Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01811 Әлеуметтік педагогика және білім берудегі педагогикалық қолдау в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • "Мұғалім" мамандығы бойынша кіріспе (практикум)

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік педагог мамандығына қызығушылықты дамыту және кәсіби әлеуметтік-педагогикалық қызметпен айналысуға дайындықты қалыптастыру. Кәсіби қызмет, практикалық қызмет саласы туралы білімді қалыптастыру. Әртүрлі мекемелерде әлеуметтік педагог қызметінің ерекшелігіне сипаттама жасай алады, әлеуметтік педагогтың балаларға және отбасына көмек көрсетуде түрлі ұйымдармен өзара іс-қимыл бағыттарын анықтай алады. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу негіздерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың кәсібі -этикалық негіздері

    Курстың мақсаты – студенттерде әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері проблемасына кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде көзқарас қалыптастыру. Кәсіби этика қағидаттарын, қоғамның рухани-адамгершілік құндылықтарының даму үрдістерін және әлеуметтік педагогтың адамгершілік-гуманистік сипатын, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моральдық нормалары мен құндылықтарын зерделейді және оларға сүйенеді. Кәсіби этика және мораль тұрғысынан әлеуметтік педагог қызметінің теориялық және практикалық аспектілерін ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық имиджология

    Пән қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарын меңгеру дағдыларын, оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас орнату дағдыларын дамытады. Педагогикалық қызметте өзін-өзі реттеу және эмоцияларды басқару әдістерін қалыптастыру. Қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және аудиторияға әсерін ескере білу. Позитивті имиджді қалыптастыру үшін заманауи медиа технологияларды қолдану. Білім беру процесінің әртүрлі қатысушыларымен өзара әрекеттесу кезінде педагогикалық этика нормаларын сақтау. Педагог пен білім беру мекемесінің имиджін басқару стратегияларын әзірлеу және іске асыру. Тартымды білім беру кеңістігін құру үшін шығармашылық шешімдерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық анимация

    Курс әлеуметтік педагогтың анимациялық қызметінің теориялық және практикалық негіздерін; анимациялық қызмет ресурстарын пайдалана отырып, жалпы педагогикалық жұмыстың мүмкіндіктерін; қоғамдық рухани-мәдени құндылықтарды, көркем шығармашылықтың дәстүрлі түрлері мен жанрларын; педагог-аниматор қызметінің шығармашылық, сауықтыру, білім беру және ойын-сауық түрлерін қалыптастыруға бағытталған. Бос уақыт арқылы шешілетін адам мен қоғамды қалыптастырудың өзекті мәселелерін түсінеді және талдайды; білім беру мекемесінің оқушылар ұжымында бос уақытты ұйымдастыру үшін қолайлы орта құрудың әртүрлі нысандары мен тақырыптарындағы мәдени-демалыс және жалпы педагогикалық бағдарламалар мен іс-шараларды ұйымдастыру технологияларын әзірлеуді және қолдануды біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ата-аналармен жұмыс жасау әдістемесі

    Курс отбасымен жұмыс жасауда білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ата-аналармен жұмысты жоспарлау, балаларды бақылау және ата-аналармен баланың дамуындағы жетістіктер мен қиындықтарды талқылау, білім беру мекемесінің әкімшілігімен және қызметкерлермен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгерген. Отбасымен әр түрлі жұмыс түрлерін ұйымдастыруды және жүргізуді, ата-аналарды бірлескен іс-шараларды өткізуге тартуды біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беруде баланы педагогикалық қолдау

    Курс педагогикалық қолдау тұжырымдамасының негізгі идеяларын игеруге бағытталған. Негізгі педагогикалық теорияларды, педагогикалық қолдаудың мазмұнын ашады. Мектептік білім беру ұйымында оқушылардың жасына, жеке басына, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес келетін әлеуметтік-мәдени ортаны құру дағдыларын игеруге ықпал етеді. Балалармен жұмыс істеудің нақты тәжірибесінде педагогикалық қолдаудың әртүрлі тактикасын қолдану туралы идеяларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттердің педагогикалық қабілеттерін, жалпы мәдениетін, құзыреттілігін, психологиялық-педагогикалық сауаттылығын дамыту. Педагогикалық шеберліктің мәні мен маңызы, педагогикалық этиканың категориялары, нормалары мен принциптері, дау-дамайлардың мәні мен түрлері. Жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу, оларды кәсіби қызметте басшылыққа алу, сөйлеу мәдениетін, ауызша және көпшілік алдында сөйлеу өнерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмысты жобалау

    Нақты міндеттерді шешу мақсатында әлеуметтік жобаларды әзірлеу және іске асыру бойынша кәсіби білімді қалыптастыру. Әлеуметтік жобалар, олардың түрлері, өмірлік циклі, ұйымдық құрылымдары туралы білімді дамыту; жобаны әзірлеу мен іске асырудың негізгі кезеңдері мен кезеңдерін анықтау дағдылары; шығармашылық ойлау дағдылары; жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдылары; жоба командасының жұмысын ұйымдастыру және қызметін бақылау дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың номативті-құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің болашақ кәсіби қызметті құқықтық реттеу негіздерін меңгеруі, студенттердің құқықтық жүйе туралы түсініктерін, заңдарды, заңға тәуелді актілерді және арнайы әдебиеттерді түсіну қабілетін, заңға сәйкес шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру; заңнаманы және оны қолдану практикасын талдау, құқықтық құндылықтар мен заңнаманы құрметтеуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиясы

    Курс әртүрлі санаттағы балалар мен отбасыларды психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеудің заманауи әлеуметтік-педагогикалық технологиялары туралы білімді игеруге бағытталған. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста ақпаратты әлеуметтік жобалау, бағдарламалау және модельдеу процесінің негіздерін түсіну үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін қалыптастырады. Теориялық және тәжірибеге бағытталған технологиялық білімді интеграциялау арқылы болашақ мамандардың кәсіби ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән әлеуметтік-педагогикалық процесті жобалау әдістерімен және тұлғаның әлеуметтік қалыптасуымен мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеуді, ұсынуды зерттейді. Әлеуметтену, бейімделу, бейімделмеу және қайта бейімделу факторлары туралы білімді қалыптастырады. Жаңа білімді қалыптастыру және оларды келесі әлеуметтік жұмыс салаларына біріктіру үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады: өмірлік қиын жағдайлар және оларда қалған балалардың орналастыру, әлеуметтік-педагогикалық виктимология

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыс бойынша практикум

    Практикум балалар мен жасөспірімдердің тұлғалық өсуіне, салауатты өмір салтына, сыртқы әлеммен өзара әрекеттестікте толеранттылыққа қатысты көзқарастарды қалыптастыруға бағытталған әлеуметтік–педагогикалық технологияларды практикада қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Мемлекеттік білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау органдарының өкілдерімен байланыс орнату дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Этнопедагогика (Minor)

    Этнопедагогика пәні әртүрлі халықтарды тәрбиелеудің дәстүрлі жүйелерін талдау және олардың педагогикалық құндылығын анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесінде этнопедагогикалық әдістерді әзірлеу және қолдану мүмкіндігі. Педагогикалық тәсілдерді әртүрлі мәдени және этникалық топтарға қолдану және бейімдеу. Зерттеу дағдыларын қалыптастырады – этнопедагогикалық зерттеулер жүргізу, білім беру контекстінде фольклорды, әдет-ғұрыптар мен дәстүрлерді зерттеу мүмкіндігі.Этникалық дәстүрлердің қазіргі білімге әсерін бағалайды және оларды қазіргі жағдайға бейімдейді.Білім беру ортасында баланың жеке басының үйлесімді дамуы үшін этнопедагогикалық тәсілдерді қолдану.Жобалау қызметінің дағдылары-этнопедагогикалық элементтерді қамтитын білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы (Minor)

    Студенттердің әлеуметтенудің маңызды институты ретінде отбасымен жұмыс істеуге қажетті білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пән. Диагностикалық дағдыларды дамыту, отбасылық тәрбиені талдау, оның ерекшеліктері мен проблемаларын анықтау. Баланың дамуына отбасылық ортаның әсерін бағалау. Отбасылық тәрбие түрлерін және отбасындағы өзара әрекеттесу стильдерін анықтау. Ата-аналармен сенімді байланыс орнату мүмкіндігі. Тәрбие және балалар-ата-аналар қатынастары мәселелері бойынша консультациялар жүргізу. Отбасындағы жанжалдарды тиімді қарым-қатынас жасау және сындарлы шешу дағдылары. Ата-аналарға білім беру іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Білім беру мекемелерінің отбасымен өзара іс-қимылының ұсынымдары мен бағдарламаларын әзірлеу. Отбасылық клубтар, тренингтер мен дөңгелек үстелдер ұйымдастыру. Балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеу мәселелері бойынша отбасыларға кеңес беру. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Отбасылық тәрбиенің заңнамалық негіздерін білу. Ата-аналар мен балалардың құқықтары мен міндеттерін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантологияның педагогикалық негіздері (Minor)

    Девиантологияның педагогикалық негіздері девиантты мінез-құлықты диагностикалауға, балалар мен жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық белгілерін анықтау және талдау дағдыларына бағытталған. Диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерін қолдану. Девиантты мінез-құлықтың алдын алу және түзету. Профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу. Тәуекел тобындағы балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің тәрбие әдістері мен тәсілдерін қолдану. Девиантты мінез-құлықты педагогикалық түзету әдістерін қолданыңыз. Жеке және топтық қолдау бағдарламаларын құру. Отбасымен, білім беру мекемелерімен және әлеуметтік қызметтермен өзара әрекеттесу. Білім беру ортасында қолдау және бейімделу стратегиясын әзірлеу. Бейімделудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын қолдана білу. Қайта әлеуметтендіру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу. Оңалтумен айналысатын мекемелермен және ұйымдармен өзара іс-қимыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтаудың заманауи тәсілдерін зерделеуге бағытталған. ЕББҚ бар білім алушыларды ұйымдастыру және сүйемелдеу (қолдау) бойынша білім жүйесін қалыптастырады. ЕББҚ бар балаларды оқу және тәрбиелік қолдау мәселелері бойынша ата-аналар мен педагогтарға кеңес беру негіздерін, жеке кеңес беру ерекшеліктерін біледі. ЕББҚ бар балаларды жеке сүйемелдеп жүру үшін оқу және тәрбие қызметін ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерін біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән интеграцияланған және инклюзивті оқыту мәселесі бойынша тәсілдердің сапасын жақсарту үшін ЕББҚ бар балаларға арналған бейімделген бағдарламаларды, жеке оқыту траекторияларын зерттейді және әзірлейді. ЕББҚ бар балалардың білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін, нормативтік-құқықтық актілерді біледі. Білім берудің интегративті және инклюзивті үлгілерін іске асырады, қоғамдық ұйымдармен, ЕББҚ бар адамдардың отбасыларымен өзара әрекеттеседі; ЕББҚ бар адамдарды әлеуметтендіру және кәсіби өзін-өзі анықтау процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы (Minor)

    Студенттердің білім беру қызметін ұйымдастыру және жүргізу саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы білім беру теориялары мен тұжырымдамаларын талдау және бағалау қабілеті. Білім беру процесіне әсер ететін педагогикалық жағдайлар мен факторларды зерттеу дағдылары. Тәрбие жұмысының бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеу. Әр түрлі білім беру мекемелерінде тәрбие іс-шараларын жоспарлау. Балалармен, ата-аналармен, мұғалімдермен және әлеуметтік серіктестермен өзара әрекеттесуді ұйымдастыру. Тәрбие жұмысының тиімділігін мониторингтеу. Қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану. Тәрбие іс-әрекетінің тиімді әдістері мен формаларын таңдау. Тәрбие іс-шараларын өткізу және балалардың өзін-өзі басқаруын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті интроспекциялау. Жеке білім беру стратегияларын бағалау және түзету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыныпты басқару (Minor)

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп медиациясының негіздері (Minor)

    Курс қақтығыс тарихын, қақтығыс функциясын, оның құрылымдық элементтерін зерттеуге бағытталған. Коммуникациядағы қақтығыстар, педагогикалық қақтығыстардың ерекшеліктері, медиация түрлері, мектеп медиациясы қызметінің құрылымы туралы білу. Мектепте педагогикалық жанжалдардың алдын алу тәсілдерін, медиация әдістерін және қалпына келтіру тәсілі мен технологияларының нормативтік базасын қолдана білу. Бақылау нысаны туындылардағы жағдаяттарды талдау болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың диагностикалық іс-әрекетті

    Курс әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оның құрылымын, принциптерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, сұхбат, сараптамалық бағалау әдісі, тестілеу, құжаттарды талдау, өмірбаяндық әдіс және т.б.) зерттеуге бағытталған. Жеке тұлғаны әлеуметтік-педагогикалық сипаттау, сыныпты әлеуметтік-педагогикалық зерттеу және сыныптың әлеуметтік-педагогикалық паспортын жасау әдістемелерін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның әлеуметтік адаптациясы мен реабилитация

    Курс зерттеудің негізгі әдістерін, оқушы тұлғасының психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктерін зерттейді. Білім беру командаларының құрылымын, өту сатыларын, әлеуметтік-психологиялық бейімделу өлшемдерін және қағидаттарын біледі. Ұйымдағы әлеуметтік-психологиялық бейімделу процесінде білім алушыларға консультациялық көмек көрсетеді. Әлеуметтік-педагогикалық қолдау шараларын жоспарлау және ұйымдастыру жөніндегі қызметті жүзеге асырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бала мен отбасыны әлеуметтік қорғау

    Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Отбасы және бала құқықтарын қорғау саласындағы нормативтік - құқықтық базаны зерделеу. Қиын өмірлік жағдайдағы отбасылармен және балалармен әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын игеру. Отбасы мен балалық шақтың әлеуметтік мәселелерін талдау дағдыларын дамыту және оларды шешу шараларын әзірлеу. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғауды тиімді жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Отбасының әлеуметтік жұмыс технологиясы

    Пәннің мақсаты: отбасылармен және балалармен диагностика және әлеуметтік жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Отбасындағы және балалардағы қиын өмірлік жағдайларды (ҚӨЖ) өзгерту бойынша жұмысты үйлестіре білу. ҚӨЖ-дағы отбасылар мен балалардың патронатын жүзеге асыру (сүйемелдеу, қамқорлыққа алу, қамқоршылық, патронаж). ҚӨЖ-дағы отбасылар мен балалардың әртүрлі типтерін бейімдеу және әлеуметтік оңалту үшін қажетті жағдайлар жасау. Әр түрлі отбасыларда және балаларда жаңа ҚӨЖ пайда болуының алдын алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік - педагогикалық тренинг

    Пән әлеуметтік-педагогикалық тренинг өткізу үшін әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін зерттейді. Тренинг арқылы коммуникативтілікті, адамгершілікті, толеранттылықты, стресске төзімділікті дамытады. Әлеуметтік-педагогикалық тренингтерді пайдалану арқылы мәдениеті, әлеуметтік жағдайы, дене мүмкіндіктері, жасы және көзқарастары әртүрлі адамдармен, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Педагог-ассистенттың жұмысын ұйымдастыру

    Курс әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін зерттейді және қолданады, оқушының танымдық қызығушылығын анықтау және бекіту, онымен байланысты жеке проблемаларды анықтау үшін әдіснамалық тәсілдерді біледі. Нәтижелі жүзеге асыру мақсатында ЕББҚ бар білім алушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету білік-дағдыларын меңгереді. Педагог-ассистенттің мұғалімдермен, психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандарымен, ЕББҚ бар балалардың ата-аналарымен бірлескен қызметін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық мәдениетін, принциптерін түсіну және сақтау үшін әлеуметтік-саяси модуль (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) білімін қолданады
  • Азаматтықты, белсенді өмірлік ұстанымды және көпмәдениетті ортада диалогқа дайындықты көрсетеді
  • Әлеуметтік-педагогикалық процесті бағалау үшін қажетті мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлейді
  • Әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында диагностикалық, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметін жүзеге асырады
  • Білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесінде цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады
  • Өзінің практикалық қызметінде білім беру саласындағы халықаралық, отандық, заңнамалық және нормативтік құжаттарды қолданады
  • ЕББҚ бар балаларды оқу-тәрбиелік қолдауды жобалайды
  • Оңалту, әртүрлі санаттағы балалармен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеуде делдалдық технологияларын практикалық қызметте қолдану білігін көрсетеді
  • Кәсіби этика қағидаттарын, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім беру жүйесінің даму үрдістерін түсінуді көрсетеді
Top