Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04111 Кәсіпкерлік в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Бұл курс АҚШ GAAP және ХҚЕС негізіндегі кіріспе бухгалтерлік курс болып табылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қаржылық есептілікті қалыптастырудағы бухгалтерлік есептің принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Компания шоттарын тіркеу, реттеу және жабу кіреді; ақша қаражатын, қаржылық салымдарды, дебиторлық және тауарлы-материалдық қорларды есепке алу, сатылған өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау сияқты тақырыптар курстың негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Excel негіздері

    Курстың мақсаты — студенттерді Microsoft Excel мүмкіндіктерімен таныстыру. Бұл курс Бизнес мектеп студенттеріне арнайы құралған. Студенттер Microsoft Excel редакторының негізгі объектілерімен және функцияларымен, оның ішінде қаржылық функциялармен танысады. Курс тыңдаушылары деректер кестесін тұрғызып, үлкен деректерге анализ жүргізу мен визуализациялауға қажет негізгі білімді алады. Соңына келе деректерді түрлі өзгертулерден қорғауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 1
  • Есептеу I

    Берілген курс экономика саласында оқитын студенттерге арналған. Ол келесі тараулардан тұрады: функциялар мен графиктер; функциялар мен тізбектердің шектері; үзіліссіз функциялар; дифференциалдық есептеулер; туындылардың қолданылуы; Тейлор формуласы, Тейлор және Маклорен қатарлары. Курс соңында студенттер шектерді бағалап, айқын түрде берілмеген функциялардың туындыларын анықтап, туындыларды экстремумды анықтау үшін қолданып білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Есептеу II

    Бұл курс математика курсының екінші бөлігі болып табылады. Онда келесі тараулар бар: алғашқы туынды; анықталған интегралдар; анықталған интегралдардың қолданылуы; екі немесе одан да көп айнымалы функциялар үшін дифференциалдық есептеулер; еселі интегралдар.Оған қоса жалғастыру курсында математикаға одан сайын терең білімдерін жетілдіреды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық есеп

    Курс «Бухгалтерлік есепке кіріспе» курсының жалғасы болып табылады және АҚШ GAAP және ХҚЕС негізінде жасалған. Осы пәнді оқу барысында студенттер нормативтік-құқықтық базаның негіздерін, соның ішінде бухгалтерлік есептерді және пайдалы ақпараттың сапалық сипаттамаларын, сондай-ақ сынақ балансын жасау (қателерді анықтау және түзетуді қоса) бойынша білім алады. Оған қоса қаржылық есептілікті түсіндіру, тауар қозғалысын есепке алу, қаржылық инвестициялар, дебиторлық берешек және тауарлық-материалдық қорларды есепке алу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курс ұйымдардағы басшылық лауазымдарға байланысты негізгі басқарушылық білімді, аналитикалық, дамытушылық және техникалық дағдыларды үйренуге бағытталған. Курс менеджменттің негізгі түсінігін, ұйымның мақсаттарына жетудегі менеджердің рөлін, сонымен қатар басқарушылық мәселелерді шешу үшін басқарудың әртүрлі салаларында жол картасын пайдалануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы негіздері

    Бұл курс ағымдағы құн, болашақ құн және өтеуге кірістілік, облигацияларды бағалау, акцияларды бағалау, капитал құрылымы, дивиденд саясаты сияқты негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтай отырып, студент қаржылық ортаны және қаржы нарықтары мен инфрақұрылымының динамикасын талдауды, қаржылық компанияның мүмкін болатын проблемалары мен қажеттіліктерін анықтауда қаржылық стратегия тұжырымдамаларын қолдануды және анықталған проблемалардың ықтимал шешімдерін ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Бұл курс маркетинг концепцияларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг кешенінің элементтерін қамтиды: баға, орын және жылжыту, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарық мүмкіндіктерін анықтау, сатып алушының мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнім мен қызмет туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттары. Студенттер маркетингтің негізгі концепциялары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдерге нарықтық зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика принциптері

    Бұл курс макроэкономикаға кіріспе курс болып табылады, ол негізгі макроэкономикалық концепцияларға және қазіргі тенденцияларға бағытталған. Курстың мақсаты макроэкономиканың негізгі теорияларын зерделеу және осы теорияларды макроэкономика саласындағы заманауи мәселелерді зерттеу және тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін қолдану болып табылады. Модельдеудің негізі үй шаруашылықтарының, фирмалардың және үкіметтің мінез-құлқын біріктіру болып табылады. Қамтылған тақырыптарға жалпы ішкі өнім, ұлттық табыс, экономикалық өсу, жұмыссыздық, инфляция, бизнес циклдері, фискалдық және ақша-несие саясаты кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес коммуникациялары

    Курс іскерлік хабарламаларды талдау, түсіну, жазу дағдыларын үйренуге, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынасты дамытуға, әртүрлі көмекші құралдарды пайдалана отырып, ауызша баяндау дағдыларын нығайтуға, сонымен қатар іскерлік коммуникация әдістерін, іскерлік хабарламаларды беру технологияларын зерттеуге бағытталған. Курс маңызды коммуникация теориялары мен стратегияларын, корпоративтік коммуникацияларды және іскерлік этиканы қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика принциптері

    Курс қоғам мен кәсіпорындардың күнделікті өмірімен байланысты микроэкономиканың негізгі білімдерін алуға бағытталған. Курстың соңында студенттер негізгі экономикалық принциптерді, сұраныс пен ұсыныс, икемділік және шекті пайдалылық арқылы тұтынушылық мінез-құлықты талдау әдістерін, әртүрлі өндірістік шығындардың калькуляциясын көрсету қабілетін, өндірістік шығындар арасындағы айырмашылықты қолдану және қолдану дағдыларына ие болады. төрт нарықтық құрылымның белгілері және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Бұл курс кәсіпкерлік саласында дағдылар мен білім алуға бағытталған. Курсты оқу барысында кәсіпкерліктің бизнесті ашу және жүргізу негіздері, бизнес-жоспар құру, қаржыландыруды табу, өнімді немесе қызметті өткізу, тиімді есеп жүйесін енгізу сияқты салалары қарастырылады. Студент кәсіпкерлік негіздері бойынша білім алады, атап айтқанда бәсекелестік ортаны бағалау үшін Портердің бес күш моделін қолдану; техникалық-экономикалық талдаудың және оны құру шарттарының түсінігі; бизнес-жоспар әзірлеу және қалыптастыру; меншікті капиталдың әртүрлі көздерін талдау; корпоративтік мәдениетті құру және енгізу; жоба бойынша есептерді құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес статистикасы

    Бұл курс 4 негізгі бөлікке бөлінген деректерді жинау, талдау және интерпретациялаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін үйренуге бағытталған: Деректерді зерттеу: үлгілерді және үлгілерден ауытқуларды зерттеу; Іріктеу және эксперимент: зерттеуді жоспарлау және жүргізу. Болжау үлгілері: ықтималдық, Статистикалық қорытынды: популяция параметрлерін бағалау және гипотезаны тексеру. Бұл курстың соңында студенттер Excel және басқа статистикалық бағдарламалар арқылы деректер жиынын талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Корпоративті қаржы

    Бұл курс студенттерге капитал нарығы мен инвестициядағы заманауи корпоративтік қаржыны зерттеу үшін ұсынылады, сонымен қатар капитал нарықтары мен қаржы институттарының функциялары, тіркелген кірісті бағалы қағаздары, жай акциялар, капиталды бюджеттеу, әртараптандыру мен портфельді таңдауды, тәуекелді активтердің тепе-теңдік баға белгілеуі, тиімді нарық теориясы және туынды құралдар мен опциондарға кіріспе зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық есеп

    Бұл курс басқарушылық есеп концепцияларын қарқынды түрде зерттеуге және оларды бизнес шешімдерінде пайдалануға бағытталған. Ол шешім қабылдау, кірісті анықтау және өнімділікті бағалау кезінде басшылықтың пайдалануы үшін шығындар туралы ақпаратты құру және талдауды талқылайды. Курс Excel бағдарламасындағы негізгі модельдеу әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Бұл курстың мақсаты студенттердің экологиялық ойлауын және табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын айқындау; қоршаған ортаның сапасын реттеуді бағалау; өнеркәсіптік кәсіпорындарда қоршаған ортаны басқару дағдылары туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Салықтар және салық салу

    Курстың мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасының салық жүйесіндегі салықтарды және басқа да міндетті төлемдерді есептеу бойынша теориялық білім мен дағдыларды беру. Салық және салық салу курсының бағдарламасы қоғамның экономикалық жүйесіндегі салықтардың рөлі, табыстар мен салықтардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі, Қазақстан Республикасының салық жүйесінің негіздері, тікелей және жанама салықтар, кәсiпкерлiктiң корпоративтiк және жеке түрлерiне салық салу, сондай-ақ азаматтар мен резидент еместерге салық салу сияқты негізгі тақырыптарды қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Презентация дағдылары

    Курс студенттердің болашақ зерттеулері мен жобаларында, сондай-ақ болашақ презентацияларды талдау және дайындауда, интерактивті қарым-қатынаста және аудиториямен сөйлеуде құзыреттілігін кеңейтуде пайдаланатын тақырыптар мен презентация стиліне қатысты негізгі тақырыптық тәсілдерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген басқарушылық есеп

    Бұл курс басқарушылық есептің алдын ала курсында меңгерілген басқарушылық есеп дағдыларын жетілдіруге арналған. Ол басқарушылық есептің жетілдірілген тұжырымдамалары мен ережелерін түсіндіреді және шығындар құрылымдары, баға стратегиялары, бюджетті дайындау және ауытқуларды талдау және инвестицияларды бағалау туралы негізгі түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік психологиясы

    Курс кәсіпкерлік пен инновация психологиясын зерттейді. Тақырыптар қамтитын сұрақтар: жеке тұлғаның қасиеттерін ашу, туа біткен кәсіпкерлік қабілеттер, шешім қабылдау психологиясы және тәуекелдерді басқару, мотивация, кәсіпкер үшін табыстың маңыздылығы, кәсіпкерлік мәдениеттің ингредиенттері. Сондай-ақ, курста психологияны білу сатуды және тұтынушылардың қанағаттануын арттыруға қалай көмектесетіні талқыланады. Психология принциптерін зерделеу және қолдану сонымен қатар жұмыс орнындағы мінез-құлықты жақсартуға, жұмыста ең жақсы нәтижелерге қол жеткізуге және қызметкерлердің қанағаттануына көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Бұл курстың мақсаты қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру ортасын құру үшін қажетті дағдыларды дамыту және меңгеру; шаруашылық объектілерінің халқын және персоналын авариялардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау, сондай-ақ осы зардаптарды жою үшін төтенше жағдайларды болжау және сауатты шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі зерттеу әдістері

    Бұл курс бизнес пен экономикадағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған. Ол студенттердің зерттеу жүргізу кезінде нені ұстануы керектігінің егжей-тегжейлі сипаттамасын және зерттеу әдістерін қолдану бойынша қадамдық нұсқаулықты, соның ішінде жағдайлық зерттеулерді, сауалнамалар мен статистикалық қорытындыларды қамтиды. Ол студенттерге бизнесте зерттеулер жүргізуде және ғылыми журналдарда зерттеу нәтижелерін жариялауда пайдалану үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнесті бағалау

    Бұл курстың мақсаты студенттерге бағалау үлгілерін білетін пайдаланушылар, компанияның бағалауларын білетін пайдаланушылар және репортерлер, капитал нарығы қоғамдастығында алған дағдыларын сәтті қолдана алатындар болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Басқаруды өзгерту

    Бұл курс ұйымдардағы өзгерістердің негізгі рөлін қарастырады. Студенттер әртүрлі ұйымдық контексттердегі өзгерістердің тұжырымдамалық және теориялық негіздерімен танысады. Негізгі назар өзгерістерді басқарудың ұйымға бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге қалай көмектесетінін түсінуге және өзгерістерді тиімді басқару үшін қажетті дағдыларды түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәліметтерді талдау және экономикалық болжау

    Бұл курс жеке бизнес болжамдары мен ұзақ мерзімді жоспарларды дайындау үшін пайдалы озық статистикалық әдістерді енгізеді. Курс зерттеуді жобалау әдістеріне, болжауға, деректерді талдауға, модель құруға және бизнесті зерттеу әдістемесіне бағытталған. Басқару шешімдерін қабылдау үшін әртүрлі әдістерді қолдануға және нәтиже алуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іскерлік келіссөздер мен хат алмасу

    Курс келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасуда ағылшын тілін меңгерген Upper-Intermediate/Advanced деңгейі бар студенттерге арналған. Өзіндік оқу материалдарына шынайы тыңдау және оқу үзінділері, жағдайлық есептер және қосымша тәжірибеге арналған интерактивті жаттығулар кіреді. Нәтижесінде студенттер келіссөздерді модельдеу және іскерлік хат алмасуды жетік меңгеріп шығады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есептегі этика

    Бұл курс студенттерге бухгалтерлік есептің этикалық мәселелері туралы түсінік беруге және оларды кәсіби этика саласындағы соңғы жаңалықтардан хабардар етуге арналған. Тақырыптар этикалық және этикалық емес мінез-құлық табиғатын, этикалық теорияны, мінез-құлық ережелерін және бухгалтерлердің этикалық шеңбердегі заңдық және реттеуші міндеттемелерін талқылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Бұл курс ұйым үшін принципті маңызды болып табылады және стратегиялық менеджмент, еңбек нарығы, жалдау және іріктеу, персоналды оқыту және дамыту сияқты ұйымның адам ресурстарын басқарудың негізгі құрамдас бөліктеріндегі өзгерістер мен шарттарды қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сандық инвестицияны басқару

    Бұл курс қаржы мамандықтарын негізгі инвестициялық тұжырымдамаларға деген қатаң сандық тәсілмен қамтамасыз етеді. Ол акциялар, тұрақты кірісті бағалы қағаздар және туынды құралдар сияқты қаржылық құралдарды, сондай-ақ халықаралық қаржының негізгі ұғымдарын кеңінен қамтиды. Басқа негізгі тақырыптарға активтердің бағасы мен көп факторлы модельдер және өнімділікті бағалау кіреді. Курс қаржы теориясы мен статистикалық талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Халықаралық бизнес

    Бұл курстың халықаралық деңгейде бизнесті ұйымдастыру туралы түсінікті дамыту, атап айтқанда: студенттерге қазіргі халықаралық бизнестің нақты қажеттіліктері туралы қажетті білім беріп, оған қоса сыртқы экономикалық стратегияны зерттеудегі нақты аналитикалық тәсілдер кәсіпорынның сыртқы нарықтағы мінез-құлқының стратегиясын қалай құрайтынын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқарудағы ЖИ құралдарымен танысу

    Жасанды интеллект (ЖИ) әртүрлі салаларды қарқынды түрде өзгертуде, және жобаларды басқаруда ЖИ құралдарын қолдана білу болашақ мамандар үшін маңызды дағдыға айналып келеді. Бұл курс бакалавриат студенттеріне жобаларды тиімді басқаруда ЖИ-дің рөлін зерттеуге, сонымен қатар жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен үздік тәжірибелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Сіз жобаларды басқаруды көздесеңіз немесе мықты команда мүшесі болғыңыз келсе де, бұл курста қазіргі еңбек рыногында табысқа жеткізетін тәжірибелік құралдармен және әдістермен танысасыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • SAP ERP адам капиталын басқару

    SAP ERP - дегі адами капиталды басқару пәні әртүрлі тақырыптарды қамтиды, соның ішінде HCM ұйымдық құрылымы, HCM негізгі деректері, HCM процестері, оған қоса ұйымдық басқару, персоналды жалдау және басқару тақырыптары қамтылады. SAP ERP жүйесінде аталған процестерді жүзеге асыруға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көк Мұхит Стратегиясы: Теория Және Практика

    Бүл курс студентерді мысалдар мен әртүрлі компания жағдайларына негізделген Көк мұхит ұғымдары мен құралдарын тәжірибеде қалай қолдану керектігін таныстыруға арналған. Курс барысында студенттер бизнесті бастау, өсіру және қызыл мұхиттарды шарлау туралы шешім қабылдау үшін модельдеу, жаттығулар, хакатондар және басқа да әрекеттерден өтеді. Курс компаниялар мен жеқе тұлғаларға нәрселерге жаңа көзқараспен қарауға, шығармашылық пен инновациялық идеяларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Технологияны басқару

    Бұл курс студенттерді технологиялық өнімдерді, процестерді немесе қызметтерді кешенді жоспарлау, жобалау, оңтайландыру, пайдалану және бақылау үшін технологияларды басқарумен таныстырады. Курс тұтынушылардың қанағаттануын барынша арттыратын және корпоративтік өнімділікті, табыстылық пен бәсекеге қабілеттілікті арттыратын өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу үшін компаниялардың технологияны қалай пайдалана алатынын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Келісім-шарт құқығына кіріспе

    Келісім-шарт құқығына кіріспе» курсы студенттерді договорлық құқықтың негізгі принциптерімен таныстырып, оның бизнестегі қолданылуына назар аударады. Студенттер келісім-шарттарды жасау, орындау, бұзу және тараптардың құқықтарын қорғау тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, олар келісім-шарттардың шарттарын дұрыс түсіну және талдау дағдыларын игереді. Курстың басты мақсаты — болашақ бизнес мамандарына құқықтық мәселелерді тиімді шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру, сондай-ақ келісім-шарттарды кәсіпкерлік іс-әрекеттерде қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифрлық маркетинг

    Бұл курс студенттерді веб-маркетинг, іздеу жүйесінің маркетингі, онлайн PR, серіктестік маркетинг, дисплей жарнамасы, электрондық пошта маркетингі, SMM және т.б. сандық маркетинг әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру кіріспесімен таныстырады. Оқу бағдарламасы тұтынушылар тәжірибесін жақсартуға арналған цифрлық маркетингтік науқандардың тиімділігін дұрыс өлшеу және бағалау құралдарын қамтиды. Сонымен қатар, инновация үшін негізгі мүмкіндіктерді қоса алғанда, жаңа трендтердің зерттеуін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сақтандыру

    Бұл курс сізге сақтандырудың қандай түрлері бар екенін, сондай-ақ сақтандыру қалай жұмыс істейтіні туралы егжей-тегжейлі айтып береді. Ол сақтандыру менеджменті секторларында қолданылатын және тәжірибеде қолданылатын негіздер мен тұжырымдамаларды зерттейді. Тасымалдаушылардың түрлері және сақтандыру нарықтары; тасымалдаушылардың ұйымдастырылуы мен функциялары; қазақстандық нарықты салалық реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сандық трансформация

    Студенттер нақты экономиканы цифрлық экономикаға айналдырудың негізгі мәселелерін және әлемдік экономикадағы технологиялық революцияның рөлін қарастырады, Төртінші өнеркәсіптік революция тұжырымдамасын талқылайды, цифрлық экономика экожүйесінің құрамдас бөліктерін анықтайды. Курс цифрлық трансформацияның әр кезеңде бизнестің жасалу жолын қалай өзгертетінін, технологияның бизнестің әртүрлі қажеттіліктер сценарийлеріне қалай ықпал ететінін, C2B (клиенттің бизнеске) ойлауын қолдануын, тұтынушының жеке тәжірибесін құруын, әр кезеңде туындаған мәселелердің трансформация процесінің әр кезеңіде (бөлшек, логистика, жаңа қаржы, интеллектуалды өндіріс)шешімін табуды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық

    Бұл курстың мақсаты – жеке тұлғаларды, топтарды және ұйымдардағы зерттеу, ұжымдар мен ұйымдардың өнімділігі мен тиімділігін анықтау. Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және коммуникация дағдылардын дамытады. Курс ұйымдардың тұжырымдамасын және олардың тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін факторларды қарастырады. Курстың соңында студенттер ұйымдардың тиімді жұмыс істеуінің себептерін және нашар ұйымдастырудың салдарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық Этика

    Студенттер сыбайлас жемқорлық - бұл заңсыз жеке пайдаға қол жеткізу үшін билікті теріс пайдалану, парақорлық пен сыбайлас жемқорлық этикаға жат мінез - құлықтың экстремалды түрлері екенін біледі.Студенттер компаниялардың неліктен жоғары этикалық стандарттарды ұстануы керектігін біледі. Әр түрлі жағдайлар студенттерді компаниялардың ең жақсы әлемдік тәжірибелерімен таныстырады және этика мен дұрыс мінез-құлық қаржылық көрсеткіштер мен бәсекелестік артықшылықтарға қатысты басқару шешімдерін қабылдауда қалай маңызды рөл атқаратынын көрсетеді. Курс барысында студенттер әртүрлі мүдделі тараптармен: клиенттермен, қызметкерлермен, акционерлермен, жеткізушілермен және басқа қауымдастықтармен қарым-қатынасты нығайта отырып, компанияларға бәсекелестік артықшылық беретін этикалық, тұрақты және әлеуметтік жауапты мінез-құлыққа стратегиялық тәсілді қолдана отырып, кейстер үшін этикалық шешімдер қабылдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық банкинг

    Бұл курс студенттерді инвестициялық банкингтің кешенді әрекеттеріне үйретеді. Бұл бастапқы жария орналастыруды (IPO), бірігуді және сатып алуды (M&A) және корпоративтік/қаржылық қайта құрылымдауды қамтиды. Курстың негізгі бөлігі дисконтталған ақша ағыны (DCF) үлгілерін қолданатын бизнесті бағалау болып табылады. Жеке капитал салалары және хедж-қор стратегияларының кең ауқымы одан әрі зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп және қаржыдағы ақпараттық жүйелер

    Курс компанияның ішкі пайдаланушылары әртүрлі тараптарға, соның ішінде кредиторларға, инвесторларға, салық органдарына және т.б. есептерді ұсыну үшін пайдаланатын бухгалтерлік және қаржылық деректерді жинау, сақтау және өңдеу үшін компаниялар пайдаланатын компьютерлік әдіске жатады. Бұл курста студенттер мәліметтерді модельдеуде әртүрлі құралдар мен әдістерді қолдануды үйренеді. Сондай-ақ, бизнес талаптарын нақты текшелерге, өлшемдерге, иерархияларға және есептеулерге түрлендіру үшін Planning Analytics жұмыс кеңістігін үлгілеу құралдарын пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаны қаржыландыру

    Курс венчурлық капиталдың негіздерін және оның инновациялық компанияларды/стартаптарды қаржыландырудағы маңызды рөлін зерттейді. Курс инвестициялық стратегияларды, бағалау әдістерін, мәмілелерді құрылымдауды және жоғары дамып келе жатқан бизнестің бірегей қаржылық динамикасын қамтиды, қатысушыларды кәсіпкерлік қаржы әлемінде негізделген шешімдер қабылдау құралдарымен жабдықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Бұл курстың негізгі мақсаты – эконометриканың іргелі ортасын және эконометрика саласындағы кәсіпқой кәсіпқойдың рөлін таныстыру. Бұл курс қажетті әдістердің негізгі мақсаттарын, принциптерін және процедураларын зерттеу болып табылады.Эконометрика негізгі сызықтық регрессия модельдерін, тұжырымдамалары мен конвенцияларын енгізеді және жалғыз теңдеу регрессия үлгілері, классикалық модель болжамдары және шешім қабылдау үшін пайымдаулар туралы негізгі түсінікті қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Аудит

    Курс студенттерді аудиттің әртүрлі тақырыптарымен таныстырады. Бұл курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер аудит және сенімділік ұғымдарын және аудит пен корпоративтік басқару функцияларын түсіндіре алуы, аудитордың ұйым туралы түсінігін қалай алатынын, елеулі бұрмалану тәуекелін бағалайтынын және қаржылық есеп беру аудитін жоспарлай алатынын көрсете алуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі болжамдық аналитика

    Бұл курс студенттерді болжамдық модельдеудің принциптері мен әдістерімен таныстырады, оның ішінде көптік сызықтық регрессия, шешім ағаштары және бақыланбайтын машиналық оқыту алгоритмдері. Студенттер тарихи деректердегі заңдылықтарды талдауды, модельдер құруды және бизнес, экономика және басқа салалардағы нақты қолданбалар үшін деректерге негізделген болжамдар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген қаржылық менеджмент

    Бұл курс корпорациялардағы қаржылық менеджменттің терең талдауын әзірлейді. Айналым капиталын басқару, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді қаржыландыру, бірігу, бизнестің сәтсіздігі және қайта ұйымдастыру бағалау тұжырымдамаларын кеңейтумен егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Бұл курс жобаны сәтті аяқтау үшін қажет жоспарлау, жоспарлау, бақылау, ресурстарды бөлу және өнімділікті өлшеу әрекеттеріне көмектесетін негізгі тұжырымдамалар мен шешімдерді зерттейді. Жобаны басқару құралдарымен және әдістерімен, соның ішінде жұмыстың бөліну құрылымдарымен, желілік диаграммалармен, тәуекелдерді басқарумен, алынған құнды басқарумен және басқа құралдармен оқыту мен тәжірибемен қамтамасыз етеді. Студенттерге жобаны басқару бағдарламалық жасақтамасымен дағдыларды дамытуға және тәжірибе жинақтауға көмектесу арқылы жобаны басқарудың дұрыс принциптерін белгілейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Этика және жасанды интеллект

    Этика және жасанды интеллект – этиканың негізгі принциптерін және олардың іскерлік контексттегі өзектілігін енгізетін курс. Бүгінгі технологияға негізделген әлемде жасанды интеллект (AI) сияқты жаңа технологиялардың этикалық салдарын түсіну болашақ бизнес көшбасшылары үшін өте маңызды болып отыр. Бұл курс этикалық және әлеуметтік мәселелерге баса назар аудара отырып ЖИ индустрия мен қоғамды қалай өзгертетінін зерттейді. Жалпы этиканы да, іскерлік этиканы да түсіну студенттерге осы қуатты технологияны жауапты және тұрақты пайдалануды қамтамасыз ете отырып, ЖИ күрделілігін жақсы түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және мотивация

    Кейс талдау тәсілін қолдану және әлемдік жетекші ұйымдардың мысалдарына сүйене отырып, бұл курс көшбасшылық пен мотивация теориясы мен тәжірибесін зерттейді. Негізгі модульдерге Адамдар көшбасшы ретінде; Топ көшбасшылығы; Әйелдер және көшбасшылық; Мотивация және ұйымдық көшбасшылық теорияларын қолдану; командалық көшбасшылық теориясы, топ көшбасшылығы мәселелерін шешуге арналған Хилл моделі; Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясы кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Курс заң білімі жоқ студенттерге заңды тұлғаны құрудан бастап қызметін тоқтатуға дейінгі бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласында практикалық білім беруге арналған. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: - кәсіпкерлікті реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздерін және Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары туралы ережелерді біледі; - Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық-құқықтық нысандарымен таныс болады; - экономикалық қатынастарды құқықтық реттеу ерекшеліктерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Алаяқтық тексерудің принциптері

    Курс қаржы және есеп мамандығы бойынша білім алатын студенттерге алаяқтық туралы, оның анықтамасын, жүзеге асыру тәсілдерін, алаяқтықтың алдын алуды, анықтау мен реттеуді қамти отырып жан-жақты шолу ұсынады. Курс мынадай тақырыптарды қамтиды: қаржылық есепке байланысты алаяқтықтың схемасы, ішкі және сыртқы алаяқтық, бухгалтерлік принциптердің алаяқтықпен және оның тәуекелдерін бағалау әдістерімен өзара іс-әрекеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Халықаралық экономика

    Бұл курс сауда және ақша мәселелерін қамтитын елдер арасындағы экономикалық қатынастарды талдау болып табылады. Курстың бірінші бөлімі халықаралық сауданың теориясы мен саясатына арналған. Бұл бөлімде біз халықаралық сауда теориясының кейбір классикалық мәселелерін қарастырамыз, мысалы: елдер арасындағы сауда, байлық пен табысты бөлуге әсері және сауда-экономикалық интеграциядағы кедергілердің салдары. Курстың екінші жартысы ашық экономиканың төлем балансы мен кіріс сәйкестіктеріне шолу жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туынды қаржы құралдары

    Бұл курс туынды құралдарға, нарықтарға, бағаға және оларды пайдалану жолына кіріспе ұсынады. Фьючерстік, форвардтық, опциондық және своп келісім-шарттарының нарығы мен сауда механизмдерін ұйымдастыруға; осы келісім-шарттардың бағасы/баға құралымына; және осы келісімшарттарды арбитражда және алыпсатарлық саудада, сондай-ақ тәуекелді басқару үшін хеджирлеу операцияларында пайдалануына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифрлық кәсіпкерлік

    Бұл курс цифрлық кәсіпкерліктің қалай пайда болғанын білуге ​​мүмкіндік береді. Студенттер цифрлық бизнесті құру үшін қажетті негізгі дағдыларды, соның ішінде бизнес үлгісін талдау, маркетинг, сату және стратегияны үйренеді. Курстың соңында студенттер бизнес-жоспарлауда цифрлық бұзушы технологияларды енгізу, бизнес-модель кенептерін пайдалану және кенептің әртүрлі элементтерінде компанияның жұмысын талдауды білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шағын бизнесті басқару

    Шағын бизнесті басқару кәсіпкерлікті ойлап табу, іске қосу, құру және табысты жүргізу үшін кәсіпкер білуі қажет практикалық мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Курс бизнестің сәтсіздікке ұшырау себептері, бизнес үлгілерінің түрлері, өнімді концептуализациялау, жергілікті маркетингтік науқандар, қаражат жинау, қызметкерлерді басқару, кәсіпкерлік мінез-құлық, шағын бизнестегі әйелдер, Алматыдағы кәсіпкерлер үшін қиындықтар және басқа да көптеген тақырыптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инвестициялар

    Курс қазіргі заманғы портфель теориясының негіздерін, активтерді бағалау модельдерін, бағалы қағаздармен сауда-саттықты және әртүрлі қаржы құралдарының инвестициялық талдауының негіздерін қарастырады. Тұрақты кіріс құралдары мен этикалық мәселелер де талданатын болады. Курсты аяқтағаннан кейін студент маңызды инвестициялық шешімдер қабылдай алады және инвестицияларды басқару курсын тереңдетіп оқуға дайын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік технологиялық дамуды бизнес-реттеудің негіздері

    Курс өзекті корпоративтік тәжірибеге негізделген және жоғары буын басшыларының көзқарасы бойынша реттеу саласы ретінде заманауи корпоративтік технологиялық менеджментпен таныстырады. Курс Бизнестің стратегиялық басымдықтарына сәйкес технологиялық даму саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін қандай құралдар бар екенін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерге маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу және маркетинг теорияларын, тұжырымдамалары мен тәжірибелерін қолдану дағдыларын дамытуға және тәжірибе жинақтауға көмектесу болып табылады. Маркетингтік ROI талдау кезінде тұтынушы құнына негізделген маркетингке баса назар аударылады. Курс барысында студенттер стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауы керек. Бүгінгі нарық пен бәсекелестік талаптары негізінде саралаудың жаңа мүмкіндіктері мен тұтынушылар үшін құндылық жасау жолдары қарастырылады. Өнімдер мен қызметтерді басқару және орналастырудағы негізгі тапсырмаларды тиімдірек орындау үшін құралдар мен құрылымдардың жинақтары зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес аналитика

    Бұл курс студенттердің бизнесті талдау дағдыларын және SQL бойынша іскерлік білімдерін арттыруға бағытталған. Бұл курста студенттер ақылды бизнес шешімдерін қабылдауға көмектесетін деректерді жылдам зерттеп, талдауды үйренеді. Практикалық тәжірибе арқылы олар кестелерді жасау мен біріктіруден сұрауларды, ішкі сұрауларды және жиынтық функцияларды жазуға дейін бәрін үйренеді, олар болашақта табысқа жету және нақты бизнес мәселелерін шешу үшін қажетті дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сату менеджменті

    Пән студенттерге тиімді сатуды басқарудың негізгі дағдыларын үйретеді. Мұндай дағдыларға клиенттермен байланыс орнату, олардың қажеттіліктерін анықтау және мәмілелер жасау кіреді. Студенттер тиімді сату әдістерін үйренеді, сатылымдарды және орташа тексерулерді арттырады. Сондай-ақ сатуда әлеуметтік желілерді қалай пайдалануын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Курс инновациялық менеджменттің негізгі түсініктерін оқуға бағытталған: елдің дамуындағы инновацияның рөлі; кәсіпорында инновациялық ортаны құрайтын менеджменттегі ішкі процестердің маңыздылығы; инновация тұрғысынан оперативті басқарудың маңыздылығы; білім және зияткерлік меншікті басқару; ұйымның немесе жалпы елдің инновациялық дамуы үшін стратегиялық альянстар мен желілердің рөлі; ҒЗТКЖ процестері; ұйымдардағы технология, ақпарат және білім трансферті рөлі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытумен инвестицияларды басқару

    Курстың мақсаты сізге инвестицияларды басқаруға бағдарламалық кіріспе беру. Ол деректер ғылымы мен машиналық оқыту пайдалана отырып, білім алушылардың шығармалы инвестициялық шешімдер алуына ыңғайлы жол жасауға арналған. Курстың соңында сізде дәлелдерге қол жеткізу үшін керек аспаптар болады. Курс кеңейтуі мен оны практикада қолдану үшін Пайтон тілін пайдалануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Басқару шешімдерін қабылдау

    Бұл курс тиімді шешім қабылдаудың негізінде жатқан ғылымын қамтиды. Бұл шешім қабылдаудың және өндірістік процестердің негізгі тұжырымдамаларын суреттеу үшін күнделікті өмірден, сондай-ақ бизнестен практикалық мысалдарды пайдалана отырып, теориялар мен тұжырымдамаларды енгізу, өзін-өзі бағалау, кейс-стадилер мен талқылауларға назар аудара отырып, пікірталас арқылы қол жеткізіледі. Курстың мақсаты - шешім қабылдау процесін жеңілдету және студенттерге нақты әлемде тиімді шешім қабылдауға әсер ететін көптеген факторларды жақсы түсіну туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Курс стратегиялық басқару процестерін сыни талдау және шолу арқылы студенттерге стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен қамтамасыз етуге арналған: қоршаған ортаны сканерлеу, стратегияны құрастыру, стратегияны іске асыру, бағалау және бақылау. Курс шешім қабылдау процесіндегі тәсілдерді қарастырады: стратегиялық менеджменттің мәселелерін және оларды шешу жолдарын анықтау, жоғары серпінді және күрделі іскерлік ортада білімді тиімді қолдану; көшбасшылық қасиеттерді дамыту; стратегиялық менеджмент саласындағы этикалық мәселелерді түсіну; Қазақстан жағдайында нақты құралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бәсекеге қабілеттілік экономикасы

    Бұл курста фирмалар, кластерлер, субұлттық бірліктер, ұлттар мен көршілес елдердің топтары тұрғысынан ұлттық және аймақтық бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырудың негізгі факторлары бойынша зерттеулер ұсынылады. Фирмалардың стратегиялары мен тәжірибесіне, кластерлердің өміршеңдігіне және бизнестің бәсекелестік ортасының сапасына негіз болатын ұлттық немесе аймақтық өнімділік көздеріне басты назар аударылады. Бәсекеге қабілеттілік экономикасы: фирмалар, кластерлер және экономикалық даму (MOC) - Бұл курсты профессор Майкл Э. Портер және Гарвард бизнес мектебіндегі Стратегия және бәсекеге қабілеттілік институтының қызметкерлері жасаған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жоспарлау және кеңес беру

    Курс бизнес-жоспарлау мен кеңес берудегі проблемаларды, оларды шешу жолдарын зерттеуге, сондай-ақ бизнес-идеяларды бағалауға және бизнестің әртүрлі мәселелерін шешуге бағытталған. Консультациялық тұрғыдан алғанда, курс студенттер проблемаларды анықтайтын, шешімдерді ұсынатын және оларды қорғайтын шағын жағдайларды ұсынады. Бизнес-жоспарлауда студенттер идеяның тартымдылығы, нарықты талдау, өндірісті қаржыландыру және тәуекелдер сияқты факторларды ескере отырып, бизнес-жоспар жазуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бизнестегі жасанды интеллект негіздері

    Студенттер бизнес-ориентирлі ақпараттық технологиялар және негізгі концепцияларды қолданады, сондай-ақ, ЖИ-дің нәтижесінде жүргізілетін шешімдердің сәтті жүзеге асыру үшін керек процестер туралы білім алғандығымыз келеді. Курс бітіміне дейін қатысушылар деректер аналитикасы, искусствен тарату, және машиндық оқыту арасындағы тығыз байланыстың меңгерілген тұлғаларын дамытулар. Бұл біліммен ашылғанда, қатысушылар соларды бизнес басқарудың қазіргі әдістерін формалау мен оптимизациялау үшін пайдалануға таяу болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, өмір қауіпсіздігі негіздерін және қоршаған орта сапасын басқару принциптерін, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын, тұжырымдамаларын, стратегияларын дамыту.
  • Басқаруды ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдарын, соның ішінде демократиялық және авторитарлық көшбасшылық теориясын; топтық көшбасшылық теориялары, топтық көшбасшылық мәселелерін шешуге арналған Хилл моделін; жағдайлық көшбасшылық теориясы және Курт Левиннің ұйымдық мотивация теориясын қолдану.
  • Ұйымдастыру тиімділігі, топтық динамика, шешім қабылдау, ұлттық мәдениет, білім беру ұйымдары, ұйымдық дизайн және өзгерістер сияқты құбылыстардың модельдері мен теорияларын және олардың тәжірибеде қалай қолданылатынына баға беру.
  • Гарвард бизнес мектебі әзірлеген кейстерді қолдану дағдыларын жетілдіре отырып, бәсекеге қабілеттілік теориясын, Майкл Портердің «Бриллиант» үлгілерін тәжірибеде қолдана отырып, стратегияны жоспарлау, әзірлеу және жүзеге асыру үшін соған сәйкес аналитикалық құралдарды қолдану.
  • Қызметкерлерді жалдау, таңдау және оқыту, мансаптық өсу, өнімділікті бағалау, тапсырмаларды беру, команданың бірігуін құру, келіссөздер жүргізу және дауларды шешу, мақсаттарды белгілеу және ынталандыру әдістерімен корпоративтік мәдениетті құру кадрлық әлеуетті сақтау сияқты құзыреттерін пайдалану арқылы ұйымдастырушылық және адами ресурстарды басқару дағдыларын қолдану.
  • Іскерлік хат алмасу, презентацияларды дайындау және көрсету, іскерлік кездесулер өткізу және іскерлік хабарламаларды тарату үшін бірқатар қолдау құралдары мен әлеуметтік медиа платформаларын пайдалану сияқты коммуникациялық дағдыларды қолдану арқылы іскерлік ортада кәсіби қарым-қатынастарды орнату.
  • Нормативтік құқықтық базаға сәйкес тауарлық операцияларды, қолма-қол ақша операцияларды, дебиторлық берешекті есепке алудың халықаралық стандарттарын қолдану. Қаржылық есептілікті жасау және түсіну: қаржылық-шаруашылық қызмет нәтижелері туралы есеп, бөлінбеген пайда туралы есеп, бухгалтерлік баланс және бизнестің табыстылығы мен экономикалық тиімділігін бағалау үшін қажетті ақша қозғалысы туралы есеп.
  • Қаржылық жоспарлаудың негізгі әдістерін, болжауды және инвестициялық жобаларды талдау әдістерін пайдалана отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың барлық деңгейлерінде қаржылық менеджмент тұжырымдамасын зерттей отырып, қазіргі қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін анықтау. Айналым капиталын, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді міндеттемелерді талдау; ақша ағындары; бағалы қағаздар және басқа да қаржы құралдары; капиталдың оңтайлы құрылымын (WACC) пайдалана отырып, оларды азайту және қаржылық болжамдар жасау үшін тәуекелдердің түрлері қолдану; дивидендтік саясаттың компанияның қаржылық нәтижелеріне әсері; инвестицияның қайтарымы; кәсіпорынның және активтердің құны; қосылулар мен жұтулар, бастапқы орналастыру.
  • Нарық жағдайын, іскерлік ортаны, қаржылық нәтижелерді, стратегиялық мақсаттарды бағалау үшін статистикалық, іскерлік барлау құралдарын пайдаланып деректерді талдау және түрлендіру арқылы деректерді жинау дағдыларын қолдану. Болашақ бизнес өзгерістерін болжау үшін деректерді сүзу, статистикалық зерттеу, гипотезаны талдау және басқа да статистикалық құралдарды пайдалану.
  • Бизнес Қазақстанда да, халықаралық деңгейде де кездесетін құқықтық ортаны, этикалық мәселелерді айқындау. Дәстүрлі бизнестің цифрлық трансформациясын және әртүрлі кезеңдерде, соның ішінде сауда, логистика, қаржы және смарт өндірісті қоса алғанда, заманауи цифрлық бизнес тәжірибелері мен платформаларын қолдануды бағалау.
  • Жобаның экономикалық орындылығын бағалау процестерін үйрену арқылы бизнес-жоспарды әзірлеу және пішімдеу дағдыларын көрсету. Кәсіпорынның қызмет саласына сәйкес стратегияларды таңдау арқылы кәсіпкерлерге қолжетімді қаржыландыру көздерін, соның ішінде венчурлық қаржыландыру көздерін іздеп табу.
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, мақсатты анықтау және позициялау, ұжымда тиімді маркетингтік стратегияны құру дағдыларын көрсету. Бизнес ұйымында тиімді сату стратегиясын қалыптастыру дағдыларын пайдалана отырып, өнімді жылжытуда заманауи маркетингтік коммуникация құралдарын қолдану.
  • Қазіргі заманғы экономикалық проблемаларды және оларға мемлекеттік экономикалық саясаттың әсерін, үй шаруашылықтары мен шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін, тұтынушылық сұраныс пен ұсыныстың мінез-құлқын экономикалық модельдерді пайдалана отырып талдау. Экономикалық факторлар мен халықаралық нарықтардағы даму стратегияларын ескере отырып, халықаралық деңгейде бизнесті ұйымдастыруға баға беру.
  • Мақсаттарды, қажетті ресурстарды, жоспарлауды, жоспарланған және қол жеткізілген нәтижелерді, шектеулерді, өнімділік критерийлерін, рөлдерді, процедуралар мен ережелерді құжаттау арқылы жобаның ауқымын анықтау және басқару.
  • Этикалық принциптерді және олардың бизнестегі маңыздылығын түсіну, бизнес-процестерді оңтайландыру үшін AI және машиналық оқыту технологияларын қолдану, негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін деректер ғылымын пайдалану.
Top