7M07301 Геодезия в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Геодезиялық зерттеулер үшін ғылыми кадрлар және бейіні бойынша педагогикалық қызметке даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M123 Геодезия
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңделген аумақтарда геодезиялық желілерді дамыту үшін жобалық қызметінің негіздері
Пән тікелей өңделген аумақтарда орналасқан ғимараттардың, құрылыстардың және инженерлік коммуникациялардың деформациясына мониторинг жүргізуге және жобалық геодезиялық құжаттаманы жасауға арналған арнайы геодезиялық желілерді жобалау кезінде практикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыруды мақсат етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геокеңістіктік деректерді математикалық модельдеу
Пән үшөлшемді модельдеудің заманауи технологиялары мен стратегиясын зерттеуді және практикалық қолдану ерекшеліктерін анықтауды, мәліметтердің дәлдігін бағалау критерийлерін белгілеуді мақсат етеді, кеңістіктік талдау және үшөлшемді модельдеу үшін бағдарламалық өнімдерді талдау және таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бақылау қателерінің теориясы
«Бақылау қателіктерінің теориясы» пәні бақылау қателіктерін анықтаудың теориялық негіздерін оқып үйренуді мақсат етіп қояды. Пәнді оқу барысында кездейсоқ шамалардың үлестіру заңдары және сандық сипаттамалары, қалыпты үлестірілуі қарастырылады, сызықтық регрессия теңдеуінің құрылымы бойынша кіші квадраттар әдісі бойынша жүзеге асырылады, жіктелуі және қателіктердің түрлері келтіріледі. Курс өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау бойынша есептеуіш операцияларды жедел және сауатты жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пән бакалаврларды дайындаудың математикалық аппаратының іргелі білімінің негізін құрайды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: кездейсоқ оқиғалар; кездейсоқ шамалар және олардың сипаттамалары; Чебышев теңсіздігі; Бернулли теоремасы; математикалық статистика. Курсты оқу студенттердің практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эксперименттер нәтижелерін математикалық модельдеу және өңдеу
Пән магистранттарда әртүрлі эксперименттердің нәтижелерін өңдеу және түсіндіру үшін қажетті математикалық статистика және деректерді талдау саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында эксперименттік деректерді жинаудың заманауи тәсілдері, оларды бастапқы өңдеу әдістері, сондай-ақ терең статистикалық талдау әдістері зерттеледі. Іріктелген популяцияларды талдауға, корреляциялық және регрессиялық талдауды орындауға, сызықтық емес статистикалық байланыстарды зерттеуге, деректерді өңдеудің дәлдігі мен тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект пен Машиналық оқыту әдістерін біріктіруге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік геодезиялық желілерді құру мен реконструкциялау кезіндегі спутниктік технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты мемлекеттік геодезиялық желіні құру және қайта құру кезінде қазіргі заманғы спутниктік технологиялар мен жабдықтарды тиімді пайдалану үшін қажетті жаһандық навигациялық спутниктік жүйелер саласындағы білім кешенін меңгеру қабілетін айқындайтын кәсіби құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деформациялық процесстерге мониторинг жасау үшін геодинамикалық полигонды жобалау
Пән геодинамикалық өзгерістерге байланысты табиғи және техногендік объектілердегі деформациялық процестердің параметрлерін анықтау және анықтау әдістерін зерттеуді мақсат етеді. Жер бетінің жылжуына мониторинг жүргізу үшін геодинамикалық көпбұрыштар мен математикалық модельдер жасау әдістерін зерттеуге негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)
"Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі (кәсіби)
«Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
BIM технологиялар және нысандарды модельдеу
Пәнді оқытудың мақсаты BIM-технологиялар көмегімен объектілерді модельдеу құралдарын игеру болып табылады. Пәннің курсы өнеркәсіптік, азаматтық объектілерді және арнайы мақсаттағы объектілерді жобалау және салу кезінде ақпараттық модельдеуді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйелерді қолдана отырып өлшеу нәтижелерін жинау мен өңдеудің автоматтандырылған әдістері
Пән Әртүрлі күрделіліктегі ғылыми және инженерлік міндеттерді шешуге арналған қолданбалы геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) кешенін пайдалана отырып, өлшеу нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін зерттейді. Деректерді талдауды автоматтандыру, болжау, процестерді оңтайландыру және ақпаратты өңдеу тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект (AI) әдістерін біріктіруге ерекше назар аударылады. Үлгіні тануға арналған машиналық оқыту, кеңістіктік деректерді өңдеуге арналған нейрондық желілер, сондай-ақ шешімдерді қолдаудың интеллектуалды жүйелері сияқты ГАЖ-да AI қолдану технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спутниктік навигациялық жүйелер
Пән GPS қабылдағыштарының әр түрлі типтерін және оларды геодезиялық жұмыстардың әр түрлі сатыларында қолдану мүмкіндігін зерттеуді, GPS жерсеріктік жүйесінің көмегімен орналасқан орнын анықтауға негізделген позициялаудың қазіргі заманғы жүйелерінің теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерімен танысуды мақсат етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геофизикалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолданумен геодезиялық ізденістер
Пәннің мақсаты ізденістерді жүргізудің техникалық-экономикалық негіздемесінің алдын ала кезеңдерін анықтау, деректер нәтижелерін жинау, талдау және пайдалану, жұмыс құжаттамасын жобалау және жасау болып табылады. Пән геофизикалық зерттеулердің заманауи әдістерінің көмегімен жүргізілген геодезиялық ізденістердің нәтижелерін қолдануға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс
Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Жасанды интеллектті қолдана отырып, зерттеу объектілерінің геокеңістіктік деректерін модельдеу және өңдеу үшін ғылыми-техникалық геодезиялық құжаттаманы әзірлеу
- Жасанды интеллект көмегімен іріктелген геодезиялық деректер базасы негізінде BIM технологияларын қолдана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың құрылыс кезеңдерін ақпараттық модельдеуді жобалау
- Далалық және аспаптық геодезиялық ізденістерді жүргізу
- Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
- Жоғары дәлдікті геодезиялық өлшеулер өндірісін өңдеуді жүргізу
- Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру