8D02105 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дербес ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетті, вокалдық өнер саласында кешенді білімі бар, оның түрлерін теориялық және практикалық деңгейде терең меңгерген, мәдениет, өнер және көркемдік білім беру саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды сыни тұрғыдан талдайтын философия докторларын (PhD) даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D024 Вокалдық өнер
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
Ұсынылған пәннің мазмұны музыкалық зерттеудің ғылыми стилінің негізгі функциялары мен жанрларын зерттеуді қамтиды. Курс музыкалық зерттеу құрылымындағы логикалық ақпараттың ерекшеліктерін, оның дәлелдемелерінің ақиқатын және зерттеудің интеллектуалдық сипатын талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылықтың концерттік және көркемдік интерпретациясы
«Орындаушылықтың концерттік және көркемдік интерпретациясы» пәні докторанттың ғылыми ізденістері аясында орындаушылық шеберлік пен шығармашылық көзқарасты дамытуға бағытталған. Жүргізілетін курс барысында докторант өзінің ғылыми жұмысының тақырыбы мен мәселелерін көрсететін концерттік жобаны (жеке концерт, оркестр немесе ансамбльмен концерт)дайындайды. Бұл курс докторантқа өз жұмысының нәтижелерін орындаушылық арқылы көрсетуге мүмкіндік бере отырып, теориялық білім мен практикалық дағдыларды интеграциялауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лексикография және библиография
БПәннің мазмұны музыкалық сөздіктер жүйесін, әртүрлі сөздіктердің түрлері мен функцияларын, сондай-ақ лексикографияның теориялық және практикалық негіздерін толық қамтиды. Курс барысында лексикографиялық әдістер мен құралдардың қолданылуы, сөздіктердің құрылымы мен олардың ғылыми және практикалық мәні, сондай-ақ музыкалық лексикография саласындағы заманауи үрдістер мен мәселелер талқыланады. Сонымен қатар, пән докторанттардың ғылыми зерттеулерін жүргізу үшін қажетті библиографиялық деректерді жинау, жүйелеу және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептегі ғылыми жұмыс
Пәннің өзектілігі докторанттарды жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке даярлау қажеттілігімен айқындалады. Курс педагогикалық үдерісті ұйымдастыру, білім алушылардың тұлғалық дамуы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерін зерттеуге, сондай-ақ білім алушылардың ерекшеліктері мен кәсіби білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің негізгі сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері/
Курста зерттеу жұмысының тұжырымдамалық аппараты, ғылыми зерттеу әдістері, пәнаралық зерттеу әдістері және зерттеу тәжірибесінің негізгі мәселелері қарастырылады. Пән докторанттардың зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, зерттеушілік құзыреттілікті дамытуға және алған білімдері мен дағдыларын ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда, сондай-ақ кәсіби қызметінде тиімді пайдалану дайындығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс докторанттардың ғылыми жұмысқа қажетті жазбаша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, сондай-ақ сыни ойлау қабілеттерін жетілдіруге бағытталған. Курс барысында білім алушылар академиялық жазу мен ғылыми мәтінді ресімдеудің принциптерін меңгереді, жазбаша жұмысындағы логикалық бірізділікті сақтауды үйренеді. Сонымен қатар, курс докторанттардың ғылыми қоғамдастықта өз зерттеу нәтижелерін тиімді ұсыну үшін қажетті жазбаша дағдыларын қалыптастырып, диссертация қорғау процесіне дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи этномузыкатанушылықтың әдістемесі
Пән музыка тарихы, этномәдениеттану, фольклортану және этнология салаларында докторанттарды даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің мазмұны дәстүрлі музыканы зерттеу әдістерін меңгеруге, сондай-ақ осы саладағы қолданыстағы ғылыми мектептер мен зерттеу бағыттарын талдауға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-зерттеу бағытындағы нақты кәсіби қызмет туралы білімге ие болу; ғылыми және кәсіби ортада тілдік дағдыларды тиімді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу және ағартушылық жобаларды әзірлеп, іске асыра білу.
- Жоғары мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістерін, нысандары мен тәсілдерін, сондай-ақ білім беру процесінің әдіснамалық негіздерін білу; нақты педагогикалық міндеттерді анықтай білу, оқыту нәтижелерін болжау және бағалай білу; курстың мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, сабақтарды жоспарлау; оқу процесін іске асыру үшін тиісті оқу-әдістемелік материалдарды пайдалану және әзірлеу; педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіру.
- Зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды меңгеру, зерттелетін проблемалардың өзектілігін анықтауға және белгілеуге, теориялық идеяларды дамытуға қабілетті болу; өз саласында және сабақтас салалардағы ғылыми жетістіктер туралы терең білімге ие болу; сын тұрғысынан ойлау, сондай-ақ жүргізіліп жатқан зерттеудің мәнмәтінін түсіне білу; академиялық адалдықтың этикалық нормаларын ұстану, көшіру және ақпаратқа меншік қағидаттарын сақтау.
- Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша зерттеу нәтижелерін ұсынуға дайын болу (оның ішінде шет тілдерінде): мақалалар, монографиялар дайындау, зерттеу жұмысының бөлімдері мен ғылыми мәтіндерді ұсыну; вокалдық өнер үлгілерін жинау, зерттеу және сақтауға байланысты жұмыстарды жүргізе білу, сондай-ақ басқарушылық қызмет функцияларын атқара білу.
- Музыкалық шығармаларды интерпритациялау және орындау дағдыларына ие болу, өзінің ғылыми-зерттеу жұмысы контекстінде орындаушылық міндеттерді шешу; музыкалық өнер мәселелеріне арналған концерттік іс-шараларды, ғылыми семинарларды, дәрістер мен дөңгелек үстелдерді ұйымдастыра білу; орындаушылық дағдыларды ғылыми қызметпен байланыстыру.