Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Дене шынықтыру және спорт в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мадени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы маселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде казак, орыс және шет тілінде байланыс жасау; педагогикалық этика ережелерін, оқытудың тәсілдері, әдістері мен құралдарын білу; білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру.
  • Оқыту технологияларын және білім беру ресурстарын, соның ішінде цифрлық технологиялар мен контентті, оқу процесінде қолдану арқылы оқу және тәрбие мүмкіндіктерін кеңейту; кәсіпкерлік білімдерін түрлі өмір салаларында қолдана білу.
  • Жеке бюджетті басқаруда, жоспарлауда, қаржылық өнімдер мен инвестиция құралдарын пайдалануда, қаржылық тәуекелдер, дағдарыстар мен алаяқтықты ескере отырып аналитикалық қабілеттерді көрсету; рационалды қаржылық мінез-құлық үшін заманауи қаржылық технологиялар мен қосымшаларды пайдалану дағдыларын қолдану; салықтарды, міндетті зейнетақы жарналарын және басқа төлемдерді есептеп, оңтайландыруды білу, сақтандыру өнімдерін қолдану.
  • Білім алушының тұлғалық жалпы мәдениетін қалыптастыруды жүзеге асыру және оның әлеуметтенуіне ықпал ету; дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімді қолдану, азаматтық ұстанымды қалыптастыру мақсатында қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; білім беру үдерісін зерттеудің тәсілдері, әдістері мен құралдарын сипаттау; зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру.
  • Қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс, санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау; білім алушыларда салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық негіздерін түсіндіру.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере білу; инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидалары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, күнделікті және кәсіби қызметте әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Тәрбиелік жұмыс әдістемесінің негіздерін, қазіргі тәрбие концепцияларын білу; сабақтарға дайындық кезінде оқу материалын жоспарлай білу; дене тәрбиесі, спорттық жаттығу сабақтарын ұйымдастыра білу, жалпы педагогикалық принциптерді, құралдар мен әдістерді қолдану, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру.
  • Органдардың құрылымы мен функцияларының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі физикалық даму заңдылықтары туралы білімді кәсіби қызметте қолдану, адамның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жаттығуларды және жаттығу түрлерін таңдау әдістемелерін меңгеру.
  • Дене тәрбиесі тарихы, теориясы және әдістемесін оқу және оқу-жаттығу процесінде қолдану; спорт түрі (спорттық пән) бойынша спорттық дайындық бағдарламаларын құрастыру; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша спортшылардың бақылау нормативтерін өткізу.
  • Кәсіби қызмет аясында цифрлық технологияларды қолдану; білім беру үдерісін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану; зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру; педагогикалық шынайылықты инновациялық тұрғыда түрлендіру құралы ретінде заманауи технологияларды қолдану; оқу материалдары, презентациялар және басқа да контентті жасанды интеллект көмегімен әзірлеу.
  • Циклдік жаттығуларда физикалық және функционалдық дайындықты өлшеу мен бағалауға арналған құжаттаманы құру тәртібін анықтау; спорт пен дене тәрбиесінде кешенді бақылау жүргізу, кешенді бақылау нәтижесінде алынған деректерді талдау; бақылау-өлшеу құралдарын қолдану.
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жеке даму траекториясын жобалау; оқушыларды оқыту және дамыту бағдарламаларын, әдістемесін әзірлеу, олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып.
  • Дене тәрбиесі және спорт саласындағы заңнаманы және нормативтік-құқықтық актілерді білу; дене тәрбиесі және спорт саласында қабылданатын басқарушылық шешімдердің сыни талдау дағдыларын меңгеру; спорттық құрылғылар мен арнайы жабдықтардың түрлерін анықтау, олардың классификациясы мен жұмыс принциптерін білу.
  • Сабаққа дайындық кезінде оқу материалын жоспарлау; жаттығуларды орындаудың қауіпсіз техникаларын көрсету; күш, интервальды, дөңгелек, функционалдық жаттығулар, икемділікті, тепе-теңдікті, үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулардың әдістемесін құрастыру; спорттық құрылғыларды, арнайы жабдықтарды қауіпсіз пайдалану ережелерін түсіндіру.
  • Денсаулық сақтау және дене тәрбиесі-сауықтыру технологияларының негіздерін білу; дене тәрбиесімен айналысуға қарсы көрсеткіштерді анықтау; анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерге сәйкес жаттығуларды, жаттығу түрлерін таңдау әдістемелерін құрастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен сабақтарды ұйымдастыру және жүргізу.
Top