Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07202 Геология және пайдалы қазбалар кен орнын барлау в ҚМТУ

Пәндер

  • Пайдалы қазбалар кен орындарын модельдеу

    Пәннің негізгі бағыты-геологиялық кәсіпорындарда жұмыстарды жобалау, жоспарлау, болжау, ұйымдастыру және басқару кезінде шешім қабылдау үшін компьютерлік модельдеу әдістерін және компьютерлік дайындық дағдыларын үйрену. Курста бөлімдер бар: модельдеу негіздері, Математикалық модельдеу, геологиялық-математикалық модельдеу түрлері, принциптері мен әдістері, компьютерлік модельдеу жүйелері, жер қойнауын автоматтандырылған геометриялау негіздері, пайдалы қазбалар геологиясындағы компьютерлік модельдеу Пәнді оқу модельдеудің әртүрлі әдістерінің әдістемелік негіздерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пайдалы қазбалар кен орындарын көлемдік модельдеу және болжамды бағалау

    Пәннің негізгі бағыты-кен орындарындағы пайдалы компоненттердің құрамы, олардың коллекторлық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: кен өрістері мен кен орындарын модельдеу, геологиялық-құрылымдық модельдер, құрылымдық-заттық металлогендік модельдер, статистикалық модельдер, кен өрістері мен кен орындарын қалыптастырудың физика-геологиялық модельдері, геологиялық-генетикалық модельдер және оларды пайдалану, кен түзілімдерінің геологиялық-генетикалық модельдері, геохимиялық өрістер мен ореолдарды қалыптастыру модельдері, изотоптық-геохимиялық модельдер кен өндіру жүйелерінің физика-химиялық модельдері. Пәнді зерттеу пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуының геологиялық жағдайларын түсіндіруге, гидродинамикалық процестерді зерттеудің әртүрлі әдістерін, ағымдардың жаһандық құрылымының әртүрлі модельдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Минералогияның арнайы курсы

    Пәннің негізгі бағыты-нақты минералогиялық үлгілерде жеке минералдардың пайда болуының әртүрлі тәсілдерін, олардың өсу және өзгеру ерекшеліктерін көрсету. Курс бөлімдермен ұсынылған: минералды индивидтердің пайда болу уақыты, генетикалық ақпарат көзі ретінде минералды индивидтердің анатомиясы, өсу процесінде минералды индивидтердің құрамы мен формасының эволюциясы. өсу қарқыны, өсіп келе жатқан кристалдың бөгде бөлшектерді ұстап алуы және итеруі, агрегаттардың түзілуі мен өсуі, деформациялар және жеке тұлғалардың өзгеруі. Пәнді оқу табиғи объектілерді бақылау құралдарын еркін қолдана білуге, минералдардың пайда болуының генетикалық белгілерін табуға, алынған нақты материалды дәлелді түрде түсіндіре білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Наноминералогия

    Пәннің негізгі бағыты-заманауи минералогияның перспективалық бағыттарын, Ультрадисперсті минералды секрециялар мен кластер құрылымы бар минералдардың ерекше қасиеттерін зерттеу. Курс бөлімдермен ұсынылған: минералогия объектілерінің өлшемдік рейтингі, минералдың Ультрадисперсті күйі, микро - және нано деңгейлері, микро - және наномирге минералогиялық интервенция тарихы, микро - және наноминералогиялық объектілер, олардың қасиеттері, наноқұрылымдар мен наноиндивидтердің Конституциялық ерекшелігі, минералды наноматериалдар, нанофазалық кристалдану, нано деңгейінде кристалдардың өсуі мен еру процестері, минералдық микро- және минералогиялық систематика мен номенклатура мәселесіндегі нанофазалар, микро- және наноминералды ассоциациялар мен парагенездер, минералдардағы наноқосылыстар, қолданбалы наноминералогия, минералогиядағы нанотехнологиялар. Курсты зерттеу дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, наноминералогиялық зерттеулерді ескере отырып, тау-кен іздеу және өндіру болжамдарын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағдар береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары білім берудегі оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Минералды-шикізат саласының экономикасы

    Пән Минералды-шикізат саласының экономикасы саласында талдау дағдыларын қалыптастырады. Курс келесі бөлімдерде берілген: нарықтық экономикадағы экономикалық заңдардың әрекеті; өнеркәсіптерді минералдық шикізатпен қамтамасыз ету резервтері; қатты пайдалы қазбалардың қорларының санаттары мен болжамды ресурстары; қатты пайдалы қазбалар кен орындарын экономикалық бағалау критерийлері. Пәнді оқу пайдалы қазбалар қорларының геологиялық-экономикалық есептерін жүргізу кезінде талдау және жүйелеу дағдыларын тереңдетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геологиядағы корреляциялық және регрессиялық талдау

    Пәннің негізгі бағыты - геологиялық зерттеулердің әртүрлі кезеңдерінде алынған геологиялық-геохимиялық және басқа да деректерді өңдеу кезінде қолданылатын негізгі математикалық әдістер бойынша теориялық білім алу. Курс келесі бөлімдерден тұрады: регрессиялық талдау. Уақыт қатарларын талдау. Геологиялық мәселелерді шешудегі корреляциялық және регрессиялық талдау: себептік қатынастарды анықтау, қиын анықталатын параметрлерді бағалау, объектілердің геохимиялық және генетикалық жақындығын анықтау және т.б. бірнеше регрессия. Қалдықтарды талдау. Пән магистранттардың цифрлық ақпаратты талдаудың корреляциялық және регрессиялық әдістерін меңгеруін және олардың көмегімен алынған нәтижелерді геологиялық түсіндіру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геологиядағы статистикалық және ықтималдық талдау

    Пәннің негізгі бағыты-математикалық статистиканың заманауи әдістерін қолданумен байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру; іріктемелі бақылауларды ұйымдастыру тәсілдерімен және тәсілдерімен; геологиялық және геофизикалық деректерді талдау және өңдеу әдістерімен. Курс келесі бөлімдерден тұрады: ықтималдықтың қарапайым теориясы. Оқиғалардың шартты ықтималдығы және тәуелсіздігі. Кездейсоқ шамалар және бөлу функциялары. Кездейсоқ шамалардың сипаттамалары. Векторлық кездейсоқ шамалар. Кездейсоқ шамалардың жинақталуы. Шекті теоремалар. Пән магистранттарда нақты деректердің барабар математикалық модельдерін құру үшін ықтималдық теориясының әдістерін икемді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Минералды ресурстардың экономикасы

    Пәннің негізгі бағыты - Пәннің негізгі бағыты-қазіргі экономиканың минералды-шикізат базасының жұмыс істеуі мен жетілдірілуінің экономикалық заңдылықтарын зерттеу саласында білім алу. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: минералды шикізат және қоғамдық өндіріс, минералды шикізат көздері, минералды шикізаттың өнеркәсіптік жіктелуі, оның қорлары мен ресурстары, минералды шикізатқа сұраныс, ұсыныс және баға, олардың өзгеруінің ұзақ мерзімді тенденциялары мен циклділігі, отын-энергетикалық шикізат: мұнай, табиғи жанғыш газ, көмір, уран, металл кендері, өнеркәсіптік-техникалық шикізат, тау-кен-химиялық минералды шикізат. Пәнді оқу минералдық шикізат экономикасы саласындағы зерттеулердің мақсатын қалыптастыруға және оларға қол жеткізу жолдарын таңдауға, пайдалы қазбалар кен орындарын игеру жобаларын геологиялық-экономикалық сараптау үшін минералдық шикізат экономикасы жөніндегі мәліметтерді пайдалануға, минералдық шикізаттың нақты түрлерінің экономикасы жөніндегі мәліметтерді түсіндіруге және ұсынымдарды әзірлеу үшін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)

