7R01115 Радиология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина принциптеріне сай және заманауи медициналық технологияларды қолдана отырып әртүрлі патологиялары бар балалар мен ересектерге тиімді және уақтылы визуалды диагностика жүргізу қабілетіне ие бәсекеге қабілетті, білікті радиолог дәрігерді дайындау Медициналық көмекті жақсарту үшін денсаулық сақтау саласында жаңа білімдерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Ультрадыбыстық диагностика 1
Балалар мен ересектердегі жүрек пен қан тамырларының эхо-сонографиясы, патогенез және патоморфология бойынша білімді клиникалық контексте қолдану, АКТ негізінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын үйрену, көпсалалы мамандардан тұратын топтардағы шұғыл жағдайларда уақтылы және сапалы диагностика жүргізу негізінде асқорту, тыныс алу және несеп шығару жүйесі аурулары кезіндегі сонография нәтижелерін ультрадыбыстық зерттеу және интерпретациялау дағдыларын оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Компьютерлік томография 1: кеуде қуысының мүшелері
КТ семиотикасы, патогенезі мен патоморфологиясы бойынша білімін клиникалық контексте қолданып, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (соның ішінде радиацияға), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылығына және сапасына назар аудара отырып, ересектер мен балаларда кеуде қуысы ағзаларының аурулары кезінде КТ зерттеу (алгоритм) және КТ-суреттерді талдау білімдерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Рентгенология 1: тыныс алу және жүрек-тамыр жүйесі
Рентгендік семиотика, патогенезімен патоморфология білімі бойынша клиникалық контексті қолдану негізінде, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (оның ішінде радиацияға), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылылығына және сапасына назар аудара отырып, тыныс алу және жүрек-қантамыр жүйелерінің, кеудеаралық ағзалардың ауруларын рентгендік зерттеу (алгоритм) және рентген суреттерін саралау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Магниттік резонансты томография 1: іш қуысы мүшелері және кіші жамбас мүшелері
MР- семиотикасы, патогенезі мен патоморфологиясы бойынша білімін клиникалық контексте қолданып, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (оның ішінде қауіпсіздік техникасына), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылығына және сапасына назар аудара отырып, ересектер мен балаларда құрсақ қуысы мен кіші жамбас ағзаларының аурулары кезіндегі МРТ зерттеу (алгоритм) және МРТ-бейнелерді талдау дағдыларын оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маммологиядағы радиология
BI-RADS жүйесі негізінде маммография, томосинтез, компьютерлік / позитронды-эмиссиялық / магниттік резонанстық томография нәтижелерін интерпретациялау, рентгенологиялық семиотика, патогенез және патоморфология бойынша білімді клиникалық контекст бойынша, көп салалы мамандар тобында этика мен деонтологияны сақтай отырып, сүт бездерін зерттеу алгоритмінде радиологиялық зерттеу әдістерін оқыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Балалар рентгенологиясы
Рентген семиотикасы, патогенезі және патоморфологиясы бойынша білімді клиникалық контексте жас ерекшеліктерін, пациенттің және медициналыұ ұызметкердің қауіпсіздігін (оның ішінде радиациялық), әсіресе шұғыл диагностиканың тиімділігін, уақтылығы мен сапасын ескере отырып, қолдану негізінде балалардағы барлық органдар мен жүйелердің аурулары кезінде рентген-зерттеу (алгоритм) және рентген-бейнелерді интерпретациялау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 12
-
Рентгенология 2: тірек-қимыл жүйесі
Рентгендік семиотика, патогенезімен патоморфология білімі бойынша клиникалық контексті қолдану негізінде, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (оның ішінде радиацияға), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылылығына және сапасына назар аудара отырып, тірек-қимыл жүйесі ауруларын рентгендік зерттеу (алгоритм) және рентген суреттерін талдау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 13
-
Компьютерлік томография 2
КТ семиотикасы, патогенезі мен патоморфологиясы бойынша білімін клиникалық контексте қолданып, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (соның ішінде радиацияға), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылығына және сапасына назар аудара отырып, ересектер мен балаларда құрсақ қуысы мен кіші жамбас ағзаларының аурулары, зәр шығару, жүйке және тірек-қимыл жүйесі ауруларын КТ зерттеу (алгоритм) және КТ-суреттерді талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Кешенді антенатальды скрининг
Сәулелік және басқа әдістерді, дәлелді тәжірибені және скринингтік алгоритмдерді қолдану негізінде ұрықтың аномалиясын кешенді антенатальды диагностикалау, оның тиімділігін арттыру, скринингтен түсетін пайданы барынша арттыру және зиянды азайту мақсатында білім мен дағдыларды тереңдету. Цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіру. Дәлелді медицина деректер қорын қолдану. Ата-аналарға ақпаратты дұрыс жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Радиоиммундық диагностика
Радиоиммунды диагностика онкологиялық, кардиологиялық, эндокриндік және гинекологиялық аурулардағы патологиялық өзгерістерді зерттеудің ең дәл және сенімді әдісі ретінде. Фармакологиялық сынамаларды жүргізу кезінде биологиялық белсенді заттардың (гормондардың, нейротрансмиттерлердің және т.б.) белсенділігі мен реактивтілігін зерттеу деректерін таңдау, жүргізу және түсіндіру дағдылары, аурулар терапиясын дербестендіруге ғылыми негізделген тәсіл.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Рентгенология 3: ас қорыту, зәр шығару жүйелері
Рентгендік семиотика, патогенезімен патоморфология білімі бойынша клиникалық контексті қолдану негізінде, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (оның ішінде радиацияға), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылылығына және сапасына назар аудара отырып, ас қорыту және зәр шығару жүйесінің ауруларын рентгендік зерттеу (алгоритм) және рентген суреттерін талдау әдістерін оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Визуалды диагностикадағы жасанды интеллект
Медициналық көмектің тиімділігі мен сапасын арттыру міндеттерін шешудің көмекші құралы ретінде рентген және КТ диагностикасында АТ қолдану мүмкіндіктерін зерттеу үшін зерттеулерді талдау дағдыларын пайдалану: науқастар мен жеке топтағы науқастардың денсаулық жағдайын мониторингтеу және диагностикалау үшін ақпараттық ортаны, цифрлық қызметтер мен дивайстар кешенін қолдану. Зерттеу нәтижелерін, науқастар тізімін сақтау және тарату. Радиологиядағы медициналық кескіндерді талдау үшін жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен шектеулерін ескеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Магниттік резонансты томография 2
МР-семиотикасы, патогенезі мен патоморфологиясы бойынша білімін клиникалық контексте қолданып, пациенттің және медицина қызметкерінің қауіпсіздігіне (оның ішінде қауіпсіздік техникасына), көп салалы мамандар ұжымында ерекше төтенше жағдайларды диагностикалаудың тиімділігіне, уақтылығына және сапасына назар аудара отырып, ересектер мен балаларда зәр шығару, жүйке және тірек-қимыл жүйесі аурулары кезіндегі МРТ зерттеу (алгоритм) және МРТ-бейнелерді талдау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 15
-
Радиологиядағы трансляциялық медицина
Ғылыми зерттеулердің деректерін зерделеу және радиологияда дербестендірілген медицина мен трансляциялық медицинаның жетістіктерін енгізу кезінде сыни талдау дағдыларын дамыту. ПЭТ-КТ және MР семиотикасының клиникалық көріністері мен радиологиялық ерекшеліктері контекстіндегі орфандық аурулардың онкология және геномика, метаболимикасы мен протеиномикасындағы молекулалық зерттеулер. Дәлелді медицина принциптері бойынша деректерді жүйелі бағалауға жүйелі көзқарас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы
Ересектер мен балалардағы барлық ағзалар мен жүйелердің ауруларын кешенді радиодиагностикалау үшін барлық әдістерді, соның ішінде жоғары технологиялық әдістерді қолдану, клиникалық контексте АТ-технологияларды қолдану негізінде жоғары мамандандырылған және дербестендірілген көмек, әсіресе төтенше жағдайларда көп салалы мамандар ұжымында уақтылы, әділетті көмекпен қамтамасыз ету үшін білім мен дағдыларды интеграциялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 12
-
Ядролық медицина
Клиникалық контексте радиоизотоптық семиотика, патогенез және патоморфология, кардиология, урология, нейрорадиология және онкорадиология бойынша білімі негізінде, жекелендірілген және уақтылы жоғары технологиялық көмек көрсету үшін инновациялық зерттеу әдістерінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, қауіпсіздікке назар аудара отырып, ядролық медицинада зерттеулер жүргізу және ересектер мен балалардағы диагностикасы қиын соның ішінде онкопатологиясы бар аурулардағы радиоизотоптық бейнелерді талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 10
-
Ультрадыбыстық диагностика 2: Эхокардиография
Балалар мен ересектердегі жүрек пен қан тамырларының эхо-сонографиясы, патогенез және патоморфология бойынша білімді клиникалық контексте қолдану, АКТ негізінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын үйрену, көпсалалы мамандардан тұратын топтардағы шұғыл жағдайларда уақтылы және сапалы диагностика жүргізу негізінде жүрек-қан тамырлары аурулары кезіндегі эхокардиография нәтижелерін ультрадыбыстық зерттеу және интерпретациялау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Науқас үшін оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу мақстаныда медициналық көмектің барлық деңгейінде дәлелді медицина қағидаларын қолданып, білім мен дағдыларды біріктіре отырып радиологиялық зерттеулерді тиімді жүргізу және олардың нәтижелерін талдау, дифференциалды диагностика жүргізу.
- Науқастардың мәселелерін шешуге дербестендірілген тәсілді және дәлелді тәжірибе стандарттарын ескере отырып, визуалды диагностикада жоғары технологиялық зерттеулер жүргізу.
- 3. Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін көзбен шолып диагностикалауда заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Ауру кезінде диагностикалық үрдістерді орындау және тиісті араласуларды бастауда, сонымен қатар шұғыл жағдайларда, қауіп топтарына скринингтік зерттеулерде пациенттермен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативті дағдыларды тиімді пайдалану.
- Басқа денсаулық сақтау мамандарымен топтық жұмысты көрсете отырып, этикалық және деонтологиялық принцптерді сақтап, тиімді қарым-қатынас жасау және диагностикалық үдерісті басқару үшін адам мінез-құлқының және науқас психологиясының негізгі принциптері туралы білімді қолдану.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы апаттарда, пандемияда мамандандырылған және жоғары мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдар мен медицина қызметкерлерінің қызметін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа ала отырып, радиациялық қауіпсіздік, ұтымды диганостика, дәрігерлер мен пациенттердің құқықтарын қорғау шаралары бойынша білімдерін қолдану негізінде диагностикалық зерттеулердің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын сақтап, жеке өсуге және өмір бойы білім алуға көңіл бөлу.
- Күнделікті қызметінде кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни тұрғыдан бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, халықаралық мәліметтер қорын тиімді пайдалану.
- Адам денсаулығын сақтау және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.