Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика саласында педагогикалық, іргелі және қолданбалы білімді меңгерген, білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдысы бар бәсекеге қабілетті педагог дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Информатиканың теориялық негіздері
Математикалық талдау
-
2 Оқу жылы
Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
Физика
Цифрлық ортадағы жасанды интеллект технологиялары
Программалау
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Педагогика
Білім беруге арналған офистік қосымшалар
Объектілі-бағытталған программалау
C++ тілінде программалау
Инклюзивті білім беру
Ақпаратты өңдеудің компьютерлік технологиялары
Білім берудегі көшбасшылық
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
-
3 Оқу жылы
Big Data негіздері
Информатиканы оқыту әдістемесі
Мобильді қосымшаларды құру
Білім берудегі робототехника
Java тілінде программалау
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Компьютерлік графика және модельдеу технологиялары (ағылшын тілінде)
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Информатика бойынша жобалық жұмысты ұйымдастыру
Машиналық оқыту негіздері
Кәсіби қазақ тілі
Мектепте STEM білім беру негіздері
Ақпараттық қауіпсіздік
Этнопедагогика
Криптология негіздері
-
4 Оқу жылы
Web-программалау және интернет технологиялар (ағылшын тілінде)
Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу технологиясы
Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары
Заманауи мультимедиялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Тиімділеу әдістері
Деректер қорының негіздері
Компьютерлік желілер
Web-технологиялар (ағылшын тілінде)
Арнайы мақсаттар үшін ағылшын тілі (ағылшын тілінде)
CLIL- технологиясының негіздері (ағылшын тілінде)
Білім беру мекемелерінде желілік технологиялар
Математикалық модельдеу пакеттері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы білімді, Қазақстан құқықтарының негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімдерді, әртүрлі қаржылық құралдарды пайдалану дағдыларын қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгереді, кәсіби қызметінде қазақ, орыс және ағылшын тілдерін қолданады; академиялық жазу дағдыларын қолданады; білім алушылар контингентінің әртүрлілігін ескере отырып, кәсіби қызметтің мәні мен ерекшелігін түсінеді, барлық санаттағы білім алушылар үшін білім беру ортасын ұтымды бейімдеуге және әмбебап оқыту дизайнын жасауға зерттеу және цифрлық дағдыларын қолданады. Білім беруді дамытудың стратегиялық құжаттарын біледі, кәсіби қызметінде рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамытады.
- Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады; ұлттық бірегейлікті тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдайлар жасайды; тәрбие жұмысының әдістерін, психологиялық-педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескереді. Педагогикалық қызметте жасанды интеллект технологиялары мен құралдарын қолданады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдайды. Оқу-әдістемелік материалдарды жоспарлайды және әзірлейді, информатика, цифрлық сауаттылық және робототехника бойынша оқыту әдістемесін қолданады; білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін әзірлейді және қолданады, білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асырады; білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастырады және басқарады; білім берудегі ғылыми зерттеу, көшбасшылық және командалық жұмыс әдістерін меңгереді.
- Ағылшын тіліндегі ауызша және жазбаша кәсіптік-бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсінеді, кәсіптік-бағдарланған аударма және академиялық жазу техникасын меңгереді; тиімді коммуникацияны жүзеге асыру үшін білім алушылардың тілдік құзыреттерін дамытады; мектепте информатиканы оқыту үшін CLIL-технологияны пайдаланады.
- Сандық сәйкестікті басқарады және цифрлық этикетті сақтайды. Тұлғаға бағытталған, цифрлық, қашықтықтан, инновациялық, тәжірибеге бағдарланған, проблемалық-бағдарланған технологияларды, ЖИ (AI), информатиканы оқыту мен білім берудегі Smart-және Steam–технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгереді.
- Практикаға бағдарланған есептерді шешу үшін жоғары математика, физика әдістерін қолданады; информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешеді; математика, физика және информатикадағы фактілер мен құбылыстар арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті қолданады.
- Роботтардың түрлері және оларды қолдану саласы туралы түсінігі бар, әртүрлі даму орталарында робот модельдерін жобалау және бағдарламалау технологияларын меңгереді.
- Ақпараттық үдерістер мен жүйелер, информатика негіздері туралы түсінігі бар, ақпараттық объектілерді құру және түрлендіру тәсілдерін меңгереді, алгоритмдер мен олардың қасиеттері туралы түсінігі бар, заманауи бағдарламалау технологияларын қолдана отырып, алгоритмдерді таңдаудың және қолданбалы есептерді шешудің әдістерін меңгереді, реляциялық деректер базаларын жобалау және әзірлеу әдістерін игерген, білім алушылардың логикалық, алгоритмдік және есептік ойлауын дамыту әдістерін қолданады.
- Деректер типтері мен құрылымдары, BigData, ЖИ, Машиналық оқыту әдістері, нейрондық желілер туралы түсініктері бар; үлкен деректерді талдау және өңдеу әдістерін (BigData) меңгереді.
- Есептеу жүйелері мен желілер архитектурасының компоненттерін талдайды, коммуникациялық жабдықтарын қолдана отырып компьютерлік желілерді жобалайды және конфигурациялайды; деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпараттық қауіпсіздік пен криптология әдістерін қолданады.
- Арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы Web және мобильді қосымшаларды, компьютерлік графиканы, бейне және аудио ақпаратты жобалау, жобалау және әзірлеу технологияларын пайдаланады.
- Модельдеу әдістері туралы түсінігі бар, мультимедиялық өңдеу әдістерін, математикалық және компьютерлік модельдеу құралдарын, 3D модельдеу технологияларын, виртуалды және толықтырылған шындықты біледі.