Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01619 Тарих в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тереңдетілген ғылыми-педагогикалық дайындығы бар орта, техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру және ғылыми сала жүйесі үшін тарих магистрлерінің ғылыми және педагогикалық кадрларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тарихты оқытудың өзекті мәселелері
Ғылым тарихы мен философиясы
Тарих филофиясы
Тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлемдік тарихтың тарихнамасы мен деректанудың өзекті мәселелері
Отандық тарихтың іргелі мәселелері
Ежелгі және ортағасырлар тарихының іргелі мәселелері
Тарихнама мен деректанудың теориялық-методологиялық мәселелері
Кеңес мемлекетінің халықаралық қатынастар тарихы
Археологияның іргелі мәселелері
Кеңес дәуіріндегі халықаралық қатынастар тарихының тарихнамасы
Ғылымдағы концептуализация мәселелері
-
2 Оқу жылы
Шетелдік тарихи-педагогикалық зерттеулер
Қазақстан тарихының методологиялық мәселелері
Сыр өңірінің зерттелу тарихы
Қазақ халқының мәдени мұрасының зерттелу тарихы
Жаңа және қазіргі заман тарихының іргелі мәселелері
Этнологияның іргелі мәселелері
Этнографиялық мәселелердің зерттеу жайы
Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
Жасанды интеллект және ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы
Тарихи зерттеулер құрылымы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи, археологиялық, этнографиялық ғылымның, білім берудің, түсіндірілудің, оларды сыныптайды, оқыту әдістерін және тарихи зерттеу әдістерін бағалайды, кәсіби және ғылыми қызметтің процестерін және нәтижелерін бағалайды; диссертация, мақала, есеп беру және т.б. түрінде ғылыми-сараптамалық жұмыс нәтижелерін қорытындылайды, мамандар мен мамандардың аудиториясын ескере отырып, ақпарат береді.
- Тарих ғылымының теориялық және іргелі білімін ғылыми-зерттеу жұмыстарына, диссертацияларды орындауға қолдана алады, педагогикалық интеграция үшін қазіргі заманғы оқыту технологиялары мен білім беру саласындағы білімін қалай пайдалану керектігін біледі, педагогикалық және білім беру міндеттерін шешуде әртүрлі пәндерден білім беруді біріктіру дағдылары, әлеуметтік әріптестік пен педагогикалық ынтымақтастық қабілетін педагогикалық қызметті жетілдіруге жоғары мотивацияға ие.
- Ғылыми білімдерін көрсетеді, оларды кәсіби қызметте қолданады, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше таңдайды. Жасанды интеллект технологиялары мен ғылыми зерттеу әдістерін тиімді түрде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Өзінің ғылыми зерттеулерінің кешенді процесін жоспарлайды, әзірлейді, іске асырады және түзетеді.
- Ғылым тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және түсінеді, басқару психологиясы туралы ғылыми көзқарастарыy білдіре алады, жоғары мектеп педагогикасының негізгі мақсаттарын түсінеді, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.
- Білім алушылар игерген теориялық, практикалық білімдері бойынша оқыту дағдыларын ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу барысында қолдана алады. Жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін магистрлік диссертация жазу барысында мазмұндап, ғылыми мәселелерді шешудегі шығармашылық қабілетін көрсете алады.