6B01511 Математика-Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстарды және инновациялық оқыту технологияларын ескере отырып оқу үрдісін ұйымдастыра алатын математикадан және информатикадан бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Мобилографияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушылардың жеке шығармашылық әлеуетін ашу және оны фотоөнер арқылы дамыту болып табылады. Пән балалар мен жасөспірімдердің шығармашылық қабілеттерін, бейнелі ойлауын, эстетикалық талғамын дамытуға, олардың өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Көрнекі қабылдауды, фотографиялық көзқарасты дамыту, суретке түсіру әдістерін зерттеу және жетілдіру. Фотография және фотография саласындағы жас таланттарды анықтау, оларды көтермелеу және оларға ең жақсы шығармашылық жұмыстарын көрсетуге мүмкіндік беру. Жаңалық мынада, фотосурет сабақтарында шығармашылық қабілеттердің қиялын дамытуға, фотосурет өнері арқылы баланың шығармашылық әлеуетін қалыптастыруға болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математический анализ (І)
Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақты мектепте информатиканы оқытудың әдістемелік ерекшелігі
Пәннің мақсаты әрбір білім алушыға табысты әлеуметтенуге, кәсіби өзін-өзі анықтауға, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ететін заманауи сапалы білім алуға жағдай жасау болып табылады. Пән білім беруді дараландыру мен саралаудың кең спектрін қамтамасыз етуге, білім беру процесінің құндылық бағдары мен даму әлеуетін арттыруға, әлеуметтік серіктестікті іске асыру арқылы білім алушының жеке басын қалыптастыру және әлеуметтендіру ортасын педагогтандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Алгебра және сандар теориясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық мәдениетті қалыптастырумен таныстыру. Болашақ математика мұғалімінің мәдениеті - бұл мұғалімнің негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән студенттерді компьютерлік графика тарихымен, оның негізгі түсініктерімен, CorelDraw-мен жұмыс істеу тәсілдерімен, үшөлшемді графиканың негізгі осьтерімен, 3D MAX жұмыс істеу әдістерімен, бейнемонтаж рөлдерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, креативті жобаны әзірлеу жолдарымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негіздері
Пәннің мақсаты – практикалық және теориялық есептерді шешуге қажетті сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның логикалық негіздерін, түсініктері мен әдістерін меңгеру; математикалық мәдениетті тәрбиелеу, математикалық, жаратылыстану циклінің басқа пәндерін игеру үшін интуицияны дамыту. Пән талдау және есептерді шешу мәдениетін, алынған нәтижелерді сауатты баяндау дағдыларын, ақпараттың үлкен көлемін меңгеру және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын меңгеруге көмектеседі; курстық материалды кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Элементарлық математика
Пәнді игерудің мақсаты математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте жаратылыстану-математика пәндері циклын оқытуда инновациялық технологиялар
Курстың мақсаты - мектепте жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуда инновациялық технологияларды қолдануда студенттердің кәсіби-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру және дамыту Пән жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыруда және оқытуда инновациялық технологияларды тиімді пайдалануға, сыни тұрғысынан ойлау технологиясын, Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Мақсаты: мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдерді дайындау. Пән мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын қалыптастыруға, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнінің мемлекеттік стандартын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп курсындағы ықтималдықтар теориясының есептерін шығару
Пәннің мақсаты - білім алушылардың теориялық білімі мен мектептегі математика курсының ықтималдық теориясының есептерін шешу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мектепте алынған ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауға үйретеді, сонымен қатар білім алушыларды есептерді шешу әдістерімен таныстырады, кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде мәліметтерді ұсынуға үйретеді, математикалық статистика есептерін қоюға, шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Дискретті математика
Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты: экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Мақсаты: Пән көптеген негізгі пәндер үшін негізгі болып табылады. Пән теориялық информатика негіздерін табысты игеру үшін қажетті комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясы әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер сәйкес қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерді пайдалану дағдыларын және типтік есептерді шығару дағдыларын меңгереді. Студенттерге берілетін мүмкіндік: ақпарат теориясының жалпы принциптерін және әртүрлі кластағы алгоритмдерді жүзеге асыруды білу; теориялық информатика бөлімдерін пайдаланудың негізгі дағдыларын меңгеру; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ықшамдау әдістер және операцияларды зерттеу
Пәннің мақсаты білім алушыларға операцияларды зерттеудің негізгі әдістері мен үлгілерімен таныстыру болып табылады. Пән математикалық модельдер негізінде шешу алгоритмін әзірлеуді,ғылыми-қолданбалы жобалардың бизнес-жоспарларын оңтайландыруды,операциялардың математикалық модельдерін, моделдеу принциптерін, нәтиженің пайдалылығын өлшеу әдістерін, сызықтық және бүтін санды модельдерді, графалардағы экстремалды есептерді, желілік жоспарлауды, қорларды басқару теориясын, жаппай қызмет көрсету жүйелерін, ойын теориясы мен статистикалық шешімдерді, имитациялық моделдеудің негізгі принциптері мен кезеңдерін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Оқытудағы желілік технологиялар
Пәннің мақсаты: Web 2.0 технологиялар сервистерін қолдану, интернет ресурстар топтамаларын құрастыру, желілік білім беру ресуртарын ұйымдастыру. Пән желілік білім беру өнімдерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды бағалау, компьютерлік желілердің оқыту мүмкіндіктерін көрсету, қашықтықтан оқытудың ерекшеліктерімен таныс, желілік оқыту мен өзара әрекеттестік оқытудың орталарында жұмыс істеу, желілік жобаларды жүзеге асыру білімдерін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік жүйелерінің сәулеті
Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау негіздері
Курстың мақсаты-студенттерді математикалық операцияларды орындауға және формальды түрде негіздеуге және алған білімдерін практикалық есептерді шешуде қолдануға үйрету. Пән математикалық талдаудың шектер, үздіксіздік, дифференциалдылық және интеграл сияқты негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Курстың типтік есептерін шешу, атематикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Курс негізгі болып табылады және студенттерді неғұрлым жетілдірілген математикалық курстарға дайындайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
E-learning үшін білім беру медиа өнімдері
Пәннің мақсаты білім беру сапасын арттыруға және ЖОО-да білім беру қызметтерінің спектрін кеңейтуге ықпал ететін, мемлекеттің, ЖОО-ның және білім алушының жеке басының талаптарын ескере отырып, орнықты серпінді дамып келе жатқан, электрондық оқытуды пайдалана отырып және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын, қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті электрондық ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыру, қолдау және дамыту болып табылады. Пән жоғары оқу орнының оқу процесіне заманауи ақпараттық технологияларды зерделеуге және енгізуге; LMS Moodle мысалында университетте электрондық оқыту жүйесін әзірлеу, дамыту және әдістемелік сүйемелдеуге; университетте электрондық білім беру ресурстарын құру, пайдалану және дамыту бойынша нормативтік құжаттар мен әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған;
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік пәндер бойынша арнайы курс
Пәннің мақсаты бағдарламаларды құрудың негізгі принциптерін заманауи программалау тілдерін көмегімен ұсыну, негізгі көп функционалды қосымшаларды құру әдістеріне үйрету, заманауи программалау технологияларын даму жағдайына түсініктеме беру. Java, Pyhton, C++ бағдарламалау тілдерінің мәтіндік және графикалық режимдерді, деректердің файлдық типтерін, сілтемелік типтерін және динамикалық жадыны, деректердің динамикалық құрылымын, модульдік бағдарламалау туралы жалпы мәліметтерді оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қатарлар теориясы
Курстың мақсаты-студенттерге қатарлардың конвергенциясы теориясының негізгі ұғымдарын игеруге, функцияларды қатарға жуықтаудың мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауға және математика мен физиканың басқа салаларында теорияның қолданылуын қарастыруға көмектесу. Пән санды және функционалдық тізбектер мен қатарлардың қасиеттерін зерттеуге бағытталған Курстың негізгі бөлімдеріне қатарлардың конвергенциясы, функционалдық тізбектер, Фурье қатарлары және теорияның қосымшалары кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік тораптар
Пәнді оқытудың мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, желілердегі дербес компьютер жұмысының ерекшеліктерін игеру, заманауи компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысу, сондай-ақ жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән білім алушылардың жергілікті желілерді жобалау, Интернет желісінде пайдаланылатын деректермен алмасу хаттамаларымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бұлттық сервистер және технологиялар
Курстың мақсаты – бұлттық есептеулер архитектурасын, жүзеге асыратын орталарды және аталған орталарды болашақта кәсіби қызметтерінде қолдана білуге үйрету. Мазмұны: курс білім алушыларды бұлттық технологиялардың негіздерімен, бұлттық технологияларды талдау, бұлттық технологиялар арқылы жоғары деңгейдегі бағдарламалар кешенін пайдалану жолдарымен, академиялық бұлт ұғымымен, бұлттық сервистермен айналысатын компаниялармен, бұлттық шешім түрлерімен таныстыруға және бұлттық қойма құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математический анализ (ІІ)
Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытушы мен білім алушылардың IT саласындағы ғылыми-зерттеушілік қызметі
Пәннің мақсаты робототехниканы адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде қолдану салалары, роботтарды құрудың құралдары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру, робототехниканың негізгі принциптерімен, робототехниканың тарихы мен қазіргі даму тенденцияларымен танысу. Пән студенттерде мамандық профиліне байланысты ақпараттық мәдениетін, дүниетанымын білімдерінің, дағдыларының жиынтығы ретінде қалыптастыру және зерттеу-ізденушілік қабілеттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау
Курс барысында болашақ мұғалімдер Python бағдарламалаудың іргелі ұғымдары туралы түсініктерін дамытады. Олар сондай-ақ жиі қолданылатын деректер құрылымдарын пайдалану, теңшелетін функцияларды жазу және нәтижелерді файлдарға оқу және жазу арқылы алгоритмдік ойлау және кодтау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Робототехника негіздері
Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық қисабы
Курстың мақсаты интегралды есептеудегі іргелі ұғымдар туралы түсінік беру және практикалық есептерді шешуде осы есептеу әдістерін қолдану болып табылады. Пән математикалық оқыту курсының бөлігі болып табылады және интеграл ұғымын, атап айтқанда алғашқы функцияны, анықталмаған және анықталған интегралдың негізгі қасиеттерін және интегралдаудын негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған. Физикалық, геометриялық және экономикалық процестерді бейнелеуде алған білімдерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі компьютерлік графика
Пәннің мақсаты-дизайн мәселелерін шешуге арналған графикалық бағдарламалардағы негізгі жобалау әдістерін, дизайн жобаларын әзірлеу және орындау дағдыларын, композициялық құралдармен идеяны көрсету үшін шығармашылық процестің әдістерін зерттеу. Пән студенттерді компьютерлік графиканың тарихымен, оның негізгі ұғымдарымен, CorelDraw-пен жұмыс істеу тәсілдерімен, 3D графиканың негізгі осьтерімен, 3dmax жұмыс әдістерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, жобаны әзірлеумен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математический анализ (ІІІ)
Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Робототехникалық конструкторлар көмегімен алгоритмдік тілдің формальды құрылымдарын сипаттау
- Математика пәні бойынша олимпиада есептерін шығару жолдарын анықтау
- Тиімді шешімдер іздестіруде үлгілер, алгоритмдер мен әдістерді таңдау
- Математиканы және информатиканы оқытуда тиімді стратегиялар, заманауи инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану
- Желілік өзара әрекеттесуді ұйымдастыру және кәсіби қоғамдастықта қауіпсіз жұмыс жасау үшін бұлтты қызметтерді қолдану
- Математикалық, ақпараттық және компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру арқылы цифрлық қоғамда білімді кеңейту
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, әлеуметтік, гуманитарлық, құқықтық және экономикалық пәндер, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негіздері саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді көрсету.
- Мектеп математикасы шеңберінде оқушылардың логикалық ойлауы үшін негізгі математикалық объектілерді зерттеудің аналитикалық әдістерін меңгеруін көрсете білу
- Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін жоғары математика және жаратылыстану есептерін жіктеу
- Оқытудың сабақтастық байланысына және біріктіру ерекшеліктеріне байланысты сабақтардың оқу жоспарларын әзірлеу
- Математика және информатикадан мультмедиялық электрондық оқыту ресурстарын әзірлеу
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерді, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологяларды пайдалана отырып, өз пәнін оқытудың қойылған мақсаттарына сәйкес академиялық қызмет жағдайларын жасау, коллаборативті орта құру