Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті

Пәндер

  • Фонология

    Курс ағылшын тілінің дыбыстық құрылымын және тілдік жүйедегі дыбыстардың жұмыс істеуін зерттеуге, болашақ мұғалімге өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті іргелі лингвистикалық білімді қалыптастыруға, фонологияның теориялық негіздерін меңгеруге және сөздің фонологиялық (және онымен байланысты графикалық) талдауын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фонетикалық интерференция

    Курс интерференттік құбылысты немесе айтылу кезінде екпінді, тілдің дыбыстық элементтерін, екі тілде кездесетін жекелеген дыбыстардың айтылуын зерттеуге бағытталған, сондай-ақ екі әртүрлі құрылымдық тілдердегі сегменттік және супрасегменттік бірліктер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фонетика

    Курс ағылшын тілінің дыбыстық құрылысы туралы мәліметтерді ұсынады, тілдің фонетикалық және фонологиялық жүйесін ашады, дыбыстық қабаттың басқа тіл қабаттарымен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтайды, сондай-ақ жалпы тіл жүйесіндегі лингвистикалық цикл пәні ретінде фонетиканың орнын анықтайды, жазбаша мәтінді графикалық және орфографиялық рәсімдеу принциптерін, айтылған нормалардың заңдылықтарын оқу негізінде тілді практикалық қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Курс жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық даму заңдылықтарын және олардың тиімді педагогикалық стратегияларды құрудағы маңызын зерделеуге бағытталған. Ерекше назар кәсіби қызметте әртүрлі жас топтарының когнитивтік, эмоциялық-ерік және мінез-құлық сипаттарын ескере отырып қолданылатын бейімделген оқыту әдістеріне аударылады. Курс болашақ педагогтардың білім алушылардың жас ерекшеліктерін талдау және инклюзивті ортада оқыту мен сүйемелдеудің дараланған тәсілдерін қолдану қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық қытай тілі 1.1

    Бұл курс қытай тілінің негіздерін меңгеруге бағытталған, оның ішінде фонетика, иероглифика және негізгі грамматика қамтылады. Білім алушылар қытай тілінің дыбысталуы мен тондық ерекшеліктерімен танысады, негізгі фонетикалық ережелер мен пиньинь жүйесін игереді. Сонымен қатар, қарапайым иероглифтерді жазуды, олардың құрылымы мен шығу тегін түсінуді үйренеді, жиі қолданылатын сөздер мен сөйлемдерді меңгеру арқылы оқу дағдыларын дамытады, күнделікті қарым-қатынасқа қажетті негізгі грамматикалық құрылымдарды тәжірибеден өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Грамматика 1

    Пән курсы студенттерде теориялық пәндердің барлық циклімен тығыз байланысты жүйе ретінде ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы туралы түсініктерді қалыптастыруды көздейді. Осы бағыт бойынша мамандардың теориялық және практикалық кәсіби дайындығының негізін құрайтын ағылшын тілі грамматикасының негізгі ережелерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"

    Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, құқық, экономика, кәсіпкерлік, экология және орнықты даму негіздерінің базалық ұғымдарын, қоршаған ортаны қорғау, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету проблемаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты, қаржылық сауаттылықты қалыптастыру ерекшеліктерін қамтиды. Модуль білім алушышыларда кейстерді, зерттеу және практикалық тапсырмаларды шешу сияқты белсенді әдістерді қолдана отырып, ғылыми талдау, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономикалық ойлау, қаржылық жауапкершілік, экологиялық сана және қоршаған ортада қауіпсіз мінез-құлық дағдылары саласындағы пәнаралық құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық негізгі шетел тілі В1

    Курс студенттердің шет тілінде мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Пән шеңберінде грамматикалық құрылымдар, лексика, сөйлеуді есту, оқу, жазу және ойды ауызша білдіру Pre-intermediate деңгейінде оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жасерекшелік физиологиясы

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктерін және олардың тиімді білім беру үдерісін құрудағы маңызын зерделеуге бағытталған. Курс болашақ педагогтардың педагогикадағы физиологиялық тәсілдің маңызын түсінуін, сондай-ақ инклюзивті ортада әртүрлі санаттағы білім алушылар үшін жайлы, қауіпсіз және тиімді оқу жағдайларын жасауға бағытталған бейімделген оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық қытай тілі 2.1

    Курс қытай тілінің негіздерімен таныстыруға, қытай тілінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған. Қазіргі қытай тілінің құрылымы мен қызмет етуінің түрлі аспектілері туралы, атап айтқанда, қытай тілінің лексикасы мен грамматикасы жүйесі туралы, сөздер мен грамматикалық құрылымдардың стилистикалық және коммуникативтік сипаттамалары туралы мәліметтер кешенін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық қытай тілі 2.2

    Курс грамматиканы тереңдетіп оқытуға, тақырып бойынша лексиконды кеңейтуге, тез дайындалмаған сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Ең қажетті фразеологиялық бірліктерді және оларды қытай тілінен ана тіліне беру ережелерін жүйелеу. Қытай тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Курс шетел тілінің мұғалімі мамандығының мәні мен мазмұнын кешенді түрде түсінуге бағытталған. Онда шет тілдерін оқыту әдістемесінің дамуы мен шет тілді білім беруді жаңғыртуға әлеуметтік және білім беру факторларының ықпалына назар аударылады. Пән шеңберінде негізгі әдістемелік ұғымдардың жаңа интерпретациясындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық тәсілдер қарастырылады. Сонымен қатар инновациялық педагогикалық шешімдерді жобалау, оқу үдерістерін сыни тұрғыдан бағалау, мониторинг құралдарын қолдану және нәтижелерді интерпретациялау қабілеттерін қалыптастыруға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу сұлбасын бөлуге мүмкіндік береді. Жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде біріктірілген оқыту туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық негізгі шетел тілі В2

    Курс нақты және дерексіз хабарламаларды қабылдау дағдыларын қалыптастыруға, тіл тасымалдаушыларымен әртүрлі тақырыптарды еркін талқылауға, егжей-тегжейлі мәтіндер құрастыруға ықпал етеді. Ол жаңа лексикалық және грамматикалық құбылыстарды қамтитын сөйлеу үлгілерін меңгеру нәтижесінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Базалық негізгі шетел тілі С1

    Пән C1 деңгейіне дейінгі тілдік құзыреттілікті дамытуға бағытталған, бұл білім алушыларға академиялық, кәсіби және күнделікті ортада шетел тілін сенімді әрі еркін қолдануға мүмкіндік береді. Күрделі грамматикалық құрылымдар мен синтаксистік ерекшеліктерді меңгеру академиялық және кәсіби лексиканы кеңейтуді, идиоматикалық тіркестер мен тұрақты сөз тіркестерін белсенді қолдануды жетілдіреді. Сондай-ақ, ғылыми, публицистикалық және көркем мәтіндермен жұмыс істеу, оларды интерпретациялау және сыни тұрғыдан түсіну, шынайы сөйлеуді қабылдау, күрделі аудиоматериалдардың мазмұнын талдау қамтылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Грамматика 2

    Курс тілдің грамматикалық дағдыларын дамытуды көздейді. Белгілі бір коммуникативтік міндеттерге қол жеткізу үшін пайдаланылатын грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лексикология

    Курс қазіргі заманғы ағылшын тілінің сөздік құрамын оқытуға бағытталған; білім алушыларды лингвистикалық заңдардың әрекетімен, сондай–ақ лексикалық бірліктерді қалыптастыру және қолдану ережелерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Практикалық қытай тілі 3.1

    Курс қытай тілінің лексикалық және грамматикалық формаларын тереңдетіп оқытуға; қарапайым типтік жағдайларда сөйлеу реакциясын қалыптастыру; тұрмыстық тақырыптарға және елтану сипатындағы кейбір тақырыптарда диалог жүргізуге; оқылған/тыңдалған мәтінге байланысты мәселелерді талқылауға қатысу; қысқа хабарламалар жазу; фразаларды аудару секілді құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазба

    Оқыту үдерісінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіру, жанрлық және этикалық стандарттарға сай академиялық мәтіндер құрастыру біліктілігін қалыптастыру арқылы академиялық тілдік құзыреттілікті дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • IELTS preparation course

    IELTS preparation course курсы The International English Language Testing System (IELTS) тестілеу жүйесімен және тілдік құзыреттермен таныстыруға бағытталған. Бұл курс қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллекттің мүмкіндіктерін, сондай-ақ халықаралық коммуникациялар жүйесін пайдалана отырып, халықаралық стратификация деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, білікті, дағдыларды жетілдіру мен әдістемелерді меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұны аясында шетел тілін оқыту әдістемесі

    Курс студенттерде шет тілін оқытудың заманауи тәсілдері туралы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған және болашақ мұғалімдерге ағылшын тілі сабақтарында жаңа тәсілдерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тілдік дағдыларды дамытудың инновациялық және тиімді стратегияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Базалық негізгі шетел тілі С2

    Пән ана тілінде сөйлейтін деңгейде шет тілін еркін меңгеруге бағытталған. Курс академиялық, кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста стилистикалық икемділікті дамытуға, күрделі синтаксистік құрылымдар мен грамматикалық нюанстарды зерттеуге, белсенді сөздік қорын кеңейтуге, нәзік стилистикалық айырмашылықтар мен өрнектерді контексттік қолдануды игеруге, күрделі ғылыми, публицистикалық және көркем мәтіндерді сыни талдауға, идеяларды дәлелді жазбаша және ауызша білдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Практикалық қытай тілі 3.2

    Курс қытай тілін кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде меңгеру, фонетика-фонологиялық, лексикалық, семантика-синтаксистік және прагматикалық деңгейлердегі лингвистикалық және ұлттық-мәдени сипаттамалардың ерекшеліктерін ескере отырып, мәтінге/дискурсқа лингвистикалық талдау жүргізу үшін тілдің әлеуетін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Елтану

    Курс студенттерді Ұлыбритания мен АҚШ-тың физикалық және экономикалық географиясымен, тарихи даму ерекшеліктерімен, саяси құрылымы мен қазіргі әлеуметтік және мәдени өмірімен таныстырады. Қоғам дамуының халық тарихымен тығыз байланысы принциптеріне және халықтың сипаты, өмір салты мен мәдениетінің шарттылығына, тарихи, экономикалық, географиялық және саяси факторларға негізделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Лингвомәдениеттану

    Курс тіл призмасы арқылы мәдениет пен мәдениеттің көрінісі мен бекітілуі ретінде тіл туралы білім алуға, тіл мен мәдениеттің өзара байланысы мен базалық білім негізінде тиісті ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арнайы кәсіби шетел тілі

    Курс шет тілді қарым-қатынастың базалық біліктерін одан әрі жетілдіруге, арнайы-кәсіби білім деңгейіне жетуге, шет тілді сөйлеудің практикалық негіздерін іске асыруға, соның ішінде студенттердің арнайы-кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін неғұрлым қолданылатын грамматикалық құбылыстарды қолдануға мүмкіндік береді. Студенттердің кәсіби мақсатта өзара іс-қимылы қоғамдық-саяси, жалпы мәдени және арнайы-кәсіби қарым-қатынас және сөйлеу тақырыбы аясында ұйымдастырылады./

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стилистика

    Курс білім алушыларды ағылшын тілінің стилистикалық ресурстарымен, стилистикалық нормалармен және олардың қарым–қатынастың әр түрлі салаларындағы вариативтілігімен, тіл білімінің осы саласындағы негізгі өзекті мәселелерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы кәсіби шетел тілі

    Пән еңбек нарығындағы кәсіби қызметке тән терминологияны, тілдік конструкцияларды және коммуникативтік стратегияларды игеру бойынша кәсіби-бағдарланған коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Практикалық қытай тілі 4.1

