Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Шет тілі: екі шет тілі в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыруда заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын шет тілдерін оқытудағы тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар және ішкі мен сыртқы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша практикумы
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Шетел тілі (екінші)
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Ағылшын тілінде тыңдау және сөйлеу дағдылары
Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В1)
Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі (екінші) (В1)
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Шетел тілі екінші (A1.A2)
Экономика және құқық
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Екінші шетел тілін жаңа технология бойынша оқыту
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Екінші шетел тілін арнайы кәсіби бағытта оқыту
Шетел тілі(екінші) ( В2)
Бағалаудың критериалды технологиялары
Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (B2)
Елтану
Лингвоелтану
Білім беру менеджменті
-
3 Оқу жылы
IELTS дайындау үшін арналған әдістеме мен технологияcы
Лексикология
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Іскерлік құжаттардың аударылу ерекшеліктері
Тілі оқытылатын елдің әдебиеті
Тіл фонемаларының аспектісі
Фонетика теориясы
IELTS академиялық модулі
Лексикалық бірліктердің семантикасы
Тілдерін оқып жатқан елдердің әдебиеттерінің көркемдік даму кезеңдері
Іскерлік ағылшын тілі
Жаңартылған білім негізінде оқытудың әдіс-тәсілдері
Шетел тілін оқытудың қазіргі заман әдістемесі
Аудиториядан тыс оқыту
Жасанды интеллект
Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
Медиа мәтінмен жұмыс жасау
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 негізгі деңгейі)
-
4 Оқу жылы
Теориялық грамматика
Тілді академиялық мақсатта оқыту
Ағылшын тілін техникалық бағытта оқыту
Тіл тарихы
Прагмалингвистика мәселелері
Тіл теориясы
Академиялық тыңдалым және айтылым
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 негізгі деңгейі)
Стилистика
Мәтінге стилистикалық талдау
Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Аударма теориясы мен практикасы
Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік дискурс
Көркем аударманың теориясы мен практикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс, ағылшын және екінші шет тілдерінде еркін, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынасқа дағдыларын қалыптастыра алады;
- Қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады; өзінің және басқалардың идеяларын, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамытады;
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау жәнеесептеу сауаттылығына цифрлық технологияларды жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие бола алады;
- Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына, мемлекеттік стандарттарда белгіленген дескрипторларға сәйкес білім алушылардың өзіндік тұлғалық өсуі мен дамуын бағалайды және модельдейді, өз бетінше білім алу және өздігінен білім алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады;
- Оқып жатқан тілдіің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, стилистикалық нормаларын меңгереді; тұлғааралық, Мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа түседі; қоғамдық пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың мәнін түсінеді және оларды өз қызметінде пайдалана алады;
- Грамматикалық білімдер жүйесі негізінде тіл мен сөйлеу құралдарын қолдануды жүзеге асырады; коммуникациялық жағдайға сәйкес ақпаратты талдайды; шет тілінде қарапайым коммуникациялық дағдылардың болуы; өзінің пәндік саласын түсініп және алған білімдерін кәсіби қызметте ауызша және жазбаша түрде қолдана алады; мәтіндермен жұмыс жасап, қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін таңдай алады;
- Шет тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде педагогикалық, психологиялық құбылыстарды анықтап, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындыларымен ұсыныстарды жасайды, басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктерімен психологиялық шарттарын талдап жоспарлайды;
- Білім алушылардың мінез-құлқын басқару олардың оқу-танымдық қызметін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістемелерін, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын пайдалану және білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдем береді;
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелерімен құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктерімен қажеттіліктерін ескере отырып, жоспарлар жасайды және сабақтар өткізеді;
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдана алады; ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты біліп оларды оқытылатын салада қолдана алады; тілдің ғылыми зерттеу әдістерін және тәсілдерін іріктеп алу кезеңін ұйымдастыра алады, педагогикалық эксперементті ұйымдасыру әдістерін жүйелей алады;
- Экономика және қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу бойынша білімдерін көрсетеді, жеке адам мен қоғамның экономикалық қызметіндегі этикалық нормалар мен моральдық құндылықтардың мәнін түсінеді; қаржылық және бизнесті жоспарлау және ұйымдастырудағы бастапқы дағдыларын қалыптастырады, қоғамның экономикалық өміріндегі көзқарастарын дамытады;
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау; тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайту және жұмысты жандандыру;