6B01523 Жаратылыстану (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Болашақ мұғалімдер жалпы биологиялық циклдің жаратылыстану пәндері бойынша білім алады. Курстың мақсаты-өсімдік организмдерінің биологиясы, өсімдіктердің биоалуантүрлілігінің негізгі заңдары мен тұжырымдамаларын, олардың систематикасының принциптерін, өсімдіктердің экологиялық ерекшеліктерін, олардың биосферадағы рөлін зерттеу; биологиялық білім жүйесін әлемнің тұтас ғылыми бейнесінің құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыру. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: • ботаниканың негізгі заңдылықтары мен заманауи жетістіктері туралы негізгі білімді меңгереді; • биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлін негіздейді; • өсімдік ағзаларын жіктеудің практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы жертану
Курстың мақсаты – студенттердің физикалық география және экология саласындағы ғылыми білімдерді меңгеруіне ықпал ету. Курс географиялық қабықтың құрылымының, қызмет етуінің және дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуде зерттейді. Болашақ мұғалімдер Жер табиғатының негізгі заңдылықтарын, табиғат құбылыстарының өзара байланысын түсінеді, географиялық қабықшадағы эволюция, тұтастық, ырғақ, зат және энергия айналымы заңдылықтарын ажыратады және қоршаған орта жағдайларын ескере отырып, биота үшін жер қабаттары мен олардың үйлесімділігін бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Табиғат туралы ғылым
Сипаттамасы: Курстың мақсаты: студенттердің ғылыми-жаратылыстану көзқарастары мен идеяларының тұтастығын қалыптастыруға ықпал ету. Курс сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарының іргелі заңдарын, заңдылықтарын, теориялары мен концепцияларын, қағидаларын, сондай-ақ маңызды жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әлемнің ғылыми-жаратылыстану көрінісінің тұтастығын түсінеді, табиғат заңдылықтарын адам мүддесі үшін іс жүзінде пайдалануға ықпал етуін бағалайды және талдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кеңістіктік-уақыттық дамудағы табиғаттың іргелі, табиғи заңдылықтарын, концепцияларын, қағидалары мен үдерістерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Сипаттамасы: Болашақ мұғалімдер жануарлар әлемінің даму заңдылықтарын, олардың ұйымдастырылу ерекшеліктерін, филогенезін, эмбриогенезін, физиологиясын, экологиясын, экожүйелердегі рөлін және жануарлардың практикалық маңыздылығын, экожүйелердің тұрақтылығының жетекші факторы ретінде Биоәртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын зерттейді. Пәнді оқу барысында білім алушыларда ғылыми дүниетаным қалыптасады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ● арнайы терминологияны қолдана отырып, жануарлардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, экологиялық ерекшеліктерін сипаттайды; ● салыстырмалы талдау негізінде жануарлар құрылымының ерекшеліктерін анықтайды; ● таксономиялық тиістілікті анықтайды және жануарларды жіктейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылым, технология және қоғам
Курс ғылым, техника және әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық контексттердің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнаралық курс студенттерді қоғам шындығымен бетпе-бет келуге баулиды және ғылым мен жаңа технологиялардың дамуы нәтижесінде туындаған табиғи ресурстарды теріс пайдалану, климаттың өзгеруі және қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша міндетті тақырыптарды қамтиды. Сонымен қатар, дәрістер мен практикалық сабақтарда студенттер біздің өміріміздің жеке, қоғамдық және жаһандық аспектілерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биофизика және биоинформатика
Сипаттамасы: Курс молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика, информатикамен интеграцияда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға бағытталған. Дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар барысында болашақ мұғалімдер табиғи құбылыстардың (фотобиологиялық, электрлік, дыбыстық және т.б.) тірі ағзаларға әсерін, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика қағидаттарын, мәліметтер базасын іздеу алгоритмін (BLAST), гендерді картаға түсіру негіздерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Заттар мен материалдар
Курс барысында болашақ мұғалімдер өмірде кездесетін заттар мен материалдардың әртүрлілігін, білімі мен өндірісін жан-жақты зерттейді. Бұл курс табиғаттағы физикалық және химиялық құбылыстарды зерттеу, заттардың қоршаған ортаға әсерін бағалау мақсатында заттардың құрылымы мен қасиеттері туралы мәліметтерді түсінуге және жүйелеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Энергия және қозғалыс
Курста энергия мен қозғалыс түрлерін, тірі және өлі табиғаттағы энергияның өзара айналу заңдылықтарын, қозғалыс энергиясын тереңдетіп оқыту қарастырылады. Болашақ мұғалімдер энергия көздерін талдайды, қозғалысты энергияның негізі ретінде қарастырады, энергияның бөліну және сіңірілу үдерістеріне әртүрлі факторлардың әсерін, энергияны түрлендіру механизмдерін зерттеу бойынша шағын жобаларды жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Курс болашақ мұғалімдерге физикалық, химиялық, биологиялық білімдерін жүйелеу үшін қажет және ғылыми білімнің құрылымы, оның деңгейлері, нысандары мен әдістері туралы заманауи ақпаратты, қоғамның практикалық қажеттіліктерін ескере отырып, оның даму заңдылықтары мен басымдылығын талдауды қамтиды. Жаратылыстану пәндерінің циклі үшін жалпы жүйенің, заңдылықтар, ұғымдар, теориялардың өзара байланысын терең түсіну, сабақтас пәндердің мазмұнын өз пәнін оқуға жүйелі түрде енгізу, олардың өзара келісімділігі болашаққа мұғалім мектептегі пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдарын табуға дайындығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
STEM оқытуды жобалау
Болашақ мұғалімдер нақты әлем мәселелеріне қолданбалы сипатқа негізделген STEM оқытудың дизайн ерекшеліктерін, проблемаларды шешу және сыни ойлау арқылы оқытуды және білім беру процесіне белсенді енгізілген кезде әртүрлі мазмұнды біріктіруді зерттейді. Курс биологияда жаңа технологиялық мүмкіндіктерді пайдалану және студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, STEM оқытуды жобалау және бейімдеу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Табиғи-ғылыми пәндерді оқыту әдістері мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің ерекшеліктеріне және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес жаңашыл тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау үдерісінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде инклюзивті, физикалық және онлайн оқу орталарын құра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биология бойынша оқу практикасы және оны мектепте өткізу әдістемесі
Курс педагогикалық іс-әрекетке зерттеушілік көзқарасты дамытуға, табиғи ортада тірі ағзалармен жұмыс істеуге, зерттеу жұмыстарына материал жинауға, ботаника мен зоология бойынша практикалық дағдыларды іс-жүзінде бекітуге, сонымен қатар оқытылатын материалды сабақта және сабақтан тыс білім алушылармен жүргізілетін жұмыстарда қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Болашақ мұғалімдер STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – оқыту тәжірибесінде ұйымдастыру әдіснамасын, кезеңдерін, алуан түрлі зерттеу әдістерін, сонымен қатар зерттеу мәліметтерін өңдеу әдістерін және зерттеу нәтижелерін көрсету жолдарын меңгереді. Курс мұғалімдердің зерттеушілік дағдыларын дамытуға және зерттеуді педагогикалық тәжірибеге кіріктіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● оқыту мен STEM оқыту тәжірибесін жақсарту үшін дәйекті, жоспарланған шараларды орындайды; ● оқыту практикасын және білім алушыларды бақылау үдерісін зерттеу ерекшеліктерін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Курс қолданбалы есептерді шешу үшін олардың негізінде жаңа ақпараттар мен білімдерді алу үшін заманауи компьютерлік бағдарламаларды, ГАЖ қарастырады. Болашақ мұғалімдер географияны зерттеуде қазіргі заманғы ГАЖ пайдаланады және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін жобалауға, ұсынуға, қорғауға және таратуға және географиялық зерттеулер жүргізуге, ғылыми жұмыстарды жазуға арналған әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Курсты меңгерудің мақсаты – кездейсоқ құбылыстардың модельдерін құрудың негізгі математикалық аппараты ретінде болашақ мұғалімдердің ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, құбылыстарды математикалық модельдеу және талдау әдістерін меңгеру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ықтималдық және статистикалық есептерді шешу үшін стандартты әдістер мен үлгілерді қолданады; статистикалық есептерді шығару кезінде есептеу формулаларын, кестелерді, графиктерді қолданады; көп нұсқалы статистикалық талдау үшін заманауи қолданбалы пакеттерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта химиясы
