Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07103 Автоматтандыру және роботтандыру в Satbayev University

Пәндер

  • Математика II

    Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика II

    Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және заманауи физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гармоникалық тербелістер, әлсірейтін тербелістер, айнымалы ток, толқындық қозғалыс, жарықтың сыну және шағылысу заңдары, кванттық оптика, жылу сәулелену заңдары, фотондар, олардың сипаттамалары, толқындық функция, металдардың электр өткізгіштігі, атом ядросы, оның құрылымы мен қасиеттері, байланыс энергиясы, радиоактивтілік.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика I

    Мақсаты: классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; техниканың дамуына физиканың әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Мазмұны: механика, қатты дененің айналу қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамика негіздері, беріліс құбылыстары, континуум механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика I

    Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы

    Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе және инженерлік этика

    Осы пәнді оқытудың мақсаты іскерлік қарым-қатынас этикасы және іскерлік қатынастар этикасының принциптері; кәсіби және атап айтқанда инженерлік этикаға байланысты ерекшеліктер мен проблемалар; Бұл курстың мақсаты-автоматтандыру, роботтандыру, инженерлік кәсіби этика кодексінің негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі салалардағы тұжырымдамалық негіздерді білуі керек: технологиялық процестер мен объектілерді автоматтандыру және басқару; өнеркәсіптік робототехника.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару теориясының математикалық негіздері

    Бұл пән объектілер, басқару жүйелердің модельдерін құрастыру әдістерін игеруге арналған. Келесі тараулар оқытылады: жиындар ұғымын, жиындар мен операцияларды орындау, жиындардың сәйкестігі мен бейнеленуі, граф ұғымы, сыбайлас және түйістілік матрицалары, графтармен операцияларды орындау, логикалық айнымалы, функция ұғымы, логикалық айнымалылармен операцияларды орындау, логикалық функцияларды жазу түрлері, матрица ұғымы, матрицалармен операциларды орындау, матрицалардың түрлері, сипаттайтын сан, Кели-Гамильтон теоремасы, матрицалық функция, жүйе түралы ұғым, жүйелерді жазу. Бұл курс студенттерге басқару жүйелер теориясының математикалық модельдерін құрастыру, әдістерін игеруге арналады. Пәнді игеру нәтижеде студенттер математикалық есептер қояды, математикалық моделдер құрады, есепті шешу үшін математикалық әдістер мен алгоритмдер таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Метрология және өлшеу

    Технологиялық процестердің жай-күйі туралы ақпаратты өлшеу және ұсыну әдістері мен құралдарының кең спектрін қамтитын пән. Курстың мақсаты – негізгі ұғымдарды, мақсаттар мен принциптерді меңгерудегі қажетті білім көлемі, метрологиялық көрсеткіштерді және өлшеудің физикалық принциптерін талдай білу. Курс шеңберінде студент автоматиканың мақсаты мен міндеттеріне байланысты өлшеу құралдарын таңдауды, бақылау-өлшеу құралдары мен өлшеу жүйелерін әзірлеуді және жобалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері

    Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника

    Пәннің мақсаты-Электротехника және электроника негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Электромагниттік және электронды тізбектерде жүретін процестердің негізгі заңдылықтары және осы процестерді сипаттайтын электр шамаларын анықтау әдістері зерттеледі. Тұрақты токтың электр тізбектерін есептеу әдістері; айнымалы токтың сызықтық тізбектерін талдау және есептеу; магниттік тізбектерді талдау және есептеу. Электромагниттік құрылғылар және электр машиналары. Электроника негіздері және электрлік өлшеулер. Қазіргі заманғы электронды құрылғылардың элементтік базасы. Сандық және микроэлектроника негіздері, Микропроцессорлық құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехниканың теориялық негіздері

    Мақсаты: электромагниттік процестерді модельдеудің заманауи әдістерін, электр тізбектерін талдау және синтездеу әдістерін игеру, Электр тізбектерінің негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың жалпы философиялық, математикалық және логикалық ұғымдармен байланысын игеру Мазмұны: электротехникалық және электронды құрылғыларды кеңінен қолданатын әртүрлі өндірістік жабдықтарды автоматтандыру процестері. Тұрақты токтың сызықтық электр тізбектері. Электр тізбектерінің эквивалентті түрлендірулері. Қуат. Қуат балансы.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электр өлшеу құралдары

    Бұл пән электротехника саласында бейінді инженерлерді теориялық және практикалық оқытуға арналған. Бұл курс автоматтандыру және басқару саласындағы процесс параметрлерін өлшеуге байланысты тапсырмаларды қарастырады. Курстың мазмұны электрлік емес және электрлік түрлендіру және түрлендіру әдістерінің классификациясын, өндірістің әртүрлі салаларында технологиялық параметрлерді өлшеу үшін қолданылатын өлшеу құралдарының нақты түрлерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау және алгоритмдеу

