Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01837 Әлеуметтік педагогика (IP) в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері
Әлеуметтік қорғау жүйесі
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Әлеуметтік тренинг
Тренингтік жұмыс
Математикалық статистика негіздері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Топтық динамика және фасилитация
Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология
Баланың әлеуметтенуін бағалау
Баланы әлеуметтендіру
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау
Баланың отбасын бағалау
Оқыту әдістері мен технологиялары
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Тайм-менеджмент
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық
Білім берудегі кейс-менеджмент
Әлеуметтік квалиметрия
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Мониторинг стратегиялары
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы
Тьюторлық әрекет технологиялары
Ақпаратты басқару
Даму мониторингы
Инклюзивті білім беру ортасы
Педагогикалық зерттеулер
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері
Мектептегі күйзеліс-менеджмент
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау
Отбасылық педагогика
Позитивті ата-ана
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)
Күйзелістік әрекет ету
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі
Отбасын қолдау және дамыту
-
4 Оқу жылы
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері
Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары
Зерттеу коммуникациялары
Қосымша білім беруді жобалау
Әлеуметтік өзгерістер
Білім берудегі кибертехнологиялар
Зерттеулер, даму және инновация
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар
Кәсіби өсу портфолиосы
Білім берудегі медиация
Білім берудегі конфликтология
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы
Күйзеліс интервенциясы
Эмоционалды интеллект
Білім берудегі зерттеу кейсі
Кейс сипаттамасы
Сапалық сипаттамалар және нарративтер
Әлеуметтік зерттеулер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
- Әлеуметтік-мәдени алуантүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынас жасаудың әртүрлі форматтарын қолданады, жайлы және инклюзивті ортаны құру мақсатында білім беруде теңдік пен қолжетімділік қағидаттарын ұстанады, көшбасшылық қасиеттерге ие болады, кәсіпкерлік туралы білімінің болуы , ұжымдық әлеуетті дамыту мақсатында қаржылық сауаттылық негіздеріне және тұрақты даму негіздерін қалыптастырады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Цифрлық технологияларды зерттеу мен пайдалануда этикалық және құқықтық нормаларды білу мен сақтауды көрсетеді. Цифрлық ақпаратпен жұмыс істеу және деректерді қорғау кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, цифрлық ресурстар мен жасанды интеллектті белсенді, қауіпсіз және этикалық пайдалануға көмектеседі