6B07127 Электротехника және ақпараттық технологиялар
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Электр техникалық және ақпараттық-техникалық жүйелерді әзірлеу, пайдалану және оңтайландыру саласында құзыреттерге ие, өнеркасіп пен экономиканың тиімділігін арттыруға бағытталған инновациялық технологияларға басымдық беретін мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Электротехника негіздері 1
Пән электр тізбектерін және электрофизикалық үдерістерді талдау саласында базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында негізгі электр шамалары, қарапайым электр тізбегі, элементтердің тізбекті, параллель және аралас қосылу қағидаттары қарастырылады. Сондай-ақ сызықтық тізбектерді есептеу әдістері, желіні түрлендіру, көпірлі схемалар және сызықтық емес көздер мен жүктемелер болған жағдайда жұмыс нүктесін анықтау оқытылады. Ерекше назар электр өрістеріне, кедергі мен сыйымдылық параметрлеріне, айнымалы ток пен кернеуге, сондай-ақ эквиваленттік схемаларды құру үшін қолданылатын ауыстырылатын шамаларға аударылады. Курс соңында электр тізбектеріндегі уақытша үдерістерді талдауға қолданылатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
STEM пәндерін оқуға арналған жетілдірілген дайындық курсы (математика, физика)
Бұл курс теңдеулерді шешу, графиктермен жұмыс істеу, деректерді талдау, логикалық және кеңістіктік ойлау қабілеттерін дамытады. Алгебра, геометрия, тригонометрия, кинематика, динамика және электр құбылыстарының негіздерін қамтиды. Студенттер физикалық заңдылықтарды, математикалық әдістерді және олардың инженерияда, бағдарламалауда және ғылымда практикалық қолданылуын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (ғылыми ағылшын тілі)
Бұл пән әлеуметтік-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, өндірістік және оқу-ғылыми салаларда шетел тілінің практикалық қолданылуындағы коммуникативті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өз ойларын ауызша және жазбаша түрде тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес еркін баяндай алатын болады, оқылған материалдың көлемінде диалогтар мен полилогтарға қатыса алады, техникалық мәтіндердің мазмұнын қайта жасай және талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (неміс)
Пән әлеуметтік-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, өндірістік және оқу-ғылыми салаларда шетел тілінің практикалық қолданылуындағы коммуникативті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өз ойларын ауызша және жазбаша түрде тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес еркін баяндай алатын болады, оқылған материалдың көлемінде диалогтар мен полилогтарға қатыса алады, техникалық мәтіндердің мазмұнын қайта жасай және талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Курс инженерлік қызмет үшін қажетті базалық физикалық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында физикалық шамалар, қателіктерді есептеу және СИ жүйесі қарастырылады. Поступетті қозғалыстың кинематикасы мен динамикасының негіздері, күш, жұмыс, энергия, қуат және импульс ұғымдары зерттеледі. Ерекше назар механикалық гармониялық тербелістерге, сигналдардың жиілік спектріне және Фурье талдауына, оның практикалық қолданылуын қоса алғанда, аударылады. Механикалық толқындардың қасиеттері – толқын ұзындығы, таралу жылдамдығы, интерференция және Доплер эффектісі сипатталады. Акустика бөлімінде дыбыс, инфрадыбыс және ультрадыбыс, дыбыс өрістері және олардың қолданылуы қарастырылады. Курс электромагниттік тербелістер мен электромагниттік толқындар спектрін зерттеумен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлік математика 1
Пән студенттердің математикалық білімінің кең спектрін меңгеруіне, индуктивті және дедуктивті ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби қызметте математикалық интуицияны дамытуға бағытталған. Пән аясында кешенді сандар, векторлық есептеу, аналитикалық геометрия, конустық қималар, матрицалық есептеулер, сызықтық теңдеулер жүйесі, координаталарды түрлендіру, негізгі ось туралы теорема, бір айнымалы функцияларға арналған дифференциалдық есептеу, қатарларға жіктеу (Тейлор қатары) оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Инженерлік информатика 1
Пән ақпараттық технологиялар саласында білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама бағдарламалық инженерия әдістемесін, тапсырмаларды жоспарлау мен орындау, талаптарды талдау, компьютер архитектурасы мен олардың ерекшеліктері, ақпаратты кодтау және көрсету, Буль алгебрасы және оны есептеу үдерістерінде қолдану, деректер құрылымы мен алгоритмдерді (сұрыптау, іздеу, байланысқан тізімдер, ағаштар және т.б.), алгоритмдердің орындалу уақытын бағалау мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдар, компоненттер және технологиялар
Пәннің мақсаты – техника мен өндірістің әртүрлі салаларында қолданылатын материалтану мен технологиялар саласында білім қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптарға зат құрылысы, материалдар және кристалдық торлар, зоналық модель, оқшаулағыштар, металдар, жартылай өткізгіштер, электрөткізгіштік, кедергі/өткізгіштік, резисторлар, конденсаторлар, индуктивті катушкалар мен магниттік материалдарды жобалау және өндіру, жартылай өткізгіш материалдар, легирлеу әдістері, p-n ауысулары, диодтар, транзисторлар, заряд тасымалдаушылардың таралуы және температуралық қасиеттері, кремнийді өңдеу, литография, интегралды схемаларды өндіру жатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік информатика 2
Пәннің мақсаты – бакалаврларды заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету, қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістерін меңгеру. Python тіліне кіріспе: айнымалылар, шарттар, циклдер, функциялар, файлдармен жұмыс (деректерді оқу және жазу), графикалық шығару және деректерді визуализациялау, Python-да жеке модульдерді құру және сыртқы модульдерді импорттау, Matlab және C тілдерімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электротехника негіздері 2
Пән айнымалы ток тізбектерін талдау негіздері мен оларды есептеу әдістерін қамтиды. Оқу барысында тұрақты және айнымалы электр шамалары, синусоидалық кернеудің сипаттамалары және оның жиілікке тәуелділігін қоса алғанда, көріністері қарастырылады. Айнымалы ток тізбектерінің тізбекті, параллель және аралас қосылу түрлері талданады. Белсенді, реактивті және толық қуат түрлері, қуат коэффициенті және оны арттыру тәсілдері зерттеледі. Есептеудің кешенді әдістері, соның ішінде екіұштықтар мен желілік есептеулерді қолдану тәсілдері енгізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электроника негіздері 1
Бұл пән цифрлық логика мен логикалық жобалау саласында жүйелі білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында логикалық функциялардың негіздері, сандарды ұсыну тәсілдері және ақпаратты кодтау әдістері зерделенеді. Логикалық функциялар арқылы есептеулерді орындау қағидаттары және оларды минимизациялау әдістері қарастырылады. Ерекше назар типтік комбинаторлық логикалық функцияларға, сондай-ақ комбинаторлық схемаларды жүйелі түрде жобалау мен талдауға аударылады. Тізбектелген схемаларды құру қағидаттары, оның ішінде триггерлер мен жады элементтерінің жұмысы оқытылады. Курстың соңғы кезеңі ретінде цифрлық есептеу жүйелерінің негізгі элементі ретінде арифметикалық-логикалық құрылғының (АЛҚ) құрылымы мен жұмыс істеу қағидалары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы инженерлік ғылымдарға Кіріспе 1
Пән білім алушыларды болашақ кәсіби қызметке даярлауға және оған қатысты көзқарас қалыптастыруға бағытталған. Бакалавриат бағдарламасы аясында студенттер мамандыққа тән арнайы терминологияны, теория мен тұжырымдамаларды, инженерлік қызметтің ерекшеліктерін және қазіргі әлемдегі инженердің рөлін, инженерлік міндеттерді тұжырымдау, өлшемшарттарды анықтау, шығармашылық және жобалау әдістерін меңгереді. Бұл олардың кәсіби және тұлғалық дағдыларын дамытуға, сондай-ақ жеке білім беру траекториясын таңдауға көмек көрсетеді. Сонымен қатар, инклюзия құндылықтарын, тұрақты даму қағидаттарын, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және экологиялық мәдениет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру дағдыларына басымдық беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік математика 2
Пән студенттердің ғылыми және кәсіби қызметке дайындалуына қажетті математикалық білім мен дағдыларды, сондай-ақ инженерлік есептерді шешу қабілеттерін қалыптастырады. Бағдарлама бір айнымалы функциялар үшін интегралдық есептеу және Фурье қатарлары, бірнеше айнымалы функциялар үшін дифференциалдық есептеу, қателіктерді есептеу, экстремум мәселелері, ең кіші квадраттар әдісі, жай дифференциалдық теңдеулер, Лаплас түрлендіруі, тербелістер, дифференциалдық теңдеулер жүйелері, байланысқан тербелістер, скалярлық және векторлық өрістер, дифференциалдық операторлар, аймақтар, қисықтар және беттер бойынша интегралдарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сигналдар мен жүйелер
Пәннің мақсаты – радиотехникалық құрылғылардың жұмысын талдау үшін жүйелі тәсілді қалыптастыру және берілген кіріс сигналына құрылғының реакциясын анықтау. Курста үздіксіз және дискретті сигналдар мен жүйелер, сигналдармен орындалатын операциялар, детерминирленген сигналдардың сызықтық стационарлық жүйелерге әсері, модуляцияланған сигналдар, z-түрлендіру, дискреттік уақыт жүйелерінің жиіліктік сипаттамалары мен қасиеттері, жүйенің жауабын есептеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микрокомпьютер технологиясы
Пән CPU құрылымын, арифметикалық-логикалық құрылғыны (АЛҚ), жүйелік шинаға қажетті жадты қосуды Arduino UNO мысалында зерттейді. Үзілістерді өңдеу және сұрау механизмдері. Watchdog таймерінің жұмысы. Микроконтроллердің құрамдас бөліктері: таймер, аналогтық-цифрлық түрлендіргіш (АЦП), кеңдік-импульстік модуляция (ШИМ). Arduino UNO және түрлі модульдерді пайдалана отырып тәжірибелік жұмыс жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық технологиялар
Пән оптика, электромагниттік тербелістер және ядролық физика негіздерін қамтиды. Оқу барысында геометриялық және толқындық оптика қағидаттары зерделенеді: линзалар мен айналар арқылы кескіндер түзілуі, интерференция, дифракция, поляризация және рұқсат қабілеті. Оптикалық аспаптар, талшықты оптика және микроскопия негіздері қарастырылады. Электромагниттік сәулеленудің түрлері — радиотолқындардан гамма-сәулелерге дейін — қарастырылады. Курс молекулалық және ядролық физика бөлімін қамтиды, онда радиоактивтілік, радиациялық қауіпсіздік мәселелері, сондай-ақ когеренттілік, жарықты күшейту және оптикалық томографияны қоса алғанда, лазерлердің жұмыс істеу қағидаттары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электроника негіздері 2
Бұл пән аналогтық электроника мен электрондық схемалардың негізгі компоненттерін зерделеуге арналған. Курс аясында резисторлар, индуктивтік катушкалар және конденсаторлардан тұратын RLC тізбектері, олардың беріліс функциялары және схемотехникалық шешімдері қарастырылады. Сигналдарды өңдеу схемаларында қолданылатын әртүрлі типтегі диодтар – түзеткіш, ауыстырып-қосқыш және стабилитрондар – зерделенеді. Ерекше назар транзисторларға, соның ішінде биполярлық және өрістік транзисторларға, олардың қосу схемаларына, жұмыс нүктесіне, күшейткіш және кілттік жұмыс режимдеріне, кері байланысқа және ток көздеріне аударылады. Сондай-ақ операциялық күшейткіштер, олардың сипаттамалары, жиілік сипаттамасы, кері байланыс схемалары және сигнал генерациясы талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Электротехника негіздері 3
Пән көптолқынды үдерістерді талдау және электр тізбектеріндегі электр қауіпсіздігі мәселелеріне арналған. Курс аясында функцияларды Фурье қатарына жіктеу, сызықтық және сызықтық емес коммутациялық элементтердің сипаттамалары мен жұмыс істеу ерекшеліктері зерделенеді. Периодты қоздыру кезінде R, L және C элементтерінің жауаптары, тізбектердің дифференциалдық теңдеулері, бастапқы шарттар, қосу/өшіру үдерістері және теңгеру мәселелері қарастырылады. Электр қауіпсіздігі бөлігінде TN, TT және IT желілерінің түрлері, қорғаныс құрылғылары (автоматтар, УЗО), сынақ әдістері, өлшеулер және кабель қимасын таңдау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Байланыс технологиясы
Пән хабарларды беру әдістері мен сигналдарды модуляциялау негіздерін зерделеуге арналған. Оқу барысында хабарларды беру жүйесінің функционалдық блоктары, аналогтық және цифрлық сигналдардың сипаттамалары, сондай-ақ гармониялық тербелістерді қосу және көбейту үдерістері қарастырылады. Амплитудалық және бұрыштық модуляция қағидаттары, тасымалдаушы сигналды цифрлық модуляциялау әдістері, сондай-ақ цифрлық сигналдарды беру кезінде кедергілерді басу тәсілдері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр машиналары
Пән электр машиналары мен трансформаторлардың жұмыс істеу негіздерін қамтиды. Курс аясында энергияны түрлендіру қағидаттары, магниттік тізбектер және тұрақты ток машиналарының құрылымы, соның ішінде айналдыру моменті, ауа саңылауы және коммутация қарастырылады. Шунттық және тізбектей қосылған қозғалтқыштар зерттеледі: схемалар, сипаттамалар, іске қосу және тежеу әдістері. Ерекше назар трансформаторларға аударылады: олардың құрылымы, эквиваленттік схемалары, пайдалы әрекет коэффициенті (ПӘК), автотрансформаторлар. Асинхронды және синхронды машиналар, айналмалы өрісті қалыптастыру, индукция, синхрондау және жұмыс сипаттамалары зерттеледі. Сондай-ақ шағын электр машиналары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Бұл курс компьютерлік желілердің негіздеріне арналған және желілік элементтердің жұмыс істеуі мен өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін қамтитын кешенді зерттеуді білдіреді. Курс аясында қазіргі заманғы компьютерлік желілердің негізінде жатқан негізгі ұғымдар мен қағидаттар қарастырылады. Ерекше назар топологияларға, интернет-протоколдарға, сервистерге және деректерді беру деңгейлеріне аударылады. Атап айтқанда, MAC және Ethernet-пен ұсынылған арналық деңгей, IPv4/IPv6 және маршрутизацияны қамтитын желілік деңгей, сондай-ақ TCP/UDP, сокеттер мен DNS-пен ұсынылған транспорттық деңгей зерделенеді. Сонымен қатар, курс аясында жергілікті желілер, коммутаторлар мен маршрутизаторлардың жұмыс істеу қағидаттары қарастырылады. Практикалық бөлімде желілік командалармен жұмыс, сниффинг және маршрутизация бойынша тапсырмалар орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық сигналдарды өңдеу
