6B02109 Креативті арт-индустрия в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Креативтiк арт индустрияларды дамыту саласында серпiндi дамып келе жатқан сандық әлемнiң болмысын ескере отырып, шығармашылық жобаларды басқару дағдыларын меңгерген жоғары бiлiктi бакалаврлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Креативті арт-индустрия
Пән сандық технологияларды, жаһандық трендтер мен өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, креативті индустрияны қалыптастыру және оның жұмыс істеу қағидаттарын қамтиды. Бағдарлама дамудың тарихи кезеңдерін, негізгі сегменттерді (арт, дизайн, медиа және т.б.), шығармашылық жобаларды басқарудың инновациялық тәсілдерін және мемлекеттік қолдау бағдарламаларын қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызмет негіздері
Пән кәсіби қызмет туралы базалық білімді қалыптастыруды, таңдалған салада табысты жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды дамытуды, сондай-ақ кәсіби және жеке дамуға ықпал ететін негізгі құзыреттіліктерді игеруді қамтиды. Инклюзивті тәсілге, әртүрлілікті құрметтеуге және әр түрлі жұмыс ортасында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады, бұл ұжымда құрметті және тиімді атмосфера жасауға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы мен теориясы I
Курс көрнекті қайраткерлердің туындылары мен шығармашылығы арқылы көркемөнер мәдениетінің даму заңдылықтарын және өнердің негізгі түрлерін (театр, музыка, бейнелеу өнері, би) зерделей отырып, ежелгі ғасырдан бастап XVII ғасырдың соңына дейінгі өнер тарихы мен теориясының негіздерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және маркетинг негіздері
Пән тиімді стратегияларды табысты басқару және әзірлеу үшін қажетті менеджмент пен маркетингтің негізгі мәселелерін ашады. Білім алушылар менеджмент функцияларымен, жоспарлау және шешім қабылдау әдістерімен, сондай-ақ өнімдер мен қызметтерді ілгерілету құралдарымен танысады. Пән басқару және стратегиялық ойлау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ нарықта ілгерілеу қағидаттарын түсінуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет-этика және киберқұқық
Пән интернеттегі этикалық қағидаттарды, интернет-цензураны, сөз бостандығын қорғауды, зияткерлік меншікті, авторлық құқықтарды және жеке деректерді қорғауды қарастырады. Сондай-ақ ақпаратты сандық кеңістікте пайдалануды реттейтін этикалық кодекстер мен құқықтық нормалар талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Креативті экономика
Курстың мазмұны креативті экономиканың негізгі аспектілерін, оның қазіргі қоғамдағы рөлін және әлеуметтік-экономикалық дамуға әсерін зерттеуге бағытталған. Курс шеңберінде креативті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздері, сондай-ақ тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, шығармашылық индустриялардың түрлі секторлармен өзара іс-қимылының тетіктері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет экономикасы
Курс мәдени сектордағы экономикалық процестердің теориялық және практикалық аспектілеріне арналған. Ол мәдени нарықтарды талдауды, қаржыландыру және коммерцияландыру модельдерін, мемлекеттік және жеке қолдау тетіктерін, сондай-ақ бюджеттік жоспарлау, мәдени жобалардың инвестициялық тартымдылығы мен тиімділігін бағалау мәселелерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық құқық және этика
Пән сандық технологиялар мен интернетті пайдалануға байланысты құқықтық және этикалық мәселелерді зерделейді. Курстың мазмұны: деректерді қорғау, авторлық құқық, киберқылмыс, онлайн-платформаларды реттеу, сондай-ақ құпиялылық, кибербуллинг және жасанды интеллект пен әлеуметтік медиадағы этика мәселелерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер тарихы мен теориясы II
Курс белгілі шеберлердің туындылары арқылы көркемөнер мәдениеті мен өнердің негізгі түрлерінің дамуына екпін жасай отырып, XVIII-XX ғасырдың ортасындағы өнер тарихы мен теориясын зерделеуді қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз ету
Курс экология негіздерін, адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, сонымен қатар өмір қауіпсіздігі қағидаттарын, соның ішінде денсаулықты сақтау және өмірдің әртүрлі салаларындағы қауіптердің алдын алуды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті ойлау психологиясы
Курс шығармашылық процестің психологиялық, биологиялық, когнитивтік және тұлғалық аспектілерін, диагностика әдістерін және креативтілікті қалыптастыруды зерделейді, сондай-ақ білім алушылар үшін инклюзивті және қолжетімді орта құра отырып, жеке айырмашылықтарды құрметтеу және көзқарастардың әртүрлілігіне назар аударады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік
Курс жеке қаржыны басқаруды, инвестицияларды, бюджеттеуді, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін қоса алғанда, қаржылық сауаттылықты зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кросс-мәдени менеджмент
Курс мәдени айырмашылықтардың менеджментке әсерін зерттеуге, мәдениетаралық коммуникациялардағы проблемаларды жеңу әдістерін әзірлеуге және ұжымдарда тиімді басқаруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер психологиясы
Курс өнерді қабылдау мен жасаудың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ оның тұлғаға әсерін тереңірек зерттейді. Бұл пән өнердің адам психикасына, эмоцияларға, ойлау үдерістері мен мінез-құлқына қалай әсер ететінін зерттеуге бағытталған. Курс шығармашылық қабілеттерді, өзін-өзі тануды дамытуға және өнер арқылы эмоциялық интеллектіні арттыруға байланысты мәселелерді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустриялар үшін бизнесті жоспарлау
Пән қаржылық, маркетингтік және ұйымдастырушылық аспектілерді қамтитын шығармашылық салаларда табысты жобаларды әзірлеуге және жүзеге асыруға бағытталған. Білім алушылар жобалар мен стартаптардағы шығармашылық және коммерциялық мақсаттарды тиімді үйлестіру үшін жоспарлау, тәуекелдерді бағалау, қаржылық талдау және стратегия әзірлеу дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Курс нарықтық экономиканың, меншіктің, кәсіпкерліктің және мемлекеттің экономикадағы рөлінің негізгі ұғымдарын қамтиды. Азаматтық, еңбек және қаржылық құқықты қоса алғанда, экономикалық қызметті реттеудің құқықтық негіздері зерделенеді. Қазіргі заманғы қоғам жағдайындағы экономика мен құқықтың өзара іс-қимылына, сондай-ақ бизнес жүргізудің және тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи өнер
Курс қазіргі заманғы өнердің тұжырымдамалық негіздері мен ерекшеліктерін (ХХ ғасырдың аяғы - ХХІ ғасырдың бірінші тоқсаны), өнердің әртүрлі түрлеріндегі жаңа бағыттар мен стилистиканы зерделейді. Курс қазіргі заманның ұдайы өзгеріп отыратын жағдайларының контексінде жаңа көркем практикалар мен өнердің теориялық тұжырымдамаларын талдауды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық арт-нарықтар және мәдениет
Пән өнер және антиквариат заттарының әлемдік нарығын, арт-нарықтың жұмыс істеуінің теориялық аспектілерін, оның тарихын, ерекшеліктері мен өнерді сатудың ұйымдастырушылық нысандарын зерделейді. Цифрландыруды қоса алғанда, арт-нарықтың негізгі субъектілері мен орталықтары, сондай-ақ Қазақстандағы шетелдік арт-бизнестің проблемалары мен даму перспективалары қарастырылуда
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы театр және сахна өнері
Курс қазіргі заманғы театр және сахналық өнерді, соның ішінде театр, би, перформанс және сахналық өнердегі жаңа бағыттарды зерделейді. Негізгі үрдістер, әдістер мен тұжырымдамалар, сондай-ақ мәдени және әлеуметтік факторлардың өнердің осы нысандарының дамуына әсері қаралады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық технологиялар
