6B07113 Робототехника және мехатроника в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - робототехника және мехатроника саласында интеллектуалды және энергия тиімді робототехникалық жүйелерді пайдалану, қызмет көрсету және бейімдеу арқылы өндірісті цифрландыруды және тұрақты дамуды қамтамасыз ете алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Жалпы химия
Пәннің мақсаты-химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын; химиялық термодинамика мен кинетиканың іргелі заңдылықтарын; атом құрылысы мен химиялық байланыстың кванттық-механикалық теориясын зерттеу. Ерітінділер және олардың түрлері, тотығу процестері, үйлестіру қосылыстары: түзілуі, тұрақтылығы және қасиеттері. Заттардың құрылымы және элементтер химиясы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Физика II
Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және заманауи физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гармоникалық тербелістер, әлсірейтін тербелістер, айнымалы ток, толқындық қозғалыс, жарықтың сыну және шағылысу заңдары, кванттық оптика, жылу сәулелену заңдары, фотондар, олардың сипаттамалары, толқындық функция, металдардың электр өткізгіштігі, атом ядросы, оның құрылымы мен қасиеттері, байланыс энергиясы, радиоактивтілік.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика I
Мақсаты: классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; техниканың дамуына физиканың әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Мазмұны: механика, қатты дененің айналу қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамика негіздері, беріліс құбылыстары, континуум механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графикасы
Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік роботехника
Пән өнеркәсіптік роботтар мен роботтық жүйелерді құру және диагностикалауда ақпараттық технологияларды, технологияларды, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, соның ішінде энергияны үнемдейтін технологиялар мен басқару құралдарын әзірлеудің заманауи әдістерін қолдану бойынша пәндік құзыреттерді меңгеруге бағытталған; өнеркәсіптік роботтардың құрылымы мен орналасуын, робот жетектерінде жүзеге асырылатын басқарудың негізгі принциптерін, өнеркәсіптік роботтардың жағдайын жобалау және бағалау принциптерін оқу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Автономды мобильді роботтар
«Автономды мобильді роботтар» пәнін оқып-үйрену барысында студент дизайн процесін ұйымдастыру негіздерінде, дизайн жұмысының параллельділік қағидалары бойынша, мобильді робототехникалық жүйелердің әзірленген өнімдерінің оңтайлы техникалық және экономикалық көрсеткіштеріне жету жолында білім базасын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бағдарланған сервистік робототехника
Пән сервистік робототехниканың заманауи этикалық және әлеуметтік талаптарға сай қолжетімді әрі ыңғайлы технологиялық орта қалыптастырудағы рөлін жан-жақты түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер инклюзивтілік қағидаттарын ескере отырып, мобильді роботтарды жобалау мен әзірлеу механизмдерін зерттейді, түрлі әлеуметтік топтар үшін робототехникалық шешімдерді бейімдеудің практикалық аспектілерін меңгереді және осындай технологияларды табысты енгізу бойынша кейстерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математика III
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету.Пән - математика II-нің жалғасы. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: қарапайым дифференциалдық теңдеулер және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері. Бөлінетін айнымалылары бар, біртекті, толық дифференциалдардағы дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оқиғалардың ықтималдығын табу; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеу; эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Биоморфтық және антропоморфтық робототехника
Курс биоморфты және антропоморфты робототехникалық жүйелер, оларды қолдану және конструктивтік орындалуы туралы базалық білімді қалыптастыруға, сондай-ақ манипуляторлардың параметрлерін есептеу әдістеріне оқытуға, манипуляциялық жүйелер қозғалысының кинематикалық және динамикалық ауыспалыларын есептеу білігін студенттерге алуға; бионикалық және антропоморфтық конструктивтік орындалулардың робототехникалық құрылғылары туралы білімге бағытталған
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Роботтардың механикасы
Пән роботтар мен манипуляторлар механизмдерінің негізгі түрлерін: топсалы-рычагты, жұдырықшалы және беріліс механизмдерін зерттейді. Роботтар мен манипуляторлардың әртүрлі механизмдерінің құрылымдық, кинематикалық және динамикалық талдауы мен синтезі, олардың кинематикалық және динамикалық қасиеттері қарастырылады. Роботтар мен манипуляторлардың механизмдерін талдау және синтездеу есептерін шешудің практикалық әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электромеханика және электроника негіздері
Пән нарықтағы әртүрлі электромеханикалық және электронды құрылғыларды және олармен байланысты құбылыстарды зерттеуге бағытталған; бір фазалы трансформаторды, тұрақты ток қозғалтқышы мен генераторын, синхронды және асинхронды қозғалтқыштарды, жартылай өткізгіш құрылғыларды, аналогты электронды құрылғыларды, сандық технологияның негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электроника
Курс студенттердің электроника негіздері, электронды құрылғыларды есептеу және жобалау әдістері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу процесінде студент жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмысының физикалық негіздері мен құрылғыларының принциптерін меңгереді, олардың сипаттамалары мен көрсеткіштерін, сонымен қатар аналогты электронды схемаларды, сигнал генераторларын құрудың негізгі принциптерін, жұмыс істеу принциптерін меңгереді. интегралдық микросхемалардың жұмысы, интегралдық логикалық элементтердің функциялары мен құрылысы, логикалық құрылғылардың комбинациясы мен тізбек түрлерінің синтезін зерттеу әдістері
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қорек көздері
Осы курстың материалын зерттеу құрылғының қуат көздерін білу, осы құрылғыларды кәсіби қызметінде құралы ретінде пайдалану дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Бастапқы қуат көздері. Энергетикалық құрылғылардың электромагниттік элементтері. Трансформаторлар. Тегістегіш сүзгілер. Қуат көздерін ауыстыру. Коммутациялық электр қондырғыларындағы реттеуші элементті бақылау. AC-DC түрлендіргіштері
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Электрондық тізбектерді жобалау
Пәннің мақсаты электронды сұлбаларды жобалаудың әдістері мен әдістерін, соның ішінде автоматтандырылған жобалау әдістерін, математикалық модельдерді және бағдарламалық қамтамасыз етуді, яғни заманауи мамандарға жобалаушы құрылғылар мен электронды жабдықтарды кешенді шешу және шешуге мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Роботты басқарудың микропроцессорлық контроллері
Пән мехатроника мен робототехникадағы микропроцессорлық жүйелердің құрылымдық схемаларын, микропроцессорлық құрылғылар мен роботтарды басқаруға арналған аппараттық құралдарды әзірлеу негіздерін оқуға бағытталған; мехатрондық және роботтық жүйелердің әртүрлі объектілерін басқару құрылғыларын құру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау
Мақсаты: қазіргі заманғы жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалауға еркін және шығармашылық көзқарасты, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу құралдары саласындағы үрдістер мен жаңалықтарды байқауға қызығушылықты қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалаудың негізгі принциптерін және олардың қолданбалы есептерді шешуде қолданылуын зерттейді. Пәнді оқу студенттерде ғылыми ойлау негіздерін қалыптастыруға ықпал етуі тиіс
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Автоматты басқару теориясы
Мақсаты: пәндер объектілерді басқару принциптерін, автоматты басқару жүйелерінің модельдерін құру әдістерін игеру және осы жүйелердегі процестерді зерттеу. Мазмұны: "Автоматты басқару теориясы" курсы объектілерді автоматты басқару процестерін және автоматты басқару жүйелерін талдау үшін бағдарламалық жасақтаманы қолдануды қарастырады. Сонымен қатар, математикалық құралдардың көмегімен автоматты басқару жүйелерінің қасиеттері анықталады және оларды жобалау бойынша ұсыныстар жасалады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Манипуляторлардың механикасы
Пәннің мақсаты - студенттердің өнеркәсіптік роботтар мен технологиялық жабдықтардың манипуляторларын, роботты кешендердің заманауи конструкцияларын жобалау және есептеу ерекшеліктерін, олардың орналасуы мен құрылымын, сипаттамалары мен талаптарын, өндірісте әртүрлі манипуляторларды қолдану шарттарын зерттеу. Студенттердің қазіргі заманғы өндірісті автоматтандыру құралдары бойынша қажетті білім кешенін алуы, негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштердің ұтымды үйлесімін анықтай білуі, өнеркәсіптік роботтар мен манипуляторларды зерттеу, есептеу және құрастыру кезінде қажетті практикалық дағдыларды дарыту негізгі міндеті болып табылады
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік термодинамика және электродинамика
Пән жылу-энергетикалық жабдықтардың жылутехникалық есептеулерін жүргізу және оның термодинамикалық тиімділігін бағалау үшін студенттің теориялық және практикалық базасын дамытуға бағытталған. Пән техникалық термодинамиканың негізгі заңдары мен іргелі принциптерін, жұмыс денелерінің күйлерінің өзгеру қасиеттері мен процестерін, жылу және тоңазытқыш машиналарда энергияның түрлену принциптерін, термодинамикалық циклдарды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Робототехникадағы мәліметтер базасы
"Робототехникадағы мәліметтер базасы" пәні робототехникадағы басқару жүйелерін әзірлеу және жобалау бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру шеңберінде мәліметтер базасы жүйелері туралы жалпы ұғымдарды зерттеуге бағытталған: мәліметтер базасы жүйелерінің архитектурасы; реляциялық модель ұғымдары, SQL Стандартты реляциялық тілінің негізгі элементтері; нақты мәліметтер базасын құру мүмкіндігі; желілік немесе жергілікті мәліметтер базасында жұмыс істей білу, деректердің негізгі модельдерін құру принциптерін зерттеу және оларды қазіргі заманғы мәліметтер базасын басқару жүйелерінде (ДҚБЖ) қолдану.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау
Мақсаты: студенттерді микроконтроллерлерді бағдарламалауға, сенсорлар мен құрылғыларды қосуға, сондай-ақ мехатроника және робототехника студенттеріне роботты басқару алгоритмдерін әзірлеуге үйрету. Мазмұны: "Микроконтроллерлерге арналған бағдарламалау" пәні роботтарды микроконтроллерлік басқаруды үйренудің негізгі пәні болып табылады. Курс мехатроника және робототехника бағытты таңдаған студенттерге арналған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
АКТ - MATLAB инженерлері үшін программалау
Пән жүйелерді модельдеудің типтік математикалық сұлбаларын оқуға, имитациялау жүйелерінің негізгі тәсілдерімен танысуға, құрылғыларда, автоматтандырудың техникалық құралдарында және MATLAB ортасындағы технологиялық процестерде физикалық басқару процестерін имитациялаудың заманауи әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Микроконтроллерлі басқару жүйелері
Пән микропроцессорлық жүйелерді құрудың негізгі принциптерін және микроконтроллерлердің заманауи архитектурасын оқуға бағытталған; ақпаратты жинау және өңдеу үшін микроконтроллерлік жүйелерді әзірлеу әдістері мен құралдарын меңгеру; әртүрлі датчиктерді басқару және микропроцессорлық басқару мәселесін шешу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Инженерлік шығармашылық негіздері
Мақсаты: студенттерге техникалық шығармашылық теориясының негіздерін, конструкторлық әзірлемелердегі инженерлік есептерді шешу әдістерін үйрету, сонымен қатар инженерлік шығармашылықты ынталандыру үшін патенттану мен инновациялық стратегияларды оқу. Мазмұны: Пән техникалық шығармашылық теориясының негіздерін және жаңа бұйымдарды техникалық игеру, оларды пайдалану және жөндеу кезінде жобалау-конструкторлық әзірлемелер процесінде туындайтын инженерлік мәселелерді шешу әдістерін зерттеуге; па
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Басқарылатын машиналардың механикасы
Курс динамикалық жүйелерді басқару және олардың күйін бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған; оңтайлы басқару жүйелерін жобалау әдістерін меңгеру; мехатрондық машиналарды басқаруға байланысты есептерді шешудің зерттелген әдістері мен алгоритмдерін қолдану; басқарылатын мехатронды машиналарды құрудың жалпы жүйесіндегі әртүрлі жетек элементтері мен құрылымдарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
Пән студенттерді цифрлық интегралды схемотехниканың негіздерімен және олардың робототехникада практикалық қолданылуымен таныстыруға, интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы туралы, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен бағдарламалануы туралы, Электронды схемаларды автоматтандырылған модельдеу және жобалау әдістері туралы түсінік алуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері
Пәнінің мақсаты физикалық шамаларды өлшеу, өлшеу әдістері мен құралдары, өлшеу-ақпараттық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді зерттеу болып табылады. Электрлік, магниттік және электрлік емес шамаларды өлшеудің негізгі әдістері мен құралдарын, өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістерін зерттеу, студенттерді заманауи өлшеу технологияларымен таныстыру және оларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Сенсорлық электроника, датчиктер
Пәннің мақсаты жұмыс принциптері, негізгі параметрлер, сенсорлардың конструкциялары туралы білім алуға бағытталған. Мазмұны: олардың негізінде өлшеу түрлендіргіштері және әртүрлі мақсаттағы датчиктер, сенсорлар мен өлшеу түрлендіргіштерінің жұмыс принциптерінің негізінде жатқан физикалық құбылыстар мен процестердің негізі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту теориясы және нейронды желілер
Бұл пән машиналық оқыту теориясының және нейронды желілерінің негіздерін және практикалық колдануын қамтиды. Нейронды желілерінің түрлері, машиналық оқытуында және нейронды желілерінде қолданылатын әдістері мен алгоритмдері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Стандарттау және техникалық өлшемдер
Пән студенттердің ғылыми білімдерін, сондай-ақ стандарттау әдістері мен практикалық негіздерін қолдану дағдыларын және жабдықтарды, аспаптарды, мехатрондық және робототехникалық кешендерді жобалау, стандарттарды әзірлеу, сондай-ақ электрондық аппаратураның қателіктерін есептеу кезінде техникалық өлшемдерді алуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Робототехникадағы ендірілген жүйелер
Пән студенттерге енгізілген басқару жүйелерін құрудың заманауи технологиялары, микроконтроллерлік жүйелерді дамытудың теориялық және практикалық аспектілері туралы түсінік беру және жүйелі ойлауды дамытуға ықпал ету мақсатын көздейді. Курс микроконтроллерлердің перспективті жоғары өнімді және энергияны үнемдейтін отбасына назар аудара отырып, микроконтроллерлер негізіндегі роботтарды басқаруға арналған ендірілген жүйелерді құрудың негізгі мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Қызметтік роботтарды жобалау
Мақсаты: Студенттерді тұтынушыларға қызмет көрсету, медициналық көмек, тазалау және т.б. сияқты қызмет көрсету міндеттерінің кең ауқымында пайдалану үшін сервистік роботтарды жобалау және әзірлеу негіздеріне үйрету. Мазмұны: Қызметтік робототехника негіздері: классификациясы, сипаттамалары, конструкцияға қойылатын талаптар. Қызмет көрсететін роботтардың кинематикасы мен динамикасы: қозғалысты модельдеу, манипуляторлардың жұмыс принциптері. Сенсорлық және қоршаған ортаны қабылдау: көру, есту, тактильді сенсорлар, лидарлар және басқа да сенсорлар.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді қабылдау және беру
Мақсаты: Студенттерді тиімді байланыс пен ақпарат алмасуды қамтамасыз ету үшін компьютерлік жүйелерде, деректер желілерінде және әртүрлі құрылғыларда деректерді беру және қабылдау негіздерімен қаруландыру. Мазмұны: Цифрлық байланыс негіздері: ұғымдар мен терминдер, модуляция, демодуляция. Мәліметтерді тасымалдау құралдарының түрлері: сымды және сымсыз желілер, жергілікті және ғаламдық желілер, Интернет. Мәліметтерді тасымалдау протоколдары: TCP/IP, UDP, HTTP, FTP және т.б.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Статистиканың алғашқы өңдеу және математикалық элементтері
Мақсаты: Студенттерге деректерді бастапқы өңдеу бойынша негізгі білім мен дағдыларды және ғылыми зерттеулерде және өндірістік қолданбаларда деректерді талдау және түсіндіру үшін статистиканың негізгі математикалық элементтерін беру. Мазмұны: Мәліметтерді жинау негіздері: бақылау әдістері, сауалнамалар, тәжірибелер және т.б. Мәліметтерді өңдеу және алдын ала талдау: деректерді тазалау, деректерді түрлендіру, визуализация. Сипаттамалық статистика: орталық тенденция өлшемдері, өзгергіштік өлшемдері, мәліметтерді графикалық ұсыну.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Роботтардың жетектері
Пән өндірістік және тұрмыстық роботтарда қолданылатын жетектердің негізгі және қазіргі түрлерін, оның құрамына кіретін функционалдық диаграммаларды, роботтар мен элементтердің жетектерін, статикалық және динамикалық сипаттамаларын оқуға бағытталған; түзетуші кері байланыстардың көмегімен динамикасын жақсарту жолдары; робот жетектеріне арналған микропроцессорлық басқару құрылғылары.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Өнеркәсіптік роботтарды жобалау
Мақсаты: Студенттерді автоматтандырылған өндірістік процестерде тиімді пайдалану үшін өндірістік роботтарды жобалау және әзірлеу негіздеріне үйрету. Мазмұны: Робототехника негіздері: роботтардың классификациясы, конструкциясы мен жұмыс істеу принциптері. Роботтардың кинематикасы мен динамикасы: қозғалысты модельдеу, тура және кері кинематика мен динамика есептерін шешу. Роботтардың механикалық құрамдас бөліктері: манипуляторлар, жетектер, берілістер, сенсорлар. Роботтарды бағдарламалау: бағдарламалау тілдері, басқару әдістері, өнеркәсіптік жүйелермен интеграция.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Роботтарды басқару
Мехатрониканың және робототехниканың негізгі ұғымдары, робот құрылғыларының жобалау принциптері, робототехникалық жүйелерді жобалау және басқару принциптері, мехатрондық құрылғылар, модульдер, жүйелер, құрылғылар мен өнеркәсіптік роботтарды пайдалану қағидаты, манипуляторлар, PR, жеке модульдер PR роботтар мен манипуляторлар, олардың негізгі техникалық сипаттамалары
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Динамикалық жүйелерді модельдеу
Пән MATLAB/SIMULINK-те динамикалық жүйелерді Имитациялық модельдеуді құру принциптерін және робот жетектеріндегі динамикалық процестердің барысын талдауды және позициялау процесінің көрсеткіштерін бағалауды, сондай-ақ мехатрондық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін құру үшін имитациялық модельдеу әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Инженерлік зерттеулердегі статистикалық әдістер
Мақсаты: инженерлік зерттеулерде Статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін білім алушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: пән эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндіру, жүйелік-техникалық және схемотехникалық жобалау міндеттерін шешуде үдерістер мен жүйелерді модельдеудің негізгі әдістерін зерделеуге, инженерлік зерттеулерде статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Робототехникадағы сенсорлық жүйелер
Пән студенттердің жүктеме жасушалары, флекс сенсорлары, инфрақызыл және оптикалық сенсорлар және басқалар сияқты робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендерге арналған сенсорлар туралы білім алуына бағытталған. Бұл курста студент бағдарламалауды және қабылдауды, осы сенсорлардан деректерді өңдеуді үйренеді
