Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Информатика в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім алушылардың қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтарын, Қазақстан тарихын, қазіргі ақпараттық технологияларды, мемлекеттік тілді, ұлтаралық қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шетел тілдерін білу негізінде әлеуметтік-гуманитарлық білімді, іскерлікті меңгеруін; Отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиеленуін қамтамасыз ету; - Барлық деңгейдегі тұтынушыларға сапалы білім беру негізінде заманауи педагогика аймағындағы жалпы мәдениеттілік пен кәсіптік құзіреттілікті меңгерген, білім саласында сәтті жұмыс атқаратын кәсіби мамандарды даярлау; - Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қамтамасыз етуге, сондай-ақ білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары информатик-педагог мамандарды даярлау;
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Б1.ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ. Б1.1. Білімін қолдану: - білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
  • Б1.ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ. Б1.2. Ақпаратты сыни ойлау арқылы басқару: - ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазып көрсетеді; - сыни көзқараспен бағалай білу; - ойлау, өзінің көзқарасын дәлелдей алу және жаңа шешімдер ұсына біледі;
  • Б1.ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ. Б1.3. Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану: - заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру және кәсіби салада қолдануға қабілетті;
  • Б2. ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ. Б2.1. Өзін-өзі дамыту: - кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылу қабілеті;
  • Б2. ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ. Б2.2. Өзін-өзі ұйымдастыру: - өз уақытын тиімді ұйымдастырады; - өзінің әрекетінде жауапкершілікті сезінеді, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды, қоршаған ортаны қорғауда белсенділік танытады;
  • Б2. ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ. Б2.3. топта жұмыс жасау: - командада өз ойын нақты жеткізеді, жаңа шешімдерді нәтижеге сәйкес ұсынады; - топта жұмыс істеуге қабілетті, өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра біледі, қақтығыстарды шешуде өз көзқарасы мен идеалдарын жақтауда жоғары сенім көрсетеді;
  • Б2. ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ. Б2.4. Этика және құндылықтар: - қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды түсіндіреді; - кәсіптік қызметінде дәлдікпен қолданады; - өзге халықтардың мәдениетіне толерантты;
  • Б3.КОММУНИКАТИВТІК. Б3.1. Қоғам және кәсіби ортада коммуникативті дағдыларды қолдану: - ауызша және жазбаша сөйлеу әрекеттерін жүйелі, сауатты, дәлелді және нақты қолдану;
  • Б4. КӘСІБИ. Б4.1. Педагогикалық инновация және педагогикалық технология саласындағы білімдерді меңгеру: - педагогикалық технологияларды пайдаланады мен дағдыларын меңгереді, әдісті іздейді және оның шешімін табады; - мәселені суреттейді және жүйелейді, жаңашылдыққа қабілетті; - педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылады, ынталылығы мен еңбекқорлығын көрсете біледі;
  • Б4. КӘСІБИ. Б4.2. Кәсіптік білімін жинақтау, өңдеу және жүйелеу қабілеті: - кәсіптік сферасы және қоғамдағы эволюциялық үдерістерге бейімделу қажеттілігі үшін кәсіптік білімін өмір бойы жетілдірудің маңыздылығын түсінеді (үздіксіз білім, қайта даярлау және өзін -өзі оқыту);
  • Б4. КӘСІБИ. Б4.3. Ақпараттық-коммуникациялық технология жүйелерін пайдаланушыларды оқыту және техникалық қолдауды қамтамасыз ету қабілеті: - АКТ жүйелерін және олардың элементтерін өрістету, орнату, біріктіру және жұмысқа енгізу және қолдауды жасай біледі;
  • Б5. МАМАНДАНДЫРУ. Б5.1. Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың болмысын және маңыздылығын түсіну: - Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның даму процессінде пайда болатын қаупі мен қатерін ұғыну, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға қабілетті;
  • Б5. МАМАНДАНДЫРУ. Б5.2. Сұранымды қалыптастыру: - әдісті іздеу және оның шешімін табуға қабілетті; - мәселені суреттеу және жүйелеу, теңестірілуі, пәндік саланы талдауға қабілетті;
Top