Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01431 Музыкалық және хореографиялық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық және хореографиялық білім беру саласында кәсіби құзіреттілігі бар, әлеуметтің өзгерістеріне бейімделуге қабілетті, білім алушының тұлғасын өзін-өзі жетілдіру үшін педагогикалық инновацияларды қолдануға дайын педагогті даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыка теориясы мен сольфеджио
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Музыкалық шығармаларды талдау және гармония негіздері
Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Классикалық би өнері 1
Би режиссурасы
Білім берудегі жасанды интеллект
Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 1
Домбыра аспабын меңгеру практикумы 1
Би композияциясы және қойылымы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Вокалдық өнер
Домбыра аспабын меңгеру практикумы 2
Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 2
Классикалық би өнері 2
Қазақ би өнері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Қазақ биін оқытудың практикумы мен әдістемесі
Дауыс қою әдістемесі
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
-
3 Оқу жылы
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Халықтық сахналық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі
Халық биі өнері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Инклюзивті білім беру ортасы
Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 1
Вокалдық анасамбль 1
Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 1
Қазақ музыкасы мен хореографиялық өнерінің тарихы
Вокалдық анасамбль 2
Синтезаторда ойнау негіздері
Балабақшада музыкалық және хореографиялық тәрбие берудің әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық-би қызметін ұйымдастыру
Жалпы фортепиано
Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 2
Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 2
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бағалау және дамыту
Қазақ музыкалық және хореографиялық өнерінің мәдениеті
-
4 Оқу жылы
Шығармашылық ұжымды басқару
Шетел музыкасы мен хореографиялық өнерінің тарихы
Вокалды-дирижерлік дағдылардың негіздері
Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы 3
Музыкалық және хореографиялық білім берудегі цифрлық технологиялар
Заманауи биін оқытудың практикумы мен әдістемесі
Музыка аспабында ойнауды үйрету әдістемесі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Вокалдық анасамбль 3
Арт-менеджмент негіздері
Хор дирижерлеу
Шетел музыкалық және хореографиялық өнерінің мәдениеті
Заманауи би өнері
Білім берудегі заманауи технологиялар
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, мультимәдениетті қоғамда Қазақстанның ұлттық құндылықтарын көрсету үшін гуманитарлық білім мен көптілділік дағдыларын қолданады.
- Білім алушыларда азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес жобаларын әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласында практикалық дағдыларды енгізеді.
- Оқушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық әрекеттестіктің және тұлғаның өзін-өзі дамытуының өмірлік маңызды дағдыларын дамыту үшін инновациялық педагогикалық, денсаулық сақтау технологиялары, инклюзивті білім беру моделі негізінде білім беру процесін жобалайды.
- Білім беру, ғылыми-зерттеу, музыкалық және шығармашылық мәселелерді шешу және цифрлық білім беру мазмұнын құру үшін қашықтықтан оқыту, музыкалық-компьютер, IT, медиа технологияларды пайдаланады.
- Білім беру процесінда инновацияларға арналған ғылыми-зерттеу, жобалау қызметінің нәтижесін ұйымдастыру, жүргізу, енгізу әдістемесін меңгереді.
- Музыкалық-теориялық білімді жаңғыртуға және музыкалық орындаушылық жеке және ұжымдық қызметте сольфеджиолау, сүйемелдеуді үйлестіру және таңдаудың практикалық дағдыларын қолдануға қабілетті.
- Стилистика, форма, үйлесім, жанрлық ерекшеліктерді және музыкалық мәнерлілік құралдарын талдау дағдыларының білімі негізінде музыкалық пен хореографиялық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіреді.
- Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі билерді қою және музыкалық шығармаларды орындау кезінде қазақ, дүниежүзілік музыкалық және хореографиялық өнердің дамуының тарихи заңдылықтары мен заманауи тенденциялары туралы түсінікті қолданады.
- Оқу-тәрбие, сауықтыру жұмысы процесінде әртүрлі жеке ерекшеліктері бар білім алушыларда дирижерлік, вокалдық-хорлық, аспаптық, хореографиялық дағдыларының даму деңгейін талдауға және жетілдіруге қабілетті.
- Білім алушылармен музыкалық және хореографиялық шығармаларды үйрену және орындау кезінде әдістемені әзірлейді және енгізудің тиімділігін тексереді.
- Мектепке дейінгі, орта, қосымша, кәсіптік білім беру ұйымдарында музыка және хореографияны оқытуда инновациялық педагогикалық, IT, медиа технологияларды пайдалану негізінде педагогикалық процесті жоспарлау мен іске асырудың нәтижелілігін сыни тұрғыдан бағалайды.
- Білім беру және мәдениет ұйымдарында оқитын вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік, би ұжымдарының қызметін жоспарлайды және басқарады.