7M07138 Ғарыштық техника мен технологиялар в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарды жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) бойынша заманауи ғарыш жүйелері, ғарыштық техника мен технологиялар бағыттары бойынша тереңдетілген және іргелі кәсіби даярлықпен қамтамасыз ету, соның негізінде аталған салада ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызмет үшін қажет аналитикалық және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M107 Ғарыштық инженерия
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
ЖҚЗ оптикалық және радарлық жүйелерінің негіздері
Радар мен оптикалық кескіндердің синтезі. Алдын ала өңдеуді есептеу алгоритмі. Дақтық шуды сүзгілеу әдістері. Бұлтты белгілеу. Суреттерді біріктіру әдістері. Нүктелер, объектілер және шешімдер деңгейінде бірлескен өңдеу алгоритмі. Шығарылған параметрлерді визуализациялау негіздері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғарыштық байланыстағы сигналдарды сандық өңдеу
Модуляция әдістері, цифрлық сигналдарды өңдеу, спутниктік байланыс жүйелері, квадраттық-амплитудалық кілттеу, қателерді түзететін кодтауды әзірлеу, адаптивті цифрлық алгоритмдерді талдау ғарыштық байланыс сигналын өңдеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Санды деректерді берудің сымсыз желісі
Сымсыз желілер мен жүйелерді жобалау, дамыту және жаңарту әдістерін оқып үйрену, сонымен қатар қолданыстағы желілерде жаңа технологияларды іс жүзінде енгізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты - арналардың жиіліктік бөлінуі бар тарату жүйелерін құру (ҚРЧ). CHRC тарату жүйелерінде арна сигналдарын қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлу арқылы беру жүйелерін құру принциптері (ВРК). ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жерүсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері. Пәнің зерттеу мақсаты - арналарды жиілікпен бөлетін тарату жүйелерін құру (АЖБТЖ). ЖТА-дан беру жүйелерінде арналық сигналдарды қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлумен беру жүйелерін құру принциптері. ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жер үсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Спутниктік навигацияның даму перспективалары
Спутниктік навигациялық жүйелердің жұмыс істеу принциптерін, олардың құрылымын және қолдану салаларын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар GPS, ГЛОНАСС, Galileo, BeiDou сияқты жаһандық навигациялық спутниктік жүйелердің (GNSS) архитектурасын, сигналдарды өңдеу технологияларын және дәлдікті арттыру әдістерін меңгереді. Пән аясында навигациялық деректерді қабылдау, өңдеу және талдау тәсілдері, сондай-ақ инерциялық навигация жүйелерімен (INS) біріктіру әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, қателіктерді түзету алгоритмдері, дифференциалды GPS (DGPS), RTK (Real-Time Kinematic) технологиясы, ғарыштық және жерүсті қолдану салалары зерттеледі. Курсты аяқтаған білім алушылар спутниктік навигация жүйелерін жобалау, талдау және оларды көлік, авиация, ғарыш, геодезия және басқа да салаларда қолдану бойынша теориялық және практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
ЖҚЗ геоақпараттық жүйелер негіздері
Курс қоғамды ақпараттандыру және цифрландыру мәселелеріне, географиялық ақпараттық жүйелердің даму тарихына, қашықтықтан зондтаудан алынған ГАЖ деректерін пайдалану көлемі мен деңгейлеріне, қашықтықтан зондтау ақпараты негізінде цифрлық деректерді құру технологияларына кеңінен шолу жасайды. Экономиканың әртүрлі салаларында ГАЖ қашықтықтан зондтаудың дамуын талдау. GPS көмегімен ГАЖ қашықтықтан зондтауды әзірлеу және енгізу. ArcGIS, Mapinfo, GRASS, CityCom ГАЖ жүйелерінің бағдарламалық-аппараттық кешендері. ГАЖ үшін ISO стандарттары
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық менеджмент
Мақсаты: Заманауи үлгілер мен стандарттар негізінде жобаны басқарудың құрамдас бөліктері мен әдістері туралы білім алу. Міндеттері: бизнесті дамытуды жобаға бағытталған басқарудың мінез-құлық үлгілерін зерттеу; PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарын және жобаларды басқару саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттарын меңгеру; стратегиялық, жобалық және жедел басқаруды біріктіру арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқару ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғарыштық ұшулар механикасының заманауи әдістері
Ғарыштық ұшулардың орбиталық механикасының классикалық теориясы Кеплер заңдары мен Ньютон механикасына негізделе отырып талданады. Осы бағытта орбиталарды түзету және басқару әдістері, соның ішінде гравитациялық маневрлер, иондық және электрлі-реактивті қозғалтқыштар арқылы траекторияларды оңтайландыру, сондай-ақ аэро тежегіштерді қолдану тәсілдері қарастырылады. Магистранттар сандық әдістер мен модельдеу құралдарын меңгере отырып, орбиталық есептеулер жүргізуді үйренеді. Олар N-дене мәселесін шешу, қозғалысты сандық интеграциялау және спутниктердің автономды навигация жүйелерін жобалау мәселелерін зерттейді. Сонымен қатар, жасанды интеллект пен машиналық оқыту алгоритмдерінің ғарыш аппараттарын басқару мен ұшу траекторияларын оңтайландырудағы қолданылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру
Компьютерлік көру - бұл цифрлық кескіндер немесе бейнелер туралы жалпы жоғары деңгейде түсінігі бар және объектілерді анықтауға, қадағалауға және жіктеуге арналған компьютерлік жүйелерді құруды зерттеу. Практикалық тұрғыдан алғанда, компьютерлік көру адамның көру жүйесі орындай алатын міндеттерді түсінуге және автоматтандыруға ұмтылады. Бұл курс кескінді классификациялау мәселелеріне арналған соңғы үлгілерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аэроғарыштық жүйелердің динамикасы және басқаруы
Аэроғарыштық жүйелердің динамикасы және басқаруы пәні аэроғарыштық аппараттардың қозғалысын, олардың тұрақтылығы мен басқару әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар бұл курста орбиталық және атмосфералық ұшу динамикасын, қозғалыс теңдеулерін, сызықтық және сызықтық емес басқару жүйелерін талдауды меңгереді. Сонымен қатар, инерциялық навигация, автономды басқару алгоритмдері, адаптивті және оптималды басқару әдістері қарастырылады. Бұл пән ғарыштық аппараттардың тұрақты траекториясын қамтамасыз ету, маневр жасау және сыртқы әсерлерге жауап беру қабілетін жетілдіруге бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ғарыш аппараттары мен аэрокосмостық жүйелердің қозғалысын тиімді басқаруға қажетті теориялық және практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
ҒЗЖ және ТКЖ ұйымдастыру
Ғылыми қызмет субъектісі, ғылыми қызмет объектісі, ғылыми танымның эмпирикалық әдістері, ұқсастық, тақырыптың өзектілігі, ҒЗЖ аспектісі, гипотезалары, танымның ғылыми әдісінің ерекшеліктері, дедукция әдісі, индукция әдісі, ғылым мен ғылыми зерттеулердің сыныптамасы, эксперименттерді жоспарлау теориясы, талдамалық шолу, заманауи жарияланым көздері, ҒЗЖ және ТКЖ есептерін жасау ережелері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғарыш аппараттарын басқару жүйелері
Курстың негізгі тақырыптары ғарыш аппараттарын басқарудың жалпы қағидалары, олардың қозғалысын математикалық модельдеу, бағдарлау және тұрақтандыру әдістері, сондай-ақ басқару мен навигация алгоритмдері болып табылады. Ерекше назар аппараттық құралдарға, соның ішінде борттық есептеу кешендеріне, датчиктерге, атқарушы құрылғыларға және навигация жүйелеріне аударылады. Сондай-ақ, ғарыш аппараттарының тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті сенімділік, істен шығуға төзімділік және траекторияларды оңтайландыру мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, пән аясында инклюзивті инженерия және қолжетімді технологиялар қарастырылады. Ғарыш аппараттарын басқару жүйелерінде ерекше қажеттіліктері бар пайдаланушыларға арналған адаптивті интерфейстер, дауыстық және автономды басқару мүмкіндіктері зерттеледі. Курста инклюзивті жасанды интеллект пен нейрожелілердің қолданылуы талданып, ерекше қажеттіліктері бар мамандарға арналған қолжетімді навигация жүйелерін жобалау әдістері қарастырылады. Студенттерге барлық материалдар қолжетімді форматта ұсынылады, соның ішінде субтитрлер, адаптивті бағдарламалар мен арнайы модельдеу құралдары қамтылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Роботтарды терең оқыту