Бұл курс жергілікті және жаһандық ауқымдағы қоршаған орта химиясының негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер физика, химия, Жер туралы ғылым және биология саласындағы білімдерін пайдалана отырып, қоршаған ортада болып жатқан үдерістерді ғылыми негіздейді. Болашақ мұғалімдер атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болатын физикалық және химиялық үдерістерді талдау әдістерін қолданады. Курс болашақ мұғалімдердің өз шешімдері мен әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну үшін азаматтық ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Болашақ мұғалімдер эксперименттерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің және олардың нәтижелерін өңдеудің заманауи әдістерін үйренеді. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін және оларды практикада қолдануды, зерттеуді жоспарлау ережелерін, мәліметтерді өңдеу ерекшеліктерін, жұмысты құрудағы логиканы, қорытындыларды тұжырымдауды үйренеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● қазіргі ғылым тенденцияларында еркін бағдарлай алады, өзекті зерттеу тақырыптарын анықтайды; ● зерттеу гипотезасын анықтау және тұжырымдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
Болашақ мұғалімдер ғылыми іс-әрекетті ұйымдастырудың қағидалары мен құрылымын, педагогикалық зерттеулер мен жобалаудың әдістері мен әдістемелерін зерттейді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды. Пән эксперимент жүргізуде, нәтижелерді өңдеуде және талдауда зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді; ● педагогикалық зерттеулерді тәжірибеде қолданады; ● әзірленген жаңа білім беру жүйесінің мәселелерін болжай және шеше біледі; ● кәсіби білімді стандартты емес жағдайларда қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
Болашақ мұғалімдер аймақтық табиғатты тиімді басқару мен жоспарлауды қамтамасыз етудегі геоақпараттық модельдеудің рөлін зерттейді. Болашақ мұғалімдер геоақпараттық үлгілеу, аймақтың табиғи-ресурстық және геоақпараттық үлгілері бойынша зерттеудің ғылыми бағыттарын сипаттай алады, цифрлық картографиялық өнімдерді жасау арқылы әртүрлі объектілер мен құбылыстардың құрамы мен байланыстарын зерттеп, талдай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ● аймақтағы әртүрлі көздерден біріктірілген табиғи-ресурсты деректерді талдайды; ● табиғи ресурстар бойынша біркелкі емес мәліметтерді біріктіру құралы ретінде геоақпараттық үлгілерді құрылымдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді алгоритмдеудің негізгі қағидаттарымен таныстыру, сонымен қатар процедуралық және объектілік бағдарламалау әдістері саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік қосымшаларды жобалау және бағдарламалау дағдыларын меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: заманауи ақпараттық технологияларды, заманауи әзірлеу құралдарын және бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, қолданбалы бағдарламалық өнімдерді әзірлейді; алгоритмдердің үлгілік құрылымдары негізінде қолданбалы есептерді шешу алгоритмдерін құрастырады; алгоритмдерді графикалық түрде көрсету үшін бағдарламаларды пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Курс болашақ мұғалімдерге материяның табиғат заңдылықтарын, қасиеттері мен құрылымын, сондай-ақ оның қозғалыс заңдылықтарын практикалық зерттеуді ұсынады. Курс жоғары оқу орындарының бағдарламаларында қарастырылған көптеген жалпы инженерлік және арнайы пәндер үшін негіз болып табылады. Курстың негізгі мақсаты – практикалық тәжірибелерде студенттерге іргелі физикалық заңдар туралы негізгі білім беру, сонымен бірге заңдардың мәні мен олар сипаттайтын құбылыстарға ерекше назар аудару. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ● негізгі физикалық ұғымдар мен заңдардың мағынасын түсіндіреді; ● заттың құрылымын анықтайтын теорияларды түсінеді; ● заманауи физикалық зерттеу әдістерінің негізінде жатқан заңдарды талдайды; ● әлемнің қазіргі жаратылыстану ғылымының қалыптасуына ұлы ғалымдардың қосқан үлесін сипаттайды; ● заттың құрылымын, табиғаттағы күштер мен өзара әрекеттесулерді, өрістердің пайда болуын түсіндіру үшін физикалық заңдар мен теориялар туралы білімді қолданады; ● физика саласындағы маңызды жетістіктердің қолданбалы маңыздылығын түсіндіреді: энергетика, көлік, байланыс құралдары, медицина, қоршаған ортаны қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эксперименттік биология
Болашақ мұғалімдер ғылыми іс-әрекетті ұйымдастырудың қағидалары мен құрылымын, эксперименттік биология негіздерін, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою әдістерін меңгереді. Пән эксперименттік зерттеулер жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • зерттеу нәтижелерін педагогикалық және кәсіби қызметте қолданады; • контексттердегі және оқу саласына қатысты кеңірек (немесе пәнаралық) салалардағы жаңа немесе бейтаныс жағдайлардағы мәселелерді түсінеді және шешеді; • зерттеу деректерін жинайды, өңдейді және түсіндіреді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беруде бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім берудегі жобалық іс-әрекеттің әдістемесін, заманауи мектептегі жобалардың әдісін, оқу-жобалау тәжірибесін, мектеп оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейді. Пән жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу және жобалық қызмет аясында жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:: ● тәжірибеде гипотезаларды алға қояды және растайды, зерттеу қызметін жүзеге асырады және гипотезаны тексерудің негізделген қорытындыларын ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Сипаттамасы: Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ноотехнология
Ноотехнология курсы экологияның қазіргі бағыты – ноосфера және адамзаттың қауіпсіз өмір сүруін қамтамасыз ететін заманауи технологияларға негізделген. Болашақ мұғалімдер биосфераға зиян келтірместен, бүкіл адамзатты қажетті көлемде өніммен және заттармен қамтамасыз етуге бағытталған өндірістік, ақпараттық-коммуникациялық, ауылшаруашылық инновациялық, табиғатты қорғаушылық технологияларды меңгереді. Болашақ мұғалімдер ресурстарды тиімді пайдалану және үнемдеуге, энергияны үнемдейтін әдістерді қолдануға бағытталған смарт үй технологиясының элементтерін салыстырады және ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Болашақ мұғалімдер жаратылыстанудың пәндік-тілдік интеграцияланған оқытуында қолданылатын негізгі тәсілдерді, әдістерді, техникалар мен формаларды үйренеді. Курс аясында болашақ мұғалімдер тілдік білім мен дағдыларды жетілдіре отырып, жаратылыстану саласындағы білімдерін дамытады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: шет тілінде оқытылатын жаратылыстану ғылымдарын жақсы түсінуге ықпал ететін коммуникативті және интерактивті тапсырмаларды қолданады; педагогикалық қызметте шет тілінде мамандандырылған терминологияны қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасыл технология
Бұл курс қолданбалы экология және жасыл экономикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдердің табиғатты сақтауға бағытталған технологияларды экологиялық, экономикалық, технологиялық және инновациялық салаларда қолдану туралы білімдерді игереді. Болашақ мұғалімдер қалдықтарды қайта өңдеу мәселелерін шешетін шараларды қабылдауды негіздейді, электр энергиясының баламалы көздерін пайдаланудың әртүрлі әдістерін салыстырады, табиғи ресурстардың өнімділігін арттырудың тиімді шараларын ұсынады, шаруашылық қызметті жоспарлауға экожүйелік көзқарасты ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математика
Пәнді меңгерудің мақсаты – жаратылыстану ғылымдары саласында математикалық үлгілерді құруға мүмкіндік беретін математикалық аппаратпен танысу, математикалық мәдениетті қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлау, әлемді тану әдісі ретінде математиканың ерекшеліктерін ашу. Пәнді меңгеру міндеттері математикалық үлгілеу қағидаларын меңгеру, талдау әрекетінің негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қолданбалы есептерді математикалық әдістер арқылы шешеді; биологиялық үдерістердің үлгілерін құру үшін математикалық аппаратты қолданады; математикалық үлгіні құру әдістерін таңдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Курс аясында болашақ мұғалімдер практикалық мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды қолдану әдістерін игеру қабілетін қалыптастырады. Сондай-ақ, олар ақпараттық технологиялар арқылы өзін-өзі меңгерумен қатар, жоғары деңгейлі тілді пайдалана отырып, бағдарламалау бойынша білім мен дағдыларды игереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: алгоритмдер мен бағдарламаларды жасау технологиялары мен әдістерін қолданады; жоғары деңгейлі тілдің синтаксисі мен ережелерін, бағдарламалық құралдарды пайдаланудың негізгі әдістерін қолданады; қолданыстағы қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы/
Курс мектептегі үздіксіз биологиялық білім беру жүйесінде биологиялық білімнің жаңа пәнаралық ағынын жүзеге асыру әдістемесі мен әдісін зерттеуге бағытталған. Концептуалды оқыту – білім алушыдан ұғымға қатысты белгілерді қамтитын топтар немесе категорияларды ұғымға қатысты белгілері жоқ топтармен немесе категориялармен салыстыруды және қарсы қоюды талап ететін стратегия. Болашақ мұғалімдер әрбір объектінің, оқиғаның немесе идеяның жалпы, сәйкес сипаттар жиынтығы бар екенін түсіну негізінде объектілерді, оқиғаларды немесе идеяларды жіктеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Робототехникаға кіріспе
Бұл курс әртүрлі салалардағы роботтарды жасау тәсілдері мен әдістерін және робототехникалық жүйелерді құру қағидаларын зерттеуге ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер белгілі бір функциялар мен тапсырмаларды орындау үшін роботтарды жасау туралы білімді игереді. Болашақ мұғалімдер роботтар мен тірі тіршілік иелерінің сезім мүшелеріне, қозғалыстарына және тіректерге, қозғалтқыштарға және роботтардың басқа компоненттеріне сәйкес ұқсастық жасайды. Олар сондай-ақ тірі ағзалар жасайтын операцияларға ұқсас операцияларды өз бетінше орындайтын роботтарды жасап, құрастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
Бұл пән тірі және өлі табиғаттың құрамдас бөліктері арасындағы байланысты зерттеу үшін табиғи үдерістер мен құбылыстарды үлгілеуді пайдалануды қарастырады. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер пәнаралық зерттеу әдістемесін (STEAM технологиясы) пайдалана отырып, әртүрлі жүйелердің компьютерлік үлгілеуін жүргізеді. Курсты оқу барысында мәселенің сапалық сипаттамасына сандық сипаттама беру дағдылары қалыптасады, жаңа міндеттерді қою және шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктер қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
Курс болашақ мұғалімдердің құрылымы мен физикалық қасиеттеріне негізделген заттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру үшін түсінігі мен білімін қолдануға ықпал етеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: • химиялық процестердің модельдерін құрады; радиоактивті сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіреді; • заттың моль массасын оның көлемін газ күйінде өлшеу арқылы анықтау үшін газ заңдары мен термодинамика заңдарын қолданады; тұздардың еру жылуын, бейтараптандыру жылуын анықтайды; • дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерін сипаттайды: шашырау, сіңіру, шағылысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Курс аясында болашақ мұғалімдер позицияны өзгерту командаларын жоспарлауға және түзуге, берілген кинематикалық сипаттамалармен қозғалыстарды орындауға және белгілі бір күш-жігермен әрекеттерді орындау командаларын құруға бағытталған мехатрондық және роботтық жүйелерді басқару жүйесін пайдалануды игереді. Болашақ мұғалімдер жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, заманауи басқару технологиялары туралы білімді меңгереді. Болашақ мұғалімдер параллельді бағдарламалау, көп бағдарламалау және көп тапсырмаларды орындау әдістерін қолданады. Өнеркәсіптік роботтардың артықшылықтары мен қолданылуын негіздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу