7M01619 Тарих в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тереңдетілген ғылыми-педагогикалық дайындығы бар орта, техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру және ғылыми сала жүйесі үшін тарих магистрлерінің ғылыми және педагогикалық кадрларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тарихты оқытудың өзекті мәселелері
Курсты оқу барысында білім алушылар тарихилыққа дейінгі тарихтан бүгінгі күнге дейінгі адамзат тарихының барлық кезеңдерінің негізгі оқиғалары мен үдерістерін оқытудың көкейтесті мәселелерімен танысады. Курстың мақсаты: магистранттардың әлемдік тарихтың барлық кезеңдеріндегі өзекті мәселелердің кешенін және оларды зерттеу мен оқытудың орнын түсінуін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеті: Әлемдік және отандық тарихтың негізгі оқиғалары мен үдерістерін оқытудың өзекті теориялық және әдістемелік мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні,құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптастыру. Курстың мақсаты: Білім алушыға ғылымның алғашқы негіздерін, қазіргі күнгі ғылымның даму бағдарын тануға ықпал жасау. Курс барысында әлемдік ғылым тарихынан мағлұмат беру. Ғылымның анықтамасын жəне ғылымның əлеуметтік-мəдени құбылыс ретінде əр түрлі анықтамаларын беру. Ғылымның пəнін жəне нақты ғылымдардың пəндерін көрсету. Курстың міндеттері: ‒ Философиялық ой кешудің тарихи типтерін мәдениет контекстінде талдау; ‒ Болашақ мамандардың филдософиялық-дүниетанымдық және методологиялық мәдениетін қалыптастыру; ‒ Пән мазмұнын студентттердің оған деген қызығуын тойтаратын бұрынғы идеологиялық жүктемеден, догматикалық штапмтар мен клишелерден азат ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарих филофиясы
Курс барысында білім алушыларға тарих философиясының дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беріледі. Тарих философиясы мазмұнының метафизикалық және сыни принциптері көрсетіледі. Курс мақсаты: Ежелгі және орта ғасырлардан бастап, XVII-XX ғасырлардағы тарихнамаға дейінгі негізгі философиялық-тарихи жазбалармен таныстыру Курстың міндеті: - білім алушылардың бойында философиялық және тарихи мәтінді оның бірлігінде оқи және талдай білу; - тарихнамалық тұжырымдамалардың кездейсоқ еместігін, олардың қазіргі жағдаймен байланысын көре білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы
Курсты оқу барысында білім алушылар тарих ғылымы қалыптасуының негізгі кезеңдері, қазіргі тарих ғылымының негізгі принциптері, ұғымдары, тәсілдері және әдістерімен танысады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: - тарих ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін біледі, тарихнамалық талдау жасай алады, синтездік теориялық принциптері мен негізгі рәсімдерін, тарихнамалық зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын біледі; - әр түрлі дәуірлердегі тарих ғылымының дамуын түсіндіріп, талдай біледі; - зерттеу барысында әр дәуірдің тарихи деректері мен оларды зерттеу әдістерін қолдану дағдыларына ие болады, тарих ғылымының негізгі бағыттарын біледі және талдай алады; тарих ғылымының қазіргі жағдайынан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдау. Пәннің міндеттері магистранттарда психологиялық ғылымның негізгі ұғымдары мен категориялары; оның негізгі проблемалары, принциптері мен әдістері, психиканың жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
"Кәсіби шетел тілі" курсы шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға; ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістерін меңгеруге; монологтық және диалогтік сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Курсты оқу барысында білім алушылар шетелдердегі дәстүрлі тарихтан ерекшеленетін тарих ғылымының жаңа: - микротарих, экономикалық тарих, әлеуметтік тарих, ментальдық тарих, ауызша тарих, күнделікті тарих және т.б. бағыттарының қалыптасуы және дамуын қарастырады. Курстың мақсаты шетелдік тарих ғылымының жаңа бағыттарының негізгі ұғымдары, әдістері мен тәсілдері, инструментарийлерімен таныстыру. Курстың міндеті: - білім алушыларда шетелдердегі тарих ғылымының негізгі бағыттары мен мектептері туралы түсінік қалыптастыру; - тарихи материалдарға талдау жасау тұрғысынан әртүрлі тарихи концепциялар мен мектептерді салыстыра алу; - ғылыми-педагогикалық қызмет барысында қазіргі шетелдік тарихнаманың негізгі бағыттары, мектептері мен әдістері және тарихи зерттеулер туралы білімдерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы-білім алушылардың жеке басының дамуының теориялық және практикалық мәселелерін және олардың ЖОО-да кәсіби дайындығын зерттейтін педагогика ғылымының саласы. Курс мақсаты: жоғары білім туралы білімдер жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процесін басқару принциптерін және білім беру процесін басқару, ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру. Курстың міндеттері: - жоғары мектеп педагогикасының негізгі категорияларын ұғындыру; - Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру негіздерімен таныстыру; - жоғары мектепте окытуды ұйымдастыру формалары жайлы ақпарат беру; - әртүрлі даму сатысындағы жоғары білім беру үрдістері жөнінде ақпараттармен таныстыру, оның ерекшеліктерін талдау; - оқу үдерісінде озық үлгілерді пайдалануды жүзеге асыру; - жаңа педагогикалық технологиялармен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік тарихтың тарихнамасы мен деректанудың өзекті мәселелері
Курсты игеру барысында білім алушы әлемдік тарих тарихнамасының теоретикалық және әдістемелік мәселелері бойынша ғылыми білімнің қалыптасуын жан-жақты қарастырып, қазіргі заманғы тарих ғылымының парадигмаларын мен әдістемелік мәселелерді зерттейді. Атап айтқанда: - Әлемдік тарихтың тарихнамасы мен деректанудың ерекшеліктері мен өзіне тән зерттеу методологиясын, заңдылықтарын айқындайды; - Әлемдік тарихнамалық талдау әдістерін тиімді қолдану және тарихи ойдың түрлі бағыттарын біледі; - Тарихнаманың ғылым ретінде өзіндік әдістерін және тарихнамадағы пәнаралық байланысты анықтайды; - Түпдеректер мен қосымша деректерді іздеп табу, таңдау, талдау және қолдана біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отандық тарихтың іргелі мәселелері
Курсты оқыту барысында білім алушылар отандық тарихтың ежелгі замандардан бүгінгі күнге дейінгі тарихының іргелі мәселелері - дерекнемелік, тарихнамалық, теориялық және методологиялық проблемаларымен танысады. Курстың мақсаты: білім алушылардың ежелгі замандардан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихқа қатысты іргелі мәселер кешенімен таныстыру. Курстың міндеті: - отандық тарихтың іргелі проблемаларын зерттеу мен шешудің жолдары мен құралдарын айқындау; - отандық тарихтың негізгі оқиғалары мен үдерістерін ғылыми негізді баға беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі және ортағасырлар тарихының іргелі мәселелері
Тарихқа дейінгі тарихтың осы заманғы адам Homo sapiens түрінің шығуы және қалыптасуы, антикалық өркениеттің құлауы, христиандық Еуропа өркениетінің тууы, феодализмнің қалыптасуы, варварлық пен антикалық институтар мен құрылымдардың синтезі, батыс пен шығыс феодализмінің ерекшеліктері, ерте және жаңа замандағы тағдыршешті оқиғалар пен үдерістер, діни соғыстар және олардың болашақ Еуропа және дүниежүзілік тарихи дамуға ықпалы және т.б. мәселелер төңірегіндегі пікірталастар баяндалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихнама мен деректанудың теориялық-методологиялық мәселелері
Курсты оқу барысында тарихнама мен деректану ғылымының методологиялық мәселелері, тарихнамалық талдаудың принциптері мен тарихи тұжырымдамалардың ерекшеліктері туралы және деректанудың проблемалары мен методологиясын түсініп біледі. Атап айтқанда: - Тарихнама мен деректанудың ерекшеліктері мен өзіне тән зерттеу методологиясын және заңдылықтарын анықтайды; - Тарихнаманың ғылым ретінде өзіндік әдістерін және тарихнамадағы пәнаралық байланысты айқындайды; - Зерттеу жұмыстарында тарихнамалық талдау әдістерін тиімді пайдалану және тарихи ойдың түрлі бағыттарының мазмұнын ашып талдайды; - Деректерді іздеп табу, таңдау және сыни талдай білу және деректанудың терминологиялық аппаратын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кеңес мемлекетінің халықаралық қатынастар тарихы
