Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Есеп және аудит в Шымкент университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушылардың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді. Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды. Тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайтады және жұмысты жандандырады.
  • Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялайды. Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсінеді және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете біледі. Кәсіби іс-әрекеттерінде нормативті-құқықтық және заңдылық реттеуді кең ауқымда қолдануды меңгереді.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады. Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға береді. Қазақстан тарихының қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі.
  • Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға береді. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға береді.
  • Бухгалтерлік есеп және аудит саласында одан әрі оқыту үшін қажетті дағдыларды оқытады. Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытады және экономиканың жаһандану жағдайында экономикалық және географиялық аспектілерін ескереді.
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құрады, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстанады және кәсіпкерлік іс-әрекеттерді тіркеу мақсатында құжаттарды өңдейді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады. Тұлғаралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым қатынас жасай біледі.
  • Грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана біледі. Теориялық білімін тәжірибеде қолданады. Дамыған елдердің бухгалтерлік даму тәжірибесін біледі, басқа елдер тәжірибесін салыстыра отырып, оның мүмкіншіліктерін анықтайды.
  • Өз кәсіби қызметін, сол сияқты ұлттық экономиканың барлық салаларындағы зерттеушілік, инновациялық, жобалық, кеңесшілік қызметтерді атқарады. Бухгалтерлік есептерді шығару үшін математикалық талдайды, ықтималдылық теориясын, статистика негіздерін дайындайды. ХҚЕС-ке сәйкес ұйым үшін қаржылық есептілікті дайындайды.
  • Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырады және экономика саласындағы мәселелерді шешеді. Бухгалтерлік есеп және аудит, қаржылық менеджмент, персоналды басқару, халықаралық экономикалық әдісін талқылау, салықтық есептілік қағидаттары мен ролін сипаттайды. Ұйым үшін және автоматтандырылған СОНО жүйесіне мәліметтерді енгізеді.
  • Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады. Өнімнің өзіндік құнының калькуляциясы бойынша шығындар сметасын құруды меңгереді, тиімді басқару шешімін қабылдайды және өндірістік басқарушылық іс-әрекеттерінің деңгейін көтеруді меңгереді. Оқыту процестерінің дамуында пайда болатын тенденцияларын қаржылық және басқарушылық талдау негізінде анықтайды.
  • Бухгалтерия саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуекелділікті біледі және түсінеді. Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарының динамикасына талдайды, қысқа және ұзақ мерзімді болжамдар жасайды. Профессионалдық және тәжірибелік әрекеттерінде статистикалық, экономика-математикалық әдістерін қолданады.
  • Әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана біледі. Талдаудың әдіснамасын таңдайды және әлеуметтік-экономикалық даму мүмкіндіктерінің, олардың себеп-салдары және тәуекелі, әлеуметтік-экономикалық тиімділікті жетілдіру бойынша ұсыныстарды талдайды және негіздейді, басқару шешімдерінің варианттарын сыни түрде бағалауын жүргізеді.
  • Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды бухгалтерия саласында қолданады. Экономика ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездейді. Кәсіби қызмет шешімдері бойынша есеп береді, шолу жасайды, ақпараттарды қамтиды және жүйелендіреді, ақпараттарға талдау жүргізеді, құжаттарды эксперттік зерттеу тәсілін қолдануды меңгереді.
  • Есеп және аудит саласындағы бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана біледі. Зерттеудің нәтижелерін жинақтай біледі. Жаңа білімді синтездейді және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсынады. Оқыту дағдыларын қажетті оқытылатын салада өз бетінше одан әрі жалғастырады.
Top