Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Математика - Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01511 Математика және физика мұғалімін дайындау мамандығы бойынша бакалаврларды даярлаудың білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: пәндік білімі, аналитикалық, зерттеушілік, тілдік және кәсіпкерлік қасиеттері, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті математика және физика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Элементарлық математика
Сызықты алгебра
-
2 Оқу жылы
Механика
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Аналитикалық геометрия
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Алгебра және сандар теориясы
Білім берудегі жасанды интеллект
Жылу физикасы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Физикалық есептерді шешу практикумы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Электр және магнетизм
Математиканы оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Математикалық есептерді шешу практикумы
Инклюзивті білім беру ортасы
Математикалық физика әдістері
Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Оптика
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
-
4 Оқу жылы
Дифференциалды теңдеулер
Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
Астрономия және астрономияны оқыту әдістемесі
Мектеп эксперимент техникасы
Операциялық есептеу
Атом және атом ядросының физикасы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Физиканы оқыту әдістемесінің меншікті сұрақтары
Геометрия негіздері және проективтік геометрия негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларда мынадай дағдыларды қалыптастырады: логикалық ойлау, есептеу және графикалық дағдылар, пайымдауды және дәлелдеуді жүргізу, гипотезаларды тұжырымдау, физика-математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін физикалық эксперименттер, коммуникативтік дағдылар
- Базалық математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді
- Математика және физика пәндері бойынша білім алушылардың ізденіс қызметін оқытуда және ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу саласындағы білімді біледі және қолданады
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады
- Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді
- Математика мен физиканы оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары, АКТ және қашықтықтан оқыту технологиялары туралы білім мен түсініктерді қолдану, педагогикалық қызметті модельдеу, дәлелдер тұжырымдау және зерттелетін саланың мәселелерін шешу
- Математика мен физика және оқыту әдістемесінде фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады; осы білім салаларында және сабақтас ғылымдарда ғылыми мазмұнды талдау мен әдістемені таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды алға тартады, оларды іске асыру бойынша ұжымдарды ұйымдастырады
- Математика мен физиканы оқыту процесінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді