Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01523 Биология (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Түрік тілі (А1)
Тірі ағзалардың жеке дамуы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Цитология, гистология және эмбриология
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Өсімдік ағзаларының әртүрлілігі
Түрік тілі ( А2)
-
2 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Ғылыми зерттеулер әдістері
Қоршаған орта химиясы
Жасанды интеллект негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 1
Ататүрік принциптері
Түркі мемлекеттер тарихы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Биохимия
Биоорганикалық химия
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 2
Ясауитану
-
3 Оқу жылы
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Өсімдіктер физиологиясы
Адам анатомиясы
Биогеоценология
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Адам биологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Бағалау және дамыту
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Генетика және селекция негіздері
Биометрия
Қазақстанның биоресурстары
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Эксперименттік биология
Адам және жануарлар физиологиясы
Әлемнің флорасы мен фаунасы
-
4 Оқу жылы
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Молекулярлық биология
Тірі ағзалардың салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Академиялық жазылым
Микробиология биотехнология негіздерімен
Зерттеулер, даму және инновациялар
Биологиядағы STEM-білім
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Мектепте биологияны оқытудың инновациялық әдістері
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Эволюциялық ілім
STEM оқытуды жобалау
Биофизика және биоинформатика
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін, жасанды инттеллект технологияларын қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу;
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғаттағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру, дүниенің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу