8D06103 Management of information systems в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Құзыретті ғылыми-педагогикалық және басқарушылық кадрларды, ақпараттық технологиялар бойынша практикалық тәжірибесі бар топ-менеджерлерді, сондай-ақ ақпараттық жүйелерде заманауи тұжырымдамалар мен модельдерді әзірлеу және дамыту үшін қолданбалы зерттеулер жүргізуге мүдделі тұлғаларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Big Data Processing
Ақпараттық жүйелерде үлкен деректер технологияларын қолданудың теориялық және практикалық аспектілерін оқып үйрену. Жадқа қолжетімділіктің біріздендірілген жүйесі бар және жүйеленбеген модельдер қарастырылады. Қатты байланысқан және әлсіз байланысқан таратылған есептеу жүйелері. Мұндай жүйелердің орнықтылық мәселелері және есептеу қуатын анықтау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-іздестіру жүйелері
Пән іздеу жүйелерін құруға және пайдалануға қатысты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Ол мыналарды қамтиды: іздеу жүйелерінде ақпаратты ұйымдастыру үшін қолданылатын индекстеу алгоритмдерін зерттеу; ақпаратты іздеу процесі зерттеуде; пайдаланушылардың сұраныстарын талдау, сұраныстарды индекстелген ақпаратпен салыстыру және іздеу нәтижелерін рейтингтеу; әртүрлі көздерден, соның ішінде веб-беттерден, деректер қорынан, мультимедиялық ресурстардан және басқа деректер көздерінен ақпаратты іздеу әдістері мен көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты: инженерлік және жаратылыстану ғылымдарының докторанттарында академиялық жазу дағдылары мен жазу стратегиясын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың негіздері мен жалпы принциптері, соның ішінде: тиімді сөйлемдер мен абзацтар жазу, дерексіз жазу, кіріспе, қорытынды, талқылау, қорытынды, пайдаланылған әдеби көздер; мәтінде дәйексөз келтіру; плагиаттың алдын алу, сондай-ақ конференцияда презентация жасау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және әлемдік нарық
Мақсаты: зияткерлік меншік құқығы саласындағы оның әлемдік нарықтағы даму тенденцияларын талдай және болжай алатын, зияткерлік меншікті қорғау және коммерцияландыру стратегиясын әзірлей алатын мамандарды даярлау. Мазмұны: зияткерлік меншіктің жаһандық аспектілері және оның халықаралық сауда және экономикадағы рөлі, халықаралық келісімдер мен конвенцияларды талдау, интеллектуалдық меншікті басқару стратегиялары, әртүрлі юрисдикциялардағы зияткерлік меншік құқықтарын қорғау және бұзу жағдайлары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы оңтайландыру әдістері
Дифференциация теориясына негізделген математикалық программалаудың заманауи бағыттары, сондай-ақ желілік мәселелердің кең спектрі арқылы сараланған функциялардың классикалық оңтайландыру әдістерін зерттеу. Экономикалық, өндірістік және ұйымдастырушылық үрдістерді кездейсоқ сыртқы әсерлермен және мемлекеттік айнымалылар туралы толық емес ақпаратпен талдау және оңтайландыру үшін типтік құрылымдар мен модельдерді қолдану тәртібі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Процестер мен жүйелерді компьютерлік модельдеу
Үздіксіз, дискретті, көп өлшемді кездейсоқ айнымалы және Марков, Гаусс процестеріндегі формаланған тұрақсыз параметрлер мен процестерді моделдеу. Кәдімгі және ерекше оқиғалардың ағынын модельдеу. Кездейсоқ үлгіні анықтау. Кезек күту жүйелерін күту. Белгісіздік және тәуекел жағдайларында инвестицияларды үлестіру модельдеу. Инвентарлық басқару жүйелерін модельдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялық жасанды интеллект