Курс дискреттік сигналдарды өңдеу негіздері мен сызықтық жүйелерді талдауды зерделеуге бағытталған. Оқу барысында сигналдарды дискреттеу және қалпына келтіру үдерістері, сондай-ақ LTI-жүйелердің сипаттамалары мен жіктелуі қарастырылады. Ерекше назар свертка және корреляция операцияларына, Фурье түрлендіруі мен терезелік функцияларды қолдануға аударылады. Курс барысында z-түрлендіру, P/N-диаграммалар ұғымдары және цифрлық сүзгілерді жобалау негіздері мен олардың негізгі қасиеттері енгізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы шинаға негізделген жүйелер
Пән мұндай жүйелердің негізгі ұғымдары мен сипаттамаларын, архитектура ерекшеліктерін, аппараттық және бағдарламалық құралдарын, сондайөақ қарапайым шина жүйелерінің құрылымы мен бағалауы зерттейді: I2C, SPI, RS-485, CAN, USB, 1-wire секілді жүйелер. Шиналық протоколдар, мысалы, Modbus-RTU. Modbus-RTU негізінде өз шиналық протоколыңды анықтау. Arduino UNO және RS-485-ті қоса алғанда әртүрлі модульдермен практикалық курс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлшеу технологиясы
Курс өлшеу техникасы және электр шамаларын бақылау әдістері бойынша базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында өлшеудің негізгі ұғымдары, анықталмаушылықтар мен қателіктердің түрлері, сондай-ақ электр шамаларын өлшеу әдістері қарастырылады. Цифрлық деректерді жинау қағидаттары, аналогтық және цифрлық өлшеу құралдарының құрылымы мен жұмысы, соның ішінде өлшеуіш күшейткіштер, осциллографтар және спектрлік талдау құралдары зерделенеді. Сонымен қатар автоматтандыру мен басқару үшін маңызды болып табылатын үдерістік шамаларды өлшеу негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электромагниттік үйлесімділік
Пән электрондық және энергетикалық жүйелердегі электромагниттік үйлесімділік (ЭМҮ) негіздерін қарастырады. Курс аясында ЭМҮ қағидаттары, электромагниттік кедергілердің көздері мен түрлері, сондай-ақ оларды азайту әдістері – экрандау, сүзгілеу және қорғаныс шаралары – зерделенеді. Ерекше назар IEC және CISPR сияқты нормативтік талаптар мен стандарттарға, сондай-ақ ЭМҮ сынақтарына аударылады. Сонымен қатар электромагниттік кедергілердің байланыс құралдарына, басқару жүйелеріне және медициналық жабдықтарға әсері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоба және сапаны басқару
Пәннің мақсаты – студенттерге ISO 9001 сапа менеджменті жүйесін басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән мазмұны: • Жобаларды басқарудың негізгі құрылымы, мазмұны және практикалық әдістері (жоспарлау, бақылау, қамтамасыз ету, сапаны жақсарту (CTQ, Kano, FMEA)). • Сапа менеджменті жоспары, үдеріс мүмкіндіктері, бақылау диаграммасы Q, PDCA. • Жобаларды басқарудың классикалық үдерістері: бастау, анықтау, жоспарлау, бақылау, аяқтау. • Жобаларды икемді басқару: SCRUM әдісін қолдана отырып, дайындық және іске асыру. • Желілік жоспарлау техникасы: жобаларды жоспарлау және бақылау үшін құру және пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Байланыс жүйелері
Курс ақпарат теориясының негіздері мен кодтау әдістерін зерделеуге арналған. Оқу барысында ақпарат, сигналдар және техникалық жүйелер ұғымдары, сондай-ақ коммуникация моделі қарастырылады: хабарларды беру, ақпарат теориясы, энтропия, артықтық және Шеннон бойынша арнаның өткізу қабілеті. Кодтау әдістері зерделенеді: блоктық кодтар, паритеттік бақылау, CRC, сызықтық кодтар (RZ, NRZ), сондай-ақ дерек көзін кодтау (PCM) және Шеннонның дискреттеу теоремасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті басқару
Пән бизнестің негіздерін, сатуды және басқару үдерістеріндегі маркетингтік құралдарды, табиғи және қаржыылық жоспарлау рәсімдерін, сатып алу мен өндірісті ұйымдастыруды, персональды басқару, инвестициялар мен қаржыландыруды зерттейді. Білім алушы экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларында құзыреттерді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа жоба
Пәннің мақсаты – аудиовизуалды саладағы жобаларды сыни талдау және басқару дағдыларын қалыптастыру. Медиажобаларды басқару үлгілері мен әдістері, техникалық тапсырмаларды жасау, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қарастырылады. Практикалық тапсырмалар аудиовизуалды жобаларды, мультимедиялық қосымшаларды, сондай-ақ медиажобаларды сәтті орындау үшін қажетті аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық
Пәннің мақсаты – конституциялық құқықты, яғни мемлекеттік құрылымның негіздерін, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, сондай-ақ мемлекеттік билік органдарының жүйесін реттейтін құқық саласын зерттеу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: • Конституциялық құқықтың негізгі қағидаттары: заң үстемдігі, демократия, билік тармақтарының бөлінуі және құқықтық мемлекет қағидаттары; • Конституция және оның рөлі: құрылымы, функциялары және мемлекеттік басқаруда Конституция нормаларын іске асыру механизмдері; • Адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтары: олардың кепілдіктері, шектеулері және қорғау тәсілдері; • Мемлекеттік билік органдары: олардың өкілеттіктері, өзара әрекеттесуі және қызмет қағидаттары; • Сайлау құқығы мен процестері: сайлау өткізу тәртібі, саяси жүйе және азаматтардың мемлекетті басқаруға қатысуы; • Конституциялық реформалар және олардың әсері: тарихи өзгерістер, құқықтық нормалардың дамуы және жүйенің қазіргі сын-қатерлерге бейімделуі. Бұл пәнді оқыту конституциялық нормалармен жұмыс істеу үшін құқықтық реттеу қағидаттарын терең түсінуге және аналитикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес құру
Бизнесті жоспарлаудың мазмұны мен мақсаттары. Бизнес-идеяларды, модельдерді және бірегей сауда ұсыныстарын (USP) әдістемелік дамыту. Тауашаны анықтау, маркетингтік жоспарлау, кірісті болжау. Процестер мен шығындарды жоспарлау, өтімділікті басқару, капиталға деген қажеттілікті анықтау. Команда құру және нарықтық желілерді құру. Табыс факторлары және инновациялық трансфердің өсуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару инженериясы
Пән динамикалық жүйелерді уақытша, бейнелі және жиіліктік аймақтарда модельдеуді, динамикалық жүйелердің қасиеттерін, жүйелердің жауаптарын есептеуді, линеаризацияны, модельдерді байланыстыруды, динамикалық жүйелерді сәйкестендіруді, орнықтылықты, жабық тізбектердің қасиеттерін, регуляторларды жобалауды (стандартты, бейімделетін, жиіліктік аймақтағы реттеу ережелері), жиіліктік аймақтағы компенсациялық құрылғылар мен регуляторларды жобалауды, басқару контурларын талдау және жобалау үшін сандық әдістерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік басқару жүйелері
Автоматтандыру технологиялары: құрылғылар, ПЛК (программаланатын логикалық контроллерлер), олардың құрылымы (қоректендіру, орталық процессор, байланыс, енгізу/шығару модульдері). Жұмыс істеу принциптері: микробағдарлама, операциялық жүйе, циклдер, жауап беру уақыты. Процесс динамикасын ескере отырып бағдарламалар әзірлеу. IEC 61131–3 стандарттары, айнымалылар моделі, функционалдық блоктар. Бағдарламалау тілдері: FBD, IL, LD, SFC, ST.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлік этика
Пән инженерлік этика, инженердің этикалық кодексі және кәсіби этика кодексі мәселелерін зерттеуге бағытталған. Тіршілік туралы ғылым саласындағы (оның ішінде гендік инженерия мен нанотехнологиялар) тәуекелдер мен технологиялық мүмкіндіктер талданады. Технологиялық дамудың экологиялық аспектілері және жаңалықтардың қауіпсіздігі үшін инженерлердің жауапкершілігі қарастырылады. Тематикалық зерттеулер (су ресурстарын пайдалану, санитария, экологиялық технологиялар) мысалында этикалық шешімдер мен сыни ойлау дағдылары, сондай-ақ экологиялық қауіпсіздікті ескеру қабілеті қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық схемалар
Аналогтық электрондық схемалар мен қоректендіру көздерін зерттеуге арналған бұл пән аталмыш сала бойынша білімді меңгерудің маңызды кезеңін құрайды. Оқу барысында кернеу тұрақтандырғыштары, басқарылады қорек көздері, импедансты түрлендіргіштер және сигнал генераторларының жұмыс істеу қағидаттарына қатысты әртүрлі аспектілер қарастырылады. Ерекше назар сызықтық және ауыспалы конденсаторлар негізіндегі белсенді сүзгілерді, сондай-ақ аналогтық есептеу схемаларын зерттеуге аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті басқару 1
Пән ISO 9001 стандарты бойынша сапаны басқаруды зерттейді, оның құрылымын, мазмұнын және сапаны жоспарлау, бақылау, қамтамасыз ету және жақсарту сияқты практикалық әдістерін қамтиды (CTQ, Kano, FMEA). Басқару жоспарын әзірлеу, үдеріс мүмкіндіктерін талдау және бақылау диаграммаларын қолдану мәселелері қарастырылады. Жоба басқарудың классикалық үдерістері: бастамашылық, жоспарлау, бақылау және аяқтау кезеңдері қамтылады. SCRUM сияқты икемді басқару әдістері бейімделген жоспарлау мен бақылауды жүзеге асыру үшін қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламаланатын логиканы қолдану 3
Курстың мақсаты – автоматтандырылған басқару жүйелерінде бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді (ПЛК) жобалау және қолдану негіздерін меңгеру. Оқу барысында білім алушылар ПЛК архитектурасын, олардың жұмыс істеу қағидаттарын, сондай-ақ саты диаграммасы (LD) және функционалдық блок-схема (FBD) сияқты стандартты тілдер арқылы бағдарламалау әдістерін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар технологиялық үдерістерді басқару алгоритмдерін әзірлеп, оларды ПЛК-да іске асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет қауіпсіздігі 2
Пән ақпараттық қауіпсіздік саласындағы негізгі ұғымдар мен принциптерді, қорғалған ақпараттық жүйелерді жобалау мен жүзеге асыру әдістемесін қамтиды. Студенттер компьютерлік жүйелердің қауіпсіздігін бағалау критерийлерін, ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізуден қорғану тәсілдерін, бағдарламалық және аппараттық құралдарды қолдану арқылы ақпараттық жүйелердің сенімділігін қамтамасыз ету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоба және сапаны басқару 2
Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларды басқару стандарттары мен әдістемелерін (PMBOK, Agile, Scrum) қолдану саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұны: • Жобаның сапасын жоспарлау. • Сапаны бақылау құралдары (тексеру парақтары, диаграммалар, аудиттер). • Жобаның орындалуын мониторингтеу және бақылау. • Жобадағы өзгерістерді басқару. • Нәтижелерді бағалау және сабақ алу. • Сапа талаптарын ескере отырып, жоба жоспарын әзірлеу. • Сапа бойынша имитациялық аудиттер жүргізу. • Жобаларды басқару бойынша кейстерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоба 3
Курс медиажобаларға бағытталған жобаларды басқару әдістері мен үдерістік модельдерді қамтиды. Пән аясында техникалық тапсырмаларды жасау, сондай-ақ жоспарлау мен бақылауға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қарастырылады. Аудиовизуалды жобаларды жүзеге асыру, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу және аппараттық және бағдарламалық шешімдерді жасауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық жоба
Пән пәнаралық сипатқа ие: ол топтық жобалық жұмысты орындау дағдыларын және инженерлік технологияларды меңгеруді дамытуға бағытталған. Білім алушылар экономика мен құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы құзыреттерді игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет қауіпсіздігі 3
Пәннің мақсаты – бакалаврларда ақпараттық жүйелерді қорғау заңдылықтары мен ақпараттық қауіпсіздік саласындағы кешенді білім мен практикалық дағды қалыптастыру. Оқу барысында интернет желісіндегі ақпаратты қорғау шаралары, ақпараттық жүйелерді қауіпсіздік талаптары бойынша жіктеу, мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету принциптері, ақпараттық соғыстар, ақпараттық инфрақұрылымды қорғаудың техникалық, бағдарламалық және ұйымдастырушылық тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоба 1
Пән мультимедиялық контентті жасау және ілгерілету саласында қажетті практикалық білімді қалыптастырады, сондай-ақ әртүрлі цифрлық платформалар мен интернеттегі мультимедиялық құралдардың ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс аясында студенттер медиакоммуникация саласындағы терминологияны, цифрлық жобаларды қалыптастыру кезеңдерін, форматтары мен жанрларын, цифрлық жобаларды жасауға арналған құралдар мен платформаларды, сондай-ақ олардың міндеттеріне қарай цифрлық жобалардың айырмашылықтарын зерттейді. Пәннің түпкі мақсаты – студенттердің өздерінің цифрлық жобаларын жасап, осы жұмыс барысында алған білімдерін тәжірибеде қолдануы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық кескінді өңдеу 3
Бұл курс бейнелерді түрлендіру, сүзгілеу және геометриялық операцияларды қоса алғанда, бейнелерді өңдеудің қағидаттары бойынша базалық білім мен түсінік беруге бағытталған. Оқу барысында жиілік облысындағы өңдеу әдістері, сегментация, белгілерді бөліп көрсету және объектілерді жіктеу қарастырылады. Практикалық бөлімде бейнелерді өңдеу алгоритмдерін заманауи бағдарламалау тілдерінде іске асыруға ерекше назар аударылады, бұл алынған білімді нақты өндірістік міндеттерде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік этика 3
Курс қазіргі заманғы технологиялар мен қоғамдағы этикалық мәселелер контексіндегі инженерлердің жауапкершілігін қарастырады. Ғарышты игеру дәуіріндегі экологиялық және этикалық дилеммалар зерттеледі. Ғарышты игеру жөніндегі қызметтің моральдық-құқықтық жауапкершілік формалары, ғарыштық қызмет пен бизнес мүмкіндіктері, ғарыштық ортаның экологиялық осалдығы мен ластануы, ғарыш қоқыстары және халықаралық ғарыш құқығы мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық 1
Пәннің мақсаты – студенттерде құқықтық жүйе, құқықтың жұмыс істеу қағидаттары, заңнаманың негізгі салалары және кәсіби әрі күнделікті қызметте құқықтық нормаларды қолдану практикалық дағдылары туралы базалық білім қалыптастыру. Оқу барысында студенттер келесі тақырыптарды зерттейді: • Құқықтың теориялық негіздері, құқық ұғымы, белгілері және функциялары; • Құқық көздері (нормативтік актілер, прецеденттер, әдет-ғұрыптар); • Құқық жүйесі: салалар, институттар, нормалар; • Құқықтық мемлекет: қағидаттары мен белгілері; • Конституция – мемлекеттің негізгі заңы; • Билік тармақтарының бөлінуі қағидаты (заң шығарушы, атқарушы, сот билігі).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 1
Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді әзірлеуге арналған жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар арқылы бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Практикалық мысалдар мен алынған білімдерді қолдану мүмкіндіктері бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында сұранысқа ие дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық 3
Пәннің мақсаты – студенттерде сот жүйесінің құрылымы, функциялары және жұмыс істеу қағидаттары туралы кешенді түсінік қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі құқық салаларындағы сот өндірісінің процессуалдық ерекшеліктерін зерттеу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: • Сот билігінің теориялық негіздері, сот билігі ұғымы және белгілері; • Әділет қағидаттары (тәуелсіздік, жариялылық, тараптардың жарыспалылығы); • Сот жүйесінің азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғаудағы рөлі. Оқу барысында студенттер сот өндірісінің түрлерін зерттейді: азаматтық процесс, қылмыстық процесс, әкімшілік сот өндірісі, арбитраждық процесс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 1
Пәннің мақсаты – кірістірілген жүйелердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуі саласында білім алу, сондай-ақ бағдарламалау бойынша базалық дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында білім алушылар Linux негізіндегі жүйелерді пайдаланудың және әкімшілендірудің негізгі элементтерін зерделейді. Сонымен қатар микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің құрылымы мен қолданылуы, түрлі датчиктер мен атқарушы құрылғыларды пайдалану мәселелері қарастырылады. Практикалық бөлім Orange Pi Zero микрокомпьютері мен Atmel Atmega328P микроконтроллері негізіндегі кеңейту тақшасынан тұратын DTK-1 оқу-зертханалық стендімен жұмыс жүргізуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоба және сапаны басқару 1
Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларды басқару саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жобаның өмірлік циклының барлық кезеңдерінде сапаны қамтамасыз ету мен бақылауға назар аудару. Пән мазмұны: • Жоба ұғымы және өмірлік циклы. • Жобаларды басқару әдістемелері (Waterfall, Agile, Hybrid). • Жобаның табысты іске асырылуындағы сапаның рөлі. • Жобаның мақсаттары мен нәтижелерін анықтау. • Жұмыстар құрылымын әзірлеу (WBS). • Тәуекелдер мен ресурстарды басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық жоба 2
Пән кәсіби зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістері мен тәсілдерін зерделейді, ғылыми және жобалық қызметтің құрылымы мен кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады, сондай-ақ ғылыми-зерттеу мәтіндерін ресімдеуді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік этика 2
Пән жауапкершілік пен технологиялар мәселелеріне арналған. Ол тіршілік туралы ғылым саласындағы технологиялық мүмкіндіктер мен тәуекелдерді қамтиды (соның ішінде гендік инженерия). Инженерлердің кәсіби жауапкершілігіне ерекше назар аударылады. Курста сондай-ақ өзекті тақырыптар бойынша кейс-зерттеулер мен пікірталастар қамтылған: су ресурстарын пайдалану және ауыз суды санитарлық тазарту, нанотехнологиялардың шектері, экологиялық технологиялар және экологиялық сана.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет қауіпсіздігі 1
Пәннің мақсаты – ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ қорғалған компьютерлік жүйелерді кешенді жобалау мен талдау тәсілдерін меңгеру. Курс киберқауіптер мен деректерді қорғау әдістерін қамтиды (Slammer, Stuxnet, Snowden) секілді кеңінен танымал шабуылдар мысалында, сондай-ақ DDDoS, зиянды бағдарламалар және веб-шабуылдар тәрізді техникалық қауіптер талданады. Қауіпсіздік деңгейлері: – Желілік деңгей – IP, IPSec, IKE – Транспорттық деңгей – SSL/TLS, TCP, UDP – Сымсыз желілер – WEP, WPA2 – SSH-протоколдар мен туннельдеу әдістері – PPTP, L2TP.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық жұмыс 2
Пәннің мақсаты – студенттерде жобалық қызметке жүйелі көзқарасты қалыптастыру, жобалық жұмыстың практикалық дағдыларын дамыту және жобалық мәдениетті қалыптастыру. Курс жобаның кезеңдерін жоспарлау негіздері мен әдістерін, жобалық жұмысты ұйымдастыру процесінің кезеңдерін, коммуникациялар мен жобаның сапасын талдауды, постаудитті және жобаны дұрыс рәсімдеу дағдыларын меңгеруді қамтиды. Бұл дағдылар студенттерге жобаның нәтижелерін аудитория алдында таныстыру және қорғау үшін қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық жұмыс 1
Бұл пән инженерлік технологиялардың практикалық қолданылуымен таныстырады және топтық жұмыста өзекті тақырыптарды талқылауға бағытталған. Бағдарлама аясында өндірісті ұйымдастыру, адамдардың жұмысын тиімді басқару, құжаттаманы дайындау, жобаларды басқару әдістемесі бойынша компанияларға бару қарастырылған. Сондай-ақ, студенттер өз кәсіби қызметі шеңберінде әртүрлі типтегі жобаларды әзірлеу және іске асыру бойынша негізгі дағдыларды меңгереді. Тәжірибе барысында студенттер жұмыс берушілермен және команда мүшелерімен кәсіби ақпарат, білім және тәжірибе алмасуды үйренеді, әлеуметтік өзара әрекеттесу нормалары мен ережелерін сақтай отырып.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 3
Пәннің мақсаты – веб-сервистер мен кірістірілген жүйелерді бағдарламалау бойынша негізгі қағидаларды меңгеру, оның ішінде микроконтроллерлерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және оны веб-технологиялармен біріктіру. Оқу процесінде білім алушылар кірістірілген жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін тереңірек түсінеді, веб-сервистермен өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді және шектеулі ресурстар жағдайында қосымшаларды әзірлеу ерекшеліктерімен танысады. Пәннің практикалық бөлігінде кірістірілген құрылғылар мен веб-интерфейстердің мүмкіндіктерін біріктіретін жобаларды әзірлеу көзделеді, бұл алынған білімді практикада тиімді қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 3
Курс жобалаудың негізгі ұғымдары, контексті және үдерістері секілді базалық қағидаттарды меңгеруден басталады. Одан кейін білім алушылар құрылым мен архитектура, пайдаланушы интерфейсін жобалау, сондай-ақ әзірленетін жобалардың сапасын талдау және бағалау сияқты негізгі аспектілерді терең зерделейді. Сонымен қатар нақты жобалау міндеттерін тиімді шешуге мүмкіндік беретін әртүрлі нотациялар, стратегиялар және құралдар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламаланатын логиканы қолдану 1
Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді әзірлеуге арналған жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар арқылы бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Практикалық мысалдар мен алынған білімдерді қолдану мүмкіндіктері бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында сұранысқа ие дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық кескінді өңдеу 1
Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық кескіндерді өңдеу әдістері мен алгоритмдері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды талдау, түрлендіру және интерпретациялау арқылы әртүрлі салалардағы қолданбалы міндеттерді шешу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: • Кескіндерді цифрлық түрде ұсыну; • Түстік модельдер (RGB, HSV, CMYK); • Кескіндерді дискреттеу және кванттау; • Нүктелік және локальды түрлендірулер; • Геометриялық түрлендірулер; • Гистограмма әдістері; • Сызықтық және сызықтық емес сүзгілер; • Жиілік аймағындағы өңдеу әдістері (Фурье түрлендіруі); • Шулар мен артефактілерді жою.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоба 2
Пәннің мақсаты – жаңа коммуникация арналарын іске қосу немесе қолданыстағыларын жаңғырту бойынша жобалау және бастапқы жобалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Дәстүрлі және жаңа медиажүйелер, шетелдегі және Қазақстандағы медиажоба менеджментінің стандарттары, медиажоба өтінімінің құрылымы, медиажоба және медиапродукт, медиажобаны компания құрылымына енгізу, SMART бойынша мақсат қою, медиажобаны құрылымдау, медиажобаның тиімділігін бағалау критерийлерін әзірлеу, ықтимал тәуекелдер мен нәтижелерді бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес құру 1
Пәннің мақсаты – студенттерде стратегиялық басқарудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы кешенді түсінік қалыптастыру, ұйымның дамуы үшін ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту. Пән аясында стратегиялық басқару концепцияларының эволюциясы, қазіргі стратегиялық менеджмент мектептері, миссия, көзқарас және корпоративтік философия, сыртқы ортаны талдау әдістері (PEST-талдау, Портердің “5 күш” моделі), ішкі ортаны талдау (құндылықтар тізбегі, VRIO-талдау), SWOT-талдау және оның қолданылуы қарастырылады. Студенттер стратегия әзірлеу дағдыларын меңгереді, стратегия түрлерін зерттейді: корпоративтік стратегиялар (өсу, тұрақтандыру, қысқарту), бәсекелестік стратегиялар (шығындар бойынша көшбасшылық, дифференциация), инновациялық стратегиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 3
Курс биомедициналық инженерияны қолдану салаларын қамтиды, оның ішінде техникалық және жасанды биологиялық объектілерді, медициналық техниканы, оны өндіру және пайдалану технологияларын әзірлеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар биология мен медицинада қауіпсіз пайдалануға арналған сапаны бақылау мен сертификаттау үдерістеріне аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту және жасанды интеллект 1
Пәннің мақсаты – машиналық оқытудың ұғымдары мен алгоритмдерін, олардың қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ жасанды интеллект әдістерін пайдалана отырып, компьютерлік жүйелердің антивирустық қорғау ішкіжүйелерін жобалау негіздерін зерттеу. Пән аясында сызықтық регрессия модельдері, логистикалық регрессия, нейрондық желілер, нейрон мен нейрондық желінің құрылымы, кластерлеу, сондай-ақ жасанды интеллект әдістерін қолданатын заманауи антивирустық қорғау жүйелеріндегі вирус анықтау технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту және жасанды интеллект 2
Бұл пән машиналық оқытудың негіздерін қамтиды, соның ішінде жасанды интеллект пен машиналық оқытудың арасындағы айырмашылықтарды зерттейді. Модельдерді құрумен байланысты негізгі мәселелер мен сұрақтар қарастырылады. Модельдердің архитектурасы мен машиналық оқыту әдістері, мысалы, графикалық әдістер мен жасанды интеллект зерттеледі. Деректерді алдын ала өңдеуге, стандарттауға, белгілерді шығаруға, сондай-ақ бақыланатын және бақыланбайтын оқытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті бойынша маман 1.
Пәннің мақсаты – студенттердің сапаны басқару және сапа менеджменті жүйесі саласындағы дағдыларын қалыптастыру. Пән сапаны басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қамтиды, соның ішінде стандарттау, сертификаттау, аудит және бақылау. Сапа менеджменті жүйелері (ISO 9001), талдау әдістері, тәуекелдерді басқару және процестерді жетілдіру қарастырылады. Әртүрлі салаларда сапаны қамтамасыз ететін заманауи құралдар мен технологияларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес құру 3
Пәннің мақсаты – студенттерде қаржылық жоспарлау, бюджетті құру және болжау саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ұйымдар мен жеке қаржылық ресурстарды тиімді басқару үшін қажетті білімді меңгеру. Пәнді оқу барысында қаржылық жоспарлаудың ұғымы мен түрлері, қаржылық жоспарлаудың принциптері мен әдістері, қаржылық жоспарлаудың нормативтік-құқықтық базасы, бюджетті құру және бюджет түрлері, қаржылық болжамдар мен модельдеу, ақша ағындарын басқару, стратегиялық қаржылық жоспарлау, жедел қаржылық жоспарлау, инвестициялық жоспарлау, бюджеттердің орындалуын талдау, қаржылық бақылау және аудит, қаржылық жоспарларды түзету қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық схемаларды жобалау
Пән автоматтандыру технологияларын және бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді (ПЛК) бағдарламалау негіздерін зерделеуге арналған. Оқу барысында автоматтандыру құрылғылары, ПЛК құрылымы, оның ішінде қоректендіру блогы, орталық процессор (ОП), байланыс және енгізу/шығару модульдері қарастырылады. Сондай-ақ микробағдарлама, операциялық жүйе (ОЖ), циклдер және жауап беру уақыты сияқты ПЛК жұмыс істеу қағидаттары зерделенеді. Ерекше назар үдеріс динамикасын ескере отырып, бағдарламаларды әзірлеуге, сондай-ақ IEC 61131-3 стандарттарына, айнымалылар моделіне, функционалдық блоктарға және FBD, IL, LD, SFC және ST сияқты бағдарламалау тілдеріне аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоба және сапаны басқару 3
Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларда сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұны: • Жобаларды және сапаны басқарудың негізгі принциптері. • Жобаларды басқару әдістемелері мен құралдары. • Сапаға қойылатын стандарттар мен талаптар. • Жобалық құжаттармен жұмыс істеу дағдылары. • Үдерістерді талдау және жақсарту әдістері. • Жобаларды басқару құралдары. Курс теорияны практикалық тапсырмалармен ұштастырады, нақты кейстерді талдау және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануды қамтиды. Негізгі назар жобаларды және сапаны басқару үдерістерін цифрландыруға аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік этика 1
Пән бакалаврларда инженерлік этиканың ғылыми және кәсіби қызметтегі қолдану аясын және шектеулерін түсіну мен білім қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы робототехникадағы моральдық дилеммалар қарастырылады. Халықаралық құжаттар аясында робототехниканы этикалық және құқықтық реттеудің тарихы талданады. Инженерлік қызметті реттейтін нормалар мен моральдық аспектілер, инженерлердің жауапкершілік шектері, ғылыми-техникалық әзірлемелердің құндылықтық аспектілері зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес құру 2
Пәннің мақсаты – студенттерде перспективалы бизнес-идеяларды генерациялау, бағалау және әзірлеу бойынша жүйелі көзқарасты қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі нарық жағдайында өміршең бизнес-концепцияларды құру бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Пәнді оқу барысында бизнес-идеялардың ұғымы мен түрлері, бизнес-идеялардың көздері (трендтер, мәселелер, технологиялар), креативті ойлау әдістері (миға шабуыл, ТРИЗ, дизайн-ойлау), идеялардың перспективалылығын бағалау критерийлері, мақсатты аудиторияны талдау, нарықтық әлеуетті бағалау, “суық” валидация әдістемесі, бизнес-модель құру (Business Model Canvas), өнім/қызмет прототиптеу қарастырылады.)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 2
Пәннің мақсаты – білім алушыларды кірістірілген жүйелерді әзірлеуде қолданылатын заманауи принциптермен және технологиялармен таныстыру. Оқу барысында білім алушылар микроконтроллерлердің құрылымын, кірістірілген жүйелердің архитектурасын, сондай-ақ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді біріктіре жобалау (Hardware/Software Co-Design) әдістерін зерделейді. Практикалық бөлім виртуалды зертханада жүргізіледі, онда білім алушылар шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға және проблемалық міндеттерді шешуге бағытталған тапсырмаларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті бойынша маман 3
Пәннің мақсаты – студенттердің сапаны бақылау құралдары бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән барысында статистикалық бақылау әдістері (SPC, бақылау карталары), ақаулар себептерін талдау әдістері (Ишикава диаграммасы, 5 Неге), FMEA-талдау (ақаулар түрлері мен салдарын талдау), үздіксіз жетілдіру әдістемелері (PDCA, Kaizen), жеткізу тізбегіндегі сапаны басқару, Lean-технологияларды енгізу, аудит түрлері (ішкі, сыртқы), аудиттерді дайындау және өткізу, өнімдер мен сапа жүйелерін сертификаттау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 3
Пәннің мақсаты – виртуалды және кеңейтілген шындық жүйелерін жобалау дағдыларын үйрету. Студенттер виртуалды шындық жүйелерін жобалау дағдыларын игереді. Қосымшаларды әзірлеу: 3D-модельдеу және анимация. Интерфейстерді жобалау (AR-VR-MR үшін UX/UI). Өнімділікті оңтайландыру. Практикалық бөлім: мобильді құрылғыларға арналған AR-қосымшаларды жасау. Интерактивті элементтері бар VR-сценаларды әзірлеу. Құрылғыларда тестілеу (Oculus Quest, HoloLens, Microsoft MR және т.б.). Бұл пән бұрынғы зерттелген пәндерге негізделуі мүмкін, бұл білім беру бағдарламасы мен оқу бағытына байланысты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 2
Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді құру үшін жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар көмегімен бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Алынған білімдерді практикалық мысалдар арқылы қолдану бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық жұмыс 3
Бұл пән экономикалық-математикалық әдістерді қолдана отырып, жобаларды басқару техникасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер кәсіпорында жобалық қызметті ұйымдастырудың мәні, мақсаттары мен міндеттерімен, жобалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық базамен, жобалардың тиімділігі мен тартымдылығын талдау және бағалау құралдары мен әдістерімен, сондай-ақ тиімділікті бағалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдаудың проблемалық мәселелерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 1
Бұл пән биологиялық нысандардың, соның ішінде адамның физиологиялық және электрохимиялық параметрлерін өлшеудің заманауи құрылғылары мен әдістерін зерттеуге арналған. Курс биологиялық нысандарды диагностикалау және емдеу әдістерімен, биотехникалық жүйелердегі басқару процестерімен, басқару автоматтандыруымен, медициналық және реабилитациялық технологиялармен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту және жасанды интеллект 3
Пәннің мақсаты – интеллектуалды жүйелер теориясының негізгі әдістерін меңгеру, интеллектуалды жүйелерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жасанды интеллект саласындағы білімді ұсынудың негізгі әдістерін зерттеу. Бакалаврлар жасанды интеллекттің тарихы мен даму бағыттарын, жасанды интеллект саласындағы тапсырмаларды шешу әдістерін, ақпаратты алу, сақтау және беру әдістері мен құралдарын, эксперттік жүйелер мен жасанды интеллект жүйелерін практикалық қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламаланатын логиканы қолдану 2
Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді құру үшін жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар көмегімен бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Алынған білімдерді практикалық мысалдар арқылы қолдану бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 2
Пәннің мақсаты – виртуалды шындық технологияларының теориясын меңгеру, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданбалы міндеттерді шешу үшін виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық технологиялары саласында теориялық және практикалық дағдыларды игеру. Студенттер виртуалды шындық технологияларының түрлері мен жұмыс принциптерімен танысады. Виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық технологиялары арасындағы айырмашылықтар, әртүрлі технология түрлерін сипаттайтын параметрлерге қойылатын талаптар негізделеді. Қолданыстағы технологияларды қолданудың шектеулері мен мүмкін болатын қолдану салалары зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 1
Пәннің мақсаты – студенттерді кеңейтілген (AR), виртуалды (VR) және аралас (MR) шындық қосымшаларын әзірлеудің негізгі принциптерімен, технологияларымен және практикалық аспектілерімен таныстыру. Курс барысында технологиялардың даму тарихы, олардың арасындағы айырмашылықтар қарастырылады. Қолдану салалары: ойындар, білім беру, медицина, өнеркәсіп, маркетинг. Техникалық аспектілерге келетін болсақ, жабдықтар (шлемдер, көзілдіріктер, контроллерлер, сенсорлар) зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті басқару 2
Пән өткізу және маркетинг салаларын, олардың даму бағыттарын және басқару құралдарын зерттеуге бағытталған. Дисциплина ресурстарды тиімді пайдалану үшін қажеттіліктерді анықтау, жоспарлау, бақылау және пайдалану, өндірістің табыстылығына әсер ететін факторлар, жоспарлау мен мониторинг, құрылымдау, үдерістерді және тиімділікті басқару, инвестиция мен қаржыландырудың құқықтық нысандары, инвестицияларды бағалау және қаржыландыру әдістері секілді тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық схеманы жобалау 1
Бұл курста сіз цифрлық электрониканың негіздерімен танысасыз, әртүрлі цифрлық элементтерді, тораптар мен құрылғыларды жобалау және қолдану дағдыларын меңгересіз. Бағдарламада міндетті және вариативті модульдер қарастырылған, олар негізгі теориялық аспектілерді, схемотехниканы және цифрлық құрылғылардың түрлерін қамтиды. Сонымен қатар оқу барысында сіз цифрлық жүйелерді синтездеу мен талдау міндеттерін шешуге қажетті дағдыларды игересіз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық 2
Пәннің мақсаты – құқықтың негізгі салаларын зерттеу: • Азаматтық құқық (шарттар, меншік, міндеттемелер); • Қылмыстық құқық (қылмыстар, жазалар); • Әкімшілік құқық (мемлекеттік басқару); • Еңбек құқығы (еңбек қатынастары, қызметкерлердің құқықтарын қорғау). Пән адам құқықтары мен бостандықтарын, адам құқықтарының халықаралық және ұлттық кепілдіктерін, құқықтарды қорғау механизмдерін (соттар, омбудсмендер, халықаралық инстанциялар) зерттейді. Құқықтық жауапкершілік мәселелері қарастырылады: жауапкершілік түрлері (қылмыстық, әкімшілік, азаматтық), процессуалдық аспектілер, сот және сотқа дейінгі рәсімдер. Құқықтық құжаттарды (шарттар, заңдар, сот шешімдері) талдау, құқықтық нормаларды қолдану бойынша кейстерді шешу, құқықтық жағдайларды модельдеу (талаптар, шарттар құрастыру) жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қуат электроникасы
Пән қуатты электроника мен түрлендіргіш схемаларын модельдеу негіздерін зерделеуге арналған. Оқу барысында қуатты электрондық компоненттердің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері, түрлендіргіштердің базалық схемалары және олардың көздермен және жүктемелермен өзара әрекеттесуі қарастырылады. Сондай-ақ схемаларды талдау және бейнелеу әдістері, оның ішінде Петри торлары арқылы үдерістерді сипаттау, сондай-ақ арнайы құралдарды пайдалана отырып модельдеу және симуляция жүргізу тәсілдері зерттеледі. Ерекше назар электрлік шамаларды өлшеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті басқару 3
Пәннің мақсаты – әкімшілік-басқару қызметі, кәсіби іс-әрекет саласында басқару стратегияларын әзірлеу мен іске асыру, команда жұмысының нәтижелерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Дисциплина қазіргі заманғы бизнес-әкімшілік етудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, кәсіпкерлік басқару модельдерін, бизнес-үдерістерді зерттеуде сапалық және сандық талдау жүргізудің заманауи технологияларын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті бойынша маман 2
Пәннің мақсаты – студенттердің өнімдердің, процестердің және қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мен жақсарту бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән барысында сапа ұғымы мен оның қазіргі экономикадағы рөлі, сапаны басқару тұжырымдамаларының эволюциясы (TQM, Lean, Six Sigma), сапа менеджменті жүйелері (СМЖ), СМЖ құру қағидаттары, процестерді құжаттау, СМЖ енгізу және сертификаттау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 2
Пән студенттерді биологиялық және медициналық зерттеулер жүргізуге арналған заманауи әдістермен, құрылғылармен және материалдармен таныстырады. Оқытушылар студенттерге биомедициналық инженериядағы заманауи мәселелерді, биологиялық жүйелердің ерекшеліктерін, медициналық-биологиялық мақсаттағы материалдарды және медициналық диагностикаға арналған құрылғыларды ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыни ойлау, дербестік және жауапты мінез-құлық дағдыларын, сондай-ақ ақпараттық және компьютерлік технологиялардың адам өміріндегі маңызын және оларға байланысты этикалық шектеулерді түсіну қабілетін көрсету.
- Электротехника мен бағдарламалаудағы практикалық тапсырмаларды орындау барысында міндеттерді талдау, шешімдерді анықтау және оларды тиісті әдістермен іске асыру.
- Жобалау, әзірлеу және технологиялық құжаттаманы рәсімдеу бойынша нормативтік және әдістемелік материалдармен жұмыс істеу барысында білімді, әдістемелік құзыреттілікті және кәсіби дағдыларды қолдану, инклюзия, орнықты даму, тіршілік қауіпсіздігі, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет құндылықтарын түсінуді көрсету.
- Кәсіби қызметте машиналық оқыту мен ақпараттық қауіпсіздікті қоса алғанда, заманауи инженерлік технологияларды қолдану, ақпараттық үдерістер мен ақпараттық жүйелерді тиімді ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды көрсету.
- Тілдік және әлеуметтік-мәдени аспектіде коммуникативтік құзыреттілікті, сондай-ақ кәсіби қызметте мәдениетаралық кәсіби коммуникация жағдайында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттестікті шешу үшін қолдану.
- Электротехника мен ақпараттық технология саласындағы техникалық міндеттерді шешу үшін инженерлік модельдеу және оңтайландыру әдістерін, математикалық және физикалық модельдерді қолдану, әртүрлі жұмыс режимдеріндегі техникалық үдерістерді жетілдіру.
- Электрлік, электрондық және ақпараттық жүйелердің диагностикасы нәтижелерін өңдеуді жобалау және жүргізу, үдерістер мен автоматтандыру және басқару нысандарының математикалық модельдерін алу мақсатында заманауи технологиялар мен техникалық құралдарды қолдану.
- Өлшеу жүргізу, нәтижелерді талдау және интерпретациялау арқылы электрлік және электрондық жүйелерді оңтайландыру. Аппараттық және бағдарламалық жүйелердегі техникалық ақауларды анықтау және жою үшін кәсіби диагностикалық әдістерді қолдану. Техникалық талаптардың сақталуын қамтамасыз ету үшін сапаны бақылау шаралары мен салалық стандарттарды қолдану.
- Микроконтроллерлерге, кірістірілген жүйелер мен цифрлық сигналдарды өңдеуге арналған бағдарламалық шешімдерді әзірлеу, сондай-ақ құрылғыларды құрастыру және жинау. Автоматтандыру, модельдеу және алгоритмдер жасау үшін Python, C, MATLAB тілдерінде бағдарламалау машықтарын көрсету.
- Техникалық жобаларды жоспарлау және орындау кезінде экономикалық және ұйымдастырушылық талаптарды ескере отырып, әмбебап және мамандандырылған бағдарламалық-есептеу кешендерін, автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдана отырып, математикалық модельдеу әдістері мен құралдарын пайдалану.
- Өзгермелі техникалық жағдайларға бейімделу үшін цифрлық схемалар мен автоматтандырылған жүйелерді жобалауға арналған заманауи технологияларды кәсіби қызметте қолдану. Электротехника, ақпараттық технологиялар және жасанды интеллект салаларында өндірістік басқару жүйелеріне арналған шешімдерді әзірлеу.
- Техникалық аппараттық және бағдарламалық жүйелерді, компьютерлік желілерді, қашықтықтан басқару және деректерді жинау жүйелерін әзірлеу, жобалау және қызмет көрсету. Желілік технологияларды және қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын қолдана отырып, үдерістерді автоматтандыру.
- Жобалау циклінің әртүрлі кезеңдерінде шешім қабылдау, жобаларды басқару функцияларын дұрыс орындау, жобалық шешімдерге сараптама жүргізу, сапаны бақылау, IT және электротехникадағы қауіпсіздік пен шифрлау технологияларын қолдану, экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларында құзыреттілікті көрсету.