойлау типі, дүниетанымдық мәдениеті дамыған, бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
  • Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді дербес жоспарлайды және ұйымдастырады, білім беру процесінде білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолданады, білім беру процесіне қатысушылармен түзету-дамыту қызметін жүзеге асырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және балаларды мектепке дайындау бағдарламаларын іске асырады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелері негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды дамыту, білім беру, әлеуметтік бейімдеу және интеграциялаудың жеке маршруттарын жобалайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеу және оқыту процесінде әдістемелік диагностикалық және дамытушылық құралдарды қолданады.
  • Инклюзивті білім берудің заманауи тәсілдері негізінде нозологиялық ерекшеліктері бар мектеп жасына дейінгі балалармен жеке-дамытушылық маршруттарды, түзету-дамытушылық бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және жеке, кіші топтық/ топтық сабақтар өткізеді.
  • Мамандарға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына және басқа да заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялар береді.
  • Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында білім беру ұйымдарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
  • Түзету-дамыту және оқу-тәрбие процесінің стратегиясы мен тактикасын, түзету-дамыта оқыту мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, түзету-дамыта оқыту әдістемелерін, пәнді оқыту әдістемелерін, білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысын айқындайды.
  • Халықаралық тәжірибе негізінде арнайы білім беру ерекшеліктері және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға көмек көрсету туралы білімдерін көрсетеді. Арнайы және инклюзивті білім беру тәжірибесінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, тиісті кәсіби саладағы негізгі мәселелерді шеше алады.
  • Жас ерекшеліктерінің дамуының негізгі заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық-психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздерін, балалардың даму ерекшеліктерін, даму кезеңдері мен дағдарыстарын анықтайды.
Top