Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M07305 Жерді қашықтықтан зондтау в ҚМТУ

Пәндер

  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи технологиялар бойынша мониторинг ғарыштық снимкам және осы ПҰА

    Пән сәулеленуді тіркеу әдістері мен суреттерді алудың техникалық құралдары негізінде ғарыштық суреттер мен БПЛА деректері бойынша жер мониторингі технологиясын оқытады. Курс жергілікті жердің аэроғарыштық түсірілімдерінің негіздерін, суреттердің геометриялық қасиеттерін пайдаланады, аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы үрдістерін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерделейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағдар береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары білім берудегі оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғи ресурстар мен жер бетінің мониторингі

    Пән табиғи және жер ресурстарын тиімді пайдалану мақсатында бақылау және басқару әдістерін зерттеуге бағытталған. Курста ерекше қорғалатын табиғи аумақтар желісі мен жер бетін бақылау және жоспарлау үшін бейнеақпаратты, аэроғарыштық және жердегі суреттерді интерактивті декодтау әдістерінің қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жерді қашықтықтан зондтау үшін ГАЖ

    Пән геодезия және қашықтықтан зондтауда қолданылатын ақпараттық технологияларды бағдарламалық қамтамасыз етуді, деректер қорын басқарудың ДББЖ — жүйелерін, АЖЖ — автоматтандырылған жобалау жүйелерін оқытады. Курс бейнелерді өңдеу жүйелерін, векторлық және растрлық редакторларды, ЖҚЗ материалдарын өңдеуге арналған ЦФС — цифрлық фотограмметриялық станцияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аэроғарыштық мониторинг және жер бетін зерттеу

    Пән аэроғарыштық ақпаратты пайдалана отырып көмірсутектерді іздеу және барлаудың физикалық негізіне, мұнай-газ кешені объектілерінің қоршаған ортаға әсерінің аэроғарыштық мониторингі негізіне бағытталған. Курс мониторинг үшін ғарыштық әдістерді қолдануды қарастырады мұнай өндіру ауданының экологиялық жағдайын зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан зондтаудағы ақпараттық технологиялар

    Пән Жер туралы ғылымдарда ақпараттық және геоақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған. Курс геокеңістіктік және табиғи міндеттердің кең спектрін шешу үшін қазіргі заманғы қашықтықтан зондтау әдістеріне негізделген телекоммуникациялық технологияларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан зондирлеу нәтижелерін өңдеу және жинақтаудың автоматтандырылған жүйелері

    Пән жерді қашықтықтан зондтауға арналған материалдарды өңдеу, нүктелік бұлттармен жұмыс және бұлттарды сүзу әдістерін зерттейді. Курс DSM және DTM құруға, нүктелік бұлттарды өңдеу кезінде объектілердің геометриялық параметрлерін шығаруға, көп сәулелі фотограмметрия әдістерін зерттеуге және ортофотопландарды құруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геодезия және қашықтықтан зондтау міндеттерін іргелі және қолданбалы координаттық-уақытша қамтамасыз ету

    Пән анықтамалық жүйелер мен олардың тұрақтылығын, анықтамалық жүйелер арасындағы байланысты, Жердің айналу параметрлерін, уақыт шкаласын, isz қозғалыс теориясын және жердің гравитациялық өрісін қоса алғанда, негізгі координаталық-уақыттық және навигациялық қолдаудың теориялық негіздерін қамтиды. Пәннің мазмұнына навигациялық есептеулердің дәлдігін жақсарту, гравитациялық өрістегі өзгерістерді болжау, сондай-ақ ISZ қозғалыс үлгілерін оңтайландыру үшін машиналық оқыту алгоритмдері және нейрондық желілер сияқты жасанды интеллект әдістерін қолдану қосылды. Жасанды интеллект сонымен қатар деректерді автоматты түрде өңдеу және анықтамалық жүйелердің тұрақтылығын калибрлеу мен бағалауға қатысты мәселелерді шешу үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мәнін түсіну мен жүйелі түсініктерін қалыптастыруға; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін игеруге; жеке өсу мотивациясын дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басшылық психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілі (Кәсіби)

    "Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖҚЗ нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері

    Пән карталарды, геоинформатиканы және аэроғарыштық кескіндерді өңдеу саласындағы карталарды, бағдарламалық жасақтаманы жасау үшін заманауи геоақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды игере отырып, әлеуметтік өмірде, танымдық және кәсіби қызметте компьютерлік дағдыларды пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аэроғарыштық суреттерді өңдеу жүйелерін талдау

    Пән ENVI, SNAP, GAMMA, Photomod Radar, Sentinel-2 Toolbox-ты зерттейді, аэроғарыштық суреттерді өңдеу жүйелерін олардың қолданылуына, әртүрлі салаларда талап етілетін дәлдікке байланысты талдайды: жерге орналастыру, кадастрлық іс, тау-кен өндірісі, архитектура, сәулет және құрылыс. Курс автоматтандырылған жүйенің теориялық және практикалық бөлігіндерді мен мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жерді пайдалану мониторингі мен бағалаудың аэроғарыштық технологиялары

    Пән жерді пайдалануды бақылау және бағалау мақсатында аэроғарыштық суреттерді алудың технологиялық әдістерін зерттейді. Курс аймақтың экологиялық стратегиясы және қоршаған ортаны басқарудың тұрақты дамуына көшу мәселелерін шешу үшін отандық және шетелдік архивтер мен геостанция деректерін қолдана отырып аэроғарыштық мониторинг жүргізу бағдарламасын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Геодинамикалық процестерді зерттеу

    Пән геодинамикалық процестердің нәтижесінде жер бетінің жылжуын зерттеу мәселелерін, гео-табиғи мәселелердің кең ауқымын шешу үшін қашықтықтан зондтаудың заманауи әдістерін зерттейді. Курста техногендік қауіпті аумақтарға аспаптық бақылаулар мен аэроғарыштық бақылау жүргізу арқылы жер бетінің жылжу процесін зерттеу әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс

    Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, геодезия, геодинамика және жерді қашықтықтан зондтау саласындағы процестерді модельдеу бағдарламаларын әзірлеу
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
  • Картографиялық-геодезиялық өндіріс және қолданбалы қызмет саласындағы қашықтықтан зондтау әдістерін қолдана отырып, іргелі зерттеулер жүргізу
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • Жасанды интеллект әдістерімен және цифрлық технологияларды қолдана отырып іріктеу негізінде қашықтықтан зерттеу деректерін өңдеуді жүзеге асыру
  • Табиғи ресурстарды, техногенді аумақтар тәуекелін және егістік вегетация өнімділігін бағалау үшін спутниктік мониторингті жүзеге асыру
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру
  • Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
Top