Пән жобалық менеджменттің негіздерін, жобаларды әзірлеу және іске асыру кезеңдерін, жоспарлау, тәуекелдер, бюджеттеу, команданы басқару, сапаны бақылау және тиімділікті бағалау, басқарудағы инклюзивті тәсілдерге және командадағы әртүрлілікті есепке алуға баса назар аудара отырып қамтиды. Кәсіби және жеке ерекшеліктеріне қарамастан, жобаға барлық қатысушылар үшін тең мүмкіндіктер жасауға назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнердегі заманауи перформативтік практикалар
Курс XX-XXI ғасырлардағы өнердегі заманауи әлеуметтік-мәдени перформанс феноменін, оның тарихын, табиғатын, эстетикасы мен элементтерін зерделейді. Курс қазіргі заманғы суретшілерге, театр қайраткерлеріне, кинорежиссерлерге және шығармашылық кәсіптердің басқа да өкілдеріне өнердің әртүрлі және арандатушылық нысаны ретінде перформанстың әсерін қамтиды. Бұл пән «Өнер теориясы мен тарихы» курсымен логикалық өзара байланыста
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль. Театр және киноиндустрия (Театр менеджменті, Киноиндустриядағы менеджмент)
Курс театр қойылымдарын ұйымдастыру, қаржыландыру, маркетинг және ілгерілетуді қоса алғанда, театр жобаларын басқаруды зерделейді. Курс киноөндіріс индустриясын, кинопрокат жүйесін және Қазақстан Республикасында киноиндустрияны дамыту перспективаларын зерделейді. Пән әлемдік кино және медиаиндустрияны талдауға, сондай-ақ ТВ-арналарда киноны жылжытуды зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті индустрияда бизнесті ұйымдастыру және басқару
Пән білім алушылардың бойында креативті индустриялар саласындағы бизнесті стратегиялық және операциялық басқару саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курста шығармашылық жобаларды құру, дамыту және масштабтаудың негізгі аспектілері, сондай-ақ маркетинг, қаржылық жоспарлау, команданы басқару және креативті бизнесті заңгерлік сүйемелдеудің қазіргі заманғы тәсілдері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустрияларды құқықтық реттеу
Пән креативті индустрия саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін нормативтік актілермен, креативті өнімді жасаумен және таратумен байланысты зияткерлік және басқа да құқықтар туралы негізгі біліммен, кәсіпкерлік қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық массивте бағдарланумен, шығармашылық құқықтарды басқарудың заманауи құралдарымен, креативті индустрия саласындағы шарттық қатынастардың негіздерімен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамамен және халықаралық тәжірибемен таныстыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды үйретеді. Ол сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған этикалық нормаларды, жеке жауапкершілікті және сын тұрғысынан ойлауды дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мультимедиялық технологиялардың негіздері
Курс білім алушыларды өнердегі мультимедианы қолданумен, заманауи үрдістерді талдаумен және мультимедиялық құралдарды жасаумен таныстырады. Курс мультимедиялық технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды дамытуға, оларды талдау мен өнерде қолдануға, сондай-ақ нақты міндеттерді шешу үшін мультимедианы тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын-сауық индустриясындағы ілгерілету және маркетинг
Пән ойын-сауық индустриясында аудиторияны тартуға бағытталған маркетингтік стратегиялар мен құралдарды зерттейді. Курс мақсатты аудиторияға барынша әсер ету үшін брендингті, оқиғаларды жылжытуды және цифрлық технологияларды пайдалануды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модуль. Арт-коммуникация (Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі, Денені басқару)
