Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01416 Көркем білім (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Артбілім беру саласындағы оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және басқару үшін тарихи-саяси, философиялық, әлеуметтанулық, мәдениеттанулық, педагогикалық-психологиялық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану;
  • Тиісті оқыту әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін есепке алумен қатар, артобілім саласындағы оқу процесін жоспарлау кезінде экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және қауіпсіз өмір саласы саласындағы тілдік құзыреттіліктерді, ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды, талдау әдістерін қолдану;
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жас және жеке даму заңдылықтары негізінде оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін жобалау, әзірлеу процесінде артбілім берудің заманауи жетістіктерін талдау және қолдану;
  • Педагогикалық-психологиялық зерттеулер, өзара іс-қимыл және коммуникация, бағалау және даму негіздерін, олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқушылардың үлгерімін бақылау әдістері мен технологияларын, инклюзивті артбілім берумен қатар, оқушылардың оқу үлгерімін мониторингтеуді меңгеру;
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін, сонымен қатар оқыту, жоспарлау және жеке оқыту әдістемесі мен технологиясын, сондай-ақ формальды және бейресми білім беру саласындағы инновацияларды білу;
  • Сурет салу, кескіндеме, композиция, өнер тарихы, пластикалық анатомия және мүсін, дизайн негіздері, сызба геометрия саласындағы білім мен практикалық дағдыларды педагогикалық және шығармашылық қызметте қолдану, сондай-ақ оларды үнемі жетілдіруге ұмтылу;
  • Мектепте және мектептен тыс жерлерде этика мен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын сақтау, сондай-ақ Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің әр түрлері (материалдарды көркемдік өңдеу: металл, ағаш, тоқыма және тоқыма) негізінде формальды және бейресми көркем білім беру жүйесінде педагогикалық процесті іске асыру;
  • Сурет салу және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), мүсін, керамика, дизайн, өнердің цифрлық нысандары саласында колористика мен түстану негізінде шығармашылық жұмыс жасау, сондай-ақ қолмен және машиналармен, жобалау және макеттеу саласында сызбалар, бұйымдар схемалар мен басқа да графикалық құрылыстарды жасау әдістемесін меңгеру;
  • Білім алушының эмоционалдық-құндылық саласын (баланың тәжірибелік мәдениеті мен құндылық бағдарларын) дамытатын тәрбие жұмысын жобалай отырып, ресми және бейресми мектеп білімі шеңберінде шығармашылық орта құру және жобаларды іске асыру үшін әлемдік көркем білім беру әдістері мен технологияларын жалпылау;
  • Өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің практикасының рефлексиясын жүзеге асыру, артобілім беру саласындағы үздік педагогикалық практикаларды зерделеу, сондай-ақ Қазақстанда көркем білім беруді тұрақты дамыту үшін кешенді тәсілді қолдана отырып, креативті экономикадағы арт-менеджмент пен кәсіпкерліктің фактілері мен заңдылықтарын талдау;
  • Ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау, сондай-ақ білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерттеу, білім беру ортасын зерттеу және көркем білім беру саласындағы сабақты зерттеу;
  • Оқытушылық қызметте көркемдік білім беруді, графиканы және жобалауды оқытудың әлемдік және отандық әдістемесінің соңғы жетістіктерін пайдалану.
Top