    Бұл курс қытай тіліндегі кәсіби және ғылыми мәтіндерді оқу мен аударуға бағытталған. Білім алушылар жазбаша тілдің стильдік ерекшеліктерін және мәтін құрастыру нормаларын терең меңгереді, қоғам алдында сөз сөйлеу және презентация дайындау дағдыларын дамытады, сонымен қатар, кәсіби коммуникацияны жетілдіруге, іскерлік хат жазу және келіссөздер жүргізуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Курс іскерлік қарым-қатынас саласындағы негізгі мәліметтерден тұрады және студенттерді мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейтін шет тілді кәсіби коммуникацияға дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Лингвоелтану

    Курс тіл тарихындағы лингвистикалық және экстралингвистикалық факторлардың өзара байланысы және оның фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйесінің дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Пән ұлттық әдебиеттің тарихи дамуын зерттеуге, классикалық және заманауи авторлардың шығармаларын талдауға, көркем мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін зерттеуге, мәдени контекстті ескере отырып әдеби шығармаларды түсіндіруге, мәтіндерді сыни тұрғыдан ойлау және талдау дағдыларын дамытуға, зерттелетін тіл елінің әдеби дәстүрлерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Практикалық қытай тілі 4.2

    Оқыту процесінің соңғы кезеңінде білім алушылар академиялық және кәсіби ортада қытай тілін еркін меңгеруге қол жеткізеді. Олар күрделі мәтіндерді аудару, тар салалық терминологиямен жұмыс істеу, ғылыми баяндамалар мен зерттеу жұмыстарын дайындау дағдыларын дамытады, сонымен қатар, ресми келіссөздер жүргізуді үйреніп, дипломатиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін түсінуге машықтанады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Инновациялық педагогикалық идеяларды әзірлейді, оқу процестерін сыни тұрғыдан талдайды, алынған деректерді түсіндіре отырып, мониторинг пен бағалау жүйесін қолданады.
  • Тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын біледі, ғылыми құжаттаманы (есептер, шолулар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар) жазу дағдылары мен тәсілдеріне ие, заманауи ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады.
  • Білім беру мақсаттарына, білім алушылардың дайындық деңгейіне және оқу мәнмәтініне сәйкес оқытудың мазмұны мен әдістерін ескере отырып, негізгі әдістемелік категорияларды жүйелейді және іріктейді.
  • Зерттелетін тіл елдері туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын; тілдердің өзара іс-қимылы мен өзара байытылуы жағдайындағы паралингвистикалық және экстралингвистикалық элементтерді бағалайды.
  • Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени нормаларын ескере отырып, вербалды және вербалды емес мінез-құлықты жүзеге асырады, түрлі коммуникативтік жағдаяттарда тілдік құралдарды қолданады, өз елінің мәдениетін таныстырады және жалпы әрі кәсіби контексте мәдениаралық диалогқа қатысады.
  • Кең ауқымды ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып Қазақстанның саяси, әлеуметтік-мәдени және экономикалық дамуының ерекшеліктерін, философиялық категориялар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы механизмдерді түсіндіреді, құқықтық және қаржылық сауаттылықты қалыптастырады, экологиялық қауіпсіздік пен орнықты даму факторларын бағалайды.
  • Инклюзивті ортада оңтайлы білім беру жағдайларын қамтамасыз ету үшін жас топтарының физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметте оқытудың бейімделу әдістерін қолданады, академиялық адалдық пен салауатты өмір салты қағидаттарын сақтайды.
  • Көркем, публицистикалық және ғылыми шығармаларды талдайды, тілдік құзыреттілікті жетілдіреді, сөздік қорын байытады, түсіндіру және белсенді оқу қабілетін дамытады.
  • Ауызша және жазбаша түрде практикалық қолдануды қамтамасыз ету үшін ағылшын және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, стилистикалық және лексикалық құралдарын таңдайды.

Ұқсас БББ

Top