    «Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклының университеттік компонентіне кіреді. Курсты оқу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда және жағдайларда қарым-қатынас қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Қайта қарау, түсіндіру, баяндау арқылы тіл үйренудегі психологиялық кедергілерді жеңуге ықпал ететін тапсырмаларды орындайды.Оқу материалдарын талдай отырып, АКТ, интернет-ресурстардан алынған оқу материалдарын салыстырады. Жазылым әрекетінде түрлі коммуникацияларды жүзеге асырады. «Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)» пәнін орыс тілінде қажетті кәсіби құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауын геологиялық қамтамасыз ету

    Пән жер қойнауын пайдалану процесін білікті геологиялық қамтамасыз ету және сүйемелдеу үшін дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады (жер қойнауын пайдалану бойынша операциялардың барлық түрлері: жер қойнауын геологиялық зерттеу, барлау, өндіру, жер қойнауы кеңістігін пайдалану және кен іздеушілік). Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: жер қойнауының мемлекеттік қоры; Жер қойнауы туралы геологиялық ақпарат, олардың жер қойнауын пайдалану саласындағы рөлі мен маңызы; көмірсутектерді барлау және өндіру; уран өндіру; қатты пайдалы қазбаларды барлау және өндіру; Қазақстан Республикасының геологиялық барлау жұмыстарының, минералдық шикізат ресурстары мен қорларының нәтижелері туралы жария есептіліктің халықаралық жүйесіне (KAZRC) көшуі. Пәнді оқу пайдалы қазбалардың барлық түрлері бойынша жер қойнауын пайдалану саласындағы дағдылар мен іскерліктерді кеңейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мәнін түсіну мен жүйелі түсініктерін қалыптастыруға; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу мотивациясын дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшылық психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Космогеология және ЖҚЗ

    Пәннің негізгі бағыты-спектрлік диапазон нәтижесінде ғарыш аппараттарынан алынған суреттерді қолдана отырып, жердің геологиялық құрылымын зерттеу. Курс бөлімдерді қамтиды: жер бетіндегі құрылымдарды анықтайтын негізгі құрылымдар (сақиналы, сызықты, құрылымдар, ақаулар, қуатты шөгуі бар аймақтар), өңдеу әдістері және сигналдарды жиіліктік бөлу. Пән магистранттардың Космогеология саласындағы білімін қалыптастырады, жер бетіндегі Негізгі құрылымдарды анықтайтын құрылымдарды бөлуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геотектоника геодинамика негіздерімен

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттардың геология ғылымдарының барлық салаларынан алынған келісілген білім жүйесі туралы білім алуы және оларды қатаң физикалық және химиялық заңдар негізінде біртұтас дәйекті геотектоникалық тұжырымдамаға біріктіру, қазіргі уақытта бұл тұжырымдаманың негізі литосфералық плиталар туралы ілім болып табылады. Курста бөлімдер бар: жылжымалы белдеулердің құрылымдық элементтері. Геосинклинальды жүйелердің даму кезеңдері. Платформалар және олардың ішкі құрылымы. ҚР аумағының тектоникалық құрылымы. Каледон қатпарлы құрылымдары. Пән магистранттардың геология, геофизика, геохимия, Гидрогеология және инженерлік геология, жанғыш қазбалардың геологиясы мен геохимиясы, экологиялық геология саласындағы білімдерін ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін (дайындық бағытына (бейініне) сәйкес)пайдалану қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жанғыш пайдалы қазбалар (көмір, мұнай, газ) қорларын бағалау

    Пәннің негізгі бағыты- өнімді қабатта мұнайдың немесе газдың пайда болу жағдайларын анықтауға және мұнай, газ және басқа ілеспе компоненттер қорларының көлемін, барлау дәрежесін және құнын анықтауға бағытталған геологиялық барлау, геофизикалық, тәжірибелік және өндірістік эксплуатациялық жұмыстардың мәліметтерін өңдеу және қорытындылау нәтижелері; каустобиолиттердің біртұтас қауымдастығындағы қатты қазбалы отын саласын бойынша білімді меңгеру Курс келесі бөлімдерден тұрады:көмірсутек шикізатының қорларын есептеу және ресурстарын бағалауды реттейтін құжаттар, қорларды есептеу және көмірсутек ресурстарын бағалау объектілері мен санаттары, қорларды есептеу және ресурстарды бағалау әдістері, есептеу параметрлерін алу әдістері, қорларды есептеу және мұнай-газ барлау учаскелеріндегі әр түрлі ресурстарды бағалау әдістері, мұнай-газ кен орындарында мұнай-газ барлау кезеңдерін бағалау. өндірістік геологиялық және геофизикалық ақпаратты алу; көмірсутек кен орындарының геологиялық статикалық және динамикалық үлгілерін жасау. Пән магистранттарға әртүрлі геологиялық және өндірістік мәселелерді шешу үшін қатты қазбалы отын геологиясының қолданбалы маңызы саласындағы білім алуға ; Қазақстандағы минералдық шикізаттың негізгі түрлерінің болжамдық және іздестіру критерийлерін анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тау жыныстары мен кендердің физикалық және технологиялық қасиеттерін зерделеу әдістері

    Пәннің негізгі бағыты - минералдық шикізаттың өңдеуге жарамдылығын бағалауға, сондай-ақ геологиялық барлау мен тау-кен жұмыстарын жоспарлау мен жүргізуге қажетті тау жыныстары мен рудалардың физикалық және технологиялық қасиеттерін зерттеу саласында магистранттарда теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс бөлімдерден тұрады: тау жыныстары мен рудалардың физикалық және технологиялық қасиеттерімен, тығыздығын, кеуектілігін, ылғалдылығын, беріктігін, қаттылығын және басқа физикалық сипаттамаларын анықтау әдістерімен, кендердің технологиялық қасиеттерімен: ұнтақтағыштық, байыту, абразивтілік және т.б., кендердің қасиеттерін зерттеуге арналған зертханалық әдістермен және құрылғылармен таныстыру, алынған мәліметтерді түсіндіру, геология және экстракция әдістерін геологиялық зерттеуде қолдану. минералдық шикізатты өңдеу, зерттеу әдістерін жіктеу және стандарттау (соның ішінде халықаралық стандарттар). Пән магистранттардың тау жыныстарының физикалық қасиеттері, олардың геологиялық маңызы және зерттеу әдістері туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұнай және газ кен орындарының геологиясы және геохимиясы

    Пәннің негізгі бағыты-мұнай қатарындағы қатты битумның түзілуі, жинақталуы және көмірсутекті битумдардың түзілуі, кен орындарының сақталуы, сондай-ақ осы пайдалы қазбалардың жер қойнауында пайда болу жағдайлары, оларды мақсатты түрде зерттеу, іздеу, барлау және өнеркәсіптік игеру үшін қажетті білім алу. Курс келесі бөлімдерден тұрады: мұнай және газдың экономикалық мәні туралы түсінік, мұнай және газ өнеркәсібінің дамуының тарихи-экономикалық шолуы, мұнай және газдың халық шаруашылығындағы рөлі, әлемдегі мұнай және газ өнеркәсібінің қазіргі жағдайы, негізгі мұнай және газ өндіретін аймақтардың географиялық орналасуы, отандық және шетелдік мұнай және газ геологиясының жетістіктері, геохимия, оның даму перспективалары, табиғи жанғыш фольклор концепциялары және олардың генетикалық классификациясы, көмір және мұнай қатарларының каустобиолиттері, мұнайдың геохимиясы, мұнайдың құрамы (элементтік, топтық, фракциялық) мұнайдың физика-химиялық қасиеттері, олардың классификациясы, мұнайлардағы гетероэлементтер, органикалық заттардан тұқым қуалайтын құрылымдар, мұнайлардың геохимиялық эволюциясы, олардың қасиеттерінің өзгеруі, газдың әртүрлі факторлары мен геохимиясының әсерінен геохимиясы. және олардың негізгі физика-химиялық қасиеттері, классификациясы және табиғи газдардың негізгі түрлері, газкристалды гидраттары, конденсаттары. Тәртіп магистранттардың мұнай және газ қабаттарын зерттеуде, мұнай және газ кен орындарын іздеуде және барлауда, сондай-ақ көмірсутек қорын есептеуде алған білімдері мен дағдыларын қолдана білу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қатты пайдалы қазбалардың геологиясы және геохимиясы

    Пәннің негізгі бағыты-аймақтың болашағын анықтау мақсатында геохимия, магматизм және типоморфты кен орындарының минералдану орны туралы мәліметтермен жұмыс істеу үшін химиялық элементтердің жер қыртысында таралу заңдылықтары туралы білім алу болып табылады. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: пайдалы қазбаларды зерттеу әдістері, кен орындарының генетикалық жіктелуі, кен орындарының жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерімен байланысы, кен орындарының пайда болуы мен орналасу жағдайларының геологиялық және физика-химиялық факторлары, изотоптардың геохимиясын зерттеу, магмалық жыныстардағы элементтердің таралуын зерттеу, шөгінді және метаморфтық жыныстардағы элементтердің таралуын зерттеу, геологиялық және геологиялық зерттеулер үшін үлкен көлемдегі деректерді өңдеу (Big Data). талдау, ЖИ және ГАЖ көмегімен алынған мәліметтер негізінде карталарды құру, геологиядағы жіктеу және болжау міндеттері үшін қарапайым Машиналық оқыту модельдерін құру және оқыту. Курс магистранттарда қатты пайдалы қазбалардың геологиясы мен геохимиясының ғылыми негіздері, оның ішінде осы саладағы ЖИ рөлі туралы түсінікті дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның пайдалы қазбалар кен орындары

    Пәннің негізгі бағыты Қазақстанның минералдық-шикізат базасының қазіргі жағдайын зерделеу, магистранттардың минералдық ресурстар (Мемлекеттік қорлар комитеті, CRISCO, БҰҰ-ның Қорлар комитеті және т.б.) мәселелері , минералдық шикізаттың барланған қорларымен қамтамасыз ету; міндеттері, принциптері, техникалық құралдары, барлау жүйелері бойынша білім алуы Курс келесі бөлімдерден тұрады: пайдалы қазбалар кен орындары туралы жалпы мәліметтер, Қазақстанның минералдық-шикізаттық базасы: жалпы ережелер, Қазақстанның минералдық-шикізаттық базасының мәселелері, отын-энергетикалық шикізат кен орындары (мұнай, газ, көмір, тақтатас, уран), мыс кен орындары, полиметалл кен орындары және Al, Ni, Co кен орындары, Қазақстанды металлогендік аудандастыру. Пән магистранттарда кен орындары бойынша геологиялық қималарды байланыстыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттардың ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін жария қорғауға ұсыну бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды коммерцияландыруды зерделеу, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізу, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсыну қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Минералды шикізат пен аралас жыныстардың петрофизикалық сипаттамалары мен заттық құрамын зерттеу бойынша геологиялық барлау жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
  • Геологиялық кәсіпорындар үшін психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Геологиялық кәсіпорындарда кәсіби қызметті жоспарлау, талдау және жүргізу кезінде ҚР заңнамасының негізгі ережелерін қолдану
  • Философиялық-әдіснамалық негізге сүйене отырып, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру
  • Кәсіби геологиялық қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
  • Деректерді талдаудың дәлдігі мен өңдеу тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып табиғи жағдайларда минералды шикізатты зерттеу нәтижелерін өңдеу бойынша әдістемелік және технологиялық процестерді жетілдіру
  • Кен аймақтарын, өнімді горизонттарды және тау жыныстарын геологиялық-геофизикалық зерттеу негізінде геологиялық модельдерді әзірлеу.
  • Геологиялық барлау жұмыстарын жүргізуге арналған жобаның құжаттамасын жасау, оның экономикалық құнын есептеу, жобалық шешімдер мен нәтижелерді өндіріске енгізу.
Top