Курсты оқу барысында білім алушылар 1917 -1991 жылдары өмір сүрген астам держава Кеңес Одағы сыртқы саясатының қалыптасуы, нығаюы және даумының негізгі кезеңдері, басымдықтарымен танысады. Курс мақсаты: Кеңес Одағы сыртқы саясатының әрбір кезеңдегі халықаралық саясатының ерекшеліктері мен агрессивтік мазмұнына талдау жасау болып табылады Курс міндеті: - Кеңестік сыртқы саясаттың базалық принциптері мен басымдықтарын ашу; - Халықаралық коммунистік қозғалыс желеуімен жүргізілген кеңестік дүниежүзілік үстемдікке ұмтылу саясатының сипатын ашып көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Археологияның іргелі мәселелері
Курсты оқыту барысында білім алушылар археологиядағы қазіргі іргелі зерттеулердің негізгі бағыттары мен олардың теориялық негізін құрайтын ұғымдармен танысады. Курс мақсаты: Білім алушыларды адамзат қоғамының пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы және оның жазбаша кезеңдегі материалдық және рухани мәдениеті, сондай – ақ адамзат қызметінің материалдық іздері, материалдық археологиялық дереккөздер-артефактілер бойынша адамзаттың ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы ғылыми білімнің қазіргі деңгейімен таныстыру. Антропогенез және мәдени Генезис процестерін зерттеу археологиялық ғылымның негіздерімен және Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихындағы археологиялық материалдардың негізгі шеңберімен танысуды қамтиды. Курс міндеттері: - Археология ғылымының тарихы және ғылыми бағыттары, қалыптасқан мектептері бойынша білім қалыптастыру; - Ежелгі археологиялық мәдениеттер қалыптасуының жалпы заңдылықтары мен оларды кезеңдерге бөлу арқылы сипаттау дағдыларын үйрену
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кеңес дәуіріндегі халықаралық қатынастар тарихының тарихнамасы
Курсты оқу барысында білім алушылар ХХ-ХХІ ғасырлардағы кеңестік, ресейлік, қазақстандық және шетелдік зерттеушілері еңбектері арқылы Кеңстік саясат аясында халықаралық қатынастар тарихының тарихнамасын меңгереді. Курс мақсаты: тақырыпқа қатысты барлық зерттеу мектептерінің негізгі өкілдерінің еңбектеріне шолу жасау және аса көрнекті тарихшылардың негізгі еңбектеріне талдау жасау Курс міндеті: - халықаралық қатынасар тарихының тарихнамасын дүниежүзілік тарихтың аса маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарау; - халықаралық қатынастар тарихының барысына тарихнамалық шолу жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылымдағы концептуализация мәселелері
Курсты оқу барысында білім алушылар ғылымдағы концептуализация мәселелерін, отандық және шетелдік ғылым мен оқытудағы концептуализациялаудың қазіргі кезеңінің проблемаларын, негізгі ұғымдары мен терминдерін игереді. Курстың мақсаты қазіргі жаратылыстану мен қоғамдық ғылымдардағы концептуализациялаудың негізгі ұғымдары мен терминдерін білім алушылардың түсінуін қалыптастыру. Курстың міндеттері: - Зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін тұжырымдау проблемасының алғышарттарын анықтау - Таным субъектісі әдіснамалық рефлексиясының эволюциясының негізгі кезеңдерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихи-педагогикалық зерттеулер
Курсты оқыту барысында білім алушылардың интеллектуалдық деңгейі мен кәсіби шеберлігін кеңейту үшін шетелдік тарихи-педагогикалық зерттеулер көлемі мен шеңберімен танысады. Курс мақсаты: шетелдердегі тарихи-педагогикалық зерттеулердің мазмұны мен сипаты, әртүрлі зерттеу мектептері және орталықтарының жұмысымен танысады. Курстың міндеттері: - Шетелдердегі тарихи-педагогикалық зерттеулермен таныстыру; - Әртүрлі тарихи-педагогикалық мектептердің бағыттары мен ерекшеліктерін саралау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихының методологиялық мәселелері
Отандық тарих ғылымының методологиялық мәселелері, қазақ халқы тарихының негізгі оқиғалары мен даму тенденцияларының отандық және шетелдік тарихнамалық мектептерде қаралуы, тарихи мектептер мен концепциялардың зерттеу құралдары және зерттеу жолдары, үрдістері қарастырылады. Білім алушы: - Советтік кезең мен тәуелсіздік жылдарындағы методологиялық ерекшеліктерді талдай отырып, ғылыми таным қалыптастырады; - Қазақстан тарихының методологиялық мәселелерін біле отырып, тарихи дамудың көпқырлы динамикасында бағдар табу және қазіргі уақыттағы кез келген тарихи-саяси процестерді талдай біледі; - Зерттеуге қажетті деректерді іздеп табу, таңдау және отандық тарихтың методологиялық мәселелеріне қатысты тарихи зерттеулердің жаңа әдістерінің мүмкіндіктерін ұғынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыр өңірінің зерттелу тарихы
Курсты оқытудың барысында білім алушы Сыр өңірінің ежелгі замандардан бүгінгі күнге дейінгі зерттелуінің тарихымен танысады. Курстың негізгі мақсаты – Магистранттардың Сыр өңірінің тарихын, табиғатын, экологиялық жағдайын, өлкенің дамуына өз үлестерін қосқан тарихи тұлғаларын, әлеуметтік және экономикалық жағдайын зерттеу. Курстың міндеті - өлке тарихының ежелгі, орта ғасырлардағы, жаңа және қәзіргі заман тарихының негізгі оқиғаларымен таныстыру; - Сыр өңірінің аса көрнекті қоғам және мемлекет қайраткерлерінің, тарихи тұлғаларының өмірі мен қызметі, шығармашылығымен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының мәдени мұрасының зерттелу тарихы
Курсты оқытудың барысында білім алушылар ежелгі замандардан бүгінгі күнге дейінгі мәдени мұралары және олардың зерттелуі тарихын қарастырады. Пәннің мақсаты білім алушыларды - ежелгі замандардан бүгінгі күнге дейінгі қазақ халқының мәдени мұралары және мәдени кеңістігіндегі өзгерістермен, қазақ халқының мәдени кодын құраған факторлармен таныстыру Пәннің міндеті білім алушыларды қазақ мәдениетінің рухани және материалдық мәдениетінің негізгі ескерткіштері мен менталитетін қалыптастырған мәдени құбылыстармен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа және қазіргі заман тарихының іргелі мәселелері
Заманауи тарих ғылымының дамуы контексінде жаңа заманнан бүгінгі күнге дейінгі дүниежүзілік тарихтың іргелі проблемаларын зерттейді: - Жаңа және қазіргі заманғы дүниежүзілік тарихтың іргелі проблемаларын айқындайды және талдайды; - Жаңа және қазіргі замандағы Батыс-Шығыс елдерінің дамуы ерекшеліктері, өркениеттік құндылықтық қайшылықтар, тоталитарлық жүйелердің шығуы, КСРО-ның ыдырауы, жаһандасу проблемалары, заманауи тарихтың негізгі оқиғалары мен үрдістерін бағалаудың іргелі мәселелерін қарастырады; - дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелерін зерттеудің заманауи әдістері және оларды қолданудың мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнологияның іргелі мәселелері
Курста этнология ғылымының, этнографияның және қазіргі мәдени және әлеуметтік антропологияның тарихи қалыптасуы мен қазіргі жағдайы, этнологиялық және антропологиялық ғылымның жетекші тұжырымдамалары мен әдіснамалары, этнологиялық деректану мәселелері, далалық зерттеулер жүргізу әдіснамасы мәселелері, этнология, этнография, мәдени және әлеуметтік антропология бойынша деректермен жұмыс істеу принциптері қарастырылады. Курсты игерудің мақсаты білім алушыларда этнология ғылымының тарихы, теориялық этнология, тарих ғылымдары, антропология және этнография саласындағы өзекті зерттеулер бойынша іргелі жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеттері білім алушыларда: - Қазақстанда және шетелде, еуропалық және американдық этнологиялық ғылыми дәстүрлерде этнологиялық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері туралы жүйелі білім қалыптастыру; - этнологиялың іргелі мәселелері бойынша кәсіби сапалы білім дағдыларын қалыптастыру; - этнологиялық теорияның, этнология теориясы мен әдіснамасының негізгі ережелері туралы білім қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнографиялық мәселелердің зерттеу жайы
Курс барысында білім алушылар дүние жүзінің халықтардың этногенезі жөне этникалық тарихын, этнология ғылымының қалыптасу тарихымен, дәстүрлі және қазіргі этномәдени, этникалық процесстермен, этникалық және этномәдени үдерістердің сипаты мен тенденцияларын талдайды, этнографияның іргелі мәселерімен және этнограф ғалымдардың зерттеулері және әлем халықтарының сипаттамаларын зерттейді, этнографиялық зерттеу бағдарламасын жасай алады, түрлі зерттеу әдістерін меңгереді, тәжірибеде қолдана алуды оқиды. Курс мақсаты:білім алушылардың жалпы әлеуметтік-мәдени контексте этнография ғылымның даму тарихы тұжырымдамасын мәдениеттің барлық компоненттерімен өзара байланыста игеруі, ғылым тарихын түсіну, оны табиғи-тарихи процесс ретінде түсіну болып табылады. Курс міндеттері: - білім алушыларды этнография ғылымының пайда болуының әртүрлі теориялары мен тұжырымдамаларымен таныстыру - адамзат тарихындағы этнография ғылымы дамуының негізгі кезеңдерін қарастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
Ежелгі және бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан территориясында қалыптасқан тайпалық бірлестіктер мен одақтар, протомемлекеттік бірлестіктер, ерте мемлекеттік құрылымдардың эволюциясы, ежелгі және ортағасырлық мемлекеттердің қалыптасу ерекшелігі, эволюциясы, ортағасырлық геосаяси оқиғалардың Қазақстан территориясындағы мемлекеттерге әсері, Алтын орда мемлекетінің жаңа заман қарсаңындағы мемлекеттік бірлестіктерге әсері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және ғылыми зерттеудің әдістері мен әдіснамасы
«Жасанды интеллект және ғылыми зерттеудің әдістері» пәнінің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қолдану салаларымен таныстыру, ЖИ жүйелерін құру және оларды әртүрлі салаларда қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында білім алушылар машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру және деректерді интеллектуалды талдау негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи зерттеулер құрылымы
Пәннің негізгі мазмұнын тарихи білімнің қалыптасуы, қолданылуы және өзгеруі процестері құрайды. Тарих пәнінің әдістері, тарихи зерттеуді тиімді жүргізу тәсілдері, тарих ғылымының заманауи жетістіктері мен әлі де зерделеуді қажет ететін тақырыптары талданады. Тарих пәнінің негізгі мәселелеріне түсінік беріліп ауқымды контекстте қарастырылады. Білім алушы: - Тарихи зерттеулер құрылымын терең біле отырып тарихи дамудың көпқырлы да жан – жақты динамикасында бағдар тауып қазіргі уақыттағы кез келген қоғамдық құбылысты талдай біледі; - Зерттеуге қажетті деректер мен әдебиеттерді іздестіру, фактілерді жинақтау, тексеру, талдау, тарихи материалды жеткізе білу және негізгі жазба жұмыстарын (аннотация, пікір, реферат, баяндама, мақала) жаза біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи, археологиялық, этнографиялық ғылымның, білім берудің, түсіндірілудің, оларды сыныптайды, оқыту әдістерін және тарихи зерттеу әдістерін бағалайды, кәсіби және ғылыми қызметтің процестерін және нәтижелерін бағалайды; диссертация, мақала, есеп беру және т.б. түрінде ғылыми-сараптамалық жұмыс нәтижелерін қорытындылайды, мамандар мен мамандардың аудиториясын ескере отырып, ақпарат береді.
- Тарих ғылымының теориялық және іргелі білімін ғылыми-зерттеу жұмыстарына, диссертацияларды орындауға қолдана алады, педагогикалық интеграция үшін қазіргі заманғы оқыту технологиялары мен білім беру саласындағы білімін қалай пайдалану керектігін біледі, педагогикалық және білім беру міндеттерін шешуде әртүрлі пәндерден білім беруді біріктіру дағдылары, әлеуметтік әріптестік пен педагогикалық ынтымақтастық қабілетін педагогикалық қызметті жетілдіруге жоғары мотивацияға ие.
- Ғылыми білімдерін көрсетеді, оларды кәсіби қызметте қолданады, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше таңдайды. Жасанды интеллект технологиялары мен ғылыми зерттеу әдістерін тиімді түрде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Өзінің ғылыми зерттеулерінің кешенді процесін жоспарлайды, әзірлейді, іске асырады және түзетеді.
- Ғылым тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және түсінеді, басқару психологиясы туралы ғылыми көзқарастарыy білдіре алады, жоғары мектеп педагогикасының негізгі мақсаттарын түсінеді, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.
- Білім алушылар игерген теориялық, практикалық білімдері бойынша оқыту дағдыларын ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу барысында қолдана алады. Жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін магистрлік диссертация жазу барысында мазмұндап, ғылыми мәселелерді шешудегі шығармашылық қабілетін көрсете алады.