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Өлшеу құралдарының дәлдігі
Пән студенттерді өлшеу құралдарының дәлдігін бағалаудың практикалық есептерін шешуге дайындауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент дәлдіктің анықтамасын, құрылғылардың жұмысындағы қателердің себептері мен түрлерін, әртүрлі қателік түрлерін бағалау әдістерін және олардың құрылғылардың жұмыс істеу дәлдігіне әсерін біледі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Роботтардың гидропневможетектері
"Гидропневмопривод" пәні мынадай негізгі мәселелерді зерделейді: жұмыс принципі; жіктелуі; көлемді және қалақты гидромашиналардың негізгі параметрлері; конструкциялардың үлгілері; жұмыс процестерінің ерекшеліктері, гидромашиналардың конструкциялары мен есептеу әдістері; көлемді және гидродинамикалық берілістердің жұмыс принципі. Студенттердің пәннің теориялық және зертханалық бөлімінің материалдарын оқу кезінде алған білімдері келесі пәндерді оқу және бітіру біліктілік жұмысында қолданылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Бақылау-өлшеу аспаптары
Пән аспаптарды құрудың іргелі негіздерін және өлшеу техникасының жалпы әдістерін, сондай-ақ әртүрлі электрлік емес шамаларды өлшеу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Өлшеу құралдарының және өлшеу түрлендіргіштерінің құрылғыларымен, қосу схемаларымен және қателіктерімен танысу. Зерттеулер мен өндірісте жиі кездесетін физикалық шамаларды өлшеу үшін қолданылатын аспаптар мен өлшеу жүйелерінің негізгі принциптері мен түрлерімен зерттеу
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Басқару және динамикалық жүйелер
Пән білім мен дағдыларды қалыптастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ үздіксіз немесе дискретті уақытта жұмыс істейтін басқарылатын күрделі динамикалық жүйелердің математикалық модельдерін сапалы және сандық зерттеуге, сондай-ақ нақты процестің немесе құбылыстың математикалық модельдерін әзірлеу үшін бастапқы материалдар мен деректерді бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әзірленетін жобалардың техникалық құжаттамасының стандарттар мен технологиялық шарттарға сәйкестігін бағалау
- Робототехникалық және мехатрондық жүйелердің модульдері мен кіші жүйелерін сынауды жоспарлау, қолданыстағы объектілер мен эксперименттік макеттерге эксперименттер ұйымдастыру және жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
- Ұжым қызметін ұйымдастыру, әртүрлі пікірлер жағдайында ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау және қабылданған шешімдердің салдарын бағалау
- Жобаланатын робототехникалық және мехатрондық жүйелерді, олардың жеке модульдері мен кіші жүйелерін енгізудің қауіпсіздігін, экологиялылығын және экономикалық тиімділігін тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып анықтау
- Техникалық тапсырмаға сәйкес робототехникалық және мехатрондық жүйелердің жеке блоктары мен құрылғыларын, интеллектуалды басқару, ақпараттық-сенсорлық және атқарушы ішкі жүйелер мен мехатрондық модульдерді есептеу және жобалау
- Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пәнаралық инженерлік проблемаларды шешу және басқару үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді және жаңа технологияларды қолдану
- Қазіргі заманғы мехатрондық жүйелерді пайдалану, монтаждау және баптау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру
- Ғылым, техника және технология жетістіктерін кәсіби қызметте пайдалану және дамудың қазіргі тенденцияларын ескере отырып, ғылыми-техникалық ақпаратты жинау және талдау
- Цифрлық технологияларды қолдана отырып, робототехникалық және мехатрондық шешімдерді пайдалануды жетілдіру бойынша зерттеу жүргізу
- Жоғары математика, физика және басқа да жаратылыстану-техникалық ғылымдар бөлімдерінің білімдерін көрсету және оларды кәсіби қызмет барысында туындаған мәселелерді шешу үшін қолдану