7M06110 Digital modeling в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Digital modeling» білім беру бағдарламасының мақсаты – математикалық және компьютерлік модельдеу, ақпаратты өңдеудің жаңа тиімді әдістерін құру және пайдалану саласындағы магистрлердің сәйкес құзыреттері бар жоғары білікті кадрларды дайындау. , күрделі процестер мен объектілердің математикалық модельдері, заманауи математикалық әдістер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану. Оқытуды аяқтау нәтижесінде түлектер зерттелетін жүйелердің эволюциясын болжауға мүмкіндік беретін алуан түрлі жүйелер мен процестердің математикалық модельдерін құру және зерттеу технологиялары саласында маман ретінде жұмыс істей алады, және сол арқылы қабылданған шешімдердің дұрыстығын тексеру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Мұнай-газ саласындағы ақпараттық технологиялар
Мақсаты: ақпараттық технологиялардың бар жетістіктерімен оларды мұнай-газ саласында пайдалану контекстінде таныстыру. Мазмұны: мұнай мен газды барлау, өндіру, тасымалдау және өңдеу кезеңдерінде АТ енгізу, пайдалану және даму перспективаларын білу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кеуекті орталарды модельдеу
Мақсаты: мұнай-газ саласындағы заманауи компьютерлік модельдеу технологиялары саласында білім алу. Мазмұны: кен орнының мейлінше шынайы бейнесін көрсететін кен орындарының компьютерлік модельдерін құрастыру кезіндегі теориялық білімді инженердің кәсіби қызметінде қолданудың түсінігі мен мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы математикасының модельдері
Мақсаты: қаржылық экономиканың әртүрлі бөлімдеріндегі математикалық модельдер мен әдістерді зерттеу. Мазмұны: кез келген несиелік немесе коммерциялық операцияның негізгі өзара байланысты параметрлері, осы параметрлер арасындағы сандық байланыстарды білу және олардың негізінде белгілі бір қаржылық нәтижелерді алу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сандық гидродинамикалық модельдеу
Мақсаты: көмірсутекті кен орындарын цифрлық гидродинамикалық модельдеудің теориялық негіздерімен танысу және гидродинамикалық модельдерді құрудың негізгі практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: физикалық принциптері, іске асыру технологиясы және ұңғымаларды заманауи кешенді гидродинамикалық сынау нәтижелерін интерпретациялау әдістері, орта және ұзақ мерзімді игеру перспективаларында геологиялық-техникалық шараларды негіздеу, сондай-ақ қазіргі заманғы оңтайландыру технологияларын пайдалана отырып, таусылмайтын кен орындарын игеру жүйелерін оңтайландыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Сұйық қозғалысының теңдеуін шекті айырмашылық әдісімен сандық шешу
Мақсаты: гидродинамикалық процестерді математикалық модельдеудің негізгі кезеңдерін оқу және практикалық меңгеру. Мазмұны: есептің қойылымы, математикалық модельді таңдау және бастапқы шекаралық есепті құрастыру, аймақтың тор моделін құру, тордың жуықтауын таңдау немесе өңдеу, шекті айырмашылық әдісі, ақырлы көлем және ақырлы элементтер әдісі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көп ядролы жүйелерге арналған интерфейстер
Оқытудың мақсаты: магистрлерде әртүрлі салалардағы міндеттердің кең спектрін шешу үшін заманауи есептеу кешендері мен бағдарламалық құралдарды пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс графикалық процессорлар архитектурасының ерекшеліктерін, графикалық процессорлар негізінде гибридті есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін, графикалық процессорларда тиімді орындауға жарамды тапсырмалар кластарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту әдістері
Пәнді меңгеру мақсаттары: формальды математикалық модельдерді құру және модельдеу нәтижелерін түсіндіру үшін машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білімді қалыптастыру; формальды математикалық модельдерді құру және әртүрлі қолданбалы салаларда қолданбалы есептерді шешу кезінде модельдеу нәтижелерін түсіндіру үшін машиналық оқыту әдістерін практикалық қолдану бойынша біліктерді әзірлеу. Машиналық оқыту әдістері-оқуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін зерттейтін жасанды интеллекттің кең бөлімі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Геометриялық және компьютерлік модельдеу.
Мақсаты: компьютерлік графиканың негізінде жатқан негізгі теориялық түсініктерді қалыптастыру, компьютерлік графиканы өңдеуде қолданылатын әдістер мен алгоритмдерді үйрену және меңгеру. Мазмұны: растрлық бейнелерді қабылдау ерекшеліктері; кескіндерді кванттау және іріктеу әдістері; бағдарламалық қамтамасыз ету құрылымын және компьютерлік графикалық алгоритмдерді енгізуді білу; геометриялық модельдеу әдістері; мәліметтердің графикалық үлгілері; геометриялық модельдеу және оның міндеттері; суреттер мен сызбаларды құру және өңдеу үшін интерактивті графикалық жүйелерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Вариациялық есептеу
Мақсаты: Оңтайландыру мәселелерін шешуде кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру. Мазмұны: классикалық вариациялық есептерді шешудің негізгі әдістерін үйрену, абстрактілі математикалық ойлау және оны нақты есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын дамыту, математикалық мәдениетті арттыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Параллель есептеулер
Курстың мақсаты компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, параллель бағдарламалау және деректерді параллель өңдеу негіздері бойынша білім мен дағдыларды алу болып табылады. Курсты оқытудың міндеттері: Ақпаратты параллель өңдеу және параллель алгоритмдерді ұсыну әдістерін үйрету; студенттерді ЭЕМ архитектурасымен таныстыру; параллельді үдерістер спецификациясының құралдарын қалыптастыру; параллельді бағдарламалау тілдерін үйрету; тізбекті алгоритмдерді Автоматты параллелдеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бұлыңғыр және нейрондық желіні модельдеу
Мақсаты: компьютерлік жүйелер мен желілерді зерттеуде туындайтын практикалық есептерді талдау мен модельдеудің жаңа тәсілдерін қалыптастыратын анық емес жиындар теориясы бойынша білім алу, анық емес логикалық әдістерді және нейрондық желілер теориясын меңгеру. Мазмұны: анық емес жиындар теориясының, анық емес математиканың негізгі түсініктері; дәстүрлі және анық емес логикаға негізделген нейрондық желілерді оқытудың негізгі кластары мен принциптері; практикалық есептерді шешу үшін нейрондық желіні модельдеу бағдарламаларын қолданудың практикалық дағдылары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Геостатистика
Мақсаты: геостатистиканың теориялық негіздерін меңгеру және қатты пайдалы қазбаларды барлау кезінде алынған геологиялық барлау мәліметтерін талдау үшін қолдану. Мазмұны: геологияда математикалық әдістерді қолдану және қатты пайдалы қазбалар кен орындарының ресурстары мен қорларын бағалаудың геостатистикалық әдістері. Компьютерлік технологиялардың қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері және математикалық әдістерді қолданудың заманауи мүмкіндіктері. Геологиялық есептерді шешуде статистикалық әдістерді қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Machine Learning & Deep Learning
Курс терең оқыту үлгілеріне бағытталған. Машиналық оқытудағы өріс ретінде терең оқыту үлгілері сандық-сапалық ауысуды көрсетеді. Жаңа модельдер және олардың қасиеттері бөлек зерттеуді және мұндай модельдердің метапараметрлерін орнату тәжірибесін талап етеді. Бұл курс терең оқыту негіздерін, нейрондық желілерді, конволюционды желілерді, RNN, LSTM, Adam, Dropout, BatchNorm, Xavier/He инициализацияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы есептерді шешудің сандық әдістері
Мақсаты: математикалық әдістерді қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы есептерді сандық шешуде практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: қолданбалы есептерді математикалық тұжырымдаудың практикалық аспектілері, оларды шешудің математикалық әдістерін таңдау және сандық енгізу қарастырылады. Қолданбалы есептерді құрастыру кезінде де, оларды сандық талдау әдістерін жасау кезінде де зерттелетін есептердің ерекшеліктерін ескеру қажеттілігіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы ақпарат теориясы
Пәнді игерудің мақсаты: ғылымның әмбебап тілі, құбылыстар мен процестерді модельдеу құралы ретіндегі ақпарат теориясы туралы, кодтау және криптография идеялары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, кеңістіктік қиялды, алгоритмдік мәдениетті, болашақ кәсіптік қызметке, үздіксіз білім алуға және өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті деңгейде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; кәсіптік циклдің сабақтас пәндерін оқу үшін күнделікті өмірде қажетті теориялық білім мен дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Автоматты тереңдетіп оқытуға арналған Python
Пәнді игерудің мақсаты магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін машиналық оқыту әдістері негізінде тану және жіктеу жүйелерін құрудың, оқытудың және қолданудың заманауи тәсілдерімен танысу болып табылады. Пәннің мазмұны машиналық оқытудағы (machine learning) арнайы бөлім – терең оқыту алгоритмдері мен әдістерін (deep learning) меңгеруге; терең оқыту әдістерін пайдалана отырып, практикалық есептерді шешуде біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кластерлеу, жіктеу, болжау міндеттерінің қойылуын, терең оқытудың алгоритмдері мен әдістерін білуі керек. Ашық терең оқыту кітапханаларын қамтитын архитектуралармен жұмыс істей білу, теория мен эксперимент нәтижелерін салыстыру және машиналық оқыту үшін олардың тұжырымдарын практикалық мәселелерден оқшаулау. Персоналды жасанды интеллект жүйесімен жұмыс істеуге үйрете алу.
- Сандық әдістер және қолданбалы есептерді шешу саласындағы терең білімдерін қолдану. Динамикалық жүйелерді, статистикалық модельдерді, дифференциалдық теңдеулер, ойын-теориялық модельдерді (математикалық есептеулер, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, сандық әдістер, статистика және т.б.) және практикалық модельдеу курсын қоса алғанда, математикалық модельдер мен модельдеулердің әртүрлі түрлерін әзірлеу.
- Теориялық білімдерін математикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуде қолдана білу; есептерді талдау және математикалық моделін құру. Вариацияларды есептеудің типтік есептерін шешу дағдыларын көрсету.
- Математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерін кәсіби бағдарламалық қамтамасыз етуді, компьютерлік графиканы, визуализацияны және меншікті бағдарламалық пакеттерді әзірлеуді пайдалана отырып, ғылыми, қолданбалы, өндірістік және технологиялық мәселелерді шешу үшін қолдану.
- Қаржылық математика, сандар теориясы қолданбалары, деректерді басқару және талдау бойынша негізгі білімдерді пайдалана білу. Қаржы индустриясындағы және/немесе сақтандыру индустриясындағы есептерді математикалық модельдеу мүмкіндіктерін (шектеулерін) бағалау, қуатты математикалық модельдерді әзірлеу және оларды тәжірибеде қолдану.
- Математикалық және компьютерлік модельдеу, ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу және зерделеу және қазақ (орыс) және ағылшын тілдерінде тақырып бойынша өз пікірін жазбаша және ауызша жеткізе білу.
- Басқару психологиясының негіздерін және жоғары білім беру педагогикасының негіздерін білу, оқытушылық дағдыға ие болу, ғылым тарихы мен философиясы бойынша дереккөздерді білу және сыни тұрғыдан талдау.
- Ақпарат теориясының іргелі ұғымдарын және олардың кибернетиканың іргелі ұғымдарымен байланысын білу; ақпарат көздері мен байланыс арналарын математикалық модельдеу үшін қолданылатын әдістер; зерттелетін әдістерді қолдану салалары. Ақпарат көздері мен байланыс арналарының параметрлерін анықтай алу; нақты шарттарда ең тиімді кодтау әдістерін табу; жоғарыдағы есептерді шешу үшін компьютерлік технологияны қолдану.
- Анық емес өндірістік жүйелер мен нейрондық желілерді қалай талдау керектігін білу; анық емес логиканың, нейрондық және гибридтік желілердің негіздерін білу; ғылыми және жобалық-технологиялық қызметтің міндеттерін шешу үшін математикалық әдістерді әзірлеп, қолдана білу.
- Мұнай және газ өңдеу өнеркәсібінің жалпы мәселелерін шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыра білу. Жобаны әзірлеуді басқару үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана білу, жүйелік талдаушыларға, бағдарламашыларға және басқа мамандарға тапсырмалар бере білу.
- Графикалық процессорлар негізінде гибридті есептеу жүйелерін ұйымдастырудың архитектуралық ерекшеліктерін, принциптерін, көп ядролы жүйелерді, графикалық процессорларда тиімді орындауға қолайлы тапсырмалар кластарын білу.
- Кітапханаларды пайдалана отырып, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінде деректерді өңдеудің параллельді алгоритмдерін іске асыра білу; параллельді есептеу жүйелеріндегі есептерді шешу.
- Компьютерлік модельдеу саласындағы заманауи шешімдерді тәжірибеде қолдана білу; мұнай кен орындарының кеуекті орталарында модельдеу мәселелерін шешу үшін заманауи әзірлемелерді қолдану перспективалары мен мүмкіндіктерін бағалау.
- Кеуекті ортадағы сұйықтардың қозғалу заңдылықтарын білу. Көмірсутек кен орындарының гидродинамикалық модельдерін құра білу, оларды есептеу және нәтижелерді талдай білу.
- Климаттың өзгеруі және табиғи ресурстардың сарқылуы сияқты жаһандық экологиялық проблемалардан бастап, теңсіздікті, денсаулық сақтау мен білім беруді қоса алғанда, әлеуметтік-экономикалық аспектілерге дейін әртүрлі деңгейлерде тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру бойынша терең білім мен құзыреттерге ие болу.
- Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алу; білім алушыға бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыра және өткізе білу.
Ұқсас БББ
7M06110 Ақпараттық жүйелер және технологиялар-1
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
7M06110 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M06110 Информатика
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
7M06110 Информатика
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті