Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01722 Орыс тілі және әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқушыларды тілдік және сөйлеу дайындығын жүзеге асыруға, жасанды интеллект әдістері мен технологияларын, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануға, тәрбиелі, әдістемелік, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге, қазақ тілінен орыс тіліне ауызша және жазбаша аударманы жүзеге асыруға қабілетті жалпы білім беретін мектептер, ТжКБ ұйымдары үшін бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әдебиетке кіріспе
Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы
Тіл біліміне кіріспе
Оқушылардың даму физиологиясы
Мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Еңбекті қорғау және өмір қауіпсіздігі
Педагогика
Құқық негізі
Экология және тұрақты даму
Баяндау және әсер ету: тиімді қарым-қатынас (Coursera)
Фонетика және дыбыстық когнитивистика
Орыс фольклоры мен ХІІ-ХVІІI ғасырлардағы әдебиеті
Қазіргі әдеби үдеріс
Когнитивті жазу стратегиялары және орфографиялық сауаттылық
Инклюзивті білім беру
Әлем әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
19 ғасырдың орыс әдебиеті
Сандық дәуірдегі әлемдік әдебиет
Қазіргі лексикографияның өзекті мәселелері
Жалпы аударма теориясы (Minor)
-
3 Оқу жылы
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Әдебиетін оқыту әдістемесі
Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны
Әдебиет оқыту әдістемесінде интерактивті технологиясының игерушілігімен өзгешеліктері
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы және сөзжасамы
Морфологиялық стратегиялар және сөзжасамның эволюциясы
Академиялық жазу
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Конструктивті оқыту әдістемесі
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінде ЖИ және ЦББ ресурстары
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Филологиядағы компьютерлік технологиялар
Мәдени және әдеби жаһандану
Контрастивті лингвистика: орыс және қазақ тілдері (Minor)
Әлемдік әдебиеттің полифониясы
-
4 Оқу жылы
Нейрондық желілер және әдеби процесс
Орыс әдеби тілінің тарихы
Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша ҒЗЖ ұйымдастыру
Орыс әдебиеті 20ғ.-21 ғасырдың басы
Лингвомәдениеттану
Ауызша және жазбаша мәтіндерді аудару тәсілдері мен тәсілдері (Minor)
Орыс тілін оқытудың заманауи технологиялары
Мәтінді филологиялық талдау
Әдебиет және постгуманизм
Жалпы тіл білімі
Көркем мәтіннің лингвистикалық талдауы
Әдебиет теориясы
Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер
Когнитивтік лингвистика
Тіл тарихы және жазу тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық, қаржылық және экологиялық білімнің, кәсіпкерлік қызметтің негіздерін біледі, қоғамда және жеке өмірде тұрақты даму тұжырымдамасын қолдану тәсілдерін, еңбекті қорғау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді, құқық саласындағы базалық білімді пайдаланады. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білімді сауатты қолданады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
- Сөйлеу қарым-қатынастың әртүрлі сөйлеу дағдыларын меңгерген, саналы және сауатты жазуды қамтамасыз ететін когнитивтік стратегияларды қолданады; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты табады және қолданады, оқылған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқылғанға қатысты өзіндік ұстанымын тұжырымдайды; әдебиетті тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде түсінеді; әр түрлі жанрларда әдеби шығармаларды талдайды, негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарға ие.
- Қазіргі орыс тілінің, орыс және әлем әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, әртүрлі тілдік және әдеби талдау әдістерін біледі. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және шетелдік жазушылардың шығармашылық ерекшеліктерін, нейрондық желілердің әдебиетке әсерін талдайды.
- Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, цифрлық дәуірдегі тіл білімі мен әлемдік әдебиеттің даму тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның эволюциялық дамуы және қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; көркем шығармаларға әртүрлі талдауды жүргізеді (филологиялық, лингвистикалық және т.б.).
- Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктердің негізгі дидактикалық принциптері мен нәтижелерін біледі және қолдана алады. Оқу процесінде оқытудың сындарлы әдістерін қолданады. Педагогикалық міндеттерді шешу үшін тиімді коммуникация әдістемесін қолдануға қабілетті. Жеке және тұлғааралық қолдану үшін эмоционалды интеллект саласында құзыреттілікке ие.
- Оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда интерактивті технологияларды, соның ішінде конструктивті және цифрлық технологияларды қолданады. Заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін біледі, орыс тілі мен әдебиетін оқыту практикасында ЦОР қолдана алады, оларды сауатты саралайды, оқу жағдайларына байланысты барабар қолданады. Жасанды интеллекттің негізгі құралдарын біледі, оларды оқу процесінде тиімді қолдана алады.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын, орыс тілі мен әдебиетінің қазіргі мектеп курсының мазмұнын, интерактивті технологияларды қолдану ерекшеліктерін біледі; білім беру қызметінде заманауи технологияларды меңгереді және қолданады, электрондық оқу материалдары мен курстарын құра алады.
- Аударма теориясының жалпы мәселелерін, аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, аударма теориясының әртүрлі бағыттарын біледі; ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі тәсілдері мен тәсілдерін біледі; әртүрлі жүйелі тілдерді қарама-қарсы зерттеудің ерекшеліктері мен тәсілдерін түсінеді, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, түсіндіреді.
- Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және түсіндіреді, оларды ғылыми мәтін жазу кезінде қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын дербес тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.