8D06105 Digital modeling в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Digital modeling» білім беру бағдарламасының мақсаты цифрлық модельдеу саласындағы ғылым докторларының тиісті құзыреттеріне ие философия докторларын (PhD), физикалық объект немесе процесс үшін цифрлық егізді әзірлей алатын мамандарды, және өндіріс тиімділігін оңтайландыруға көмектеседі.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Момент теңдеулерінің сызықты емес жүйесі үшін бастапқы шекаралық есептер
Мақсаты: ұшақ бетінің температурасын коэффициент ретінде қамтитын Больцман момент теңдеулерінің сызықты емес жүйелерін зерттеу. Мазмұны: дербес дифференциалдық теңдеулердің сызықты емес гиперболалық жүйесі; бір өлшемді стационарлы емес сызықты Больцман теңдеуі жағдайында таралу функциясы үшін біртекті микроскопиялық шекаралық шартты және Максвелл шекаралық шартын жуықтау сұрақтары және Больцман моменті теңдеулерінің бір өлшемді стационарлық емес сызықты емес жүйесі үшін бастапқы шекаралық есептің дұрыстығы әртүрлі жуықтауларда. Тығыздық, температура және орташа жылдамдық сияқты газ сипаттамаларын анықтау есептерін сандық шешу үшін ақырлы айырмашылық әдісін қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және әлемдік нарық
Мақсаты: зияткерлік меншік құқығы саласындағы оның әлемдік нарықтағы даму тенденцияларын талдай және болжай алатын, зияткерлік меншікті қорғау және коммерцияландыру стратегиясын әзірлей алатын мамандарды даярлау. Мазмұны: зияткерлік меншіктің жаһандық аспектілері және оның халықаралық сауда және экономикадағы рөлі, халықаралық келісімдер мен конвенцияларды талдау, интеллектуалдық меншікті басқару стратегиялары, әртүрлі юрисдикциялардағы зияткерлік меншік құқықтарын қорғау және бұзу жағдайлары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Фракталдар теориясын математикалық модельдеуде қолдану
Мақсаты: фрактал жиындарын, олардың қасиеттерін, зерттеу және құру әдістерін тереңдетіп оқыту, фракталдар теориясын пайдалана отырып, көптеген табиғи процестер мен құбылыстарды сипаттау мүмкіндіктері туралы білім алу. Мазмұны: күрделі құбылыстарды математикалық сипаттаудың жаңа тиімді тәсілдері, уақыттық қатарларды фракталдық талдау әдістері; фракталдық объектілердің өлшемі; фракталдық геометрия идеяларын практикалық қолдану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және химиялық процестерді математикалық модельдеу
Мақсаты: физикалық және химиялық процестерді математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігін талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Мазмұны: Әртүрлі технологиялық процестер үшін математикалық (сандық) есептерді шығару әдістері мен алгоритмдерін теориялық және практикалық тұрғыдан зерттеу. Негізгі химиялық технологиялық процестерді, сондай-ақ материалдар мен бұйымдарды өндірудің нақты процестерін модельдеу және оңтайландыру әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылымометрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және басқарудың заңдары, принциптері, тұжырымдамалары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеруден тұрады. Мазмұны: техникалық ғылымдардың құрылымы, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, техникалық ғылымдардың, информатиканың және инженерлік зерттеулердің теория мен практикадағы рөлін жалпы ғылыми, философиялық және арнайы ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды модельдеу жүйелері
Мақсаты: интеллектуалды жүйелердің даму тұжырымдамасымен және қазіргі жағдайымен таныстыру; интеллектуалды жүйелердің мақсатты әрекетінің күрделі тізбектерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін басқару әдістері. Мазмұны: білімді ұсыну мен өңдеудің заманауи үлгілерін, оның ішінде интеллектуалды басқару жүйелерін пайдалана отырып, интеллектуалды жүйелерді жобалау мен дамытуға жүйелі көзқарасты қалыптастыру; қызығушылық аймақтарын анықтау және когнитивтік визуализациялауды, графикалық бейнелерді тануды, динамикалық жоспарлауды және бұзылу жағдайында күрделі мінез-құлықты қалыптастыруды қоса алғанда, өзекті мәселелерді шешу үшін интеллектуалды жүйелерді практикалық қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гидромеханикалық процестерді сандық модельдеу