Модуль шеңберінде білім алушылар өнерде қарым-қатынас жасаудың тиімді әдістерін меңгереді, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады, дауысты, қимылды және мимиканы басқару техникаларын үйренеді, сондай-ақ жарқын және сенімді сөйлеулер жасау үшін вербалды емес коммуникация негіздерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи мультимедиялық технологиялар
Курс заманауи мультимедиялық технологиялардың көмегімен сандық материалдарды жасауға және редакциялауға бағытталған. Білім алушылар нақты білім беру міндеттерін шешу үшін қажетті мультимедиялық технологияларды таңдауды, заманауи технологиялар негізінде оқытудың жеке мультимедиялық құралдарын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка индустриясындағы менеджмент
Пән стратегиялық және операциялық басқаруды, қаржылық жоспарлауды, әртістерді басқаруды, құқықтық аспектілер мен маркетингтік стратегияларды қоса алғанда, музыкалық бизнестегі басқарудың негізгі аспектілерін зерделейді. Музыка индустриясын дамытудың негізгі модельдері, заманауи трендтер мен сандық трансформация қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
HR-менеджмент және рекрутинг
Пән адам ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын зерделеуге, персоналды іріктеуді, бейімдеуді, ынталандыру мен дамытуды ұйымдастыруға бағытталған. Курс персоналды стратегиялық басқаруды, кадрлық құжат айналымын, рекрутингте HR-талдауды және цифрлық технологияларды қолдануды қоса алғанда, HR-қызметтің негізгі аспектілерін қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Креативті индустрияларды мемлекеттік реттеу
Курстың мазмұны келесідегілерді қосады: Креативті арт-индустрияларды дамыту жөніндегі мемлекеттік саясатты талдауды қамтиды. Өңірлік деңгейде креативті арт-индустрияларды дамыту. Креативті арт-индустриялардағы кәсіпкерлік субъектілері үшін қолдау құралдары. Мемлекеттік ынталандыру шаралары. Креативті арт-индустрияларды дамыту үшін жағдайлар жасау. Халықаралық тәжірибеге шолу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Креативті кәсіпкерлік
Пән білім алушылардың бойында креативті индустрияларда бизнесті құру және басқару үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс инновациялық идеяларды генерациялау мен дамытуды, бизнес-моделдеуді, маркетингтік стратегияларды, қаржылық жоспарлауды және креативті индустриялар саласында бизнес жүргізудің құқықтық аспектілерін қоса алғанда, кәсіпкерлік қызметтің негізгі аспектілерін қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды продюсирлеу
Пән шығармашылық және коммерциялық жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, басқаруды және іске асыруды қоса алғанда, жобаларды продюсерлеу негіздерін зерделейді. Командамен жұмыс істеу әдістері, бюджеттеу, тайм-менеджмент, маркетинг және жобаларды ілгерілету, сондай-ақ продюсерлеуге байланысты құқықтық және қаржылық мәселелерді шешу қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Краудфандинг және қаржыландырудың баламалы модельдері
Курс шығармашылық, әлеуметтік және кәсіпкерлік жобаларды іске асыру үшін қаржы ресурстарын тартудың қазіргі заманғы тетіктерін зерделеуге бағытталған. Курстың мазмұны: краудфандинг негіздерін, краудфандинг түрлерін, жоспарлау мен стратегияны, қаржыландырудың баламалы әдістерін, заңдық және этикалық аспектілерді, табыстылықты бағалауды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сандық технологиялар мен қосымшалар
Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: сандық технологиялар негіздері және оларды креативті индустрияларда пайдалану, мультимедиа-контентті өңдеуге арналған мобильді қосымшалар мен сервистерді зерделеу, оның ішінде ЖИ құралдарымен жұмыс істеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стартаптарды дамыту технологиясы
