Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02310 Аударма ісі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік салада сапалы кәсіби білім, Кәсіби құзыреттілік алу үшін жағдайларды қамтамасыз ету; жоғары жалпы зияткерлік білім алу үшін жағдайларды қамтамасыз ету дамыту, сауатты және дамыған сөйлеуді, ойлаудың гуманитарлық мәдениетін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; жалпы лингвистикалық және прагматика-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M056 Аударма ісі, ілеспе аударма
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мәтінді теориялық, Салыстырмалы-тарихи талдау әдістерін меңгерген; әдебиет туындыларын талдай алады, олардың әдеби бағыт пен стильге қатыстылығын анықтай алады.
  • Оқытылатын шет тілінің негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтарын, оның функционалдық сорттарын білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін меңгерген; шет (жергілікті емес) тілді қолдану саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдылары мен дағдыларын, сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерінде қалыптасқан мәдениетаралық құзыреттіліктерін меңгерген; ұғымдармен және ұғымдармен еркін жұмыс істей кәсіби аударма қызметін жүзеге асыру процесінде лингвистика категориялары .
  • Газет - публицистикалық және ғылыми-публицистикалық сипаттағы мәтіндерді шет тілінен ана тіліне және керісінше аудара алады; оларды редакциялау дағдылары мен тәсілдерін меңгерген.
  • Аударманың әртүрлі түрлері процесінде қажетті эквиваленттілік деңгейін қалыптастыру дағдыларын меңгерген, аударма процесінде когнитивтік диссонансты еңсеру тәсілдерін, аударма мәтінін аудармадан кейінгі редакциялау дағдыларын меңгерген.
  • Кез-келген ауызша немесе жазбаша хабарламаның аудармасын жүзеге асырады, бірнеше ауызша және жазбаша дереккөздерге сүйене отырып, үйлесімді мәтін құра алады; шет тілінде өздігінен жоғары қарқынмен және жоғары дәлдікпен сөйлей алады, тіпті ең қиын жағдайларда да мағыналардың әртүрлі реңктерін қолдана алады.
  • Басқа лингвомәдени ортаның өкілдерімен қарым-қатынас жағдайындағы сөйлеу және коммуникативті мінез-құлықтың ерекшеліктерін анықтай алады, әлемнің ұлттық суреттері мен әртүрлі тілдерде сөйлейтіндердің мәдениеттері сәйкес келмеген кезде туындайтын өзара түсіністіктің лингвистикалық және экстралингвистикалық қиындықтарын жеңе алады , сонымен бірге лигвостилистикалық құралдарды, қарым-қатынастың барабар жағдайларын қолдана алады.
  • Мәдениетаралық өзара іс-қимылды ескере отырып, көпжүйелі тілдер форматында аударманың әртүрлі түрлерін жүзеге асырады.
  • Орта және жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын меңгерген, іскерлік Этикет дағдыларын меңгерген, педагогикалық міндеттерді шеше алады, ұжымда туындайтын жанжалдарды шеше алады; ғылыми-кәсіби қызметте қазіргі заманғы ғылым философиясының негізгі тұжырымдамаларын қолдану дағдыларын меңгерген; жоспарлауды, ұйымдастыруды, мотивацияны және бақылауды қоса алғанда, басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін түсінеді, қызметкерлер мен топтардың мінез-құлқының психологиялық аспектілерін, сондай-ақ олардың ұйымдық мәдениетке әсерін талдауға және түсіндіруге қабілетті, қызметкерлердің әртүрлі деңгейлерімен, соның ішінде белсенді тыңдау, келіссөздер жүргізу және жанжалдарды шешу дағдыларымен тиімді қарым-қатынас жасай алады, қызметкерлерді қызметкерлерді ынталандыру, олардың өнімділігін жақсарту және ұжымда жағымды атмосфера құру.
  • Шет тілді білім беру жүйесінің қазіргі жай-күйін талдай алады, мәдениетаралық коммуникация теориясын меңгереді, шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихын, әдістемелік бағыттардың эволюциясын біледі және шет тілдерін оқыту процесінде әртүрлі ақпараттық ресурстар мен мультимедиялық технологияларды қолдана алады; шет тілін оқыту процесінде әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдана алады, сөйлеу қызметінің әрбір түрі үшін ең тиімді әдістерді таңдай алады және оқыту әдістері; әр түрлі мақсатты топтар үшін әртүрлі әдістерді қолдана алады, Еуропада, Ресейде, Қазақстанда шет тілдерін оқыту әдістерінің тарихы туралы білімді қолдана алады; шет тілдерін оқыту процесінде қарқынды әдістеме элементтерін қолдана алады.
  • Қазіргі заманғы аудармашылықтың негізгі терминологиялық аппаратын меңгерген, аударма сапасын бағалауда нормативтік талаптарды меңгерген
Top