Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 География в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, озық ойлы, замануи педагогикалық кәсіби құзіреттілікті меңгерген, білім беру саласында сапалы жұмыс атқаратын, толерантты географ-педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Географиялық зерттеу әдістері
Географияны оқытудың жаңа технологиялары
Жалпы жертану
Геология ,геоморфология негіздерімен
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Картография топография негіздерімен
-
2 Оқу жылы
Экономика және құқық
Топонимика
Педагогика
Геоэкология және табиғатты қорғау
Физикалық географиялық аудандастыру
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Метеорология және климатология
Білім берудегі менеджмент
Географиялық қабық және табиғат компоненттері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бағалаудың критериалды технологиялары
Географияны оқытуда жасанды интеллектті қолдану негіздері
-
3 Оқу жылы
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология)
Географияны оқыту әдістемесі
Жаратылыстану
Орта мектептегі географиялық кешен
Жалпы гидрология
Табиғатты пайдалануды басқару
Геоглобалистика және табиғатты пайдалану негіздері
Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері
Ландшафттану
Қазақстанның физикалық географиясы
Геоинформатика
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Топырақ географиясы
Саяси география геосаясат негіздерімен
Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрасттар
ТМД -ның физикалық географиясы
Геоэкономика және елтану негіздері
Биогеография
-
4 Оқу жылы
ТМД-ның әлеуметтік - экономикалық географиясы
Қазақстанның өндірістік географиясы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Халықтар географиясы
Дүниежүзінің экономикалық,әлеуметтік және саяси географиясы
Әлемдік шаруашылық және дүниежүзі елдерінің бәсекеге қабілеттілігі
Қазақстанның туризм географиясы
Табиғат ресурстарының географиясы
Туризм және өлкетану негіздері
ГАЖ-карталау
Қазақстанның киелі жерлер және туризм географиясы
Рекреациялық география
Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ)
Халықаралық туризм географиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытылатын салада одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа білімді өз бетінше қолдану
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; білім алушының тәрбиелік және жеке рухани-адами міндеттерін дамыту
- Кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану: интернет-ресурстар, жасанды интеллект, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер; әріптестермен, ата-аналармен диалогты қолдау, әлеуметтік серіктестермен ынтымақтастық, командада жұмыс істей білу; география саласында дәлелдер қалыптастыру және мәселелерді шешу
- Интеграциялық процестердің заманауи өнімі ретінде география бойынша білімді синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерделеуге ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдану; зерттеу нәтижелері мен жаңа білімді жинақтай білу; білім беру процесінің ерекшелігін, тәрбиелік міндеттерді және тұлғаның дамуын ескере отырып, заманауи педагогикалық технологияларды интеграциялау
- Табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен ерекшеліктерін түсіндіру; ұлттық мәдениеттің құндылығын түсіну, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерді құрметтеу және сақтау
- Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; өзінің жеке даму мақсаттарын қалыптастыру және шынайы бағалау, сондай-ақ білім алушылардың зияткерлік даму деңгейін кеңейту
- Әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдану; білім алушылардың әлеуметтену және кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде талдау әдіснамасын, педагогикалық сүйемелдеуді таңдау
- Географиялық білім беру саласында өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; дене шынықтыру әдістері мен құралдарының көмегімен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету; тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру; проблемаларды шешу үшін логикалық және сыни ойлауды қолдану
- Грамматикалық білім жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниеттерді білдірудің прагматикалық құралдарын барабар түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын пайдалану; гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық және экологиялық білім берудің кәсіби дағдылары негізінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникативтік жағдайларда туындайтын мәселелерді шешу
- Зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді меңгеру; фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді түсіну; оқу-тәрбие процесінде, сабақтан тыс қызметте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге дайындау
- Оқытылатын салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану; білімді практикалық қолдану, олардың жұмыс істеу тиімділігін талдау дағдыларына ие болу; география саласындағы озық білімге негізделген мектептерде, техникалық және кәсіптік оқу орындарында сабақтар өткізу; зерттелетін салада кәсіптік білім мен ұғымдарды қолдану; сұрақтар мен дәлелдерді қалыптастыру, шешімдер қабылдау; 2леуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты талдау
- Қазақстанның географиялық тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету; география саласындағы озық білімге сүйене отырып, зерттелетін саладағы білім мен түсініктерді пайдалану
- География саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді түсіндіру, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін білу; әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген кәсіби қызметте қарым-қатынас стратегияларын қалыптастыру; тұрақты даму мақсатында жаһандық әріптестік шеңберінде құралдарды нығайтуға және жұмысты жандандыру