6B07112 Electronic and Electrical Engineering в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Электр жабдықтары мен автоматты реттеу жүйелерін жобалау, монтаждау, баптау және пайдалану саласындағы функционалдық міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті терең білімі, практикалық дағдылары мен құзыреттері бар цифрлық электроника және электротехника саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау. Мамандар кәсіби ұтқырлыққа дайын болады, электрондық және энергетикалық салаларды дамытудың заманауи жетістіктері мен перспективаларын қолдануға, сондай-ақ технологиялық және нарықтық ортадағы өзгерістерге бейімделуге қабілетті болады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B062 Электр техникасы және энергетика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Физика II
Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және заманауи физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гармоникалық тербелістер, әлсірейтін тербелістер, айнымалы ток, толқындық қозғалыс, жарықтың сыну және шағылысу заңдары, кванттық оптика, жылу сәулелену заңдары, фотондар, олардың сипаттамалары, толқындық функция, металдардың электр өткізгіштігі, атом ядросы, оның құрылымы мен қасиеттері, байланыс энергиясы, радиоактивтілік.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика I
Мақсаты: классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; техниканың дамуына физиканың әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Мазмұны: механика, қатты дененің айналу қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамика негіздері, беріліс құбылыстары, континуум механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графикасы
Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық ғылым технологиясына және инженерияға кіріспе
Электрондық өнеркәсіп технологияларын дамыту үрдістері туралы, олардың элементтерінің базалық сапа көрсеткіштері, жұмыс параметрлері және электронды жүйелердің энергияны тұтыну көрсеткіші арасындағы байланысын анықтайтын олардың даму заңдары. Электрондық машина жасаудың қарапайым базасын құрудың жалпы принциптері, электронды және электрлік салаларда ғылымның даму негізі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
MatLab және басқа да бағдарламалық өнімдерінде электрондық сүлбаларды модельдеу
Курс студенттерге MatLab виртуалды бағдарламалық ортасында жұмыс жасау негіздерін үйрету. Виртуалды бағдарламалардың жиынтығымен және оның қосымшаларымен, кітапханалар мен кітапхананың құраушыларымен таныстыру; MatLab моделін жасап шығару, сұлбаларды және модель құрауыштарының қасиеттерін өңдеу бойынша дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электротехниканың теориялық негіздері II
Төртұштықтар. Негізгі теңдеулері және өзара жалғану сұлбалары. Электрлік сүзгілер. Сызықты электр тізбегіндегі өтпелі ұрдістер. Коммутация заңдары. Бірінші дәрежелі RL және RC тізбектердегі өтпелі үрдістер. Екінші дәрежелі тізбектердегі өтпелі үрдістерді есептеу. Операторлық әдіс. Біртектес желілердің сипаттамалары. Ұзын желілердің түрлері. Синусоидалы токтың сызықты емес тізбектері. Оларды талдау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электротехниканың теориялық негіздері I
Пәнде электротехникада қолданылатын негізгі ұғымдар мен түсініктемелер; электр магнитті процестердің жаңа модельдеу әдістері, электр және магниттік тізбектердің талдау әдістері; электр тізбектерін сандық талдау әдістері, электротехниканың негізгі заңдары мен принциптері, қасиеттері мен электр тізбектерінің сипаттамалары; электр тізбектерінің орныққан және ауыспалы режимдердегі талдау әдістері, электр тізбектерін аналитикалық және сандық әдістермен қарастыру кезінде, ең оптимальды дұрыс әдісті таңдай білу, электр тізбектерінің негізгі параметрлері мен сипаттамаларын анықтау қарастырылады
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электроника және өлшеу техникасы негіздері