Курс идеялар мен бизнес-модельден бастап инвестициялар тарту мен масштабтауға дейінгі стартаптарды құрудың толық циклін қамтиды. Бағдарлама Lean Startup және Business Model Canvas әдіснамаларын, MVP гипотезаларын тексеруді, тәуекелдерді талдауды және тиімділікті бағалауды қамтиды. Нарықтың өзгермелі жағдайларына бейімделудің практикалық кейстеріне, цифрлық құралдарына және стратегияларына ерекше назар аударылған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті индустриядағы қаржылық басқару
Курстың мазмұны келесідегілерді қамтиды: Қаржы менеджменті түсінігі мен түсініктері. Қаржылық басқару құралдары. Қаржы менеджментінің функциялары мен негізгі түсініктері. Шығармашылық салалардағы қаржылық менеджменттің ерекшеліктері. Шығармашылық жобаны инвестициялау және қаржыландыру мәселесін ресімдеу бойынша басқару шешімдері. Қазақстандық қаржы нарығындағы инвестиция және қаржыландыру саласындағы мәселелерді шешудің негізгі әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи сандық өнер
Курс аясында білім алушылар мультимедиялық өндірісте қолданылатын негізгі құралдармен және технологиялармен танысып, визуалды, дыбыстық және мәтіндік элементтерді тиімді біріктіретін жобалар жасауды үйренеді. Білім алушылар бейне және аудио өңдеу, анимация, интерактивті инсталляциялар әзірлеу және түрлі цифрлық платформалар үшін контент жасау үшін кәсіби бағдарламалармен жұмыс істеуді үйренеді. Тек техникалық аспектілерге ғана емес, сонымен қатар мультимедиялық шығармаларды жасауға тұжырымдамалық көзқарасқа да баса назар аударылатын болады, бұл әртүрлі медианың өзара іс-қимылын тереңірек түсінуге және шығармашылық әлеуетті кеңейтуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Видеография
Курс видеоредакторлармен (Adobe Premiere, DaVinci Resolve, CapCut) жұмыс істеуді, кәсіби және мобильді жабдықтарда видео түсіру негіздерін, сондай-ақ динамикалық контентті монтаждау мен жасауды қоса алғанда, видеография негіздерін зерделеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы брендтер
Пән айрықша бірегейлікті құруды, нарықта позициялауды және аудиториямен байланыс орнатуды қоса алғанда, өнердегі брендтерді қалыптастыруды, дамытуды және ілгерілетуді зерделейді. Көрнекі және вербалды құралдар, сторителлинг стратегиялары және сандық трендтердің арт-ортаға әсері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Модуль. Мәтін бойынша практикум (Арт-индустриядағы іс жүргізу негіздері, Сценарий өнері)
Курс жазу дағдыларын, арт-индустрия мен сценарий өнеріндегі іс жүргізу негіздерін қамтиды. Білім алушылар әртүрлі мәтіндерді жазу техникасын, өнер саласындағы құжаттаманы ресімдеу қағидаттарын, сондай-ақ кино, теледидар және театр үшін сценарий жасау негіздерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық медиаиндустриялар
Сандық медиа нарықтың негізгі үрдістері, Қазақстандағы сандық платформалармен жұмыс істеу ерекшеліктері, жергілікті және халықаралық медиа жобаларды дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультимедиа өнері
Курс бейнемонтаж және анимация негіздері, сандық дыбыстармен жұмыс істеу, интерактивті мультимедиялық жобалар жасау, сондай-ақ өнер туындыларын талдау және таныстыру сияқты негізгі тақырыптарды қамтиды. Білім алушылар мультимедиялық өнердің теориялық негіздерімен және оның тарихымен танысады, бұл олардың шығармашылық жұмысының мән-мәтінін жақсы түсінуге және жасалатын контентті тұжырымдамалық қабылдауды тереңдетуге көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Digital-маркетинг
Сандық маркетингке кіріспе, онлайн-ілгерілету, таргеттелген жарнама, SMM, SEO, Қазақстан нарығына баса назар аудара отырып, email-маркетинг құралдарын зерделеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-галереялар және көрме тәжірибесі
Курс барысында білім алушылар көрмелерді ұйымдастырумен байланысты үдерістерді жан-жақты түсінеді: тұжырымдаманы таңдаудан және өнер туындыларын іріктеуден логистикаға, маркетингке және аудиториямен жұмыс істеуге дейін. Олар арт-жобаларды ілгерілету стратегиясын әзірлеуді, суретшілермен, коллекционерлермен, демеушілермен және көрермендермен тиімді өзара іс-қимыл жасауды, сондай-ақ бюджет пен ресурстарды басқаруды үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг және өнер
Пән білім алушыларды креативті индустриялар саласында қолданылатын сандық маркетинг қағидаттарымен және құралдарымен таныстырады. Оқу процесінде білім алушылар сандық ортада көркемдік жобаларды ілгерілетудің негізгі стратегияларын зерделейді, digital-маркетингтің заманауи үрдістерін зерттейді, сондай-ақ мақсатты аудиторияны талдау және контентпен жұмыс істеу әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг
Курстың мазмұны креативті индустрияларды, бизнесті және digital-ортаны қоса алғанда, түрлі салаларда брендті құру, дамыту және басқару негіздерін зерделеуді көздейді. Бағдарлама нарықтық трендтерді, бәсекелестік стратегияларды, цифрлық брендингті және әлеуметтік жұмыс істеуді талдауды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоспарлау
Пән медиа жоспарлауды, оның ішінде нарықты талдауды, арналарды таңдауды, стратегияларды әзірлеуді және бюджеттеуді қамтиды. Дәстүрлі және сандық медиа, олардың тиімділігі, өлшемдерін талдау және жарнамалық науқандарды бағалау, сондай-ақ медиа жоспарлау мен сатып алуды автоматтандыру үшін платформаларды пайдалану қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SMM менеджмент
Курстың мазмұны әлеуметтік желілердегі маркетингтік белсенділіктерді басқару қағидаттарын зерделеуді, тиімді SMM-стратегияларды әзірлеуді және оларды маркетингтің жалпы жүйесіне біріктіруді көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Курс білім алушылардың дипломдық жұмысты/жобаны жазуға және дұрыс ресімдеуге қажетті креативті индустриялардағы ғылыми зерттеулер саласындағы білімді меңгеруіне бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музейлік-көрмелік қызметі
Курс арт-галереялар тарихы мен көрме қызметі туралы теориялық білімді, сондай-ақ көрме тұжырымдамаларын құру, экспозицияларды орнату, көпшілік іс-шараларды ұйымдастыру және виртуалды көрмелер үшін жаңа сандық платформалармен жұмыс істеу сияқты практикалық аспектілерді қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дипломдық жобалау
Пән ақпаратты дербес ғылыми іздеу және талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ дипломдық жұмысты/жобаны дайындауға және қорғауға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустриядағы менеджмент
Пән өнер, медиа өндірісі, дизайн, музыка және кино саласындағы жобаларды басқаруды қоса алғанда, креативті индустриялардағы менеджмент қағидаттары мен әдістерін зерделейді. Стратегиялық жоспарлаудың, ұйымдық құрылымдардың, қаржы менеджментінің ерекшеліктері, сондай-ақ креативті секторларда табысты жұмыс істеу үшін инновациялық және маркетингтік тәсілдерді дамыту қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт индустриясындағы медиа және коммуникация
Пән арт-секторда медиа-коммуникацияларды ұйымдастыруды, соның ішінде стратегиялар жасауды, контент әзірлеуді және медиа хабарламалардың әсерін талдауды қамтиды. Цифрлық технологиялар, әлеуметтік медиа, PR-құралдар және дәстүрлі БАҚ-пен жұмыс, сондай-ақ табысты кейстер мен заманауи трендтер қарастырылуда
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаменеджмент
Пән өнер саласындағы медиа жобаларды ұйымдастыру, жоспарлау және бақылаудың теориялық және практикалық аспектілеріне арналған. Курс бағдарламасы медиа бастамаларды стратегиялық жоспарлауды, бюджеттеуді және ресурстармен қамтамасыз етуді оңтайландыруды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SMM маркетинг
Курстың мазмұны контент-стратегияны әзірлеуді, онлайн-коммуникацияны басқаруды және кампаниялардың тиімділігін талдауды қоса алғанда, брендтерді, өнімдер мен қызметтерді әлеуметтік желілерде ілгерілету стратегиялары мен құралдарын зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустриядағы сандық трансформация
Курс сандық технологиялардың өнер, дизайн, музыка, кино және медиа сияқты креативті салаларға әсерін қамтиды. Сандық трансформация, инновациялар, платформалар, бизнес-модельдерді өзгерту, креативті стартаптар және индустриялардың болашағы қарастырылуда. Курс креативті индустриялардың сандық әлеміне табысты бейімделу үшін білім мен құралдарды ұсынады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті коллаборациялар тәжірибесі
Пән пәнаралық жобаларда инновациялық идеяларды жүзеге асыру үшін ұжымдық шығармашылық процестерді ұйымдастыру әдістерін меңгеруге бағытталған. Пән командалық жұмыс принциптерін, шығармашылық сессияларды құрылымдау, миға шабуыл сессияларын модерациялау және өнер мен дизайндағы ынтымақтастықтың сәтті жағдайларын талдауды қамтиды. Қашықтағы және оффлайн ынтымақтастық үшін цифрлық құралдарды пайдалануға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы сандық контент
Пән 3D-графиканы, бейнографияны, интерактивті медианы және сандық кеңістіктегі шығармашылықтың басқа да нысандарын қоса алғанда, өнерде сандық технологияларды жасау мен пайдалануды қамтиды. Білім алушылар сандық контентті әзірлеу, ілгерілету әдістерін, сондай-ақ арт-нарықтағы құқықтық және этикалық мәселелерді зерделейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін, негізгі философиялық тұжырымдамаларды, әлеуметтік және мәдени процестерді, ел мен әлемнің саяси құрылымын білу. Дипломдық жұмысты / жобаны және мәдениетаралық коммуникацияны дайындау үшін ғылыми зерттеулер мен тілдерді білу әдіснамасын тиімді пайдалану.
- Өнердің негізгі түрлерін, жанрлары мен стильдерін, оның дамуының негізгі үрдістерін, сондай-ақ перформативтік практиканың тарихы мен қағидаларын қолдану. Мәдениеттегі өнер функциясын және оның философиямен байланысын түсіну.
- Өнер психологиясының тұжырымдамаларын, креативтілік пен шығармашылық процестің теориялық негіздерін түсіндіру. Креативтiк индустрияның қазiргi заманғы үрдiстерiн және шығармашылық жобалар үшiн инновациялық шешiмдер әзiрлеу әдiстерiн игеру. Инклюзивтілік пен алуан түрлілікті ескере отырып, динамикалық нарықта креативті бастамаларды іске асыруда пәнаралық тәсілді қолдану.
- Арт-индустриядағы медиа-стратегиялардың қағидалары туралы білімді қолдану, аудитория мен трендтерді талдау. Сценарийлер, мәтіндер әзірлей білу, жобаларды басқара білу, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу, арт-коммуникация және денені басқару техникаларын қолдана білу. Жобаларды сандық форматта таныстыру және медиажоспарларды әзірлеу.
- Инклюзивтілікті ескере отырып, жобалық құжаттаманы әзірлеу, жобаларды басқару және продюсерлеу қағидаттарын ажырату. Әртүрлілік пен қолжетімділікке бағдарланып, жобалардың тиімділігін бағалау, маркетингтік және продюсерлік стратегияларды әзірлеу. Аудиторияның барлық топтары үшін бәсекеге қабілетті арт-брендтер мен бизнес-шешімдер жасай отырып, нарық трендтерінде бағдарлау.
- Музыка индустриясы, театр және кино менеджментінің қағидалары мен әдістерін түсіндіру, сондай-ақ оларды жобаларды табысты басқару үшін қолдана білу. Мәдени іс-шараларды стратегиялық жоспарлауды, ұйымдастыруды және ілгерілетуді үйрену. Шығармашылық ұжымдар мен ресурстарды тиімді басқара білу. Мәдени жобаларды шығару және басқарудың заңдық және қаржылық аспектілерін түсіну.
- Креативті кәсіпкерлік қағидаларын, креативті экономика мен мәдениет экономикасының негізгі аспектілерін білу, сондай-ақ мәдениет пен өнер саласындағы экономикалық процестерді талдай білу. Мәдени және креативті индустриялардың экономика мен қоғамға әсерін түсіну, орнықты даму қағидаттарын ескеру және осы салаларда бизнесті табысты және жауапты жүргізу үшін стратегиялар әзірлеу.
- Арт-саладағы сандық медиаиндустрия мен сандық контенттің негізгі тұжырымдамалары мен қазіргі заманғы үрдістерін түсіндіру. Медиа және өнерде сандық контентті жасау және тарату процестерін, сондай-ақ медиа және арт-индустрияларды трансформациялаудағы сандық технологиялар мен платформалардың рөлін түсіну.
- Музейлер, жәрмеңкелер, галереялар жұмысының модельдерін білу. Музейдің, галереяның саясаты мен стратегиясын құра білу және оларға келушілерді тартуға және музей-галерея қызметінде бірегей тәжірибе жасауға ықпал ететін креативті жобаларды іске асыра білу.
- Креативті индустрияда АКТ және мультимедиялық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты жинау және талдау дағдыларын көрсету. Видеоарт, графика, интерактивті инсталляциялар мен мультимедиялық қосымшаларды қоса алғанда, сандық құралдарды пайдалана отырып, бірегей өнер туындыларын жасау дағдыларын қолдану.
- Кәсіби міндеттер үшін видеография мен сандық технологияларды пайдалана отырып видеоконтент жасау дағдыларын көрсету. Қазіргі заманғы сандық құралдармен мультимедиялық жобаларды әзірлеу.
- Креативті индустриялардағы менеджмент және маркетинг негіздері, мансаптық өсу мен брендингтің өзекті трендтері, сондай-ақ халықаралық арт-нарықтар жұмысының ерекшеліктері бойынша білімдерді қолдану. Креативті арт-жобаларды дамыту мүмкіндіктерін талдау, бюджеттер мен ресурстарды басқару, серіктестіктер құру және креативті бастамаларды ұйымдастыру мен ілгерілетуде инновациялық тәсілдерді қолдану.
- Креативті индустрияларды мемлекеттік реттеудің негізгі ережелерін, юрисдикциялық мәселелерге баса назар аудара отырып, ғаламдық интернетті реттеуге байланысты қиындықтарды, сондай-ақ өнер саудасымен байланысты авторлық құқық пен этикалық аспектілерді қоса, тиімді құқықтық реттеудің заңнамалық және әкімшілік тетіктерін талдау және қолдану мүмкіндігін түсіндіру.
- Нарық ерекшеліктері мен тұтынушылық артықшылықтарын ескере отырып, шығармашылық жобалар үшін бизнес-жоспарды әзірлеу және талдау білімін, іскерлігі мен дағдыларын пайдалану. Пәнаралық идеялар мен инновациялық шешімдердің синергиясын қамтамасыз ете отырып, креативті коллаборацияларды тиімді ұйымдастыру және басқару қабілетін көрсету.
- Қаржы ағындарын талдау, қаржы стратегияларын әзірлеу және тәуекелдерді бағалау, креативті жобалардың бюджеттерін басқару, сондай-ақ мәдени және шығармашылық компаниялардың ерекшеліктерін оңтайлы ескеретін қаржы модельдерін жасау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын ескере отырып, инвестициялар тарту үшін қаржы құралдарын қолдану.
- Өнер саласындағы цифрлық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін, оның ішінде интернетте, әлеуметтік медиа платформаларында жылжыту және сату, лидогенерация құралдары, SEO- оңтайландыру, конверсияны арттыру, сондай-ақ брендтерді жасау, жылжыту, позициялау және кеңейту процесін тиімді басқару дағдыларын көрсету.