7M01517 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіптік қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті биология оқытушысын дайындау:
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты: жеке көзқарасқа негізделген кәсіби идеологияны қалыптастыру. Пәннің міндеттері: олар сындарлы қарым-қатынас психологиясының негізгі теориялық ережелерін игеру; ауызша және вербалды емес қарым-қатынасты жүзеге асырудың тиімді әдістерін игеру; серіктестің маңызды психологиялық сипаттамаларын анықтау және оның объективті психологиялық портретін құру дағдыларын қалыптастыру; іскерлік келіссөздерде оңтайлы коммуникативті стратегияны таңдау туралы білімді қалыптастыру; іскерлік жағдайларда қарым-қатынастың негізгі этикалық принциптерін қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты – кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін шет тілінде қажетті және негізгі коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын біледі, мамандыққа қатысты сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді, қолданады. Олардың эквиваленттерін, мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді талдап салыстыра алады, айырмашылығын табады, шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық шкаласын меңгереді, үштұғырлы тілдерді оқытудың ұлттық бейімделген деңгейлік үлгісін жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі. Білім берудің қазіргі парадигмасын, еліміздегі жоғары кәсіби білім беру жүйесін, білім беру үрдісінің қазіргі жағдайын түсінеді, өзіндік белгі ерекшеліктерін анықтап айта алады. Озық білім беру технологияларын өз тәжірибесінде қолданады. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін, білім беру сапасын талдай алады, жаңа оқу бағдарламаларын әзірлейді, білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістерін әзірлеу принциптерін, талдау және зерттеу жұмысының нәтижелерін салыстырады, жинақтап қорыта алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Пәннің мақсаты: магистранттарда тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, планетарлық процестердегі биотаның рөлі, биология ғылымдарының қазіргі бағыттары, проблемалары мен перспективалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру және көптеген кәсіби пәндерді оқуға негіз беру. Пәннің міндеттері: осы ғылымды дамытуда биологтардың әлемдік ұстанымын қалыптастыру және эволюциялық биологияның әдіснамалық негізін дамыту; Қазіргі тенденциялар мен тұжырымдамаларды, эволюциялық биологияның өзекті мәселелерін түсінуді қалыптастыру және оларды ғылыми-зерттеу жұмыстары мен кәсіби қызметті орындау барысында қолдануға дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиялық физиологиясы
Пәннің мақсаты: онтогенездегі жоғары психикалық функцияларды (зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу және т. б.) ұйымдастырудың нейрофизиологиялық механизмдерін терең түсінуді қалыптастыру; Пәннің міндеттері: функционалдық күйлердің (стресс, ұйқы) физиологиялық механизмдері туралы пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау, түсіндіру және оларды ағзаның өзін-өзі реттеуінде қолдану; тұлғада психологиялық компеттентті қалыптастыру; психофизиология әдістерін қолдана отырып, жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау кезінде кәсіби қызметтегі оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін психофизиологияның теориялық және практикалық білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қоршаған орта және биологиялық алуантүрлілік
Пәннің мақсаты-биоалуантүрлілікті және қоршаған ортаны қорғаудағы практикалық дағдылардың базалық концепциясы жөнінде негізгі теориялық білім алу. Міндеттері дүниетанымдық түсініктерді және ең алдымен биоәртүрлілікті, Жер туралы ғылымдардағы пәндердің кең спектрі ретінде зерттеуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру, -экологиялық мониторинг саласында практикалық қолдану үшін биосфераны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде биоәртүрлілікті талдау және бағалау әдістерін меңгеру, - Қалпына келтірудің, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің және адамның табиғи ортамен және қоғаммен тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз етудің негізгі стратегияларын ескере отырып, биологиялық әртүрлілікті қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты -болашақ педагог мамандардың барлық педагогикалық процесті басқарудағы кәсіби-психологиялық құзыреттілігін дамыту. Магистранттар басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі, психологияның