Электронды техниканың заманауи деңгейін, жартылай өткізгіш құрылғылардың құрылысы мен жұмыс принциптерін, оларды қолдану саласын зерттеу. Өлшеу құралдарының даму үрдістері электрондық және электрлік тізбектер мен сигналдардың сипаттамаларын өлшеудің негізгі әдістері, олардың дәлдігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математика
Пәнді игерудің мақсаты - математиканың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру және оны қолдану. Математика бөлімдерін оқып-үйрену негізінде студенттерге логикалық ойлауды дамыту және болашақ кәсіби іс-әрекет шеңберінде қолдануға қажет болатын математикалық мәдениетке жету. Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электрониканың физикалық негіздері
Жартылай өткізгіш құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін анықтайтын физикалық процестер қарастырылады. Жартылай өткізгіш құрылғылардың (диодтар, тиристорлар, динорлар, триактар, транзисторлар) және микросұлбалардың электрондық тізбектері де қарастырылады, осы құрылғыларды қолданудың нақты саласы, электронды құрылғылардың негізгі ток-кернеу сипаттамалары және электронды тізбектердің параметрлері көрсетілген
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Модельдеуге арналған программалық орта
Курс студенттерді MathLab, Electronics Workbench және т.б. виртуалды бағдарламалық орталарда жұмыс істеу негіздеріне үйретеді. Модель құру дағдыларын, өңдеу сызбаларын және модель компоненттерінің қасиеттерін игеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Электротехникалық құрылғылар
Мақсаты: құрылғылардың жұмыс принциптерін, олардың сипаттамаларын және әртүрлі техникалық жүйелерде қолданылуын түсіну. Мазмұны: трансформаторларды, электр қозғалтқыштарын, генераторларды және т. б. қоса алғанда, электротехникалық құрылғылардың жұмыс принциптерімен және қолданылуымен бағдарламада құрылғылардың дизайны, олардың параметрлері, есептеу және пайдалану әдістері, сондай-ақ электр құрылғыларының жұмыс принциптері мен оларды практикалық қолдану туралы терең түсінік қалыптастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Байланыс жүйелеріндегі өлшеу және бақылау құрылғылары
Бұл курс телекоммуникация жүйелеріндегі өлшеу және бақылау құрылғыларының жұмыс принциптерін зерттеуге арналған. Студенттер радиожиілікті спектр анализаторлары, оптикалық талшықты тестілеу құрылғылары, антенна параметрлерін өлшеу құралдары және желі мониторинг жүйелері туралы білім алады. Сонымен қатар, олар байланыс жүйелерін тестілеу және диагностика жүргізу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
ТРИЗ инженерлік есептерді шешуде
«ТРИЗ инженерлік есептерді шешуде» пәнінің мазмұнына техникалық жүйелерді әзірлеу бойынша негізгі сұрақтар, өнертапқыштық есептерді шешу әдістері, техникалық жүйелердің негізгі функцияларын анықтау әдістері, Su-Field талдау, супержүйелер мен ішкі жүйелердің сыни талдауы кіреді. , ақпараттық қорды пайдалану әдістері және инженерлік есептерді шешу үшін TRIZ стандарттары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Микроэлектроника
Жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс принциптері, параметрлері, сипаттамалары мен ерекшеліктері қарастырылады. Диодтар, биполярлық және өріс транзисторлары негізінде электр сигналдары мен генераторлардың күшейткіштерінің әртүрлі тізбектерін жобалау және олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін дамыту. Операциялық күшейткіштер. Дифференциалды күшейткіштер. Кері байланыс. Кері байланыстың күшейткіштердің негізгі көрсеткіштері мен сипаттамаларына әсері. Қуат күшейткіштері. Сүзгілердің жіктелуі және олардың құрамы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Электр машиналарының негіздері
Мақсаты: электр машиналарының жұмыс істеуінің негізгі принциптерін және олардың электротехникалық жүйелермен байланысын түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Электр машиналарының теориясын, есептеу және жобалау әдістерін, сондай-ақ машиналар мен жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық тапсырмаларын зерттеу және электр қозғалтқыштарын, генераторлар мен трансформаторларды қоса алғанда, электр машиналарының жұмыс принциптері мен дизайнын және электр машиналарын өнеркәсіп пен көліктің әртүрлі салаларында қолдануды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Электр жетегінің динамикасы мен басқаруы
Курстың мақсаты жұмыс принциптерін, динамикалық сипаттамаларын, басқару әдістерін және электр жетектерінің әртүрлі түрлерін қолдануды зерттеуді қамтиды. Ол студенттерді әртүрлі өнеркәсіптік қосымшалар үшін электр жетегі жүйелерін түсінуге және дамытуға дайындауға бағытталған. Әдетте бұл курсты қамтитын негізгі тақырыптар:электр жетектерінің негіздері, электр жетектерін басқару принциптері, энергетикалық тиімділік және т.б. Курс тек теориялық сабақтарды ғана емес, сонымен қатар студенттерге алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдануға, электр жетектерін басқару жүйелерін әзірлеуге және талдауға мүмкіндік беретін практикалық зертханалық жұмыстарды да қамтиды. олардың болашақ кәсіби қызметі үшін маңызды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Электроника және схемотехника
Құрылғылардың схемалық құрылысының негіздері мен таныса отырып, олардың электроника жүйелерін, электробайланыс пен радио электроника құрылғыларын және олардың түйіндерін схемалық жолдармен талдай отырып, оларды жобалау және құрастыру әдістерін үйрету мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Электр жетегінің негіздері
Электр жетегі элементтерінің функциялары. Электр жетегі механикасының негіздері . Тұрақты ток жетектері. Айнымалы ток жетектері. Өтпелі кезеңдер. Энергия тиімділігін бағалау. Белгіленген режимдердегі шығындар. Өтпелі режимдердегі шығындар. Электр жетегі арқылы энергияны үнемдеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Электрондық сенсорлар мен түрлендіргіштер
Мақсаты: студенттерді Электр энергетикасы жүйелерінде өндірістен бастап электр энергиясын тұтынуға дейінгі барлық кезеңдерде қолданылатын электронды сенсорлар мен түрлендіргіштермен таныстыру. Мазмұны: Электр энергетикалық жүйелердегі электронды сенсорлар мен түрлендіргіштердің мақсатын, негізгі сипаттамаларын және қолдану салаларын зерттеу. Электр энергиясын өндірудің, берудің, таратудың және тұтынудың әртүрлі кезеңдерінде олардың әрекет ету принциптерін, конструктивтік ерекшеліктерін және пайдалану әдістерін қарастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау
Пән микроконтроллерлерді бағдарламалау әдістерін оқуға және қазіргі ақпараттық-өлшеу және басқару жүйелерінде микроконтроллерлерді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған; аналогты-цифрлық және цифрлық-аналогтық түрлендіргіштерді пайдалана отырып, әртүрлі есептерді шешу үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Оптоэлектрониканың негіздері
Электрлік сигналдарды оптикалық (жартылай өткізгіш лазерлер, жарық шығаратын диодтар) және оптикалық сигналдарды электрлік (әртүрлі типтегі фотодетекторларға) түрлендіретін оптоэлектрондық құрылғыларды құру үшін оптикалық сәулеленудің заттағы электрондармен өзара әрекеттесуін зерттеу. Оптоэлектрондық құрылғылардың негізгі түрлерінің физикалық әсерлері, жұмыс принциптері және дизайн ерекшеліктері сипатталған. Мұндай құрылғылардың физикалық және техникалық сипаттамалары келтірілген, оларды ақпаратты өңдеу жүйелерінде қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ендірілетін жүйелерді бағдарламалау
Пәннің мазмұны ендірілген жүйелердің бағдарламалық-аппараттық жүйелерін әзірлеуге, оларды бағдарламалау әдістеріне, ғылыми зерттеулер мен технологиялық процестерді автоматтандыру тапсырмаларында басқару алгоритмдерін өңдеуге және жөндеуге қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Пәнді оқу экономиканың инновациялық және білімді қажет ететін секторларында ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет үшін элиталық жоғары ынталы кадрларды даярлау мақсатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік жүйелердегі инклюзивті технологиялар және әмбебап дизайн
Бұл курс инженерлік жүйелерде инклюзивті технологиялар мен әмбебап дизайн қағидаларын зерттеуге арналған. Студенттер қолжетімді ортаны құру, бейімделген технологиялар және барлық пайдаланушыларға, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға тең мүмкіндік беретін эргономикалық шешімдер туралы білім алады. Курс көмекші технологияларды, ақылды жүйелерді және тұрақты дизайн тәсілдерін инклюзивтілікті арттыру үшін біріктіруді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Электромагниттік құрылғылар мен аспаптар
Мақсаты: Электромагниттік құрылғылар мен аспаптар – курсының электромагнетизмнің негізгі принциптерін және олардың әртүрлі техникалық құрылғыларда және аспаптарда қолданылуын зерттеуге арналған. Мазмұны: электр және магнетизм заңдарын, электромагниттік өрістердің қасиеттерін электромагниттер, трансформаторлар, электромагниттік толқындар мен олардың техникалық қосымшалары, өлшеу техникасында қолданылуы туралы білім алады. Курс сонымен қатар электромагниттік қорғаныс және ортаның ластануын бағалау, инженерия саласы бойынша шешімдерді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік желіні басқару
Өнеркәсіптік желілердің негіздері, ең көп таралған Өнеркәсіптік желілер. Негізгі желілік топологиялар. Өнеркәсіптік желілерде деректерді берудің физикалық орталары. Өнеркәсіптік желілердің негізгі компоненттері. ақпарат беру желілеріне қойылатын талаптар. Ethernet, Profibus, as-интерфейс өнеркәсіптік желілерінің негізіндегі принциптер. Өнеркәсіптік желілерді практикалық қолдану, оларды жобалау, баптау және пайдалану ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Автоматтандыру негіздері
Пән негізгі өлшеу аспаптарын, технологиялық параметрлердің бастапқы түрлендіргіштерін (датчиктерін), атқарушы механизмдерді, микроконтроллерлерді және станоктар мен технологиялық жабдықтарды автоматты реттеу жүйелерін зерделейді. Автоматтандыру жүйелерінің элементтерін, типтік байланыстардың уақыт және жиілік сипаттамаларын, сызықтық жүйелерді тұрақтылық үшін зерттеу критерийлерін және процестің сапасын бағалау әдістерін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Энергетикадағы интеллектуалды басқару жүйелері
Мақсаты: Энергетикадағы интеллектуалды жүйелер құру және теңшеу саласында қалыптастыру және дайындау. Мазмұны: негізгі тұжырымдамалар мен әдістерді, сондай-ақ ақылды басқару жүйелерін жобалау және оңтайландыру бойынша практикалық тапсырмаларды зерттеу. деректер мен тәжірибені талдау негізінде бейімделуге және шешім қабылдауға қабілетті ақылды жүйелерді құрудың принциптері мен әдістері. Өнеркәсіп, көлік және робототехниканы қоса алғанда, әртүрлі салаларда басқару жүйелерін дамытуға арналған машиналық оқыту, жасанды интеллект және нейрондық желі технологиясы.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Электр жетегінің жиілігін басқару
Басқару нысаны асинхронды қозғалтқыш. Жиілікті басқару-жалпы ұғымдар мен терминдер. Модульдік басқару.векторлық басқару . Электромагниттік момент теңдеуін және координаттар жүйесін таңдау. Статор тогымен басқарылатын модельдер. Статор кернеуімен басқарылатын модельдер. Жылдамдық реттегішін теңшеу ерекшеліктері. Тікелей сәтті басқару. Импульстің ені түрлендіргіштері. Кең қолданылатын электр жетектеріне арналған заманауи түрлендіргіштер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Электротехникалық құрылғыларды жобалау
Курстың мақсаты-электр құрылғыларын жобалау кезінде жүйелік талдау әдісін зерттеу. Электр құрылғыларының негізгі белгілерін және техникалық шешімдерді іздеу негіздерін анықтау. Эвристикалық іздеу әдістері. Техникалық шешімдерді синтездеудің морфологиялық және автоматтандырылған әдістері. Өнертапқыштық мәселелерді шешудің әдістері мен принциптері. Жобалау кезінде электротехникалық құрылғылардың электромагниттік үйлесімділігін бағалау және есепке алу. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын пайдалана отырып, инженерлік-техникалық және экономикалық міндеттерді шешу тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Электр техникалық материалтану
Электр техникалық материалдар классификациясы; сұйық диэлектриктер; полимерлер; бейорганикалық электр оқшаулағыш материалдар; өткізгіш, асқын өткізгіш және жартылай өткізгіш материалдар; магнитті материалдар және олардың классификациясы мен қасиеттері; диэлектриктер мен олардың электр өткізгіштігі; газ, сұйық және қатты диэлектриктердің тесілуі; материалдардың жылу өткізгіштігі мен радиацияға төзімділігі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Электрондық құралдарды жобалау
Электрондық құралдарды өндірудің технологиялық процестерін жобалау әдістерін зерттеу. Электрондық құралдардың құрылымы мен кластары, электрондық құралдардың құрылысын анықтайтын факторлар. Дамудың негізгі кезеңдері. Электрондық құралдардың заманауи және перспективалы дизайны – ұяшықтар, модульдер, блоктар, шкафтар. Стандарттау негіздері. Құрылымдарды біріктіру. Сапа туралы, техникалық деңгей туралы және менеджмент жүйелері мен бұйымдардың сапасын қамтамасыз ету туралы жалпы ережелері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Сандық электр жетегін басқару
Электр жетектерін басқарудың цифрлық жүйелерінің жалпы түсініктері. Электр жетегінің жылдамдығы мен орналасуын басқарудың сандық жүйелері. Деңгей бойынша дискреттілікті ескере отырып, Сандық басқару жүйелерінің есептік модельдері. Дискретті беру функциялары. Электр жетегін реттеу контурының құрылымдық схемалары. Сандық тізбекті синтездеу әдісі. Тиристорлық түрлендіргіші бар электр жетегінің сандық ток тізбегін оңтайландыру. Сандық жылдамдық тізбегін оңтайландыру. Позицияның сандық контурын оңтайландыру. Электр жетек жүйелеріндегі сандық түйіндер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Энергия тиімділігі және жүйелерді оңтайландыру
Мақсаты: энергияны ұтымды пайдалану және техникалық жүйелерді оңтайландыру саласында құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: энергетикалық процестерді талдауды, оңтайландыру стратегияларын әзірлеуді және инновациялық технологияларды қолдануды қамтиды, техникалық жүйелер мен процестердің энергия тиімділігін арттыру әдістерін қамтиды. Энергияны пайдалануды оңтайландыруды, энергияны басқаруды және энергияны тұтынуды азайту үшін заманауи технологияларды енгізуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Lean жүйесі
Lean жүйесінің негізіне компания қызметкерлерінің ортақ күшімен барлық шығындарды үздіксіз жетілдіру және жою кіреді, басты мақсаты — тұтынушыларды қанағаттандыру. Курста ең танымал құралдар мен әдістер қарастырылады: құндылықты құру ағынын картаға түсіру; Ағынды өндіріс; Канбан; Кайдзен — үздіксіз жетілдіру; 5С жүйесі — тиімді жұмыс орнын құру технологиясы; SMED жүйесі — жабдықты тез қалпына келтіру; TPM жүйесі — Жабдықты жалпы күту; jit жүйесі; Визуализация; U-тәрізді жасушалар.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Кернеу және энергия
Мақсаты: энергетикалық жүйелердегі процестерді терең түсінуді қалыптастыру және қазіргі заманғы энергетикалық объектілерді жобалауға және басқаруға дайындық. Мазмұны теориялық сабақтарды, практикалық зертханалық жұмыстарды және энергетика саласындағы өзекті мысалдарды зерттеуді қамтиды. Мазмұны: Электр жүйелері мен энергетиканың теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты зерттеу.Электротехника негіздерін, электр энергиясын тарату мен беруді, сондай-ақ энергетикалық жүйелердің жұмысын талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Электр жүйелерінің динамикасы
Мақсаты: тиімділік пен сенімділігін арттыру мақсатында электр жүйелерінің динамикалық сипаттамасын талдау және модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: модельдеудің математикалық әдістерін, өтпелі кезеңдерді талдауды және электр жүйелерін тұрақтандыруды зерттеу. электр желілері мен құрылғыларының динамикалық мінез-құлқы. Электр жүйелерінің жұмысына уақытша және жиілік параметрлерінің әсері туралы білімді тереңдету, Өтпелі және стационарлық жұмыс режимдерінің процестерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Электрондық инжиниринг
Электрондық аспаптар мен құрылғылар саласындағы жаңа қызметтерді сынау, баптау, әзірлеу және жобалау бойынша кешенді қызметтерді, сондай-ақ сүйемелдеу және кепілдік қызметтер бойынша мәселелерді ұйымдастыру. Ақпараттық-телекоммуникациялық жүйелер, Көлік және ғарыш техникасы, Энергетика, есептеу және медициналық техника үшін заманауи электрондық компоненттерді, құралдар мен технологияларды практикалық қолдану. Микро және наноэлектроника өнімдерін зерттеу, модельдеу және жобалаудағы заманауи және перспективті электронды құралдар, тәсілдер мен әдістер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық жүйелер
Курстың мақсаты-студенттерге микропроцессорлық жүйелердің құрылымы мен принциптерін түсіндіру, сонымен қатар оларды жобалау және бағдарламалау дағдыларын дамыту. Микропроцессорлық жүйелер курсы әдетте микропроцессорлардың құрылымын, олардың жұмыс принциптерін және қолдану салаларын зерттеуді қамтиды. Бұл курстың мазмұны келесі бөлімдерді қамтуы мүмкін: 1. Микропроцессорлардың даму тарихы: бұл бөлімде микропроцессорлардың пайда болуы, олардың дамуы мен өзгеруі қарастырылады. 2. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы: Жүйелік шиналар, процессорлық жад, енгізу/шығару және басқару блоктары сияқты негізгі компоненттердің құрылымы мен функцияларын түсіндіру. 3. Ассемблер тілі: микропроцессорлармен жұмыс жасаудағы ассемблер тілінің рөлі, оның синтаксисі және бағдарламалау әдістері. 4. Микропроцессорлық жүйелерді Бағдарламалау: Бағдарламалау тілдерін қолдану, сондай-ақ жоғары деңгейлі тілдерден ассемблерге тарату процестері. 5. Енгізу / шығару құрылғыларымен өзара әрекеттесу: енгізу/шығару порттарымен, таймерлермен және басқа перифериялық құрылғылармен өзара әрекеттесу әдістері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Бағдарламаланатын логикалық интегралды схемалар
Бағдарламаланатын логика чиптерінің жіктелуі және негізгі қасиеттері. Әзірленіп жатқан құрылғыға арналған БЛИС (Бағдарламаланатын логикалық интегралды схемалар) отбасы мен түрін таңдау бойынша ұсыныстар. Жобаланған құрылғының схемалық сипаттамасын жасау. Жобаның уақытша және топологиялық шектеулерін енгізу. БЛИС негізінде жобаланған құрылғыны функционалды модельдеу. Жобаның тест Модулінің құрылымы мен дайындау әдістері. Мәтіндік форматта және уақытша диаграммалар түрінде жобаның тест модулін құру. БЛИС негізіндегі сандық құрылғыларды модельдеу кезеңдері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Өндеу өндірісі
Пәннің мақсаты - студенттердің цифрландырудың инновациялық құралы ретінде 3D-сканерлеуді қолдану, ТДМ 9 міндеттеріне сәйкес өндірісті, өндірісті және заманауи өнеркәсіптік қызметті жобалау дәлдігін арттыру саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру. 3D сканерлеудің негізгі әдістері: өнеркәсіптің принциптері мен мүмкіндіктері. Тұрақты жұмыспен қамту және машина жасауды дамытудағы 3D сканерлеу. Кәсіпорында 3D сканерлеуді енгізудің экономикалық тиімділігін талдау. 3D сканерлеудің тұрақты индустрияландыру және еңбекті дамыту міндеттерімен байланысын түсіну.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару теориясы мен практикасы
Мақсаты: студенттерге жобаны басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру, сонымен қатар қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер жобаларды басқарудың теориялық негіздерін, оның ішінде тұжырымдамаларды, принциптерді, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және жобаларды аяқтау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Машиналар мен механизмдердің динамикасы
Мақсаты: тиімді инженерлік шешімдерді әзірлеу үшін динамиканың негізгі заңдылықтарын, механикалық жүйелерді модельдеу және талдау қабілетін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: механикалық жүйелердің қозғалыс заңдары мен принциптері, сондай-ақ олардың сыртқы күштермен өзара әрекеттесуі. Механикалық жүйелердің динамикалық мінез-құлқын сипаттау мен талдаудың аналитикалық және сандық әдістері механизмдердің кинематикасы мен кинетикасын, динамикалық жүктемелерді талдау әдістерін және тепе-теңдік параметрлерін анықтауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Электроника және микропроцессорлық технологиялар
Мақсаты: әзірлеу және пайдалану бойынша микроконтроллер заманауи электроника мен микропроцессорлық жүйелерге үйрету және зерттеу Мазмұны: дәрістер, практикалық сабақтар және жобалық тапсырмалар, сондай-ақ электронды конструкциялар мен электроника микропроцессорларының жұмыс принциптері мен дизайны, оларды жобалау әдістері, микроконтроллерлерді бағдарламалау және т.б. микропроцессорларда көркемдік-техникалық жүйеде қолданылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Энергетикалық жүйелердің диспетчерлік және пайдалану міндеттерін шешу үшін әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды қолдану. Олардың тиімділігін кәсіби қызметте талдау және бағалау. Энергетика саласындағы электротехникалық және электрондық құрылғыларды жобалау және үлгілеу, олардың функционалдығы мен сенімділігін оңтайландыру.
- Үздіксіз оқуға қабілеттілікті көрсету, жаңа білімдерді меңгеру, бұрын алынған дағдылар мен құзыреттерді тереңдету және кеңейту. Энергетикалық жүйелерді әзірлеушілер мен пайдаланушылар командасында жұмыс істеу, моральдық-этикалық қағидаларды қолдану, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды дамыту.
- Жалпы инженерлік есептерді шешу үшін негізгі математикалық, физикалық және басқа жаратылыстану білімдерін, қаржылық талдауды және электротехниканың теориялық негіздерін көрсету және қолдану
- Өлшеу аспаптары мен автоматика құралдарын таңдау, электротехникалық өнеркәсіп кәсіпорындарында Автоматтандыру элементтері мен құрылғыларын баптау және пайдалануды жүзеге асыру қабілетін көрсету
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдері білімін қолдану
- Энергетикалық жүйелерді басқару дағдыларының жиынтығын көрсету, энергетикадағы өндірістік процестердің нәтижелерін алу үшін зерттеу әдістерін, әдістемелерін және бағалау критерийлерін таңдау.
- Электрондық және микропроцессорлық база туралы білімдерін қолдану және көрсету, электрмен жабдықтау жүйелері үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қолдану. Әр түрлі күрделілік пен функционалдылықтағы объектілерді электрмен жабдықтау құрылғыларын құру үшін бағдарламаланатын логикалық интегралды схемаларды қолдану және осы құрылғыларды жобалау және құрастыру.
- Энергетикалық инжиниринг нормалары мен стандарттарына сәйкес жобалық және жұмыс техникалық құжаттамасын әзірлеу дағдыларын көрсету. Энергетика саласының электрондық аспаптары мен құрылғылары саласындағы жаңа қызметтерді тестілеу, баптау, әзірлеу және жобалау бойынша кешенді қызметтерді ұйымдастыру әдістерін қолдану.
- Электр жабдықтарын монтаждау мен баптаудың негізгі түрлері бойынша білімді практикада қолдану, сондай-ақ энергетикалық инжинирингте және зияткерлік жүйелерде Автоматты реттеудің сызықтық және сызықтық емес жүйелеріне қызмет көрсету.
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері, кәсіби және қоғамдық-саяси қызметтің әртүрлі түрлерінде инновацияны қабылдау саласындағы базалық білімді қолдану