    Пәнінің мақсаты мен міндеттері студенттерге құрылымдық бағдарламалауды үйрету, оның құрылымдық нұсқасында алгоритмдеу біліктілігі мен дағдыларын меңгерту, программалау тілінде жүзеге асырылатын есептерді шешудің барлық әдістерін меңгерту, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, студенттерге сауатты бағдарлама жасау дағдыларын қалыптастыру, бағдарламалау және алгоритмдеудегі есептерді шешудің біліктілігі мен дағдыларын тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу және бағдарламалау MatLab ортасында

    Бұл пән студенттердің MATLAB ортасында бағдарламалау және математикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курс мақсаты MATLAB бағдарламалауы мен стандартты мүмкіндіктерін, басқару жүйесі құралдар жинағы, Simulink, Stateflow, Deep Learning Toolbox және Fuzzy Logic Toolbox сияқты пакеттерді (қосымшаларды) зерттейді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер басқару жүйелерін талдауға, синтездеуге және интеллектуалды алгоритмдерді жасауға арналған толық құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэлектроника

    Жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс принциптері, параметрлері, сипаттамалары мен ерекшеліктері қарастырылады. Диодтар, биполярлық және өріс транзисторлары негізінде электр сигналдары мен генераторлардың күшейткіштерінің әртүрлі тізбектерін жобалау және олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін дамыту. Операциялық күшейткіштер. Дифференциалды күшейткіштер. Кері байланыс. Кері байланыстың күшейткіштердің негізгі көрсеткіштері мен сипаттамаларына әсері. Қуат күшейткіштері. Сүзгілердің жіктелуі және олардың құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйелерінің типтік реттегіштері

    Курстың мақсаты-автоматтандыру жүйелерінің типтік реттегіштерін теңшеу әдістерін, құралдарын және практикалық іске асыруды зерттеу. Курстың міндеттері-автоматтандыру жүйелерінің типтік реттегіштерін эмпирикалық және аналитикалық конфигурациялау үшін қажетті білімді игеру. Курс бөлімдерді қамтиды: реттеудің типтік заңдары, автоматтандырудың типтік реттегіштерін теңшеудің эмпирикалық және аналитикалық әдістері, Типтік реттегіштердің түрлері мен құрылымдары. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі автоматтандыру жүйелерін синтездеу кезінде қолданбалы есептерді шеше алады. Автоматтандыру жүйелерінің типтік реттегіштерін баптау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Локальды басқару жүйелері

    Курстың мақсаты - локальды басқару жүйелері (ЛБЖ) теориясының негізінде жатқан теориялық аппараты бар мамандарды даярлау. Курстың міндеттері – ЛБЖ талдаудың заманауи әдістерін игеру. Оқу курсына локальды басқару жүйелерін талдау және синтездеу міндеттеріне байланысты автоматты реттеу теориясының бөлімдері кіреді. Пәннен өту кезінде алынған құзыреттер - локальды басқару жүйелерін талдау мен есептеудің теориялық дағдылары; - технологиялық процестерді автоматтандыру жүйелерінің типтік реттегіштерін есептеудегі практикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындардың телекоммуникация желілері

    «Өнеркәсіптік кәсіпорындардың телекоммуникация желілері» пәні өнеркәсіптік кәсіпорындардың телекоммуникация желілерінің негізгі параметрлері мен сипаттамаларын, олардың құрылымдық құрылысының негіздерін, байланыс желілерін дамытудың қазіргі заманғы тенденцияларын ескере отырып, оларды тереңдетіп оқытуды қарастырады. телекоммуникациялық желілер мен жүйелердің функционалдық диаграммалары, жобалау әдістері және интеграциясы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Роботтандырылған жүйелерге арналған микроконтроллерді бағдарламалау

    Бұл пән роботты жүйелерді бағдарламалау әдістерін зерттеуге арналған. Курстың мақсаты: роботты жүйелерде қолданылатын микроконтроллерлердің классификациясы, микроконтроллердің құрылымы, микроконтроллердің үзілуін ұйымдастыру, программалау тілдері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент РТЖ қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу ортасында жұмыс істей алады, перифериялық құрылғыларды микроконтроллерлермен байланыстырады, роботты қашықтықтан басқаруды орындайды, техникалық тапсырманы жүзеге асырады. типтік есептерді шешу алгоритмдерін құру және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Бейсызықты автоматты реттеу жүйелері