Пән жасанды интеллект негіздерін зерттеуді және оларды тәжірибеде қолдануды қамтиды. Пайдалы ақпаратты жинау, талдау, шығару, машиналық оқыту моделін құру қарастырылады. «Эмоционалды интеллект» пәнін оқудың мақсаты – докторанттардың теориялық және практикалық білімдерін, құндылықтар тізбегін басқарудағы эмоционалдық құзыреттілік дағдылары мен дағдыларын дамыту, сондай-ақ маманның кәсіби қызметіне қажетті эмоционалды құзыретті мінез-құлықты қалыптастыру. заманауи компаниялардың бизнес-процестеріндегі эмоционалдық факторды есепке алуға негізделген жоғары деңгейдегі маман.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми-метрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және басқарудың заңдары, принциптері, түсініктері, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеруден тұрады. Мазмұны: техникалық ғылымдардың құрылымы, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, техникалық ғылымдардың, информатиканың және инженерлік зерттеулердің теория мен практикадағы рөлін жалпы ғылыми, философиялық және арнайы ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
АЖ интеллектуалды деректерді талдау
Деректерді іздеу пәнаралық пән ретінде, деректерді өңдеу және өңдеу әдістемесі. Сипаттамалық мәліметтерді талдау. Мәліметтер типтері, жиынтықтары және үлгілері. Деректер сапасын бағалау. Сілтемені анықтау және сілтеме талдау. Әр түрлі сипаттағы мәліметтер негізінде динамикалық модельдер және болжау. Модельдердің сапасын бағалау. Тәжірибе мен зерттеулерде әртүрлі деректерге зияткерлік талдау жүргізу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Жасанды интеллект әдістері арқылы адамның эмоциясын тану және түсіндіру. Деректерді тиімді интеллектуалды талдаудың заманауи бағдарламалық құралдарын білу.
- Ғылыми зерттеу процесін ұйымдастыра, жоспарлай және жүзеге асыра білу, Ақпараттық жүйелерді зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдай, бағалай және салыстыра білу және қорытынды жасай білу. Тұрақты даму мүддесі үшін әріптестік үшін кәсіби деңгейде шет тілдерін меңгеру. Ақпараттық жүйелерді басқару саласында ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру.
- Инновацияларға жәрдемдесу мақсатында жаһандану жағдайында отандық және шетелдік ғылымды дамытудың қазіргі заманғы үрдістері, бағыттары мен заңдылықтары тұрғысынан Ақпараттық жүйелерді құрудың және әзірлеудің заманауи әдістері туралы түсінікке ие болу. Зерттеу және модельдеу және ақпараттық жүйелерді жобалау үшін заманауи бағдарламалық және техникалық құралдарды қолдана білу. ОТ саласындағы жобалар бойынша жұмысты үйлестіру.
- Ақпараттық-іздеу жүйелерін әзірлеу және енгізу. Техникалық мүмкіндіктерді талдау, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау үшін алгоритмдер мен әдістерді қолдану.
- Әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру; аналитикалық және эксперименттік зерттеу қызметі; зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау дағдыларына ие болу. Сондай-ақ, кездейсоқ сыртқы әсерлермен оңтайлы басқару жүйелерін құрудың математикалық модельдері мен әдістерін жасай білу, сонымен қатар өндіріс процесінің ерекшеліктеріне байланысты оңтайландыру алгоритмдерінің құрылымын таңдауды негіздей білу.
- Бөлінген жүйелердің ерекшеліктерін және ресурстарды шектеуді ескере отырып, үлкен деректерді өңдеудің тиімді алгоритмдерін әзірлеу және оңтайландыру, үлкен деректерді өңдеуге арналған құралдар мен технологияларды қолдану.
- Деректерді талдаудың әртүрлі мәселелерін шешу үшін машиналық оқыту, статистикалық талдау әдістерін қолданыңыз. Әртүрлі бағдарламалық құралдармен және кітапханалармен жұмыс істеу, деректерді талдау алгоритмдерін бағдарламалау, оларды нақты деректер жиынына қолдану және олардың нәтижелерін бағалау.
Ұқсас БББ
8D06103 Ақпараттық жүйелер
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
8D06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Қазақстан-Британ техникалық университеті
8D06103 Компьютер ғылымдары
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D06103 Ақпараттық жүйелер
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
8D06103 Бизнес үдерістерін моделдеу және оңтайландыру
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
8D06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
8D06103 Жасанды интеллект
Astana IT University