Ұсынылған курс "терең оқыту" әдістеріне - машиналық оқытудың нейрондық желілік әдістерінің жаңа буынына арналған, бұл бірқатар қолданбалы салаларда қарқынды дамуға әкелді. Курс магистранттардың терең нейрондық желілерді қолдана отырып, қолданбалы мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Соңғы бірнеше жыл ішінде тереңдетіп оқыту әдістері қолданбалы салаларда берік орныққан компьютерлік көру: визуалды бейнелерді тану, сегментация, кескіндермен түстерді қалпына келтіру, суреттерді тегтермен сипаттау, мәтінді өңдеу, сөйлеуді өңдеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Микроконтроллерді бағдарламалау
Пәнді оқытудың мақсаты - микроконтроллерлер мен үлкен интегралды схемалар (ҮИС) негізінде микроэлектрондық жүйелерді жобалау технологиясы. Микропроцессорлық контроллерлерді бағдарламалау және жөндеу құралдары. Микроконтроллерлер мен бағдарламаланатын логикалық интегралды схема және микроконтроллер (БЛИСжМ) бағдарламалауға арналған практикалық схемалар мен бағдарламалар схемалары. Микроконтроллерлерді жобалау кезінде бір жағынан өлшемдер мен шығындар, екінші жағынан икемділік пен өнімділік арасындағы ымыраға келу. Әр түрлі қосымшалар үшін осы және басқа параметрлердің оңтайлы қатынасы әр түрлі болуы әдістер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Спутниктік кеңжолақты байланыс жүйелері
Бұл пән спутниктік технологияларды қолдану арқылы жоғары жылдамдықты деректерді беру жүйелерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар спутниктік кеңжолақты байланыс жүйелерінің архитектурасын, жұмыс принциптерін және қолдану салаларын меңгереді. Курста геостационарлық (GEO), орта орбиталық (MEO) және төмен орбиталық (LEO) спутниктер негізіндегі байланыс жүйелері қарастырылады. Сонымен қатар, көп арналы қолжетімділік әдістері (FDMA, TDMA, CDMA), сигнал тарату және модуляция тәсілдері, деректерді қорғау және қателерді түзету алгоритмдері зерттеледі. Пән аясында спутниктік интернет қызметтері, жаһандық байланыс инфрақұрылымы және 5G мен IoT технологияларымен интеграция мүмкіндіктері қарастырылады. Курсты аяқтаған білім алушылар спутниктік кеңжолақты байланыс жүйелерін жобалау, басқару және оңтайландыру бойынша теориялық және практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғарышқа негізделген ЖҚЗ радиолокациялық жүйелері
КосмБ ЖҚЗ РЛС курсы келесі негізгі бөлімдерді қамтиды: аэроғарыштық мониторингтің жаһандық жүйесінің құрылымы; КосмБ ЖҚЗ РЛС ақпараттық параметрлері; РЛС шешілетін міндеттер; радилокациялық бақылау және ихсвойство объектілері; РЛС жер бетін ғарыштан бақылау үшін пайдаланатын электромагниттік тербелістердің спектрлері; беру және қабылдау кезінде радиосигналдың поляризация мәселелері; радиотолқындардың жер бетіндегі әртүрлі физикалық объектілерден шағылысуы және олардың ерекшеліктері; ЖҚЗ ғарыштық РЛС заманауи әдістері; антеннаның (РСА) синтезделген апертурасы бар ғарыштық радиолокациялық бейнелеулерді синтездеу алгоритмдері; радиолокациялық бейнелерді өңдеу және тіркеу әдістері; Ғарыштық РСА ақпараттылығын арттыру тәсілдері; ғарыштық орналасу ЖҚЗ РСА-ның жай-күйі мен даму перспективалары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғарыштық техника мен технология бойынша зерттеулерді ұйымдастыру негіздері
Пәннің мақсаты ғарыштық техника саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау әдістері мен принциптеріне арналған. Курс эксперименттік қондырғыларды жобалауды, деректерді талдауды және нәтижелерді интерпретациялауды қамтиды. Белсенді оқыту әдістеріне зертханалық жұмыстар, ғылыми жобалар мен семинарлар жатады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғарыш саласындағы өнертапқыштық есептерді шешу теориясы
"Ғарыш саласындағы өнертапқыштық есептерді шешу теориясы" курсы г. С. Альтшуллердің заңдар жүйесін, техникалық жүйелердің (КО) даму заңдылықтары мен сызығын, КҚ құрылымдық талдау мен синтезін (вепольдік талдау), АРИЗ негіздерін, мінсіз түпкілікті нәтижені (ИКР), КО қайшылықтарын шешу тәсілдерін, ТРИЗ стандарттарын, технологиялық әсерлерді, математикалық, физикалық және химиялық әсерлерді қамтиды. химиялық, тұлғаның даму теориясы және шығармашылық ұжымдардың даму теориясы және ғарыштық технологияның дамуындағы ҒСӨЕ-нің рөлі мен орны.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
ГАЖ дерекқоры және дерекқорды басқару жүйелер
Пән ғарыштық технологиялар үшін географиялық ақпараттық жүйелер мен мәліметтер қорын зерттеуге бағытталған. Курс ГАЖ деректер қорын жобалау, құру және басқарудың теориясы мен тәжірибесін қамтиды. Белсенді оқыту әдістеріне білім мен дағдыларды бекітуге арналған зертханалық жұмыстар, семинарлар және жобалық тапсырмалар кіреді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғарыштық және жерүсті жүйелерінің электромагниттік сәйкестілігі
Мақсат электромагниттік үйлесімділік принциптерін меңгеру және байланыс жүйелерін талдау және жобалау дағдыларын дамыту. Пән радио қызметтерін және радиожиіліктерді халықаралық реттеуді зерттейді. Негізгі тақырыптарға ЭМҮ критерийлері және олардың спутниктік және жер үсті байланысын қоса алғанда, әртүрлі радио қызметтеріне қолданылуы кіреді. Оқыту әдістеріне лекциялар, семинарлар, жағдайлық есептер және практикалық жаттығулар жатады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Ғарыш пен ұшақтарды электрмен жабдықтау
Мақсат – авиациялық электрмен жабдықтау туралы білім алу және жүйені жобалау және техникалық қызмет көрсету дағдыларын дамыту. Пән авиациядағы электрмен жабдықтау жүйелері мен қуат сенімділігін зерттейді. Энергия көзін талдауды, қашықтан қоректендіруді және қайталама қуат беру жүйелерінің машиналық дизайнын қамтиды. Оқыту әдістеріне лекция, зертханалық жұмыс, жағдайлық есептер және практикалық жаттығулар жатады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғарыш саласының концептуалды дамуының ғылыми-техникалық мәселелерін, атап айтқанда Жерді қашықтықтан зондтаудың ғарыштық жүйелерін талдай білу.
- Техникалық жүйелердің дамуын талдау және болжау, ғылыми зерттеулерді оқыту және жүргізу, зерттеу міндеттерін жоспарлау және қою, ЖҚЗ кешендерін әзірлеу және жобалау.
- Жерді қашықтықтан зондтау ғарыштық жүйелері бойынша теориялық білімдерді қолдану дағдыларын меңгеру және жаңа идеяларды енгізу, қолданбалы мақсаттар үшін ғылыми эксперименттерді жоспарлап, жүргізе білу қабілеті.
- Ғарыштық технологиялар мен технологиялар, автоматтандыру жүйелері және ғарыштық жүйелерді роботтандыру саласындағы теориялық және практикалық білім тәсілдерінің әдістерін талдау.
- Ғылым философиясы, жоғары мектеп педагогикасы, шетел тілдері және басқару психологиясы салаларындағы білімдер негізінде өзінің зияткерлік деңгейін көрсете білу. Жаңа білім мен дағдыларды үнемі меңгеріп, дүниетанымын жүйелі түрде кеңейту.
- Ғарыштық суреттерді дешифрлеу және оларды өндірістік міндеттерге қолдану бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қолдана білу қабілетін көрсету, сондай-ақ оларды жетілдіру бойынша зерттеулер жүргізу.сипаттамаларын жақсартуда зерттеулер жүргізу білу.
- Университетте және орта арнаулы оқу орындарында оқытудың заманауи педагогикалық әдістемесі саласындағы теориялық және практикалық білімдерін оқушыларға жеткізу.