гуманистік дүниетанымын, қазіргі психологиялық ғылымның қоғамдағы орны мен рөлін түсінеді, психологияның негізгі білімін, психикалық процестер мен адамның жеке қасиеттерінің заңдылықтарын, еңбек ұжымын басқару психологиясын, ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты біледі, адам іс-әрекетіндегі көшбасшылық және көшбасшылық әрекеттерді, жеке тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады., жастардың өз іс-әрекеттері мен мінез-құлқын саналы түрде талдай білу және т. б. қажеттіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық эксперименттерді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-пәнді оқу нәтижесінде алынған білім мен дағдыларды кәсіби қызметте пайдалануға дайындықты қалыптастыру, биология сабақтарында биологиялық объектілермен тәжірибе жүргізуде алған білімді жүйелеуді қалыптастыру Пәннің міндеттері: - биологиялық эксперимент әдістері саласындағы негізгі ұғымдар туралы түсінік беру; - зертханалық жағдайда эксперименттің ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін қарастыру; - биологиялық эксперименттерді ұйымдастыру, жоспарлау, қою және жүргізу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау жүйесі мен стилін дамыту. Магистранттар ғылым ұғымы мен мәнін біледі, құрылымын, тәсілдерін көрсете алады, ғылымдағы басты парадигмалық теорияларды, ғылыми болжамдарды, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтарын айтып түсіндіреді, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтарын талдай алады, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдерді жинақтайды, мағлұматтар жүйесін қалыптастырып қорыта алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арал өңірінің өсімдіктер және жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігі
Пәннің мақсаты: Арал өңіріндегі биоалуантүрлілік және табиғатты қорғау саласында жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеті: - Арал өңіріндегі өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің биологиялық систематикасының негіздерін беру; - магистранттардың далалық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын дамыту; - биологиялық әртүрлілікті анықтау және сипаттау дағдыларын меңгеру; - магистранттардың ақпаратты сандық өңдеудің және алынған материалдарды талдаудың заманауи әдістерімен бағалау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологияны зерттеудің әдіснамалық негізі
Пәннің мақсаты-магистранттардың ғылым ретінде биологияның пайда болуы мен қалыптасуы, қажетті пәнаралық байланыстарды орнату аясында оның тұжырымдамалық аппаратының дамуы, қазіргі биологияның іргелі мәселелерінің дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - биологиядағы білімнің ғылыми әдісінің негізгі ерекшеліктерін зерттеу, - тірі туралы кешенді ғылым ретінде биологияның қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдерін зерттеу, - тарихи ретроспективада биологияның әдіснамалық аспектілерін зерттеу, - қазіргі биологияның әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хронобиология
Пәннің мақсаты: магистранттарда адам ағзасында болатын бейімделу механизмі ретінде хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдері туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру. Пәнін оқу міндеттері- магистранттарда адам мен жануарлар ағзасы тудыратын аса маңызды биоритмдер туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; норма және патологиялық жағдайларда әртүрлі деңгейлерде (жасушадан организмге дейін) іске асырылатын аса маңызды хронобиологиялық механизмдер туралы білім беру; қазіргі хронобиологиядағы негізгі ғылыми проблемалар мен пікірталас мәселелері туралы білім; магистранттарды нақты хронобиологиялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде алған білімдерін қолдануға дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы биологияны қазіргі проблемалары
Пәннің мақсаты-магистранттарда жалпы биологияның заманауи ғылыми мәселелері және оларды шешу жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру Пәннің міндеттері: - биологияның басқа ғылымдармен байланысы туралы заманауи көзқарастардың негіздемесі; - қазіргі биологияның әдіснамасын зерттеу; - биология ғылымының жаңа бағыттарын анықтау; - белгілі бір құбылыстардың, сондай-ақ оларды зерттеу барысында туындайтын проблемалар мен қайшылықтардың зерттелу дәрежесін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физиологияның қазіргі проблемалары
Пәннің мақсаты-магистранттардың қазіргі физиологияның өзекті мәселелері туралы терең кәсіби білімдерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: магистранттарда ағзаның физиологиялық жүйелерінің жұмыс істеуі мен реттелуінің маңызды заңдылықтары туралы заманауи идеяларды қалыптастыру; норма жағдайында және патологиялық жағдайларда әртүрлі деңгейлерде (жасушадан организмге дейін) жүзеге асырылатын маңызды физиологиялық механизмдер туралы, адам мен жануарлардың қазіргі физиологиясындағы негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері туралы нақты физиологиялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде алған білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Адам және жануарлар физиологиясының іргелі пробемалары
Пәннің мақсаты: магистранттарда адам мен жануарлар ағзасында (оның жеке жүйелерінде, мүшелерінде, ұлпаларында, жасушаларында) болатын функциялар мен процестер және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезінде ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін реттеу механизмдері туралы терең және іргелі білім жүйесін анықтау. Пәннің міндеттері: - адам мен жануарлар физиологиясы саласындағы заманауи ғылыми тұжырымдамалар туралы түсінік деңгейін анықтау. - адам мен жануарлардың денесінде болатын негізгі процестер және олардың механизмдері туралы білім деңгейі. - адам және жануарлар физиологиясы саласындағы зерттеудің негізгі әдістері туралы хабардарлықты бағалау. - магистранттарды, әсіресе адам және жануарлар денесімен байланысты білімді ЖОО-дағы түрлі сабақтарда пайдалануға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылым мен білім беруде жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-жасанды интеллект (ЖИ) әдістері мен технологияларын зерттеу және оларды ғылыми зерттеулер мен білім беру процестерінде қолдану. Пәннің негізгі міндеттері: - ЖИ негіздерімен танысу-негізгі ұғымдарды, Машиналық оқыту әдістерін, нейрондық желілерді және деректерді өңдеу алгоритмдерін зерттеу. - ЖИ құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту-үлкен деректерді талдау, ғылыми зерттеулерді Автоматтандыру және зияткерлік білім беру жүйелерін құру үшін ЖИ қолдану. - Ғылымдағы ЖИ қолдану-ғылыми зерттеулерде машиналық оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қолдану. - Білім беруде ЖИ қолдану-адаптивті оқыту, интеллектуалды оқыту жүйелері, білім беру процесін жекелендіру. - ЖИ-нің этикалық және құқықтық аспектілері ЖИ-нің Ғылым мен білімге әсерін, этикалық нормалар мен заңнамалық реттеуді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биология тарихы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың бүгінгі күніне дейінгі биологиялық ғылымның іргелі дамуын сипаттау, сондай-ақ болашақта шешілмеген мәселелерді қарастыру. Пәннің міндеттері: ғылымдардың жетістіктері негізінде - гистология, цитология, зоология, Адам анатомиясы мен физиологиясы, генетика және т. б. дене құрылымын зерттеу; адам табиғатына тән құбылыстардың материалдық негізін ашу - ойлау, сана және т. б.; биологиялық ғылымның ерекшеліктерін педагогика, психология, әлеуметтік ғылымдар мен саясаттанудың дамуына негіздеу; жоғары ғылыми негізде биологиялық эксперименттер жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық ақпаратты іздестіру және құрылымдау әдістері
Пәннің мақсаты- магистранттардың биологиялық мазмұндағы ақпаратты жинауды, сақтауды және беруді ұйымдастыру бойынша білімдері мен біліктіліктерін дамыту. Пәнін міндеттері: -биологиялық деректерді талдау әдістерінің теориялық негіздерін қалыптастыру; -танымдық және кәсіби қызметте математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану; - заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды, қолданбалы компьютерлік бағдарламалардың әмбебап пакеттерін қолдану, - Интернет ресурстары негізінде мәліметтер базасын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядағы статистикалық әдістер
Пәннің мақсаты: магистранттарда қазіргі заманғы аппаратуралар мен есептеу кешендерін пайдалану арқылы далалық және зертханалық биологиялық, экологиялық зерттеулерді орындау нәтижесінде алынған ақпаратты статистикалық өңдеу білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: Математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарымен танысу, магистранттардың статистикалық модельдердің тілін меңгеруі және биологиялық объектілерді талдау үшін көпөлшемді статистикалық әдістерді қолдану, сондай-ақ практикалық және зерттеу жұмысында қосымша қажет болуы мүмкін математикалық статистиканың бөлімдерін өз бетінше зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО биологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: ЖОО-да биологиялық цикл пәндерде тәрбиелеу мен оқытудың маңызды мәселелерін меңгеру, магистранттарды оқу процесінің ұйымдастырушылық формаларымен, биология сабақтарын өткізудің әдістері мен әдіснамаларымен таныстыру. Пәннің міндеттері: - магистранттардың теориялық білімді (әдістемелік теорияларды, заңдар мен заңдылықтарды) және биологияны оқытудың барлық әдістемелік жүйесін (мақсаты, мазмұны, әдістері, нысандары, құралдары, қағидаттары) игеру, жоғары мектептегі кәсіби қызметте инновациялық технологияларды енгізуі; қалыптасқан әдістемелік құзыреттер негізінде студенттердің оқу-педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалау, басқару, мәдени-ағартушылық кәсіби дағдыларының қалыптасуын басқару және түзету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми-әдістемелік зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты- магистранттарға зерттеу тақырыбын таңдау мен негіздеуді, ғылыми ақпаратты зерттеу әдістерін, ғылыми бағыттың өзектілігін талдауды, зерттеулерді жоспарлауды, зерттеу гипотезаларын тұжырымдау мен тексеруді, ғылыми ақпаратты жүйелеу мен талдауды, сондай-ақ алынған нәтижелердің сенімділігі мен ғылыми маңыздылығын бағалауды қоса алғанда, ғылыми жұмыс негіздерін оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы
Пәннің мақсаты: магистранттарға теориялық және практикалық білім беру және хордалылардың салыстырмалы, эволюциялық және функционалдық анатомиясы саласында біліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мақсаты: магистранттарды омыртқалы жануарлардың типасты негізгі эволюциялық өзгерістермен таныстыру; әртүрлі жануарлардағы ұқсас органдардың салыстырмалы-анатомиялық сипаттамаларын анықтау. - құрылымдық өзгерістердің әртүрлі органдардың функционалдық өзгерістерімен байланысын көрсету; қазіргі омыртқалы жануарларда радиацияға бейімделу жолдарының спектрін анықтау; филогенездегі палеонтологиялық әдіспен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектепте биология оқытушысының оқу-әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгерген, білім беру саласының нормативтік құжаттарына сәйкес кәсіби қызметке дайындығын және білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес орта мектепте және ЖОО-да ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістерін қолдана алады.
- Ғылым тарихы мен философиясындағы қазіргі теденцияларды, биология тарихын және биологияның заманауи әдіснамалық және философиялық мәселелерін біледі және түсіндіре алады.
- Қазіргі заманғы педагогикалық әдістерді, әдістемелерді, технологияларды және биологияны оқытудағы жаңа тәсілдерді талдайды және кәсіби қызметінде және ғылыми-зерттеу жұмыстарында тиімді әдістемесін қолдана алады.
- Oнтoгeнeздeгi пcихoфизиoлoгиялық функциялapы жәнe дaмуын, сeнcopлық пpoцecтepдiң пcихoфизиoлoгияcын, тaнымдық пpoцecтepдiң пcихoфизиoлoгияcын, оқу eңбeгiнiң гигиeнacын, пcихoгигиeнaны біледі және түсінеді, теориялық білімді ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда және кәсіби қызметінде қолдана алады.
- Жоғары мектеп педагогикасын, білім беру саласындағы басқару психологиясын игерген, биологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасын біледі және ЖОО білім беру үдерісінде педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыра алады.
- Шетелтілін психология, жасерекшеліктер физиологиясы, басқару психологиясы туралы ақпаратты іздеу және құрылымдау барысында қарым-қатынас құралы ретінде пайдаланады, кәсіби қызметте ақпаратпен жұмыс жасай алады.
- Биологияның іргелі салалары, атап айтқанда физиология, эволюциялық биология, хронобиология, ботаника, зоология, экология, анатомияның қазіргі тенденциялары мен тұжырымдамалырын, өзекті проблемаларын біледі, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау процесінде және кәсіби қызметте білімді қолданады.
- Ақпараттық ресурстарды талдайды, мәліметтерді синтездейді, ақпараттарды дұрыс қолданады, ақпараттар негізінде өз көзқарасын тұжырымдайды алады.
- Биологиялық білім берудегі құзіреттілік тәсіл әдіснамасын және құзіреттілік тәсіл жағдайында биологияны оқыту сапасын қамтамасыз ету тәсілдерін меңгерген, оларды кәсіби қызметте қолдана алады.
- Биологиялық статистика және жасанды интелект саласындағы қазіргі тенденциялар мен ұғымдарды біледі және түсінеді. Биологиялық, педагогикалық зерттеу нәтижелерін статистикалық, графикалық өңдеуге қабілетті және есептеу жолдарын ұсына алады.