Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01505 Информатика және цифрлық педагогика в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу процесіне инновациялық оқыту технологияларын енгізу негізінде кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Деректер құрылымдары және алгоритмдер
Цифрлық сауаттылық және білім беру технологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Бағдарламалау негіздері
STEM білім беру және робототехника
Ғылыми зерттеу әдістері
Сандық білім және генеративті AI
Киберқауіпсіздік негіздері
Информатикадағы әртүрлілік және инклюзия мәдениеттері
Жетілдірілген деректер қорлары
Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика, психология және философия саласындағы игерген білімді қолдану және аталған салаға қатысты мәселелерді шеше алу,әріптестерімен оң қарым-қатынас орната отырып, олардың көзқарасына құрметпен қарау, командада жұмыс істеу дағдыларымен көшбасшылық қасиетке,коммуникативтік мәдениетке ие болу.
- Магистранттарға дерекқор жүйелерін жобалау, енгізу және қызмет көрсету кезінде қауіпсіз тәжірибелерді біріктіруге мүмкіндік беретін киберқауіпсіздік қағидаттарын және дерекқорды басқаруды қолдану; білім беру және кәсіптік орталарда деректер тұтастығы мен құпиялылығын сақтаудың маңыздылығын баса көрсете отырып, деректер қауіпсіздігі, құпиялылық және дерекқор технологияларындағы маңызды ұғымдарды үйрету.
- Информатика және цифрлық сауаттылықты оқыту саласындағы қазіргі заманғы ғылыми-педагогикалық проблемалармен байланысты қажетті құзыреттерге ие болу, информатика пәнінің мәселелерді шешудің белгілі бір әдісін таңдаудың артықшылықтарын дәлелдеу, зерттеу нәтижелерін реттеу және түсіндіру;
- Магистранттарға тең оқу ортасын құруға және информатика бойынша білім берудегі инклюзивті тәжірибелерді ілгерілетуге мүмкіндік беретін информатика саласындағы әртүрлілік пен инклюзияны түсіну; әртүрлі оқу қажеттіліктерін шешу дағдыларын меңгеру, технологияны дамытудағы біржақтылыққа қарсы тұру және сыныптарда және кеңірек информатика қауымдастығында қосу мәдениетін қалыптастыру.
- Арнайы пәндермен тығыз байланыста кәсіби ағылшын тілін үйрену жағдайында көптілді білім беру кеңістігінде пәнаралық интеграция арқылы оқытушының коммуникативтік және кәсіби құзыретті мен шеберлігін қалыптастыру.
- Оқытудың инновациялық стратегиялары мен білім беру технологияларын жобалау, енгізу және бағалау үшін қажетті зерттеу құзыреттіліктерін меңгеру; рефлексивті оқыту тәжірибесін дамыту, заманауи зерттеулерді информатиканың оқу бағдарламаларына біріктіруді ынталандыру және саланың ілгерілеуіне ықпал ететін тәуелсіз зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту
- Ақпараттық ізденіс барысында педагогикалық зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Заманауи ақпараттық оқыту құралдарын пайдалану тиімділігінің шарттарын бағалау және магистрлік дисертация қорғау үшін эксперименттік зерттеулерді жинау және өңдеу нәтижелерін талдау
- STEM негізіндегі оқыту, робототехника және ойын негізіндегі оқыту стратегиялары арқылы қызықты, практикалық оқыту тәжірибесін жобалау және енгізу үшін педагогикалық және техникалық дағдыларды меңгеру; Оқушылардың белсенділігін және информатика ұғымдарын меңгеруін арттыратын интерактивті және технологияға негізделген білім беру тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылыққа, сыни тұрғыдан ойлауға және проблемаларды шешу дағдыларына тәрбиелеу.
- Генеративті AI-ның трансформациялық әлеуетін зерттей отырып, цифрлық білім беру контекстінде деректер ғылымы мен машиналық оқыту әдістерін қолдану; мұндай технологияларды деректерге негізделген шешімдер қабылдау, жекелендірілген оқыту тәжірибесі және оқушылардың тереңірек қатысуы мен оқу нәтижелеріне ықпал ететін AI жақсартылған білім беру құралдарын әзірлеу үшін пайдалану