Мақсаты: гидромеханика мен жылу алмасу процестерін математикалық және сандық модельдеу саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметке қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: гидромеханика және жылу алмасу процестері, жылу және масса алмасу процестерімен бірге сұйықтар механикасы есептерін есептеу модельдеудің әмбебап инженерлік әдістерін құру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытудың кеңейтілген әдістері
Мақсаты: түрлі қолданбалы салалардағы есептерді шешу кезінде формальды математикалық модельдерді құру және модельдеу нәтижелерін интерпретациялау үшін машиналық оқыту әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: формальды математикалық модельдерді құру және модельдеу нәтижелерін интерпретациялау үшін машиналық оқыту негіздері туралы теориялық білім; машиналық оқыту әдістері, үйренуге болатын алгоритмдерді құру әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты: инженерлік және жаратылыстану ғылымдарының докторанттарында академиялық жазу дағдылары мен жазу стратегиясын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың негіздері мен жалпы принциптері, соның ішінде: тиімді сөйлемдер мен абзацтар жазу, дерексіз жазу, кіріспе, қорытынды, талқылау, қорытынды, пайдаланылған әдеби көздер; мәтінде дәйексөз келтіру; плагиаттың алдын алу, сондай-ақ конференцияда презентация жасау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулерді, зерттеу әдістері мен әдістемесін, зерттеуді ұйымдастыру принциптерін түсіну және академиялық жазу дағдылары мен жазу стратегияларын дамыту.
- Ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың әдістерін, әдістемесін және принциптерін түсіну. Цифрлық модельдеу жүйелері саласында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін бейнелей білу.
- Пәндік және проблемалық аймақтарды талдау және оның негізінде интеллектуалды жүйені жобалау және әзірлеу, қолданбалы есептерді шешуде смарт технологияларды және 3D модельдеу технологияларды қолдану.
- Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау, зерттеу тапсырмасына сәйкес келетін машиналық оқыту әдісін таңдау және нәтижелерді түсіндіре білу.
- Күрделі жүйелерді, температуралық құбылыстарды, термомеханикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және қолданбалы мәселелерді шешу үшін стохастикалық және имитациялық жүйелерді қолдану.
- Бастапқы-шектік есептерді шешуде математикалық және сандық құралдарды пайдалана отырып, зерттеулер мен эксперименттер жүргізу.
- Ақырғы айырым әдісімен газ сипаттамаларын анықтауға арналған есептерді есептеу модельдеудің әмбебап инженерлік әдістерін құра білу.
- Фракталдар теориясын математикалық модельдеуде білу және қолдана білу. Фракталдарды, шашыраңқы түрлендірулерді және көп масштабты талдауды қолдану дағдыларын көрсету.
- Кен орындарының сандық егіздерін құру кезінде сұйықтықтар механикасы есептерін есептеу модельдеудің әмбебап инженерлік әдістерін құра білу.
- Әлемдік нарықта зияткерлік меншік құқығы саласындағы мамандарды даярлаудағы тенденцияларды талдау және болжау, зияткерлік меншікті қорғау және коммерцияландыру стратегияларын әзірлеу.
- Ұйымның архитектурасын модельдеуді және оңтайландыруды, процестерді басқаруды, ақпараттық ортадағы өзгерістерді басқару процесінің сапасын бағалауды және бақылауды білу.
- Білім алушыға бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, дәрістерді, семинарлар мен тәжірибелік сабақтарды ұйымдастыра және өткізе білу. Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алу.