Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика пәнінің мазмұнын игере алатын, АКТ құзіреттілік деңгейін жалпы пайдаланатын; оқу-тірбиелеу үрдісін ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, оқыту мен бағалау әдістерін білетін, білім алушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыруды білетін; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып білім беру мен оқытуда жеке және дифференциалды тәсілдерді жүзеге асыру; студенттердің ғылыми-зерттеу және ғылыми жобалау саласындағы біліктілігін арттыру; білім беру ресурстарын өңдеу әдісін игере алатын бакалавр даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Схемотехника
Объектілі-бағытталған бағдарламалау
Инклюзивті білім берудегі ақпараттық коммуникациялық технологиялар
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Микроэлектроника
Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдері
Педагогикалық психология
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Компьютерлік желілердің архитектурасы
Желілер және қауіпсіздік
Программалаудан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
ОЖ администрациялау
Ақпараттық қауіпсіздік
Компьютер жүйелерінің архитектурасы
Операциондық жүйелерде командалық қатар интерпретаторлары
Серверлік ОЖ
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Кәсіпкерлік және бизнес
Заманауи желілік технологиялар
Ғылыми-зерттеу негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Пареллель есептеулер
Машиналық оқыту негіздері
Жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы
Go немесе Golang бағдарламалау тілі
Lego Mindstorms EV3 базасындағы робототехника
Инновациялық технологиялар және оқыту әдістері
Жоғары өнімді есептеулерді оқыту әдістері
Информатика сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру
C# және .NET платформасына кіріспе
Arduino платформасындағы робототехника
Жасанды интеллект
Виртуалды және кеңейтілген шындық
Білім беруде IT қолдану
Инфографика
3 D модельдеу және принтинг
Білім берудегі бұлттық технологиялар негіздері
-
4 Оқу жылы
Веб-бағдарламалау
Үлкен деректерді өңдеу
Android платформасында мобильдік бағдарламалау
Білім берудегі smart технологиялар
Python деректер қорына кіріспе
Мобильді қосымшаларды құру
Компьютер және желілердің техникалық сипаттамалары
Компьютерлік жүйелер және желілер
Таратылған деректер қорын басқару жүйелері
IT Startup
Жанартылған бағдарлама бойынша ақпараттық – комуникациялық технологияларды оқытудың әдістемесі
Информатикадан есептерді шығару әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау; кәсіби қызметінде экология мен тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімін қолдана біледі. Қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, ғылыми зерттеу әдістерін, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу;
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі;
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау; инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісінде психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын меңгеру, болашақ мамандығы бойынша оқу үдерісінде критериалды бағалау дағдыларын меңгеру
- Оқу процесін студенттердің арнайы білім беру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, ұйымдастыруға қабілетті;
- Физика-математика аппаратын қолдана отырып кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын пайдалану дағдыларын меңгеру;
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды кәсіптік салада қолдану, білім алушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру, әртүрлі инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдану, информатикадан есептерді шешу әдістерін анықтау, заманауи ақпараттық технологиялар құралдарын тиімді пайдалану;
- Алгоритмдік тіл негіздерін меңгеру, қойылған тапсырманы шешуге арналған алгоритм құру, есептерді шешуде бағдарламалау дағдыларын игеру, үлкен деректерді өңдеу және таратылған деректер қорын құруды білу;
- АКТ негізгі архитектуралық құрылымының концепциясын, функционалды ұйымдастыру модельдерін, компьютердің техникалық және логикалық негіздерін игеру; бұлттық ортада жұмыс істеу, көп ядролы кластермен жұмыс жасауды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру және желілердің қауіпсіздігін ұйымдастыру;
- Заманауи интеллектуалды технологиялар туралы білімнің болуы, білім беру үрдісінде робототехника мен бағдарламалау дағдыларын қолдану, роботтарды басқару алгоритмін құру және өңдеу, виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларын білім жүйесінде қолдану, ақпараттық объектілерді модельдей алу және түрлендіре білу, жасанды интеллекттің алгоритмдік, технологиялық негіздерін практикада қолдану, веб-бағдарламалау мен мобильді қосымшаларды құру дағдыларына ие болу, қосымшалардың интерфейсі мен дизайнын әзірлеу, микроэлектроника мен схемотехникадағы жұмыстарды ұйымдастыруды игеру;