Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01515 Физика (IP) в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер механикада заманауи теориялық тұжырымдамаларды қолдануға байланысты өз құзыреттерін дамытады. Олар сондай-ақалынған теориялық білімге негізделген дағдыларын дамытады, бұл механикалық объектілердің қасиеттерін зерттеу мәселелерін шешу үшін физикалық модельдерді шығармашылықпен құруға және қолдануға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер өз бетінше жұмыс істеудағдыларын дамытады, соның ішінде механика есептерін шешуге қажетті алгоритмдерді және құралдарды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық механика

    Денелердің механикалық қозғалысының және олардың тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарынқарастыру осы қозғалыс пен тепе-теңдікке қатысты мәселелерді шешудің жалпы әдістері менәдістерін белгілейді. Қозғалысқа байланысты физикалық есептерді шешуде Теориялықмеханика әдістерін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория және термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    "Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалыққұбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияныңшегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептердішешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 2

    Пән студенттердің физикалық құбылыстар мен процестерді талдау үшін математикалық аппаратты қолдану құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, бөлімдер зерттеледі: дұрыс емес интегралдар, көптеген айнымалылардың функциялары, бірнеше интегралдар, сонымен қатар физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Студенттерге жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде әрі қарай пайдалану үшін сызықтық алгебра мен сандар теориясының математикалық аппаратын игеру. Студенттерде аналитикалық ойлауды және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Болашақ мұғалімдер теориялық білімді әртүрлі сенімді көздерден іздеу және сыни іріктеу дағдыларын, зерттеу нәтижелерін өздерінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануды үйренеді. Зерттеулер негізінде оқыту мен білім беруге, сондай-ақ өзінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуіне ықпал етуге дайын екендіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра

    Пән сызықтық кеңістіктерді, сызықтық карталарды, меншікті векторларды және меншікті сандарды қоса алғанда, қазіргі алгебра әдіснамасын пайдалануға мүмкіндік беретін білім, Дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыруды зерттейді, сондай-ақ сызықтық алгебра әдістерін оқу және практикалық қызмет барысында туындайтын есептерді тұжырымдауға және шешуге мүмкіндік беретін деңгейде қолдану қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Курс барысында болашақ мұғалімдер электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстармен танысады. Олар электр және магнит өрістерінің табиғатына, электромагниттік өріске және электромагнетизмнің негізгі заңдарына заманауи ғылыми көзқарасты дамытады. Олар сондай-ақ электр және магнетизм мәселелерін шешуге қажетті алгоритмдерді, құралдарды және құрылғыларды зерттеуді қоса алғанда, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша есептерді шешу практикумы

    Пән кәсіби қызметтің негізгі элементтерін, әртүрлі типтегі физикалық есептерді шешудің теориялық идеялары мен дағдыларын қалыптастыруды, оларды оқушылардың оқу іс-әрекетінде қолдануды, сондай-ақ механикалық, молекулалық-физикалық және электр және магнетизм тапсырмаларын қоса алғанда, оқушылардың дамуы үшін есептерді қолдануды зерттейді, нәтижесінде студент физиканың негізгі білімін көрсете алады және негізгі білімдерін қолдана алады. кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу және модельдеу заңдары, әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатика

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы микробөлшектердің қозғалысын моделдеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін және олардың вариативті параметрлерін анықтауды пайдалана алады. Есептерді шешу кезінде вариативті құрамдауышты, психфункцияны қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және ТҚС

    Электрмагниттік өрісті зерттейтін пән (яғни, уақытқа байланысты айнымалы өрістер қарастырылады) және оның электр заряды бар денелермен өзара әрекеттесуі (электромагниттік өзара әрекеттесуі), электр және магнит құбылыстарының байланысы, электромагниттік сәулелену (әр түрлі жағдайларда, еркін және әр түрлі жағдайларда затпен өзара әрекеттесуі), электр тогы және оның электромагниттік өріспен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Физиканы оқыту әдістемесін зерттейтін пән. Ғылыми зерттеу әдістері. Пәнаралық байланыс түрлері. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру функциялары. Физикалық Есеп және оны шешу алгоритмдері. Физика курсының тақырыптарын ғылыми-әдістемелік талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау

    Курс барысында болашақ мұғалімдер Python бағдарламалаудың іргелі ұғымдары туралы түсініктерін дамытады. Олар сондай-ақ жиі қолданылатын деректер құрылымдарын пайдалану, теңшелетін функцияларды жазу және нәтижелерді файлдарға оқу және жазу арқылы алгоритмдік ойлау және кодтау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Дискретті математика есептерін шешу әдістерін үйрету. Студенттерге дискретті математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білім қорын беру, Дискретті математика мен математикалық логиканың типтік есептерін шешуде алған білімдерін ұтымды және тиімді пайдалануға үйрету; студенттерде объектілер мен процестердің кең ауқымын зерттеу әдістері ретінде Дискретті математика мен математикалық логика туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі эксперимент техникасы

    Курс студенттерді физикалық тәжірибелерді жоспарлау, жүргізу және талдау әдістеріментаныстырады. Жабдықты, өлшеу құралдарын, қауіпсіздікті таңдауды қамтиды. Студенттерэксперименттік қондырғыларды баптау, деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді. Дәлдік,қателіктер, нәтижелерді түсіндіру мәселелерін көтереді. Эксперименттік зерттеулерді жүйелеуқабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи физика сабағы

    Пән практикалық тәжірибелер негізінде негізгі физикалық құбылыстар мен заңдарды зерттейді, Физиканың жалпы курсының бөлімдерін қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр, оптика, ұжымдық өзара оқыту технологиялары арқылы, модульдік оқыту технологиясы, әртүрлі қабілеттері бар балаларды оқыту, бұл эксперименттер жүргізуге, деректерді өлшеуге және талдауға, физикалық принциптерді түсіндіруге, физикалық принциптерді қолдануға мүмкіндік береді бақылау, өлшеу және логикалық ойлау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Пән мектептегі физикалық есептерді шешудің әдістемелік ерекшеліктерін, соның ішінде есептердің жіктелуін, олардың құрылымын, шешу кезеңдерін және механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика, атом және ядролық физика сияқты физиканың әртүрлі салаларында әдістерді қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ студенттерді заманауи технологияларды қолдана отырып есептерді шешуге үйретуге дайындауды зерттейді.. нәтижесінде студенттердің міндеттерді жіктеу, оларды әдістемелік тұрғыдан сауатты шешу қабілеті болады, оқушылардың бірлескен жұмысын жобалау және физиканы оқытудың тұлғаға бағытталған әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өріс теориясының негіздерін және қажетті математикалық әдістерді үйренеді. Олар физикалық есептерде қолданылатын жартылай дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерін, соның ішінде сызықтық емес теңдеулерді және Математикалық физиканың арнайы функцияларының кейбір түрлерін және олардың қасиеттерін, ақырлы айырмашылықтар әдісінің негіздерін игереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру және есептерді аналитикалық және сандық шешу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрофизика

    Пән әлемнің қазіргі физикалық және астрономиялық көрінісінің негіздерін, Күн жүйесінен оның шекараларына дейінгі ғаламның құрылымын, жұлдыздардың параметрлері мен эволюциясын, бақылау космологиясының элементтерін, сонымен қатар мектептің физика курсын құру логикасын және оқу-зерттеу мәселелерін шешуде білім беру технологияларын қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Астрономия

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер аспан сферасы мен координаттар жүйелері, Күнжүйесінің құрылымы және онда болып жатқан құбылыстар, біздің Галактиканың құрылымы,ғаламның құрылымы туралы негізгі ақпаратты, астрофизика және астрономиялық зерттеуәдістері туралы алғашқы ақпаратты зерттейді. Болашақ мұғалімдер Ғалам туралы идеялардыңдаму тарихымен де танысады. Олар Ғаламның құрылымы мен астрономияның даму тарихытуралы қазіргі ғылыми түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі робототехника

    Негізгі роботтардың жұмысын зерттейтін пән мынадай бөлімдерді қамтиды: үш дөңгелекті роботты бағдарламалау, Нұсқаулық бойынша шынжыр табанды роботты құрастыру, Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен басқарылатын даладағы шынжыр табанды көлік құралы, "сумо роботтары" жарысы, 4 дөңгелекті немесе шынжыр табанды роботты құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Атом және ядролық физика

    Пән атомда және атом ядросында болып жатқан процестерді, атомның энергияны сәулелендіру және сіңіру принциптерін, зат құрылысы моделінің негізгі заңдарын зерттейді; пәнді оқу барысында білім алушы алған білімін атом және ядролық физика саласындағы міндеттерді шешу үшін қолдануға, сондай-ақ зат құрылымының негіздерін түсінуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасы

    Пән білім беру робототехникасы мен мехатрониканы оқытуда қолдану негіздерін зерттейді, роботтарды бағдарламалаумен таныстырады, технологиялар мен жасанды интеллектке деген қызығушылықты дамытады, сонымен қатар бағдарламалау мәселелерін шешу үшін алгоритмдерді қолдануға, техникалық әдебиеттермен жұмыс істеуге және циклдік басқару жүйесі бар роботтарды бағдарламалауға үйретеді, нәтижесінде студент тақырыпты өз бетінше оқып, осы құралдарды тиімді пайдалана алады. жобалық қызмет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика

    Студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді кескінді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графика алгоритмдерін үйрену. Шынайы үшөлшемді кескіндерді жасау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEAM физикасы

    Пән механика, термодинамика, электр және магнетизм, оптика және кванттық физика сияқты негізгі тақырыптарды қамтитын STEM физикасын зерттейді, студент ғылыми зерттеулер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі. Студенттер мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық семинар

    Пән физиканың негізгі бөлімдері бойынша физикалық эксперименттер жүргізуді және ғылыми зерттеулер үшін заманауи аспаптар базасы мен ақпараттық технологияларды қолдануды қоса алғанда, физикалық құбылыстардың табиғаты туралы білімнің іргелі базасын құруды зерттейді, нәтижесінде студенттердің күрделі жабдықты қолдана отырып және отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, эксперименттік және теориялық зерттеулер жүргізу қабілеті пайда болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пәнінен олимпиадалық есептерді шешу әдістері

    Пән курстың барлық бөлімдерін қамтитын және студенттерге мектеп бағдарламасы бойынша кез-келген қиындықтағы мәселелерді шешуге және физикалық жағдайларды талдауға мүмкіндік беретін құбылыстардың біртұтас физикалық бейнесін түсінуге ықпал ететін жалпы физика бойынша олимпиадалық есептерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни бағалайды, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды.
  • Физика саласындағы терең академиялық және практикалық білімді көрсетеді, ғылыми таным әдістерін және қоршаған әлемді зерттеудің әртүрлі тәсілдерін тиімді қолдана отырып, ғылымның қоғамның алға жылжуындағы рөлін түсінеді.
  • Отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, заманауи аспап жасау мен ақпараттық технологиялардың көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдалған саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Физикалық зерттеулердің таңдалған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолданады, негізгі математикалық ұғымдар мен операциялармен жұмыс істейді, оларды физикалық есептерді шешуде қолданады және эксперименттік және теориялық физиканы дамытуға бағытталған аналитикалық және технологиялық шешімдерді енгізеді.
  • CLIL табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқыту технологиясын қолдана отырып, STEM оқыту элементтерімен интеграцияланған сабақтар өткізеді.
  • Пәнаралық топтарда жұмыс істейді, әлеуметтік мәселелерді шешуде ғылыми білімді қолдану дағдыларын меңгерген.
Top