Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01610 Тарих-қоғамтану (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тұрақты даму
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Тарихты және қоғамтануды оқыту әдістері мен технологиялары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамика
-
3 Оқу жылы
Шығыстағы даму жолдары мен ұлттық тәуелсіздік қозғалысын іздеу
Академиялық жазу негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Жасанды интеллект негіздері
Кеңес дәуіріндегі Қазақстанның күнделікті тарихы
Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)
Дін әлеуметтануы
Секуляризация және түрлендіру сенімі
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Қазіргі Қазақстандағы діндер мен құқықтық реттеу
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері
Бағалау және дамыту
Қоғамтану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады;
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады;
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті;
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен жасанды интеллектті пайдалану дағдыларын пайдалана отырып, жергілікті, аймақтық және республикалық деңгейде жалпы орта білім беру және гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және топпен жүргізе алады.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.