6B01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01471 Көркем еңбек, графика және жобалау» БББ мақсаты: пәндік саласында сапалы білімі бар, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, өзара қарым-қатынастарды басқаруға дайын көркем еңбек, графика және жобалау мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Графика және жобалау 1
Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары: ақпаратты визуализациялау құралдары; сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық құрылымдар. Кескіндердің негізгі түрлері және олардың құрылысы: проекциялау әдістері; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдері; объектілердің (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау; Қималар мен тіліктер. Кескінді түрлендіру. Пішіндеу және жобалау; беттердің жаймасы. Құрамалық сызба.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Графика және жобалау 2
The AutoCAD graphics system, its features and advantages. Description of the graphic editor. Graphic primitives. Editing commands. Building three-dimensional objects and editing them. Architectural and construction drawing in AutoCAD. Architectural elements, details and forms. Project graphics: design methods; visualization of project proposals.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық және шығармашылық сурет
Пән студенттердің дәстүрлі және заманауи графикалық материалдарды (графитті қарындаштар, көмір, сангина (сурет салуға пайдаланылатын жұмсақ қарындаш), тұздық, пастель) және суреттегі техниканы (көлеңкелеу және сызықпен түрлеу (штриховка)) қолдана отырып, кеңістік объектілерін бейнелеудің графикалық әдістерін игеруге бағытталған. Пәнде суреттің бейнелеу құралдары; композиция негіздері, перспективалары, пропорциялары; кескіндемедегі сәуле мен көлеңкенің үйлесімділігі заңдары, пішіні, көлемі және дизайны туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда білім алушылар графикалық жаттығуларды, бақылау перспективасын қолдана отырып объектілердің нобайларын, тікелей заттың өзіне қарап сурет салу, есте сақтау және бейнелеу бойынша біртіндеп күрделене түсетін тапсырмаларды орындайды, перспективада және кеңістікте объектілердің құрылысын орындайды, пішіні мен пропорцияларын береді, геометриялық пішіндердің суреттерін, натюрморттарды, пейзаждарды, портреттерді орындайды, сондай-ақ, еркін сурет салу техникасында жұмыстарды орындайды - дудлинг, зентангл, зендудлинг және т.б. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және суретті демонстрациялауды қамтитын есептік-шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Материалдарды өңдеу практикумы 1
Пән тоқыма материалдарын өңдеу саласында студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер тоқыма материалдарын өңдеу кезінде қол тігін құралдарын, тігін машиналарын және ылғалды-жылумен өңдеу жабдықтарын, өлшеу және таңбалау техникасын қолдануға; қол инешаншымдары мен тігістерін орындауға; шеттік және біріктіретін машина тігістерін орындауға; сән журналымен жұмыс жасауға, үйге арналған тігін бұйымдарының (алжапқыш, ас үй керек-жарақтары), тігін бұйымдарының дизайнын әзірлеуге және дайындауға үйренеді. тоқыма Мозаика техникасы (пэчворк, квилтинг, құрақ). Пәнді оқу технологиялық бірізділікті, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын тігін бұйымын жасау жобасының демонстрациясымен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Материалдарды өңдеу практикумы 2
Пән студенттердің конструкциялық материалдарды өңдеу саласындағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Пән қауіпсіздік туралы мәліметтерді, конструкциялық материалдарды өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтардың сипаттамалары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда білім алушылар ағаш пен металды өңдеу бойынша қол және электрлендірілген құралдармен, ағаш пен металды механикалық өңдеуге арналған жабдықтармен жұмыс жасау тәсілдерін меңгереді, эскиздер әзірлейді және шығармашылық жұмыстар (ас үй керек-жарақтары, қобдишалар және т.б.) жасайды. Пәнді зерттеу технологиялық бірізділікті, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, ағаштан немесе металдан жасалған бұйымды (таңдау бойынша) жобаның демонстрациясымен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Академиялық кескіндеме
Пән студенттердің әртүрлі көркем материалдарды қолдана отырып, классикалық кескіндеме техникасын игеруге бағытталған. Студенттер композициялық құрылыстың негіздерін; түс қатынастарының заңдылықтарын; колористикалық шешімді құру заңдылықтарын; әуе және сызықтық перспективаның негіздерін; бейнелеу құралдарының көркемдік қасиеттерін; кескіндемеде қолданылатын техникалар мен технологияларды; кенепте, картонда, қағазда және т. б. жұмыс технологияларын үйренеді. Студенттер бейнелеу қызметінде оқу үлгісін құрастыру ережелерін қолданады, акварель, акрил және гуашь бояуларын қолдана отырып, көркем өнер туындыларын орындай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында «Графика және жобалау» оқу пәні. Оқыту әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру формалары және графика мен жобалау бойынша оқыту құралдары. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. «Графика және жобалау» оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары. «Графика және жобалау» оқу пәнінің бөлімдерін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 1
Пән білім алушылардың дәстүрлі және заманауи тоқыма материалдарынан тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән тоқыма материалдарының жіктелуі мен қасиеттері, тігін жабдықтарының түрлері мен сипаттамалары, тігін бұйымдарын түйінді өңдеудің, құрастырудың және әрлеудің технологиялық бірізділігі туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер қалталарды, жағаларды, жеңдерді, иық және белдік тігін бұйымдарының кесінділерін түйінді өңдеу процестерін орындайды, тігін және үтіктеу жабдығында операциялар орындайды, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, түйінді өңдеу үлгілерін пайдаланады, этностильде тұтас кесілген жеңі бар иық және бас киімдер бұйымдарын құрастырады, оларды дайындайды. Қорытынды бағалау технологиялық картаны, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны демонстрациялауды қамтитын бас киім немесе иық бұйымын (таңдау бойынша) дайындау бойынша жобаның демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
Пән қазақ халық қолданбалы өнерінің дәстүрлі түрлері саласында студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер иірілмеген жүнді көркем өңдеуді (құрғақ, дымқыл киіз басу, жүн кескіндеме, шым ши – ши тоқу), кесте тігуді (біз кесте – ілмекпен тоқу, кіреспен кестелеп тігу, атлас ленталармен кестелеп тігу, кілемдік кестемен тігу, маржанды (бисер) кестемен тігу, моншақ, пайеткамен), тоқуды үйренеді. Бағалау өнімді (техника мен таңдау бойынша материалды) жасау және көрсету процесінің бірізділігін сипаттауды қамтитын есептіқ-шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайн және композиция негіздері
Пән білім алушылардың мамандықтың ерекшелігін ескере отырып, дизайн негіздерін және көркемдік-композициялық сауаттылықты игеруге, бейнелі ойлауды дамытуға, шығармашылық міндеттерді талдау және шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пән дизайнның негізгі ұғымдары, дизайнның даму тарихы, дизайндағы түс пен композиция, әлемдік мәдениеттің стильдері мен бағыттары, заманауи дизайн, дизайн жобасы және оның кезеңдері, фирмалық стилі туралы ақпаратты қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер композициядағы материалдардың ерекшеліктерін зерттейді, симметриялы және асимметриялық композициялар, хроматикалық және ахроматикалық тондар қатарларын және олардың арасындағы өтпелі кезеңдерді жасайды, фирмалық стиль мен графикалық эскиздің негізгі компоненттерін әзірлейді, көлемді макеттерді орындайды және дизайн объектілерін жасайды. Бағалау процесті сипаттайтын және дизайн жобасын көрсететін есепті қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациясы кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 1
Пән студенттердің конструкциялық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән конструкциялық материалдардың (ағаш, металл, пластик) жіктелуі, олардың қасиеттері; конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуге арналған жабдықтардың, ағаш өңдеу және металл өңдеу станоктарының, қазақ халқының зергерлік өнері бойынша жіктелімдері мен түрлері бойынша мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер көркемдік кесу, күйдіру және оюдың технологиялық процестерін қолдана отырып, конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалайды және жасайды, сымнан, жұқа табақты металдан, ағаштан жасалған бұйымдар жасайды, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, үлгі-нұсқаларды пайдаланады. Қорытынды бағалау технологиялық картаны, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмысты (ұлттық стильдегі зергерлік бұйымдарды немесе кәдесыйды (таңдау бойынша) жасау бойынша жобаны демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлерін үйренеді: көркем өңдеу, паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, қапталдау (торцевание), эмбоссинг (бедерлеу). Бағалау өнімді жасау және көрсету процесінің бірізділігін сипаттауды қамтитын есептік-шығармашылық жұмысты (техника мен материалды таңдау бойынша) демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мүсін және пластикалық модельдеу
Пән білім алушыларда формалардың көлемі мен пропорциясын, материалын, қозғалысын және пластикасын сезінуге; бейнелер арқылы ойларын білдіруге бағытталған. Пәнде мүсіннің шығу тегі мен тарихы, мүсіннің түрлері мен материалдары, мүсін жасау әдістері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер адам, жануарлар мен құстар қаңқасының анатомиясын зерттейді; геометриялық денелерді, тұрмыстық заттарды, жануарларды, өсімдіктерді, саздан және мүсіндік пластилиннен жасалған адамдарды мүсіндеу, мүсінге арналған дәстүрлі емес материалдармен тәжірибе жасау (скотч, сым, папье-маше және т.б.). Бағалау мүсін жасау процесінің бірізділігін сипаттауды және оны көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер тоқу өнерін, пирография өнерін - көркемдік күйдіру өнерін, қалдық және дәстүрлі емес материалдардан мозаика жасау өнерін, табиғи органикалық (кесінді, қабық, бұтақтар, сүйек және т.б.) және бейорганикалық (ұсақ тастар, құм, саз және т.б.) материалдардан бұйымдар жасауды, интерьердің сәндік заттарын (шам, сәндік сағат және т.б.) жасауды үйренеді. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оған өндіріс кезеңдерін жобалаумен түсіндірме жазба, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны демонстрациялау кіреді (техника мен материалы таңдау бойынша) кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 2
Пән студенттердің конструкциялық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән конструкциялық материалдарды өңдеудің технологиялық процестері, бөлшектерді қосу түрлері мен әдістері, бұйымдарды әрлеу және безендіру түрлері туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер ағаш кесетін, бедерлі, контурлы және көлемді көркем оюдың, лазерлік станокта күйдіру мен нақыштама жасау, безендіру, инкрустациялау, көркем кескіндеменің технологиялық процестерін пайдалана отырып, конструкциялық материалдардан (ұлттық ыдыс-аяқ пен жиһаз) бұйымдарды жобалайды және жасайды. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оның ішінде конструкциялық материалдан бұйым жасаудың технологиялық процесін жобалаумен түсіндірме жазба (таңдау бойынша – қымыз жиынтығы, астабақ – бешбармаққа арналған ыдыс, ұлттық үстел және т.б.), өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Бейнелеу өнердің замануи түрлері
Пән студенттердің бейнелеу өнерінің әр түрлі заманауи формаларын түрлі материалдар мен кескіндеме композицияларын ұсыну әдістерін қолдана отырып зерттеуге бағытталған. Пәнде бейнелеу өнерінің заманауи бағыттары, техникасы мен орындау түрлері туралы мәліметтер бар: неореализм, минималды өнер, постмодерн, гиперреализм, инсталляция, эквайронмент, бейне өнері, граффити, дене өнері, трансавангард, көше өнері, құмды мүсін, фотореализм, жарықпен сурет салу, үш өлшемді суреттер. Практикалық сабақтарда студенттер дәстүрлі емес көркемдік-графикалық техникамен бейнелеудегі графикалық материалдарды біріктірумен тәжірибе жасайды, панельдер, өнер нысандары, инсталляциялар жасайды, түспен және түс композицияларымен жұмыс істейді. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және кескінді көрсетуді қамтитын есеп беру және шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 2
Пән білім алушылардың тоқыма материалдарынан тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән тігін жабдықтарының түрлері мен сипаттамалары, тігін бұйымдарын өңдеу, құрастыру және әрлеудің технологиялық операцияларын жобалау бойынша мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда білім алушылар қондырма жеңдері және астары бар иық бұйымдарын, тігін және үтік жабдықтарында белдік тігін бұйымдарын жасаудың технологиялық процестерін жоспарлау бойынша технологиялық құжаттаманы әзірлейді, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, түйінді өңдеу үлгілерін пайдаланатын болады. Бағалау технологиялық процесті жобалаумен түсіндірме жазбаны, тігін бұйымының өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер көркем күйдіру, тоқу, аппликация, қағазды көркем өңдеу, материалдарды көркем бояу технологияларын үйренеді. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оған дайындау кезеңдерін жобалаумен түсіндірме жазба, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны демонстрациялау кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
Пән білім алушылардың жөндеу жұмыстарының технологиясын, ауыл шаруашылығы саласы ретінде өсімдік шаруашылығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пән ауыл шаруашылығының техникасы мен технологиялары, электр құралдары мен аспаптардың түрлері, тұрмыстық техниканың жіктелуі мен сипаттамалары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер тұрмыстық техниканы негізделген таңдауды жүзеге асырады, пәтерді абаттандыру және жөндеу (әрлеу жұмыстары) бойынша жоба мен сметаны әзірлейді, жиһазды қарапайым жөндеуді орындайды, ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологияларды (биотехнология, гендік инженерия, GPS навигация және т.б.) сипаттайды. Бағалау студенттер ситуациялық мәселелерді шешкен кезде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Цифрлық өнер
Пән студенттердің растрлық және векторлық графика әдістерін игеруіне, цифрлық өнермен байланысты практикалық мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән компьютерлік графика негіздері, цифрлық өнердегі композиция және колористика, цифрлық өнердің заманауи бағыттары, цифрлық өнер саласындағы өзекті жобалар туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер сурет салады, өңдейді және түзетеді, графикалық кескіндерді өңдейді, мәтінмен, эффектілермен және фильтрмен жұмыс істейді, графикалық планшетті пайдаланады және стилуспен сурет салады, растрлық және векторлық графикалық редакторларды (Adobe PhotoShop, CorelDraw және т.б.) қолдана отырып графикалық кескіндер жасайды. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және цифрлық кескінді көрсетуді қамтитын графикалық жұмыстың демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
Пән білім алушылардың шағын жинақты мектеп жағдайында педагогикалық қызметті зерделеуге бағытталған. Пән ҚР-дағы шағын жинақты мектептерде (ШЖМ) педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері, шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті басқарудың ерекшеліктері, сыныптарды бөлу және жинақтау, ШЖМ-де мұғалімдердің еңбегіне ақы төлеу, ШЖМ педагогикалық процесінде пәнаралық интеграция, ШЖМ-де педагогикалық процесті басқару технологиялары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер әртүрлі жастағы сыныптарда (мысалы, 5 және 6 сынып оқушыларын бірлесіп оқыту), қыздар мен ұлдарға арналған нұсқаларды біріктіретін сыныптарда пән бойынша тақырыптық бөлімдердің жоспарларын әзірлейді, сараланған оқу тапсырмаларын қолдана отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасайды, ШЖМ жағдайында оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға тапсырмалар ұсынады. Бағалау күнтізбелік - тақырыптық жоспарды және қысқа мерзімді сабақ жоспарларын, дидактикалық ресурстарды (сыныптарды, бөлімдерді және таңдау бойынша үлгілік оқу бағдарламасының нұсқаларын интеграциялау), сабақ үзіндісін микро сабақ беруді қамтитын жобаны таныстыру кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем еңбек және бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің оқу процесін жоспарлау және жүзеге асыру, нормативті-құқықтық актілерге және білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларына сәйкес көркемдік білім беру мазмұнын құрастыру құзыреттерін игеруге бағытталған. Студенттер оқыту әдістері мен стратегияларының жіктелуі мен сипаттамасын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, оқыту құралдарын, оқу жетістіктерін критериалды бағалауды зерттейді. Студенттер ЖОББМ-де "Бейнелеу өнері" және "Көркем еңбек" оқу пәндері бойынша перспективалық және ағымдағы жоспарлауды жүзеге асырады, техникалық құжаттаманы және үлестірме материалды, Блум таксономиясы негізінде сараланған оқу тапсырмаларын, сабақ өткізуге арналған білім беру ресурстарын әзірлейді, сыни ойлауды және рефлексивті оқытуды дамыту стратегияларын пайдалануды жоспарлайды, оқытудың әдістері мен формаларын шығармашылықпен және алуан түрлі қолданады, сыныпта шығармашылық ортаны ұйымдастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бейнелеу өнері тарихы
Пән білім алушылардың бейнелеу өнерінің пайда болуы мен дамуы теориясын игеруге, өнердің өмірмен өзара әрекеттесу жүйесі туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған. Пәнде бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары, әр түрлі өнер түрлерінің бейнелеу және мәнерлеп сөйлеу тілінің ерекшеліктері, классикалық әлемдік өнер туындылары, қазақстандық өнердің негізгі тенденциялары және оның әлемдік өнер жүйесіндегі орны, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер шығармашылық жұмыстарды оқиды, бейнематериалдарды қарайды, бейнелеу өнері шығармаларындағы көркемдік стильдің негізгі ерекшеліктерін анықтайды, экспрессивтілік құралдарын анықтайды, бейнелеу өнері туындыларын талдайды, бейнелеу өнері туындысына деген көзқарасын білдіреді, өнердің басқа түрлерімен ассоциативті байланыстар жүргізеді. Бағалау жазбаша емтихан арқылы жүзеге асырылады (портрет жанры, пейзаж, натюрморт, станковая кескіндеменің тұрмыстық жанры және т.б. өкілдерінің көрнекті жұмыстарының сипаттамасы).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
Пән білім алушылардың тамақ дайындау технологиясын, жеке гигиенаны, ландшафты дизайнды, өсімдік шаруашылығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәнде дұрыс тамақтану негіздері, ас үй жабдықтары, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар, тамақ дайындау технологиясы, ландшафты дизайн, тұрғын үй интерьерінің дизайны, тұрмыстық техниканың жіктелуі мен сипаттамасы, өсімдік шаруашылығы саласы ретінде гүл өсіру туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер үстелге ыдыстарды дұрыс орналастыруды үйренеді; көкөністер мен жемістерді қарапайым және күрделі кесуді орындау; тамақ дайындау рецептурасын талдау негізінде технологиялық карталарды әзірлеу; мәзір мен гүл композицияларын жасау; бет, дене және шаш күтімі бойынша ұсыныстар беру; тұрмыстық техниканы негізделген таңдауды жүзеге асыру; тұрғын үй интерьерінің дизайн жобаларын және ландшафты дизайн жобасын әзірлеу. Бағалау студенттер ситуациялық мәселелерді шешкен кезде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дәстүрлі емес кескіндеме
Пән студенттердің дәстүрлі емес кескіндеме техникасын игеруіне және олардың әртүрлі көркем материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер бейнелеу іс-әрекетіне арналған дәстүрлі емес материалдарды (тұз, құм, су және т.б.) зерттейді; көркемдік - графикалық әдістер-граттаж, шашырама, "one stroke", эбру, үш өлшемді суреттер, монотипия, сия тамшысымен салу, жіппен салу, ермексазбен салу, тосын пішіндерді алу әдістері, саусақпен сурет салу, штамптау, фроттаж. Студенттер көркем материалдармен және техникамен тәжірибе жасайды, көркем образды жүзеге асыру үшін материалдарды таңдайды, заттарды бейнелеуде бейнені жеткізу үшін арнайы әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Балаларға арналған қосымша білім берудің педагогикасы
Пән білім алушылардың қосымша білім беру педагогының қызметін зерделеуге бағытталған. Пән ҚР балаларына қосымша білім беру жүйесі, балаларға қосымша білім беруді реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар, балаларға қосымша білім беру ұйымдарының қызметінің үлгілік қағидалары, түрлері мен типтері, жалпы білім беру ұйымдарындағы балаларға қосымша білім берудің ерекшеліктері, балаларға қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларының талаптары мен құрылымы туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер білім беру бағдарламасының түсіндірме жазбасын, оқу-тақырыптық жоспарды, сабақ жоспарлары мен дидактикалық ресурстарды қамтитын ББ әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейтін болады. Бағалау үйірменің/ изостудияның/ шығармашылық шеберхананың білім беру бағдарламасын ұсынуда (қызмет түрі мен бағыты таңдау бойынша), сабақ фрагментін шағын оқыту кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнеріндегі мультимедиялық технологиялар
Пән студенттердің растрлық және векторлық графика бағдарламаларын, интерактивті тақталар мен панельдерді оқыту құралы ретінде игеруге бағытталған. Пәнде CorelDraw графикалық бағдарламаларының интерфейстері, құралдары мен операциялары, Adobe PhotoShop, Macromedia Flash бағдарламасының дидактикалық мүмкіндіктері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда білім алушылар автофигураларды құруды, өлшемдерді қоюды, объектілерді түрлендіруді орындайды, Macromedia Flash бағдарламасында анимациялар жасайды, мультимедияны пайдалана отырып, дидактикалық материалдар жасайды. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және кескінді көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арт-білім беру
Пән білім алушылардың шығармашылық индустрияның әртүрлі түрлерін зерделеуге бағытталған. Пәнде шығармашылық индустрияның түрлері (театр, кино, музыка, бейнелеу өнері, дизайн, сәулет, медиа және т.б.) туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер бейнелеу өнері мен дизайн (Art & Design), медиа және коммуникация ерекшеліктері, дизайн-білім беру, бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері: ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін, өнер-білім беру түрлері арасындағы байланысты анықтайды. Бағалау шығармашылық қызмет жобасын қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнерінің негіздері (тоқу, зергерлік өнер, көркем күйдіру, мозаика және т.б.) бойынша декоративті шығармашылық бұйымдарды жобалау және жасау үшін білімін қолданады.
- Материалдарды әр түрлі тәсілдермен көркемдік өңдеу, заттар мен тігін бұйымдарын жасау үшін тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайн теориясы мен технологиясының негіздері, сән индустриясы туралы білімін қолданады.
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.
- Жеке гигиенаның, дұрыс тамақтанудың негіздерін; үстелдің этикетін, әлем халықтарының асханасын; өсімдік шаруашылығының, сәндік гүл шаруашылығының, ландшафттық дизайнның негіздерін; киімдерді күту мен сақтауды, үй шаруасын жүргізуді, үстел сервировкасын; тамақ дайындау технологиясын; қазіргі үй техникасы пайдалану білімдерін тәжірибеде қолданады.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде қарсы іс-қимыл бойынша білім, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.
- Тұрғын үй экологиясы, өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн, электр энергиясы; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу; жөндеу-тұрмыстық жұмыстары, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау білімін тәжірибеде қолданады.
- Өз бетінше және білім алушылармен жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.
- Классикалық және заманауи бейнелеу өнері білімін, қазақстандық және басқа суретшілердің шығармашылығын, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын; цифрлық өнерді; бейнелеу өнерінің суреттеу құралдарын қолданады; көркем материалдар мен әдістермен эксперимент жүргізеді, өнер құралдары арқылы шығармашылық идеяларды білдіреді.
- Көркем өңдеуге, материалдар мен объектілерді түрлендіруге, конструкциялық материалдардан бұйымдар жасауға арналған конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайн теориясы мен технологиясының негіздері бойынша білімін қолданады.
- Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді;
- Оқушылардың жас психикалық даму заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Көркем еңбек саласындағы оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика мен оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады;
- Философия негіздерін білу, негізгі кезеңдерді, заңдылықтарды және Қазақстанның тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді.
- Қосымша білім беруді жүзеге асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
- Графикалық бейнелеу теориясының негіздерін және геометриялық-графикалық модельдеу әдістерін қолданады және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады.
- Қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздерін (көркем кестелеу, өру, ілмекпен және ілгекпен, көркем жазу, шимен тоқу, киіз басу, кілем тоқу және т.б.) жекелеген сәндік-қолданбалы өнер түрлері бойынша бұйымдарды жобалау және жасау үшін білімін қолданады.