Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02109 Креативті арт-индустрия в Қазақ ұлттық хореография академиясы

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін, негізгі философиялық тұжырымдамаларды, әлеуметтік және мәдени процестерді, ел мен әлемнің саяси құрылымын білу. Дипломдық жұмысты / жобаны және мәдениетаралық коммуникацияны дайындау үшін ғылыми зерттеулер мен тілдерді білу әдіснамасын тиімді пайдалану.
  • Өнердің негізгі түрлерін, жанрлары мен стильдерін, оның дамуының негізгі үрдістерін, сондай-ақ перформативтік практиканың тарихы мен қағидаларын қолдану. Мәдениеттегі өнер функциясын және оның философиямен байланысын түсіну.
  • Өнер психологиясының тұжырымдамаларын, креативтілік пен шығармашылық процестің теориялық негіздерін түсіндіру. Креативтiк индустрияның қазiргi заманғы үрдiстерiн және шығармашылық жобалар үшiн инновациялық шешiмдер әзiрлеу әдiстерiн игеру. Инклюзивтілік пен алуан түрлілікті ескере отырып, динамикалық нарықта креативті бастамаларды іске асыруда пәнаралық тәсілді қолдану.
  • Арт-индустриядағы медиа-стратегиялардың қағидалары туралы білімді қолдану, аудитория мен трендтерді талдау. Сценарийлер, мәтіндер әзірлей білу, жобаларды басқара білу, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу, арт-коммуникация және денені басқару техникаларын қолдана білу. Жобаларды сандық форматта таныстыру және медиажоспарларды әзірлеу.
  • Инклюзивтілікті ескере отырып, жобалық құжаттаманы әзірлеу, жобаларды басқару және продюсерлеу қағидаттарын ажырату. Әртүрлілік пен қолжетімділікке бағдарланып, жобалардың тиімділігін бағалау, маркетингтік және продюсерлік стратегияларды әзірлеу. Аудиторияның барлық топтары үшін бәсекеге қабілетті арт-брендтер мен бизнес-шешімдер жасай отырып, нарық трендтерінде бағдарлау.
  • Музыка индустриясы, театр және кино менеджментінің қағидалары мен әдістерін түсіндіру, сондай-ақ оларды жобаларды табысты басқару үшін қолдана білу. Мәдени іс-шараларды стратегиялық жоспарлауды, ұйымдастыруды және ілгерілетуді үйрену. Шығармашылық ұжымдар мен ресурстарды тиімді басқара білу. Мәдени жобаларды шығару және басқарудың заңдық және қаржылық аспектілерін түсіну.
  • Креативті кәсіпкерлік қағидаларын, креативті экономика мен мәдениет экономикасының негізгі аспектілерін білу, сондай-ақ мәдениет пен өнер саласындағы экономикалық процестерді талдай білу. Мәдени және креативті индустриялардың экономика мен қоғамға әсерін түсіну, орнықты даму қағидаттарын ескеру және осы салаларда бизнесті табысты және жауапты жүргізу үшін стратегиялар әзірлеу.
  • Арт-саладағы сандық медиаиндустрия мен сандық контенттің негізгі тұжырымдамалары мен қазіргі заманғы үрдістерін түсіндіру. Медиа және өнерде сандық контентті жасау және тарату процестерін, сондай-ақ медиа және арт-индустрияларды трансформациялаудағы сандық технологиялар мен платформалардың рөлін түсіну.
  • Музейлер, жәрмеңкелер, галереялар жұмысының модельдерін білу. Музейдің, галереяның саясаты мен стратегиясын құра білу және оларға келушілерді тартуға және музей-галерея қызметінде бірегей тәжірибе жасауға ықпал ететін креативті жобаларды іске асыра білу.
  • Креативті индустрияда АКТ және мультимедиялық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты жинау және талдау дағдыларын көрсету. Видеоарт, графика, интерактивті инсталляциялар мен мультимедиялық қосымшаларды қоса алғанда, сандық құралдарды пайдалана отырып, бірегей өнер туындыларын жасау дағдыларын қолдану.
  • Кәсіби міндеттер үшін видеография мен сандық технологияларды пайдалана отырып видеоконтент жасау дағдыларын көрсету. Қазіргі заманғы сандық құралдармен мультимедиялық жобаларды әзірлеу.
  • Креативті индустриялардағы менеджмент және маркетинг негіздері, мансаптық өсу мен брендингтің өзекті трендтері, сондай-ақ халықаралық арт-нарықтар жұмысының ерекшеліктері бойынша білімдерді қолдану. Креативті арт-жобаларды дамыту мүмкіндіктерін талдау, бюджеттер мен ресурстарды басқару, серіктестіктер құру және креативті бастамаларды ұйымдастыру мен ілгерілетуде инновациялық тәсілдерді қолдану.
  • Креативті индустрияларды мемлекеттік реттеудің негізгі ережелерін, юрисдикциялық мәселелерге баса назар аудара отырып, ғаламдық интернетті реттеуге байланысты қиындықтарды, сондай-ақ өнер саудасымен байланысты авторлық құқық пен этикалық аспектілерді қоса, тиімді құқықтық реттеудің заңнамалық және әкімшілік тетіктерін талдау және қолдану мүмкіндігін түсіндіру.
  • Нарық ерекшеліктері мен тұтынушылық артықшылықтарын ескере отырып, шығармашылық жобалар үшін бизнес-жоспарды әзірлеу және талдау білімін, іскерлігі мен дағдыларын пайдалану. Пәнаралық идеялар мен инновациялық шешімдердің синергиясын қамтамасыз ете отырып, креативті коллаборацияларды тиімді ұйымдастыру және басқару қабілетін көрсету.
  • Қаржы ағындарын талдау, қаржы стратегияларын әзірлеу және тәуекелдерді бағалау, креативті жобалардың бюджеттерін басқару, сондай-ақ мәдени және шығармашылық компаниялардың ерекшеліктерін оңтайлы ескеретін қаржы модельдерін жасау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын ескере отырып, инвестициялар тарту үшін қаржы құралдарын қолдану.
  • Өнер саласындағы цифрлық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін, оның ішінде интернетте, әлеуметтік медиа платформаларында жылжыту және сату, лидогенерация құралдары, SEO- оңтайландыру, конверсияны арттыру, сондай-ақ брендтерді жасау, жылжыту, позициялау және кеңейту процесін тиімді басқару дағдыларын көрсету.
Top