    Курстың мақсаты-студенттерге сызықтық емес автоматты реттеу жүйелерін модельдеу және талдау әдістерін үйрету. Пән Автоматты реттеудің сызықтық емес жүйелері теориясының негіздерін зерттейді. Автоматты реттеудің сызықтық емес жүйелерін математикалық сипаттау және модельдеу әдістері. Тұрақтылық пен тербелісті зерттеудің нақты әдістері. Фазалық жазықтық әдістері. Автоматты реттеудің сызықтық емес жүйелерін сапалы зерттеу. Ляпуновтың екінші әдісі. В.М. Поповтың абсолютті тұрақтылық критерийі. Тұрақтылық пен тербелісті зерттеудің шамамен әдістері. Процестерді реттеу үшін сызықтық емес автоматты реттеу жүйелерінің типтік элементтерін енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық автоматиканың функционалды түйіндері

    Курста сандық автоматиканың негізгі функционалды түйіндері қарастырылады: триггерлер, регистрлер, есептегіштер, мультиплексорлар, қосқыштар, бақылау схемалары, жұмыс принципі, функционалды схемалардың нұсқалары. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: мынадай идеяға ие болуы керек: - сандық құрылғыларды құрудың логикалық және арифметикалық негіздері туралы; - сандық автоматиканың негізгі функционалдық тораптары туралы; білуі керек: - логикалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін; - дұрыс сандық басқару жүйесін таңдауды; - сандық басқару жүйесінің іске асырылатын функциялары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Сызықты автоматты реттеу жүйелері

    Курстың мақсаты студенттерге сызықтық автоматты реттеу жүйелері теориясының негіздерін, жүйелерді математикалық сипаттау әдістерін, тұрақтылық пен сапаны зерттеу әдістерін үйрету болып табылады. Мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: автоматты басқару жүйелерінің негізгі принциптері мен схемалары. АРЖ-нің типтік байланыстары. Сілтемелер мен жүйелердің уақыттық және жиілік сипаттамалары. Құрылымдық схемаларды түрлендіру ережелері. Сызықтық АРЖ-нің тұрақтылығын талдаудың алгебралық және жиілік әдістері. Сызықтық АРЖ-нің сапасын бағалаудың тікелей және жанама әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу

    Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Талшықты-оптикалық датчиктер мен жүйелер

    «Талшықты-оптикалық датчиктер мен жүйелер» курсында әртүрлі мақсаттағы қазіргі оптоэлектронды және талшықты-оптикалық датчиктердің жұмыс принципі, конструкциясы және параметрлері, қазіргі заманғы сенсорлардың құрылымы мен функционалдығын анықтайтын негізгі схема және техникалық шешімдер, әсіресе өнеркәсіптік технологияларда қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары

    Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматиканың күштік электрондық құрылғылары

    Пән автоматтандыру және робототехника мамандығына арналған негізгі арнайы курстардың бірі болып табылады. Бұл курстың мақсаты студенттерге электр энергиясын түрлендіргіштер, олардың құрамдас бөліктері, топологиясы, математикалық сипаттамалары, талдаудың негізгі әдістері туралы жеткілікті толық түсінік беру болып табылады. Нәтижесінде студенттер автоматиканың күшті электронды құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін меңгереді; элементтер мен автоматика құрылғыларын дұрыс таңдауды білу, олардың сипаттамаларын есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Технологиялық өлшеулер және аспаптар

    Пән технологиялық процестердің жай-күйі туралы ақпаратты өлшеу және ұсыну, олардың жоғары өнімділігін, үнемді және қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін әдістер мен құралдардың кең спектрін қамтиды. Курстың мақсаты – болашақ маманға негізгі ұғымдарды, мақсаттар мен принциптерді оқуда қажетті білім көлемін беру, метрологиялық көрсеткіштерді және өлшеудің физикалық принциптерін талдай білу. Өлшеу құралдары мен жүйелерінің сапа көрсеткіштері бойынша жүйенің жұмысын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Басқару объектілерін математикалық модельдеу және сәйкестендіру

    Мақсаты: Студенттерге эксперименттік мәліметтер негізінде нақты объектілер мен басқару жүйелерінің техникалық жүйелер мен технологиялық процестердің мінез-құлқын сипаттай алатын модельдерді әзірлеудің заманауи әдістерін үйрету. Мазмұны: Курс аналитикалық және сандық тәсілдер сияқты математикалық модельдеудің әртүрлі әдістерін және статистикалық және оңтайландыру әдістерін қолданатын басқару және автоматтандыру объектілерінің параметрлерін анықтау әдістерін зерттеуді қамтиды. Модельдің құрылымы мен параметрлерін нақты жүйенің динамикасын дәл көрсететін, басқару және оңтайландыру мәселелерін шешу үшін қолдануға болатындай етіп анықтау үшін нақты эксперименттерден немесе өлшемдерден алынған мәліметтер негізінде математикалық модельдердің параметрлерін бағалау әдістері қарастырылады. Бұл пәнді оқу студенттерге автоматтандыру мен роботтандырудың әртүрлі салаларындағы негізгі элемент болып табылатын басқару жүйелерінің тренажерларын модельдеу және жобалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Автоматтандыру жүйелерінің орындауыш механизмдері

    Пән автоматика, өнеркәсіптік электроника жетектері саласындағы негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар электр механикалық энергия түрлендіргіштерінің жұмыс режимдерін зерттеу әдістерін ұсынады. Курстың мақсаты студенттерді автоматиканың жетектерін дұрыс есептеуге және таңдауға үйрету, ол басқару жүйесінің міндетті элементі болып табылады. Курс шеңберінде студент автоматика жетектерін: электромеханикалық құрылғыларды, электромагниттік құрылғыларды практикалық қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желіні автоматтандыру технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты-сараптамалық жүйелер мен нейрондық желілерге негізделген интеллектуалды басқару жүйелерін құру дағдыларын үйрену және меңгеру. Пәнді оқытудың міндеттері-теориялық негіздерді игеру және жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып басқару жүйелерін құру саласында практикалық дағдыларды игеру. Бұл курс студенттерге жасанды интеллект әдістеріне негізделген басқару жүйелерін құруға арналған, басқару объектісінің жұмысының әртүрлі қасиеттері мен заңдылықтарын көрсететін білім модельдерін қолдану негізінде сипаттама мен зерттеу жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Тиімділеу әдістері

    Пән студенттердің қазіргі заманғы оңтайландыру әдістері туралы жүйеленген білімін қалыптастыруға және оларды процестерді басқару саласында қолдануына арналған. Мақсаты: студенттерді функциялардың экстремумдарын әртүрлі тәсілдермен іздеу үшін оңтайландыру әдістерін қолдануға үйрету. Нәтижесінде студенттер келесі оңтайландыру есептерін құрастыруды меңгереді: технологиялық процестерді оңтайлы басқару жүйелерін синтездеу, MES жүйелеріндегі материалдық баланстарды азайту және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырудың технологиялық объектілері

    "Автоматтандырудың технологиялық объектілері" пәнінің мазмұны роботтарды бағдарламалық басқарудың математикалық әдістерін, роботтарды басқару алгоритмдері мен циклограммаларын әзірлеу негіздерін зерделеуді қамтиды. Роботты басқарудың циклдік, позициялық және контурлық жүйелерінің құрылымы, құрамы, станоктарды, машиналарды сандық бағдарламалық басқару жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік роботтар мен манипулятор жетектері

    Пәнді оқыту барысында студенттер өндіріс роботтардың жетектерінің математикалық жазылуын, артықшылықтарын және кемшіліктерін, негізгі бөлшектерін және элементтерін, жұмыс жасау принциптерін игеру тиіс. Пәнді толық оқығансон студенттер өндіріс роботтардың пневможетегін, гидрожетегін және электр-жетегін қолдану негіздерін білу тиіс. Өндіріс роботтардың жетектерін басқаратын жүйелердің жұмыс жасауының талдауын өткізуді қолынаң келу тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерді бағдарламалау

    Бұл курс студенттерге микропроцессорлық және микроконтроллерлерді басқару жүйелерінің қазіргі жағдайын зерттеуге арналған. Курстың мақсаты – деректерді өңдеудің цифрлық құралдарын құру принциптері, микропроцессорлық құрылғылардың жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері және техникалық объектілерді басқару жүйелерінде микропроцессорларды қолдану туралы бакалавриат білімін қалыптастыру. Курс шеңберінде студент AVR жүйесінің микроконтроллерлерін меңгереді. AVR командалық жүйесі. Микропроцессорлық жүйелердегі енгізу/шығару құралдары. Микропроцессорлық жүйелерді бағдарламалау.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Роботтандыру жүйелерін жобалау

    Бұл пәнде роботтардың типтері мен анықтамалары, робототехниканы жобалау салалары, жобалау жүйелері, САПР-дағы модельдеу құралдары, робототехникалық конструкциялар элементтері, роботтардың атқарушы құрылғылары, робототехникалық жүйелерді басқарудың типтері, датчиктер және интеллектуалды роботтардың басқару жүйелерін жобалаудың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттерді робототехникадағы инклюзияның этикалық аспектілерімен таныстыруға ерекше назар аударылады: барлық тұтынушылар топтарына, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға пайдалы болатын технологияларды қалай жобалау керек мәселелері қарастырылады. Курстың мақсаты – студенттерде өнеркәсіптік объектілерді автоматтандыру және роботтандыру жүйелерін жобалауда қажетті білімдер, дағдылар мен қабілеттерді тұрақты даму мақсаттары, әлеуметтік инклюзия және теңдік принциптерін ескере отырып, технологиялардың қолжетімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету тұрғысынан қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Басқару жүйелерінің электр құрылғыларын монтаждау және реттеу

    Бұл пән монтаждау жұмыстарын орындауды оқып үйренуге, автоматиканың басқару жабдығын монтаждау мен реттеуді ұйымдастыру мен әдістеріне үйретуге арналған. Курстың мақсаты студенттерге бақылау-өлшеу аспаптарын орнату, реттеу және қауіпсіз пайдалану технологиясы бойынша теориялық білімнің қажетті көлемін беру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент автоматтандыру жүйелерін монтаждау және реттеудің заманауи әдістерін, автоматтандыру жүйелерін реттеуді үйрету керек.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • SCADA -жүйелер

    Бұл курс студенттерге бағдарламалық-техникалық кешендерді (БТК) құру принциптерін зерттеуге, аппараттық құралдарды таңдауға, технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру мәселелерін шешуде SCADA жүйелерін құру және таңдау принциптерін зерттеуге арналған. Пәнді игеру нәтижесінде студент автоматтандырылған тапсырмалардың негіздемесі мен таңдауын жасап, аппараттық және бағдарламалық құралдардың ең қолайлы таңдауын жасай алады. SCADA жүйесін зерттеу процестің көрнекі көрінісін беріп, басқару үшін операторға графикалық интерфейсті ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Автоматика элементтері мен құрылғылары

    Бұл пәнді оқудың негізгі мақсаты студенттерді автоматтандыру жүйелерінде орнату құрылғыларын дұрыс таңдауға үйрету. Пәннің мазмұны жетектердің жұмыс істеу теориясы мен принципінің негіздерін, автоматтандыру жүйелерінің жетектерін дұрыс және тиімді таңдау және есептеу мәселелерін қарастырады. Өнеркәсіптік автоматтандыруда баптау құрылғыларын қолдануға қатысты негізгі анықтамалар мен түсініктемелер берілген.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік реттегіштер

    Курстың мақсаты мен міндеттері – студенттердің өнеркәсіптік реттеушілермен жұмыс істеу дағдыларын алу, нақты реттеушілердің ерекшеліктерімен танысу, өнеркәсіптік реттегіштерді орнату және іске асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру. Курс бөлімдерді қамтиды. Өнеркәсіптік реттегіштерді теңшеу әдістері. Нақты өнеркәсіптік реттегіштердің ерекшеліктері, Шу және интегралды қанықтыру. Өнеркәсіптік реттегіштердің дискретті түрі. Реттегіштердің модификациялары, өнеркәсіптік реттегіштердің түрлері мен құрылымдары, оларды баптау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Capstone research project 1

    Capstone жобасы – соңғы курс студенттері 6B07103 – Автоматтандыру және робототехника оқу бағдарламасының бірінші курсынан соңғы жылына дейін алған білімдерін көрсету үшін өтетін жобаға негізделген курс. Жаңа нәрсені жасау және белгілі бір мәселені шешу үшін оны нақты идеяда қолдану. Capstone жобасы студенттердің сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу арқылы студенттердің дипломдық жұмысының сапасын арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Роботтандыру жүйесін жобалау

    Бұл пәнде роботтардың типтері мен анықтамалары, робототехниканы жобалау салалары, жобалау жүйелері, САПР-дағы модельдеу құралдары, робототехникалық конструкциялар элементтері, роботтардың атқарушы құрылғылары, робототехникалық жүйелерді басқарудың типтері, датчиктер және интеллектуалды роботтардың басқару жүйелерін жобалаудың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттерді робототехникадағы инклюзияның этикалық аспектілерімен таныстыруға ерекше назар аударылады: барлық тұтынушылар топтарына, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға пайдалы болатын технологияларды қалай жобалау керек мәселелері қарастырылады. Курстың мақсаты – студенттерде өнеркәсіптік объектілерді автоматтандыру және роботтандыру жүйелерін жобалауда қажетті білімдер, дағдылар мен қабілеттерді тұрақты даму мақсаттары, әлеуметтік инклюзия және теңдік принциптерін ескере отырып, технологиялардың қолжетімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету тұрғысынан қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Роботтандырылған өндіріс технологиясы

