Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01471 Көркем еңбек, графика және жобалау» БББ мақсаты: пәндік саласында сапалы білімі бар, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, өзара қарым-қатынастарды басқаруға дайын көркем еңбек, графика және жобалау мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Графика және жобалау 1
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Графика және жобалау 2
-
2 Оқу жылы
Академиялық және шығармашылық сурет
Материалдарды өңдеу практикумы 1
Білім берудегі жасанды интеллект
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Материалдарды өңдеу практикумы 2
Академиялық кескіндеме
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Педагогикалық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Экология және өмір қауіпсіздігі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 1
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
Дизайн және композиция негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 1
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
Мүсін және пластикалық модельдеу
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 2
Бейнелеу өнердің замануи түрлері
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 2
Бағалау және дамыту
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
-
4 Оқу жылы
Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
Цифрлық өнер
Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
Көркем еңбек және бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнері тарихы
Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
Дәстүрлі емес кескіндеме
Балаларға арналған қосымша білім берудің педагогикасы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бейнелеу өнеріндегі мультимедиялық технологиялар
Арт-білім беру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнерінің негіздері (тоқу, зергерлік өнер, көркем күйдіру, мозаика және т.б.) бойынша декоративті шығармашылық бұйымдарды жобалау және жасау үшін білімін қолданады.
- Материалдарды әр түрлі тәсілдермен көркемдік өңдеу, заттар мен тігін бұйымдарын жасау үшін тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайн теориясы мен технологиясының негіздері, сән индустриясы туралы білімін қолданады.
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.
- Жеке гигиенаның, дұрыс тамақтанудың негіздерін; үстелдің этикетін, әлем халықтарының асханасын; өсімдік шаруашылығының, сәндік гүл шаруашылығының, ландшафттық дизайнның негіздерін; киімдерді күту мен сақтауды, үй шаруасын жүргізуді, үстел сервировкасын; тамақ дайындау технологиясын; қазіргі үй техникасы пайдалану білімдерін тәжірибеде қолданады.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде қарсы іс-қимыл бойынша білім, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.
- Тұрғын үй экологиясы, өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн, электр энергиясы; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу; жөндеу-тұрмыстық жұмыстары, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау білімін тәжірибеде қолданады.
- Өз бетінше және білім алушылармен жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.
- Классикалық және заманауи бейнелеу өнері білімін, қазақстандық және басқа суретшілердің шығармашылығын, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын; цифрлық өнерді; бейнелеу өнерінің суреттеу құралдарын қолданады; көркем материалдар мен әдістермен эксперимент жүргізеді, өнер құралдары арқылы шығармашылық идеяларды білдіреді.
- Көркем өңдеуге, материалдар мен объектілерді түрлендіруге, конструкциялық материалдардан бұйымдар жасауға арналған конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайн теориясы мен технологиясының негіздері бойынша білімін қолданады.
- Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді;
- Оқушылардың жас психикалық даму заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Көркем еңбек саласындағы оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика мен оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады;
- Философия негіздерін білу, негізгі кезеңдерді, заңдылықтарды және Қазақстанның тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді.
- Қосымша білім беруді жүзеге асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
- Графикалық бейнелеу теориясының негіздерін және геометриялық-графикалық модельдеу әдістерін қолданады және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады.
- Қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздерін (көркем кестелеу, өру, ілмекпен және ілгекпен, көркем жазу, шимен тоқу, киіз басу, кілем тоқу және т.б.) жекелеген сәндік-қолданбалы өнер түрлері бойынша бұйымдарды жобалау және жасау үшін білімін қолданады.