Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11501 Жаттықтырушылық қызмет (спорт түрлері бойынша) в APEMS

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Спорт түрлері бойынша спортшылардың нәтижелерін жақсартуға қабілетті, жаттықтырушылық қызметті ұйымдастыруда заманауи спорттық технологияларды және жаңа тәсілдерді меңгерген бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B098
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B115

Пәндер

  • Спорт құқығы

    Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің спорттық ұжымдар мен командаларды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің бойында табысты адамның бейнесін қалыптастырады және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытады, бұл спорттық жетістікке жетуге және танымал болуға ықпал етеді.

    Несиелер - 3
  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру

    Бұл пәнде физикалық қасиеттерді өзін-өзі жетілдірудің теориялық және практикалық негіздері; физикалық дамуды бақылау және өзін-өзі бақылау; физикалық өнімділікті қалпына келтіру құралдары мен әдістері зерделенеді. Пән студенттерге спорт түрлері, әр түрлі жастағы және біліктіліктегі спортшыларды дене шынықтыруда нақты міндеттерді тұжырымдауға; спортшыларды қозғалыс әрекеттеріне оқыту және спорттық сабақтар процесінде дене қасиеттерін дамыту технологиясын қолдануға; жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлауға және өткізуге және алғашқы медициналық көмек көрсетуге; жеке және ұжымдық спорттық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері бойынша консультациялық қызметті жүзеге асыру мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы цифрландыру

    Пән қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен спорттық қызметтің әртүрлі аспектілерінде қолданылатын жасанды интеллект құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер деректерді талдау, жаттығуларды оңтайландыру, денсаулықты бақылау, нәтижелерді болжау және спортшылардың өнімділігін арттыру үшін жасанды интеллектті қолдану әдістерімен танысады. Сонымен қатар, цифрлық трансляция технологиялары, билеттерді басқару және жанкүйерлерге арналған бірегей тәжірибе жасау мәселелері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Бейімді спорт

    Осы пән аясында студенттер бейімделген спорттың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары мен қағидаттары туралы білім алады, сондай-ақ оның қалыптасу және даму тарихын зерттейді. Ерекше қажеттіліктері бар адамдардың физикалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен құралдарға ерекше көңіл бөлінеді. Оқыту әдістемелері, спортшыларды даярлау ерекшеліктері, ұйымдар мен федерациялардың қызметі, сондай-ақ Паралимпиадалық қозғалысты қоса алғанда, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері қарастырылады. Пән спорттық ортадағы инклюзия аспектілерін, кедергісіз кеңістік қалыптастыруды және ерекше қажеттіліктері бар адамдардың спорт арқылы әлеуметтік интеграциясын қарастырады. Студенттер дене шынықтырудағы инклюзивті білім беру қағидаттарын, әртүрлі мүмкіндіктері бар адамдар үшін спорттық бағдарламаларды бейімдеу әдістерін, сондай-ақ бейімделген спорттың әлеуметтік белсенділікті және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға әсерін зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Коучинг-практика 1 (таңдалған спорт түрі бойынша)

    Пән студенттерге таңдаулы спорт түрінде коучингтің практикалық дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді: пән шеңберінде тағайындалған спорт түрі бойынша апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындау және ұсыну жүргізіледі. Екі апта сайын студенттер кезең ішінде жасалған бір коучинг жоспарының үлгісін ұсынады. Студенттер сонымен қатар спорт метрологиясының математикалық әдістерін; статистикалық гипотезаларды; корреляциялық талдауды; жалпы дене дайындығын анықтауға арналған тесттерді қолдана отырып, спортшының функционалдық дайындығын талдайды.

    Несиелер - 5
  • Спорттық биомеханика

    Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметін, механика принциптерін, сондай-ақ спорттық іс-әрекет контекстіндегі адам денесінің физиологиялық ерекшеліктері мен анатомиясын; күш, жылдамдық, ауырлық күші, үйкеліс сияқты спорттық қозғалыстарға әртүрлі факторлардың әсерін зерттейді. Осы пән аясында студенттер техниканы оңтайландыру және спорттық көрсеткіштерді жақсарту үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын игереді. Спорттық биомеханиканың маңызды аспектісі-жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіз және тиімді жаттығу әдістерін жасау болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша жарыс қызметі

    Бұл пән аясында жарыс қызметінің негізгі түсініктері, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; спорт түрлері бойынша төрешілік техникасы мен негіздері; спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері; жарыстардың нәтижелерін бақылау, талдау және болжау мәселелері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби және спорттық-жаттықтырушылық қызмет (таңдалған спорт түрінде)

    Осы пәнді оқу барысында студенттер жаттықтырушыларды бақылау арқылы таңдалған спорт түріндегі жаттығуларды жоспарлау әдістерін үйренеді. Пән студенттердің спортшылармен жаттығу өткізу мәселесі бойынша өзара іс-қимылын қарастырады. Әр апта сайын студенттер коучинг сессиясын бақылауға негізделген аналитикалық материал ұсынады. Коучинг-практикум кезінде студенттер жеке спортшыларды талдайды және жаттығулардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -1 (қысқы спорт түрлері)

    Бұл пән студенттерде қысқы спорт түрлері бойынша жоғары жетістіктерге жету үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастырады, сондай-ақ олардың таңдаған спорттық іс-әрекетінің талаптарына сәйкес келетін дене және адамгершілік қасиеттері мен қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -1 (жазғы спорт түрлері)

    Бұл пән студенттерде жазғы спорт түрлері бойынша жоғары жетістіктерге жету үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастырады, сондай-ақ олардың таңдаған спорттық іс-әрекетінің талаптарына сәйкес келетін дене және адамгершілік қасиеттері мен қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері

    Пән спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; зерттеулерде спорттық метрология деректерін пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерттеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -3 (қысқы спорт түрлері)

    Бұл пән қысқы спорт түрлері саласындағы озық жаттығу әдістерін, тактикасы мен стратегиясын зерттеуді, сондай-ақ жаттықтырушылық процесті басқару мен кәсіби дағдыларды дамытуға арналған практиканы қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -4 (қысқы спорт түрлері)

    Пән қысқы спорт түрлерінің физикалық, техникалық, тактикалық және психологиялық аспектілерін терең талдауды қамтиды. Сондай-ақ, жоғары деңгейде жаттығу процесін ұйымдастыру бойынша практикалық оқытуды жүргізіп, ең жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -2 (жазғы спорт түрлері)

    Бұл пән студенттерге жазғы спорт түрлерінің жаттығу, тактика және стратегия аспектілерін терең зерттеуге мүмкіндік береді. Студенттер кешенді жаттығу бағдарламаларын әзірлеу қағидаттарын меңгеріп, сондай-ақ спортшыны жазғы спорт түрлеріне дайындаудың негізгі түрлері – физикалық, тактикалық, техникалық және психологиялық дайындық бойынша дағдыларын жетілдіреді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық ғимараттар мен тренажерлер

    Пәннің мақсаты студенттердің спортпен шұғылдану үшін спорттық ғимараттарды жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың теориялық негіздерін меңгеру болып табылады. Пәнде қауіпсіздік техникасының шарттарын, ғимараттың нысаналы мақсатын және өткізілетін іс-шараларды ескере отырып, арнайы спорт ғимараттарын жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану туралы түсініктерді қалыптастыру, спорт ғимараты мен спорттық жаттығуларға арналған жабдықтарды бейімдеу дағдыларын қалыптастыру көзделеді. Курс спорт саласындағы спорт ғимараттарын пайдаланудың техникалық қауіпсіздігін, спорт ғимараттарын пайдалану ережелерін, жобалық және нормативтік – техникалық құжаттаманы зерделеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорттық коучинг: негізгі тұжырымдамалары (таңдалған спорт түрі бойынша)

    Осы пән шеңберінде студенттер спорттағы концептуалды даму, спорттағы жаттықтырушы философиясы, спортшы мен жаттықтырушы арасындағы күрделі өзара іс-қимыл, команданы жоспарлау сияқты мәселелерді зерттейді, сондай-ақ жаттықтырушының жеке және әлеуметтік деңгейлердегі әртүрлі рөлдері мен үлестерін зерттейді. Студенттер жаттығу жоспарларын құруды, тиімді жаттығулар туралы шешім қабылдауды, жарыс жағдайларын бағалауды және коучингтегі рефлексиялық тәжірибенің рөлін айқындауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Жаттықтырушылық қызметке кіріспе

    «Жаттықтырушылық қызметке кіріспе» пәні жаттықтырушылық және коучинг өнерінің негіздерін, сондай-ақ осы салада жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білімдерді зерделеу түрінде ұсынылған. Пән жаттықтырушылық кәсіп туралы, жаттықтыру процесін жоспарлау негіздері және жаттықтырушылық жұмыс режимдері, спорт саласындағы этикалық нормалар туралы негізгі түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 3
  • Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық

    Бұл пән дене шынықтырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді қамтиды, мысалы: таңдалған спорт түріндегі қозғалыстар мен техниканы талдау; күш, төзімділік, икемділік пен үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулар; таңдалған спорт түрінің мақсаттары мен қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін жоспарлау; жабдықпен жұмыс және оны пайдалану бойынша ұсыныстар; таңдалған спорт түрінен максималды нәтижеге жету үшін салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану.

    Несиелер - 5
  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері

    Бұл пәнде спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.

    Несиелер - 4
  • Спорттық әдеп

    "Спорттық этика" пәні спортпен байланысты моральдық аспектілерді, моральдық принциптерді және этикалық мәселелерді зерттейді. Пәнді оқу барысында: кәсіби спорттағы этика, спорттық мінез-құлық, адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.

    Несиелер - 3
  • Спорттық физиология

    Пәнді зерделеу барысында адам ағзасының және оның жекелеген жүйелерінің әртүрлі спорттық іс-әрекеттерге физиологиялық реакцияларының сипаттамалары; тұрақты спорттық іс-шаралардың денсаулыққа пайдалы әсері; дененің дене жаттығуларын орындауға бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан моториканы, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршау және денесін қалпына келтіру; спорттық қызметпен айналысатын ағзаның физиологиялық жағдайын анықтау әдістері мен тәсілдері; спорттың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің физиологиялық жағдайына әсері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер физиологиялық параметрлер бойынша спортшылардың дайындығын бағалау әдістерін қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және оңалту

    «Спорттық медицина және оңалту» пәні спортпен байланысты медициналық аспектілерді, сондай-ақ жарақаттар мен ауыр жүктемелерден кейін спортшыларды оңалту әдістерін зерттейді. Ол физикалық іс-әрекеттің физиологиясы мен биомеханикасын, спорттық жарақаттардың алдын алу мен емдеуді, ауырсынуды басу, жаттығу бағдарламаларын әзірлеуді және жарақаттан кейін қалпына келтіруді қарастыратын тақырыптарды қамтиды. Бұл пән жаттығулар мен спорттық жарыстар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін спортшылардың спорттық өнімділігі мен денсаулығына әсер ететін факторларды зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -2 (қысқы спорт түрлері)

    Бұл пән студенттерге қысқы спорт түрлерінің жаттығу, тактика және стратегия аспектілерін терең зерттеуге мүмкіндік береді. Студенттер кешенді жаттығу бағдарламаларын әзірлеу қағидаттарын меңгеріп, сондай-ақ спортшыны қысқы спорт түрлеріне дайындаудың негізгі түрлері – физикалық, тактикалық, техникалық және психологиялық дайындық бойынша дағдыларын жетілдіреді.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық дайындық

    Осы пән шеңберінде таңдалған спорт түріндегі техника мен тактиканың теориялық-практикалық негіздері; спортшының даму деңгейі мен дайындығын ескере отырып, әдістемелік оқыту және техникалық-тактикалық іс-қимылдарды жетілдіру; жарыстық жаттығулардың сипаттамалары мен ерекшеліктері; спортшының техникалық-тактикалық даярлығын талдау және түзету іс-әрекеттері, орындалуын бақылау зерделенеді.

    Несиелер - 5
  • Коучинг-практика 2 (таңдалған спорт түрі бойынша)

    Пән студентке таңдаған спорт түрі бойынша жоғары жетістіктер спортында коучинг дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді. Бұл пән спорттық жетілдіруге дайындық кезеңінен өткен спорт командалары мен жеке спортшылардың коучинг дағдыларының тиімділігін арттыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорттық тамақтану және фармакология

    Бұл пән аясында студенттер спортшылардың тамақтануына байланысты әртүрлі аспектілерді, соның ішінде энергия қажеттіліктерін, ақуыздарды, көмірсуларды, майларды, витаминдерді, минералдарды және денсаулықты сақтау және жақсы физикалық форма үшін қажет басқа қоректік заттарды зерделейді. Сонымен қатар, спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің (WADA) рөлімен және допингке қатысты ресурстармен танысады. Пән әртүрлі спорт түрлері контекстінде спорт, тамақтану және фармакологиялық құралдарды пайдалану арасындағы байланысты зерттейді. Ол оңтайлы тамақтану және фармакологиялық препараттарды дұрыс таңдау спорттық өнімділікке және спорттық көрсеткіштерге қалай әсер ететініне назар аударады.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    «Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі» пәні спорт қозғалысының әртүрлі құрылымдарында жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыс үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Осы пән шеңберінде студенттер жарыстық жаттығуларды орындау дағдыларын; әртүрлі жастағы топтардағы адамдардың таңдалған спорт түрі бойынша қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесін; таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесінің негіздерін; жаттығулардағы қателіктерді байқау, анықтау және түзету қабілетін; әдістемелік құжаттаманы құрастыру қабілетін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт тарихы

    Пән таңдалған спорт түрлерінің тарихын зерттейді. Спорт түрлерінің дамуын әлеуметтік, мәдени, тарихи және технологиялық аспектілер тұрғысынан талдауға негізделген. Студенттер таңдалған спорт түрінің тарихи кезеңдері мен даму кезеңдерін, оның танымалдылығын, Олимпиада ойындарына және басқа да халықаралық жарыстарға қатысуын зерттейді.

    Несиелер - 3
  • Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім

    Пән құрама командалардың құрамына кіруге мүмкіндік беретін жоғары тұрақты нәтижелерге қол жеткізу үшін перспективалы спортшылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мамандандырылған спорттық даярлықтың әдістері мен тәсілдерін зерделеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән олимпиадалық қозғалыстың идеяларына, мұраттары мен құндылықтарына, олимпиадалық дүниетанымды, олимпиадалық менталитет пен спортшының олимпиадалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал етуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бұл курстың мақсаты білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастар мен қабілеттерді қалыптастыру.

    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға зиянды және қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін тиісті деңгейде бағалау қабілетін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларды оқытуға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Спорттық психология

    Осы пән аясында студенттер спортшылардың мотивациясына, эмоцияларына, зейінінің шоғырлануына, стресске төзімділігіне, өзін-өзі реттеуіне және басқа да психикалық процестеріне әсер ететін психологиялық аспектілер туралы білім алады. Олар дене шынықтыруға, спорттық жетістіктерге, жарақатқа және қалпына келтіруге әсер ететін психологиялық факторларды зерттейді; балалардың, жасөспірімдердің, ересектердің және әртүрлі деңгейдегі спортшылардың әртүрлі топтарының психологиялық ерекшеліктері; жаттықтыру процесін жақсарту, спортшыларды ынталандыру, психологиялық тұрақтылықты дамыту және спорттық қызметте жетістікке жету үшін оңтайлы психологиялық компонентті қалыптастыру үшін психологиялық әдістер мен тәсілдерді қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -4 (жазғы спорт түрлері)

    Пән жазғы спорт түрлерінің физикалық, техникалық, тактикалық және психологиялық аспектілерін терең талдауды қамтиды. Сондай-ақ, жоғары деңгейде жаттығу процесін ұйымдастыру бойынша практикалық оқытуды жүргізіп, ең жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Киберспорт іс-шараларын ұйымдастыру

    Пән киберспорттық іс – шараларды ұйымдастырудың барлық нұсқаларын қарастырады-толық ауқымды онлайн-турнирлерді өткізуден бастап, офлайн іс-шараларды, соның ішінде фиджитал тұжырымдамасындағы мультиспорттық турнирлерді ұйымдастыруға дейін.

    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық төрешілік

    Аталған пән шеңберінде студенттер спорт түрлері бойынша спорттық төрешіліктерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілердің орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спортшылардың дұрыс емес және спорттық емес мінез-құлқын және басқа да мінез-құлықтарын және т. б. зерттейтін болады. Сондай-ақ студенттер спорттық төрешіліктің даму тарихын, спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібін зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық мамандану -3 (жазғы спорт түрлері)

    Бұл пән жазғы спорт түрлері саласындағы озық жаттығу әдістерін, тактикасы мен стратегиясын зерттеуді, сондай-ақ жаттықтырушылық процесті басқару мен кәсіби дағдыларды дамытуға арналған практиканы қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Спорттық кинезиология

    Бұл пән пациенттің жағдайын бағалауда стандартталған диагностикалық әдістерді пайдалана отырып, дене тұрысы, жүруді, қозғалыс көлемін талдауды, статикалық және динамикалық пальпацияны қамтитын спортшыларды функционалдық зерттеуге бағытталған. Студенттер жекелеген спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізеді және жаттығуларды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтайды, сондай-ақ спорттық дайындықтан өту кезеңінде тәуекелдерге мониторинг жүргізеді.

    Несиелер - 5
  • Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс

    Пәннің мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру, спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдерні; маркетингтік зерттеу әдістерін. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.

    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу

    Пән зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Кәсіби ағылшын тілі пәні кәсіби ортада ағылшын тілін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл пән білім алушыларға спорттық практикада қолданылатын мамандандырылған лексиканы, негізгі терминдер мен сөз тіркестерін зерделеуге, сондай-ақ ағылшын тілінде жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Пән есептер, мақалалар, іскерлік хат алмасу сияқты әртүрлі мәтіндермен жұмыс істеуді, сондай-ақ келіссөздер, презентациялар және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытуды қамтиды. Нақты кәсіби жағдайларда тілді практикалық қолдануға баса назар аударылады.

    Несиелер - 4
  • Жас ерекшеліктері анатомиясы және физиологиясы

    Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады. Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты: коммуникативтік құзыреттілік дағдыны қалыптастыру және дамыту, бәсекеге қабілетті әрі құзыреттілігі жоғары тұлғаның кәсіптік маңызы бар жағдайларда ғылыми тілмен ойын толық және анық жеткізуі үшін тілдік кәсіби бағдарлы дайындығын қамтамасыз ету.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан және әлем халықтарының мәдени байлығы, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы білімдерін талдау және жинақтау, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарын қабылдай отырып, спорт түрлерінің, спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын атап көрсету
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және спорттық іс-шараларды жүргізуге мүмкіндік беретін тілді кәсіби деңгейде білу
  • Спорт саласындағы ғылыми-зерттеу нәтижелеріне негізделген теориялық және әдістемелік білімдерін пайдалана отырып, спортшылардың физикалық, техникалық, тактикалық және моральдық-еріктік дайындығын дамыта білу
  • Инновациялық спорттық технологияларды, заманауи жаттықтыру әдістерін және жасанды интеллект құралдарын әртүрлі спорт түрлерінде жаттығу процесінің тиімділігін арттыру және нәтижелерді талдау үшін қолдана білу
  • Халықаралық құқықтық нормалар мен актілерді, этиканы сақтау нормаларын білу, спорт әлеуеті арқылы мемлекет мүдделерін ілгерілету үшін халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу
  • Ұлттық және халықаралық коммуникацияларды, оның ішінде заманауи технологияларды пайдалана отырып жүзеге асыру үшін спорттық қызметті басқару дағдыларын, сондай-ақ спорттық жанжалдарды шешу, жобалық менеджмент және ұйымдық құрылымдардың әртүрлілігіне ықпал ететін факторларды талдау дағдыларын қолдану
  • Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдалған спорттық қызметті жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін спортшылардың өсуі мен дамуының жас ерекшеліктері туралы білімді, спорттық медицина туралы білімді қолдану
  • Спорт түрлері бойынша, оның ішінде жарыс қызметі шеңберінде, спорт шеберлігін жетілдіру кезеңінде және Қазақстан құрама командалары деңгейінің нәтижелеріне қол жеткізу үшін спортшыларды іріктеу дағдыларын қолдану
  • Дайындық жоспарларының орындалуын, физикалық, психологиялық және функционалдық дайындықтың динамикасын жоспарлау және талдау, алынған мәліметтерді ескере отырып өзгерістер енгізу
  • Спорттық мониторинг жүргізу және спорттық дайындық кезеңінде және жарыстарда қауіптер мен қауіптілік дәрежелерін уақтылы анықтау
  • Жан-жақты және үйлесімді дамыған, өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы базалық білімге ие болу
Top