    «Роботтандырылған өндіріс технологиясы» пәні білім алушыларды автоматтандырылған өндіріс жағдайында технологиялық процестерді жобалау әдістерін, тетіктерді жасау және машиналарды құрастыру технологиялық процестерін өз бетінше жасауды үйретеді. Машина жасау технологиясының ғылыми негізі мәселелерін, роботтандырылған өндірістерді даярлау, дайындама таңдау, автоматтандыру жағдайында технологиялық процестерді жобалау принциптерін қарастырады. Пәнді зерделеу мақсаты машина жасау өнімдер дәлдігін, бақылау және сынауды қамтамасыз етуге қажетті білім беру. Пәндерді оқып-үйрену нәтижесінде білім алушы: машина өндірісі технологиясын жобалау кезеңдерін, машина тетіктерін жасаудын типтік технологиялық процестерін; роботтандырылған өндіріс жағдайында қолданылатын жабдықтар мен айлабұйымдарын білуі керек. Өндірісті техникалық тұрғыдан қамтамасыз ету мәселелерін қою және оларды шешуге, талап етілген сапамен машина мен тетіктерді жасау технологиялық процестерін роботтандырылған өндіріс жағдайында жасауды істей білуге тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Роботтандырылған кешендерді монтаждау және күйттеу

    Пәнде робототехникалық кешендерді монтаждау жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу тәртібі туралы жалпы мәліметтер оқытылады. Мехатроникалық жүйелерді монтаждау және іске қосу-баптау жұмыстары және сынау. Негізгі құрылымдық схемалар, автоматтандыру схемалары, мехатрондық жүйелерді қосу және қосу схемалары, мехатрондық жүйелерді басқару алгоритмдері. Мехатроникалық жүйелерді монтаждау және іске қосу-баптау жұмыстарын жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы жөніндегі іс-шаралар. Монтаждау жұмыстарын жүргізу кезіндегі техникалық құжаттаманың түрлері. Курстың мақсаты-микрокомпьютерлермен басқарылатын электромеханикалық жүйелердегі механикалық және электрлік элементтер арасындағы процестер мен байланыстар туралы кешенді білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Автоматтандыру жүйелерінің сенімділігі

    Пәнді оқытудың мақсаты-жобалау сатысында автоматтандырылған жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерттеу, жұмыс кезінде жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерттеу, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдану, қолданыстағы жабдықты диагностикалау әдістерін зерттеу. Курста сенімділік көрсеткіштерін, физикалық табиғатын және сәтсіздіктердің себептерін, олардың түрлері мен жіктелуін анықтау мәселелері қарастырылады. Автоматтандырылған жүйелердің жұмысын бақылау, ақауларды іздеу және пайдалану сенімділігін қамтамасыз ету мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Өндірістік желілер және интерфейстер

    Мақсаты: студенттерге желілік технологияларды өнеркәсіптік контроллерлермен, енгізу-шығару құрылғыларымен және басқару жүйелерінің басқа компоненттерімен біріктіру мақсатында өнеркәсіптік автоматтандыруда қолданылатын желілік технологиялардың негізгі принциптері мен ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Курс желілік технологиялардың негіздерін қамтиды: деректер желісіне кіріспе; желілердегі негізгі ұғымдар мен хаттамалар; желілер архитектурасы. Студенттер сонымен қатар өндірістік желілерді зерттейді: өнеркәсіптік желілердің ерекшеліктері; өнеркәсіптік автоматтандыру хаттамалары және өнеркәсіптік байланыс үшін (Modbus, Profibus, DeviceNet, CANopen және т.б.); өнеркәсіптік желілердің сенімділігі мен тұрақтылығына қойылатын талаптар. Практикалық сабақтарда студенттер өндірістік желілер мен құрылғыларды баптау, сынау және басқарудың практикалық дағдыларын үйренеді.э

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Өндіріс процестерін роботтандыру

    «Өндірістік процестерді роботтандыру» пәні білім алушыларды түрлі салалардағы өнеркәсіптерді роботтандыру саласында тәуелсіз теориялық, тәжірибелік, жобалау және іске асыру жұмыстарына дайындалуға бағытталған. Машина жасаудың әртүлі технологиялық процестерінде қолданылатын роботтар мен роботтандырылған технологиялық кешендердің жұмыс істеу процесі, құрылғысы және тағайындауына байланысты мәселелер қарастырылады. Пәннің мақсаты - теориялық негіздерді игеру және әртүрлі машина жасау саласында технологиялық операциялар мен процестерді роботтау үшін роботтандырылған жүйелер мен кешендерді дамыту үшін қажетті практикалық дағдыларды игеру. Пәндерді оқып-үйрену нәтижесінде білім алушы білуі керек: әртүрлі өндірістер мен өнеркәсіп салаларында қолданылатын әртүрлі мақсаттағы роботтандырылған жүйелер мен кешендердің құрылғысын; әртүрлі өндірісте роботтандырылған технологиялық кешендерді құруды және жұмыс жасау бағытын. Істей білуі тиіс: роботтандыру бойынша ғылыми-практикалық тапсырмаларды қою және шешу, роботтандырудың жүйелері мен кешендерін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Capstone research project 2

    Capstone Project 2 курсы Capstone Project 1 курсының жалғасы болып табылады. «Capstone Project 2» курсы теориялық мәселелерді шешуге және эксперименттік зерттеулерге немесе кафедра немесе кәсіпорын жүргізетін ғылыми-зерттеу жұмыстарының бөлігі болып табылатын қолданбалы мәселелерді шешуге байланысты өздігінен жасалған әзірлеме болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процесстерді интеллектуальды басқару жүйелері

    Бұл пән студенттерде интеллектуалды технологияларды - бұлыңғыр логиканы, нейрондық және гибридтік желілерді қолдана отырып, технологиялық процестерді басқару жүйелерін құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курстың мақсаты басқарудың интеллектуалды жүйелерінің теориясын, әдістерін және синтездеу құралдарын тәжірибеде қолдана алатын маманды дайындау. Пәнді оқу нәтижесінде студент анық емес жиындар теориясының негіздерін білуі керек; басқару мақсаттары үшін анық емес қорытындылар жүйесін құру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Типтік технологиялық процестерді және өндірістерді автоматтандыру

    Бұл пән басқару объектілері ретінде типтік технологиялық объектілерді талдау әдістемесін, сондай-ақ басқару міндеттерін қоюды, технологиялық процестерді басқарудың заманауи жүйелерінің құрылымын, олардың сорттары мен құрамын зерттеуге арналған. Пәнді оқудың мақсаты студенттерге технологиялық басқару жүйелерін автоматтандыру ұғымдары туралы жеткілікті толық түсінік беру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент басқару жүйелерінің негізгі конструкциялары мен архитектурасын білуі, автоматтандырудың техникалық құралдарын орынды таңдай білуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Интернет заттары технологиясы (IoT)

    Заттар интернеті технологиясы пәні студенттерді IoT негізіндегі автоматтандырылған жүйелерді әзірлеу және жобалау саласында алған білімдерін одан әрі қолдану үшін цифрлық құрылғыларды құру және жұмыс істеу принциптерімен таныстыруға арналған. Оқыту қорытындысы бойынша білім алушылар: • қауіпсіз жұмыс ережелері мен жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды; • басқарылатын техникалық жүйелерге арналған микроконтроллерлерді бағдарламалау негіздерін; • датчиктерді қолдану негіздерін; • басқарылатын жүйелерді құру негіздерін білетін болады. Оқыту қорытындысы бойынша білім алушылар: • қауіпсіз жұмыс ережелерін сақтауды; • басқарылатын техникалық жүйелерге арналған микроконтроллерлерді бағдарламалауды; • датчиктерді таңдауды, қосуды және конфигурациялауды; • "Заттар интернеті"технологиясы бойынша басқарылатын жүйелерді әзірлеуді білетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Жобаларды басқару теориясы мен практикасы

    Мақсаты: студенттерге жобаны басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру, сонымен қатар қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер жобаларды басқарудың теориялық негіздерін, оның ішінде тұжырымдамаларды, принциптерді, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және жобаларды аяқтау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйелерін жобалау

    Курс студенттерге автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау әдістерін үйретуге арналған. Студент автоматика жүйелерін жобалау саласындағы практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгереді; ғылым мен техниканың даму тенденцияларымен және олардың автоматтандыруға әсерімен танысады; автоматика жүйелерін жобалау бойынша нормативтік құжаттарды, мемлекеттік стандарттарды, жобалау кезіндегі жүйелік тәсілдің мәнін, қазіргі заманғы басқару жүйелеріне қойылатын талаптарды; аспаптардың мемлекеттік жүйесінің құрылымы мен мақсатын; әртүрлі құрылымдық және басқару жүйелерінің функционалдық схемалары; Типтік өнеркәсіптік реттегіштердің жұмысын қамтамасыз ететін негізгі Алгоритмдер; автоматика жүйелерінің техникалық құралдары; есептеу техникасының заманауи техникалық және бағдарламалық құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Басқару жүйелеріндегі микропроцессорлық кешендері

    Бұл курс студенттерге таратылған және шоғырланған басқару жүйелерін, өнеркәсіптік контроллерлерді құру принциптерін, бағдарламалау құралдарын және өнеркәсіптік контроллерлерді бағдарламалау тілдерін құруға арналған. Келесі бөлімдер зерттеледі: микропроцессорлық жүйелердің әртүрлі сыныптарын ұйымдастыру және қолдану принциптері, ендірілген жүйелерді бағдарламалау дағдыларын игеру, жүйелік, құрылымдық және логикалық жобалау кезеңдерінде микропроцессорлық жүйелердің аппараттық және бағдарламалық құралдарын жобалауға белгілі бір орын беріледі, микропроцессорлық жиынтықтарды таңдау әдістемесі, аппараттық және бағдарламалық құралдарды әзірлеу және жөндеу ерекшеліктері жүйелер.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Роботтарды басқарудың өндірістік жүйелері

    Пән STL, LAD, FBD контроллерлеріне арналған өндірістік бағдарламалау тілдерін және C, Python микропроцессорларына арналған бағдарламалау тілдерін зерттейді. Логикалық, математикалық операторлармен жұмыс істейтін айнымалыларды құру әдістері. Дискретті және аналогтық сигналдарды және SPI, I2C, CAN, UART интерфейстерін өңдеу. PID / PI / PD реттегіштерін енгізу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өнеркәсіптік өндірісті басқарудың автоматтандырылған жүйелері мен өнеркәсіптік басқару жүйелерін математикалық, алгоритмдік, ақпараттық, бағдарламалық, техникалық қамтамасыз етуді әзірлеу.
  • Технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері және өнеркәсіптік басқару жүйелері саласындағы инженерлік есептерді шешу үшін жоғары математика, физика, электротехниканың теориялық негіздері және басқа жаратылыстану ғылымдарының бөлімдері бойынша білімін көрсету.
  • Жоғары математика, физика және басқа да табиғи ғылымдар салалары бойынша білімдерін көрсету және оларды тұрақты даму принциптерін ескере отырып автоматтандыру және басқару саласындағы инженерлік міндеттерді шешуде қолдану.
  • Заманауи компьютерлік, ақпараттық, коммуникациялық технологиялар мен технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін және өнеркәсіптік басқару жүйелерін құру және пайдалану кезінде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді иелену.
  • Технологиялық процестерді автоматтандыру және роботтандыру мәселелерін шешу үшін микропроцессорлық технологияның техникалық мүмкіндіктерін, ақпаратты және бағдарламалық өнімдерді қабылдау және беру құралдарын пайдалану.
  • Электрондық құрылғылардың негізгі түрлері, автоматты басқару жүйелеріндегі электр энергиясының қуат түрлендіргіштері, оларды математикалық сипаттау және модельдеу туралы білімдерін практикада қолдана білу, электронды құрылғыларды басқару жүйелерін талдау және синтездеу үшін есептеулерді орындау.
  • Қазіргі экономикалық, саяси және әлеуметтік жағдайды тұрақты даму, ашықтық және этика принциптерін ескере отырып, сонымен қатар әлеуметтік жауапкершілік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелерін ескере отырып, бағдарлай білу.
  • Ақпаратты өңдеу және автоматтандыру жүйелерін синтездеу әдістеріне, басқару жүйелерін жобалау және бағдарламалау әдістеріне меңгеру. Scada жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін практикалық түрде пайдалану.
  • Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау дағдыларын, микроконтроллерді бағдарламалау құралдары мен тілдерін, процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін және басқару жүйелерін модельдеуге және зерттеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру.
  • Автоматтандыру объектілері ретінде үздіксіз технологиялық процестердің күйін және роботтандыру объектілері ретінде дискретті өндірістік процестерді талдау және бағалау. Элементтер мен құрылғыларды пайдалану, оларды монтаждау, технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелері мен өндірістік басқару жүйелерін реттеу және пайдалану бойынша білікті шешімдер қабылдау.
  • Технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру және роботтандыру объектілерінің күйін экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілерді ескере отырып және инклюзивтілік пен теңдікке ерекше назар аудара отырып талдау мен бағалау, Автоматтандыру және роботтандыру жүйелерінің элементтерін, оларды баптау және пайдаланылуын, тұрақты даму, энергия тиімділігі принциптеріне негізделген шешімдер қабылдау, сондай-ақ барлық адамдар үшін, оның ішінде осал топтар үшін тұрақты даму мақсаттарына сәйкес технологиялар мен мүмкіндіктердің қолжетімділігін қамтамасыз ету.
  • Технологиялық процестер мен өндірістерді басқару жүйелерін жобалау және енгізу кезінде тұрақты даму, энергия тиімділігін арттыру, ресурстарды оңтайландыру және қоршаған ортаға кері әсерді минимизациялау принциптерін ескере отырып заманауи құралдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
Top